Heb ik t op uiterlijk gespeeld? Kan ik me niet voorstellen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Maar goed, ook jij hebt je in het verleden meer dan eens aan dit soort dingen schuldig gemaakt. Het komt dus neer op de pot die de ketel verwijst dat hij zwart ziet.
Ook dat.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:26 schreef Plato1980 het volgende:
Maar goed, ook jij hebt je in het verleden meer dan eens aan dit soort dingen schuldig gemaakt. Het komt dus neer op de pot die de ketel verwijst dat hij zwart ziet.
Onzinquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook dat.
Nu dus gewoon allemaal kappen hiermee.
Mea culpa.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook dat.
Nu dus gewoon allemaal kappen hiermee.
Oliequote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:30 schreef petitlapin2 het volgende:
nu gaat joeyt de heilige maagd Maria gaan spelen![]()
hij is altijd zo lief voor de andere usertjes![]()
Tussen de posts door welquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:31 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Is het hier nog gezellig?
Ik heb al vaker gezegd dat dit niet mijn ding is.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:30 schreef petitlapin2 het volgende:
nu gaat joeyt de heilige maagd Maria gaan spelen![]()
hij is altijd zo lief voor de andere usertjes![]()
en bijvoorbeeld pheno aanvallen op het feit dat hij niet veel sociale contacten heeft, dat mag dan wel ?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:32 schreef JoeyT het volgende:
Ik heb al vaker gezegd dat dit niet mijn ding is.
Gaat er meer om dat 1 van de meest onzekere users hier Sabrina gaat bashen om zichzelf beter te voelen.
Verstandig. Doe ik met je meequote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:33 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Haha, goed, blijf ik er nog even tussen..
Ja, net zoals hij mij flink mag bashen over de abortusquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:33 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
en bijvoorbeeld pheno aanvallen op het feit dat hij niet veel sociale contacten heeft, dat mag dan wel ?
Hehe....'jahaa..'quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:35 schreef vibri het volgende:
[..]
Verstandig. Doe ik met je mee
Lekker weertje he?
Als Sabrina zou willen zou ze zich prima kunnen verdedigen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja, net zoals hij mij flink mag bashen over de abortus
Overigens kunnen ik en Pheno ons verdedigen, Sabrina niet. En ik weet zeker dat wanneer ik 1 van jullie met fotoboek hard bash op uiterlijk het niet zo grappig gevonden zal zijn
Hier scheen de zon vanmorgen nogquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:37 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Hehe....'jahaa..'
*grr, eigenlijk gewoon niet..vriezends koud, regen en wind..bleh*
En hoe zit het dan met die kinderachtige 'gangbangposts' elke keer als je Sylvana hier ergens zag posten?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:36 schreef JoeyT het volgende:
Overigens kunnen ik en Pheno ons verdedigen, Sabrina niet. En ik weet zeker dat wanneer ik 1 van jullie met fotoboek hard bash op uiterlijk het niet zo grappig gevonden zal zijn
woensdag was het lekkerderquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:37 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Hehe....'jahaa..'
*grr, eigenlijk gewoon niet..vriezends koud, regen en wind..bleh*
wat een bullshit, man. Dus als ik het goed begrijp: sabrina mocht mij uitmaken voor alles wat slecht en verwerpelijk is, wat ze dagelijks deed, maar ik zou dan niets mogen terugzeggen omdat zij een zwak mens is ?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:36 schreef JoeyT het volgende:
Ja, net zoals hij mij flink mag bashen over de abortus
Cc... je hoeft joey niet te vertellen dat ie inconsequent is, dat weet ie zelf ook welquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
En hoe zit het dan met die kinderachtige 'gangbangposts' elke keer als je Sylvana hier ergens zag posten?
Zelfde laken een pak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |