eehm vernietigen?quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:35 schreef melismay het volgende:
OMFG Nixxx wat doe je met mijn voorliefde voor pannenkoeken?
Kauwen! Weet je hoe pijnlijk!quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:35 schreef nixxx het volgende:
[..]
eehm vernietigen?
slikken krengmaar eerst goed kauwen
Je vindt het gewoon leuk he?!quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:35 schreef nixxx het volgende:
[..]
eehm vernietigen?
slikken krengmaar eerst goed kauwen
ik zit er hier uitbundig van te genieten jaquote:
Je mag al mijn pannenkoeken hebbenquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:35 schreef melismay het volgende:
OMFG Nixxx wat doe je met mijn voorliefde voor pannenkoeken?
Mmm...quote:
Hoe laat ben je hier?quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je mag al mijn pannenkoeken hebben.
Zo gauw ik klaar ben met bakken natuurlijk. Ze moeten wel vers zijn tenslottequote:
We kunnen hier ook samen bakkenquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zo gauw ik klaar ben met bakken natuurlijk. Ze moeten wel vers zijn tenslotte.
Hoe laat moet ik er zijn?quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:45 schreef Mokster het volgende:
Ik was niet op tv. Rita heeft wel mijn tekst voorgelezen.
Ik ben bang dat ze het niet gaat overleven.
Maar nu ga ik seks hebben!
Wrijf het er maar inquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:45 schreef Mokster het volgende:
Have funquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:45 schreef Mokster het volgende:
Ik heb ze vanmiddag allemaal gelezen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:45 schreef Mokster het volgende:
En deegquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:44 schreef melismay het volgende:
[..]
We kunnen hier ook samen bakkenCreatief met meel enzo
En wanneer ben ik aan de beurt?quote:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:48 schreef Burdie het volgende:
[..]
Trouwens... kinderen kunnen dat ook lezen.
ik mail je wel wat fotosquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:49 schreef MoChe het volgende:
[..]
En wanneer ben ik aan de beurt?
Vergeet je trouwens niet de foto's te mailen?.
Sorry, Dit halve topic eerst. Dan jij.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:49 schreef MoChe het volgende:
[..]
En wanneer ben ik aan de beurt?
Vergeet je trouwens niet de foto's te mailen?.
Ik hoef niet. Scheelt weer eentje in de wachtrijquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Sorry, Dit halve topic eerst. Dan jij.
Ik wilde net een trio indienenquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:50 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik hoef niet. Scheelt weer eentje in de wachtrij
wachtrij?quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:50 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik hoef niet. Scheelt weer eentje in de wachtrij
quote:
Nou zijn er veel dingen die ik niet snap, maar koken en lekker eten...quote:
pervertquote:
Sylvana ook.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:51 schreef MoChe het volgende:
[..]
wachtrij?
Ik dacht eeerder aan een GANGBANG! vind moks ook geil!
Mokster is niet netjesquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:53 schreef nixxx het volgende:
[..]
pervertnette meisjes oneerbare voorstellen doen..
wel waarquote:
Samen koken?quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou zijn er veel dingen die ik niet snap, maar koken en lekker eten....
hehehehe wel heet.. maar kokenquote:
Voorspel Nixxx... voorspelquote:
Geen foto's ...quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:56 schreef nixxx het volgende:
[..]nog jonger dan jij denk ik..
http://fotoboek.fok.nl/Sylvana
En zoals iedereen weet, daar moet je de tijd voor nemenquote:
Dat heb ik dan weer van jou geleerdquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
En zoals iedereen weet, daar moet je de tijd voor nemen.
dat noemen ze reistijd...quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
En zoals iedereen weet, daar moet je de tijd voor nemen.
We vullen elkaar ook zo goed aanquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:01 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer van jou geleerd
Van de FP .. en zelfs de politie zegt het.. getrouwde mensen hebben geen seksquote:In Noord-Italië heeft de politie een slingerende auto van de weg gehaald waarin zich twee bejaarden bevonden die seks met elkaar hadden. De Italiaanse dienders troffen in de auto een naakte 70-jarige vrouw aan die poogde seks te hebben met een half ontklede 59-jarige man achter het stuur.
De bestuurder bleek onder invloed van alcohol. De politie zegt niet te weten of het stel getrouwd was, maar vermoedt van niet. ''Getrouwde mensen zouden zoiets waarschijnlijk niet doen'', stelt een woordvoerder.
Fijn objectieve conclusie nixxxquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:03 schreef nixxx het volgende:
[..]
Van de FP .. en zelfs de politie zegt het.. getrouwde mensen hebben geen seks
Zo ben ik hequote:
Understatement van de eeuw.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:00 schreef MoChe het volgende:
[..]
Geen foto's ...
uit de '' maak ik op dat ze lelijk is?
![]()
Dat was het hele doel vanquote:
Heerlijk cheesyquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat was het hele doel vanklef
zijn.
Soms maakt het ook niet echt veel meer uit nadat je posts van die persoon hebt gelezenquote:
Maak nou eens gauw dat je hier komt, er ligt al een hele stapel pannenkoeken op je te wachtenquote:
Die liggen daar goedquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:20 schreef melismay het volgende:
[..]
Maak nou eens gauw dat je hier komt, er ligt al een hele stapel pannenkoeken op je te wachten
Is dat hele pannenkoeken eten niet net zoiets als film kijken...?quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die liggen daar goed.
niks mis met pannenkoeken bakken, maar eten...
quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is dat hele pannenkoeken eten niet net zoiets als film kijken...?![]()
Maar dan met meer interactie en zonder lachtrackquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is dat hele pannenkoeken eten niet net zoiets als film kijken...?![]()
quote:
Normaalgesproken kletst de vrouw er omheen maar je kan wel zien wie 't vrouwtje gaat worden in deze (potentiële) relatie...quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:30 schreef Litpho het volgende:
Maar dan met meer interactie en zonder lachtrack.
Liptho weet zijn plaats heel goedquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Normaalgesproken kletst de vrouw er omheen maar je kan wel zien wie 't vrouwtje gaat worden in deze (potentiële) relatie...![]()
Ja lievequote:Op donderdag 16 maart 2006 22:33 schreef melismay het volgende:
[..]
Liptho weet zijn plaats heel goed![]()
Hij verbetert zijn foutgespelde nick geeneens...quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:33 schreef melismay het volgende:
[..]
Liptho weet zijn plaats heel goed![]()
Dat is het koosnaampjequote:Op donderdag 16 maart 2006 22:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij verbetert zijn foutgespelde nick geeneens...![]()
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij verbetert zijn foutgespelde nick geeneens...![]()
Yeah right... Hebben we het over dezelfde persoon?quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:42 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat het hem niet opviel waarschijnlijk zeggen we dan maar niet
quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yeah right... Hebben we het over dezelfde persoon?
En voor de volledigheid, valt hij voor jou in de categorie mannen of jongens?quote:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En voor de volledigheid, valt hij voor jou in de categorie mannen men toy of jongensboy-toy?
Dat hangt van de situatie afquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En voor de volledigheid, valt hij voor jou in de categorie mannen of jongens?
Als ik niet stom ben wil je me wel vlooien?quote:
Een heer in bed en een jongen in de.... de... ?quote:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een heer in bed en een jongen in de.... de... ?
Lijkt me duidelijk dat een 'man' die opmerking niet zou makenquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als ik niet stom ben wil je me wel vlooien?.
Lijkt me duidelijk dat wij 'man' niet hetzelfde definiërenquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:54 schreef melismay het volgende:
[..]
[..]
Lijkt me duidelijk dat een 'man' die opmerking niet zou maken
Het zou wel verklaren waarom m'n kat zo iedere keer verwoed loopt te krabben sinds Litph hier is geweest...quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:54 schreef melismay het volgende:
[..]
[..]
Lijkt me duidelijk dat een 'man' die opmerking niet zou maken
Ah, wat is jouw definitie schat?quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk dat wij 'man' niet hetzelfde definiëren.
Ik denk dat je dat intussen wel kan raden, lieverdquote:
Oe!quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat intussen wel kan raden, lieverd.
De rest mag ook raden. Dan hebben ze wat te doen als wij in de keuken zijnquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:58 schreef melismay het volgende:
[..]
Oe!Deel dat even met de rest, zijn zij ook weer op de hoogte
Zielige katquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het zou wel verklaren waarom m'n kat zo iedere keer verwoed loopt te krabben sinds Litph hier is geweest...
Een heer op straat, een prins in de keuken en een gigolo in bed?quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
De rest mag ook raden. Dan hebben ze wat te doen als wij in de keuken zijn.
Goede plannen jijquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
De rest mag ook raden. Dan hebben ze wat te doen als wij in de keuken zijn.
zooooo.. jouw oven is al wel voorverwarmd of niet?quote:
Klaar voor gebruik jah denk ik ....quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:03 schreef nixxx het volgende:
[..]
zooooo.. jouw oven is al wel voorverwarmd of niet?
Heerlijk he, dat internet?!quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:03 schreef nixxx het volgende:
[..]
zooooo.. jouw oven is al wel voorverwarmd of niet?
En dat zijn alleen nog maar de plannen waar je vanaf weetquote:
Laat me je verrassenquote:Keuken? Nu?
@Melis: Hoe sta jij tegenover anale sex?quote:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
En dat zijn alleen nog maar de plannen waar je vanaf weet.
[..]
Laat me je verrassen.
Gegeven dat zekere personen al hebben bepaald wie het vrouwtje schijnt te zijn, weet je zeker dat je die vraag aan melismay wil stellen?quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
@Melis: Hoe sta jij tegenover anale sex?
Die stopt ie maar in zijn reetquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
@Melis: Hoe sta jij tegenover anale sex?
Goede verrassingen kosten tijd, dus slaap lekkerquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:05 schreef melismay het volgende:
[..]![]()
Nu graag, want anders ga ik slapen
is de voorbind dildo weeerquote:
Gezien haar antwoord zat ik wel goed!quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gegeven dat zekere personen al hebben bepaald wie het vrouwtje schijnt te zijn, weet je zeker dat je die vraag aan melismay wil stellen?.
Misschien als we een half jaar datenquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gezien haar antwoord zat ik wel goed!
't Is wel de rode bruine draad van de afgelopen dagen...quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Misschien als we een half jaar daten.
Waarom, Waarom loop ik nog steeds achter je aan!?quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Goede verrassingen kosten tijd, dus slaap lekker.
Omdat je geïntrigeerd bent door het mysterie?quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:10 schreef melismay het volgende:
[..]
Waarom, Waarom loop ik nog steeds achter je aan!?
De gladde praatjes waarschijnlijk! Ik ben er ook bijna voor gevallen...quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:10 schreef melismay het volgende:
[..]
Waarom, Waarom loop ik nog steeds achter je aan!?
Ik moet die foto eens eruit halenquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:09 schreef MoChe het volgende:
ik zie trouwens net dat melismay grote tieten heeft
quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:09 schreef MoChe het volgende:
ik zie trouwens net dat melismay grote tieten heeft
Dat was de gladde vloer, Air.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De gladde praatjes waarschijnlijk! Ik ben er ook bijna voor gevallen...
Om de dag frituren in huis maakt het er niet beter op...quote:
dat helpt niet hoorquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:11 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik moet die foto eens eruit halen
Het scheelt vast wat betreft commentaar van mensen die je nog nooit gemeet hebtquote:
Compensatiefoto voor je saraats collectie?quote:
Dat was de hoop inderdaadquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het scheelt vast wat betreft commentaar van mensen die je nog nooit gemeet hebt.
Seriously dude...quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:11 schreef nixxx het volgende:
[..]
maar goed om te weten dat je nog leeft... na de foto's
quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Compensatiefoto voor je saraats collectie?![]()
Dat was mijn ervaring met mijn fotoboek welquote:
nou.. sararaats dus.. op die ene foto staat dr hoofd er ook bij ..quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:20 schreef MoChe het volgende:
[..]
Seriously dude...
Moks is blond dus kweet nie van wie díe foto's zijn maar ze zijn ranzig.
Het begon als een grapje met Twist, nu heeft zij de foto weggehaald en staat ie er bij mij nog inquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat was mijn ervaring met mijn fotoboek wel.
Niet de eerste keer dat een grapje met Twist uit de hand looptquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:22 schreef melismay het volgende:
[..]
Het begon als een grapje met Twist, nu heeft zij de foto weggehaald en staat ie er bij mij nog in
*kuch* k_i_m *kuch*quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:20 schreef nixxx het volgende:
[..]whehehe.. alles verkrijgbaar op verzoek
quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet de eerste keer dat een grapje met Twist uit de hand loopt.
AirwiN zou je daar nog over vertellen zo gauw jullie klaar waren met onderhandelenquote:
sararaats is dus niet lekker danquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:21 schreef nixxx het volgende:
[..]
nou.. sararaats dus.. op die ene foto staat dr hoofd er ook bij ..
Onderhandelen is niet d'r sterkste punt...quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
AirwiN zou je daar nog over vertellen zo gauw jullie klaar waren met onderhandelen.
onderschat haar niet, ze heeft nog lang niet al haar argumenten in de strijd gegooidquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onderhandelen is niet d'r sterkste punt...
die heb ik niet... go fishquote:
Dat ging over jou, niet over Twist!?quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
AirwiN zou je daar nog over vertellen zo gauw jullie klaar waren met onderhandelen.
Prutser!quote:
quote:
Een heer laat daar uiteraard niets over losquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:26 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat ging over jou, niet over Twist!?Watskebeurt!?
Niet dat ik weet over wie dit speciaal gaat, maar over het algemeen genomen ben ik het hier zeer zeker mee eensquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:47 schreef Litpho het volgende:
Sommige mensen mogen best op wrede en ongebruikelijke wijze ter dood gebracht worden.
jaquote:
quote:
FOK User bij Barend en van Dorpquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:50 schreef PhaE het volgende:
[..]
Niet dat ik weet over wie dit speciaal gaat, maar over het algemeen genomen ben ik het hier zeer zeker mee eens
Heb even flink zitten spitten op internet..quote:
Eens in het jaar volstaat. Veel mis je namelijk niet.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:52 schreef DarkElf het volgende:
zo ook hier weer eens een rondje rondgekeken heeft
Och. Er wordt gedate bij het leven en al met al is het nogal een soap. Alleen interessant voor insiders weliswaar.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:02 schreef DarkElf het volgende:
je mist nooit veel in sc topics toch?
misschien eens vaker meegluren danquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:06 schreef nozem het volgende:
[..]
Och. Er wordt gedate bij het leven en al met al is het nogal een soap. Alleen interessant voor insiders weliswaar.
Alweer of nog steeds?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 07:56 schreef Polen het volgende:
Geil.
Ook alweer zo'n one-word kwaliteitspost!quote:
neee niet vandaagquote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:38 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Ha! T gaat weer gezwellig worden met de kwantiteit aan geilheid (kijkt naar voorgaande posts, niet naar zichzelf..)
Wordt het Anaal, oraal, nasaal, oor-raal of vaginaal?
Excact, vandaag gaan we het hebben over borduren..en anderen 'domnestic tasks..'quote:
domwattes?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:45 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Excact, vandaag gaan we het hebben over borduren..en anderen 'domnestic tasks..'
*kijkt naar buiten en vreest het ergste voor vanmiddag..*![]()
huishoudelijke taken...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
domwattes?
kunt t ook over punniken, geloof, mishandeling, abortus, kinderopvang, rellen in frankrijk of whatever hebben... maar heb genoeg sexgesprekken gehad deze week
aha ik is niemand dusquote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:48 schreef Private_Part_Sir het volgende:
*en toen hoeld iedereen op met posten..*
Owkee, sex it is..![]()
Goed om te weten!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:52 schreef Ynske het volgende:
Owjah, de appel, peer frambozensap van de appie happie is zuuuuuur
Tja, en dan beweren ze dat ze het niet over seks gerelateerde onderwerpen hebben,quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:00 schreef Polen het volgende:
Ah. Het gaat over sappen?
Viespeukerij!!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:01 schreef Frezer het volgende:
[..]
Tja, en dan beweren ze dat ze het niet over seks gerelateerde onderwerpen hebben,. Nu zeg ik je!
het is idd een heel aparte naam.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:06 schreef Polen het volgende:
Hadden ze haar beter 'Marijke' genoemd.
2 zakjes en 1 kopje een optie?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:07 schreef Frezer het volgende:
En ik zit aan de Senseo mild roast, slappe hap! Ik heb nog maar 11 zakken mild roast staan,. Stomme aanbieding.
Livquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:08 schreef Frezer het volgende:
Wat is haar naam dan
Dat is ook nog een idee ja.quote:
Maar ik ben wel één keer zo snel door mijn vrachtwagenlading pads heen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:10 schreef Polen het volgende:
[..]
Dan heb je dezelfde slappe smaak maar dan sterker.
Liv schijnt iets Noors te zijn, ofzo. Ik zal het straks wel horenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:12 schreef Frezer het volgende:
Nou ja, met sophie is niet zo veel mis, best leuke naam vind ik. Liv hebben ze van Liv Tyler ofzo
![]()
Ze heeft in elk geval later de mogelijkheid te kiezen, met twee namen.
Je kunt ook dezelfde koffie gewoon 11 keer door een nieuwe pad persen. Gewoon steeds die koffie weer in dat reservoir en een nieuw bakkie zetten.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:14 schreef Frezer het volgende:
[..]
Maar ik ben wel één keer zo snel door mijn vrachtwagenlading pads heen..
een oudvriendin van mij heeft een kleintje die ze Lynn genoemd hebben... kweet niet, heb er niet veel mee.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:12 schreef Frezer het volgende:
Nou ja, met sophie is niet zo veel mis, best leuke naam vind ik. Liv hebben ze van Liv Tyler ofzo
![]()
Ze heeft in elk geval later de mogelijkheid te kiezen, met twee namen.
Maar dan geraak ik nog niet sneller door de pads heen,quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:15 schreef Polen het volgende:
[..]
Je kunt ook dezelfde koffie gewoon 11 keer door een nieuwe pad persen. Gewoon steeds die koffie weer in dat reservoir en een nieuw bakkie zetten.
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 4 meisjes geboren die de naam Liv gekregen hebben.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:15 schreef Polen het volgende:
[..]
Liv schijnt iets Noors te zijn, ofzo. Ik zal het straks wel horen.
Dan zou ik ook voor Lynn kiezen ja. Moeilijke namen zijn wel "hip" tegenwoordig...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
een oudvriendin van mij heeft een kleintje die ze Lynn genoemd hebben... kweet niet, heb er niet veel mee.
maar goed haar tweede naam blijkt Quita te zijn, en dat vind ik helemaal niets
Wiequote:
ik zou t niet wetenquote:
Dat kindje is (bijna) genoemd naar een bananenmerk,quote:
jemig....wat een positieve energie zo vroeg....het ontbreekt er nog maar aan dat je roept "allemaal knuffelen?"quote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:59 schreef Frezer het volgende:
Een uitmuntende morgen gewenst aan alle lieve mede-usertjes!![]()
![]()
Mijn humor is gewoon niet compatible met de rest hier.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:30 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat kindje is (bijna) genoemd naar een bananenmerk,.
, wat zijn we heden wakker.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:29 schreef Pheno het volgende:
Goedemorgen.
ach mijn naam was uniek, en nu word ie zelfs verbasterdquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:21 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dan zou ik ook voor Lynn kiezen ja. Moeilijke namen zijn wel "hip" tegenwoordig...
Knuffelen?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:30 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
jemig....wat een positieve energie zo vroeg....het ontbreekt er nog maar aan dat je roept "allemaal knuffelen?"![]()
Alle andere smaakjes waren al uitverkocht,quote:en mild roast is echt 2x niks hoor..![]()
senseo mokka, om wakker te worden..heb nog verschrikkelijk veel te doen vandaag.
* Aai over de bol geeft.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mijn humor is gewoon niet compatible met de rest hier.
Daar heeft de mac ook vaak last vanquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
hé ja. ..das een goed begin voor vandaag..ik kan het gebruiken..quote:
haha das idd stom.. ik heb hier keuze zat, dus je roept maar...quote:Alle andere smaakjes waren al uitverkocht,.
pubsquote:Op vrijdag 17 maart 2006 07:54 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Happy St. Patrick's day!![]()
Ff tot 3 uur werken en dan naar de optocht, vuurwerk en de pubs hier!
Goedenmorgen BTW!
Koffie!
![]()
Dat wordt een vlug knuffeltje dan,quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:39 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
hé ja. ..das een goed begin voor vandaag..ik kan het gebruiken..moet nog verschrikkelijk veel doen..
![]()
Adieu!quote:[..]
haha das idd stom.. ik heb hier keuze zat, dus je roept maar...
* Cara gaat er weer snel vandoor, er wordt op me geroepen![]()
ik ookquote:
Je raadt nooit wat ik net gedronken heb.quote:
Rooie!quote:
water?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je raadt nooit wat ik net gedronken heb.![]()
Klinkt eigenlijk best wel goor zo.quote:
Klinkt smerigquote:
bahquote:
spuitpoep?quote:
Daar leek mijn omschrijving wel op ja.quote:
en dat voor de vroege ochtendquote:
quote:
en een rood hartquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:00 schreef Frezer het volgende:
[..]
, om te beginnen heb je een rooie kop.
maar wat is het?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:03 schreef Polen het volgende:
Ik heb even een nieuwe UI. Is verder niets ernstigs..
wat een vooruitzicht...quote:
das saraquote:
yepz, duurt veel te langquote:
jaquote:
Het gaat vanzelf weer over?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:03 schreef Polen het volgende:
Ik heb even een nieuwe UI. Is verder niets ernstigs..
Ik kliktequote:
quote:
ow godquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:14 schreef Polen het volgende:
Het is niet sara.
Breezersletten zijn ook niet meer...
dat bestaat toch niet gekkiequote:
Ik ben er het levende bewijs van schatje.quote:
ik zeg nix..quote:
Dat zei ik tegen mijn baas ook, maar ik moest vandaag toch werkenquote:
hoezo opent ie die link niet of wat?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:19 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ik zeg nix..![]()
hier loopt alles in het honderd...een janboel is het hier! En ik moet straks echt paraat zijn!
Bovendien doet fok! het niet zoals ik het wil.,..verdorie .. dit beloofd wat voor vandaag!
die is er niet, dus dat scheeltquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zei ik tegen mijn baas ook, maar ik moest vandaag toch werken
Dat lijkt me alleen een pluspunt.quote:
hoezo? ze houd toch van wortels... toch?quote:
Nog steeds op vakantie?quote:
Dat gaat dan ook verdacht goed samenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:18 schreef dawg het volgende:
Ik ben weer érg vrolijk. Ik ga niet klikken op die link.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zei ik tegen mijn baas ook, maar ik moest vandaag toch werken
Spreek voor jezelfquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
gister terug gekomen van de CeBIT, en nu uitrusten en proberen om van (zoals hij t noemt)de stalpoten af te komenquote:
kanker?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:24 schreef nixxx het volgende:
heb allemaal splinters in mijn handen van die ******pallets
welke link?quote:
ik dacht dat jij aan teruglezen deed ...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:25 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
welke link?wat heeft dat met wortels te maken?
ik weet niet of ik dat eigenlijk wel wil weten?
![]()
Nee. ik wordt er steeds uitgeknikkerd, en dan kan ik geen verbinding meer maken.
geen idee waar het aan ligt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |