eehm vernietigen?quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:35 schreef melismay het volgende:
OMFG Nixxx wat doe je met mijn voorliefde voor pannenkoeken?
Kauwen! Weet je hoe pijnlijk!quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:35 schreef nixxx het volgende:
[..]
eehm vernietigen?
slikken krengmaar eerst goed kauwen
Je vindt het gewoon leuk he?!quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:35 schreef nixxx het volgende:
[..]
eehm vernietigen?
slikken krengmaar eerst goed kauwen
ik zit er hier uitbundig van te genieten jaquote:
Je mag al mijn pannenkoeken hebbenquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:35 schreef melismay het volgende:
OMFG Nixxx wat doe je met mijn voorliefde voor pannenkoeken?
Mmm...quote:
Hoe laat ben je hier?quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je mag al mijn pannenkoeken hebben.
Zo gauw ik klaar ben met bakken natuurlijk. Ze moeten wel vers zijn tenslottequote:
We kunnen hier ook samen bakkenquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zo gauw ik klaar ben met bakken natuurlijk. Ze moeten wel vers zijn tenslotte.
Hoe laat moet ik er zijn?quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:45 schreef Mokster het volgende:
Ik was niet op tv. Rita heeft wel mijn tekst voorgelezen.
Ik ben bang dat ze het niet gaat overleven.
Maar nu ga ik seks hebben!
Wrijf het er maar inquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:45 schreef Mokster het volgende:
Have funquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:45 schreef Mokster het volgende:
Ik heb ze vanmiddag allemaal gelezen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:45 schreef Mokster het volgende:
En deegquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:44 schreef melismay het volgende:
[..]
We kunnen hier ook samen bakkenCreatief met meel enzo
En wanneer ben ik aan de beurt?quote:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:48 schreef Burdie het volgende:
[..]
Trouwens... kinderen kunnen dat ook lezen.
ik mail je wel wat fotosquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:49 schreef MoChe het volgende:
[..]
En wanneer ben ik aan de beurt?
Vergeet je trouwens niet de foto's te mailen?.
Sorry, Dit halve topic eerst. Dan jij.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:49 schreef MoChe het volgende:
[..]
En wanneer ben ik aan de beurt?
Vergeet je trouwens niet de foto's te mailen?.
Ik hoef niet. Scheelt weer eentje in de wachtrijquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Sorry, Dit halve topic eerst. Dan jij.
Ik wilde net een trio indienenquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:50 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik hoef niet. Scheelt weer eentje in de wachtrij
wachtrij?quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:50 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik hoef niet. Scheelt weer eentje in de wachtrij
quote:
Nou zijn er veel dingen die ik niet snap, maar koken en lekker eten...quote:
pervertquote:
Sylvana ook.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:51 schreef MoChe het volgende:
[..]
wachtrij?
Ik dacht eeerder aan een GANGBANG! vind moks ook geil!
Mokster is niet netjesquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:53 schreef nixxx het volgende:
[..]
pervertnette meisjes oneerbare voorstellen doen..
wel waarquote:
Samen koken?quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou zijn er veel dingen die ik niet snap, maar koken en lekker eten....
hehehehe wel heet.. maar kokenquote:
Voorspel Nixxx... voorspelquote:
Geen foto's ...quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:56 schreef nixxx het volgende:
[..]nog jonger dan jij denk ik..
http://fotoboek.fok.nl/Sylvana
En zoals iedereen weet, daar moet je de tijd voor nemenquote:
Dat heb ik dan weer van jou geleerdquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
En zoals iedereen weet, daar moet je de tijd voor nemen.
dat noemen ze reistijd...quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
En zoals iedereen weet, daar moet je de tijd voor nemen.
We vullen elkaar ook zo goed aanquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:01 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer van jou geleerd
Van de FP .. en zelfs de politie zegt het.. getrouwde mensen hebben geen seksquote:In Noord-Italiė heeft de politie een slingerende auto van de weg gehaald waarin zich twee bejaarden bevonden die seks met elkaar hadden. De Italiaanse dienders troffen in de auto een naakte 70-jarige vrouw aan die poogde seks te hebben met een half ontklede 59-jarige man achter het stuur.
De bestuurder bleek onder invloed van alcohol. De politie zegt niet te weten of het stel getrouwd was, maar vermoedt van niet. ''Getrouwde mensen zouden zoiets waarschijnlijk niet doen'', stelt een woordvoerder.
Fijn objectieve conclusie nixxxquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:03 schreef nixxx het volgende:
[..]
Van de FP .. en zelfs de politie zegt het.. getrouwde mensen hebben geen seks
Zo ben ik hequote:
Understatement van de eeuw.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:00 schreef MoChe het volgende:
[..]
Geen foto's ...
uit de '' maak ik op dat ze lelijk is?
![]()
Dat was het hele doel vanquote:
Heerlijk cheesyquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat was het hele doel vanklef
zijn.
Soms maakt het ook niet echt veel meer uit nadat je posts van die persoon hebt gelezenquote:
Maak nou eens gauw dat je hier komt, er ligt al een hele stapel pannenkoeken op je te wachtenquote:
Die liggen daar goedquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:20 schreef melismay het volgende:
[..]
Maak nou eens gauw dat je hier komt, er ligt al een hele stapel pannenkoeken op je te wachten
Is dat hele pannenkoeken eten niet net zoiets als film kijken...?quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die liggen daar goed.
niks mis met pannenkoeken bakken, maar eten...
quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is dat hele pannenkoeken eten niet net zoiets als film kijken...?![]()
Maar dan met meer interactie en zonder lachtrackquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is dat hele pannenkoeken eten niet net zoiets als film kijken...?![]()
quote:
Normaalgesproken kletst de vrouw er omheen maar je kan wel zien wie 't vrouwtje gaat worden in deze (potentiėle) relatie...quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:30 schreef Litpho het volgende:
Maar dan met meer interactie en zonder lachtrack.
Liptho weet zijn plaats heel goedquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Normaalgesproken kletst de vrouw er omheen maar je kan wel zien wie 't vrouwtje gaat worden in deze (potentiėle) relatie...![]()
Ja lievequote:Op donderdag 16 maart 2006 22:33 schreef melismay het volgende:
[..]
Liptho weet zijn plaats heel goed![]()
Hij verbetert zijn foutgespelde nick geeneens...quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:33 schreef melismay het volgende:
[..]
Liptho weet zijn plaats heel goed![]()
Dat is het koosnaampjequote:Op donderdag 16 maart 2006 22:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij verbetert zijn foutgespelde nick geeneens...![]()
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij verbetert zijn foutgespelde nick geeneens...![]()
Yeah right... Hebben we het over dezelfde persoon?quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:42 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat het hem niet opviel waarschijnlijk zeggen we dan maar niet
quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yeah right... Hebben we het over dezelfde persoon?
En voor de volledigheid, valt hij voor jou in de categorie mannen of jongens?quote:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En voor de volledigheid, valt hij voor jou in de categorie mannen men toy of jongensboy-toy?
Dat hangt van de situatie afquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En voor de volledigheid, valt hij voor jou in de categorie mannen of jongens?
Als ik niet stom ben wil je me wel vlooien?quote:
Een heer in bed en een jongen in de.... de... ?quote:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een heer in bed en een jongen in de.... de... ?
Lijkt me duidelijk dat een 'man' die opmerking niet zou makenquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als ik niet stom ben wil je me wel vlooien?.
Lijkt me duidelijk dat wij 'man' niet hetzelfde definiėrenquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:54 schreef melismay het volgende:
[..]
[..]
Lijkt me duidelijk dat een 'man' die opmerking niet zou maken
Het zou wel verklaren waarom m'n kat zo iedere keer verwoed loopt te krabben sinds Litph hier is geweest...quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:54 schreef melismay het volgende:
[..]
[..]
Lijkt me duidelijk dat een 'man' die opmerking niet zou maken
Ah, wat is jouw definitie schat?quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk dat wij 'man' niet hetzelfde definiėren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |