Precies het juiste lichaamsdeelquote:
Waterbedquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:58 schreef Ynske het volgende:
[..]waterbed...
na t leed dat kleintje deze week ermee gehad heeft
nee niets voor mij
Van Balkie moet je ook oogsten!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:00 schreef vibri het volgende:
[..]
Terug naar de jaren vijftig... moet van Balkie
ikke niet, de user Kleintjequote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:59 schreef vibri het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet echt aan wennen, maar soms moet je er wat voor over hebben he
Wat voor leed heb je gehad?
of een zak over zijn hoofd!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:00 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Licht uit?? Wat krijgen we nou? Wat doet de vriend van je verkeerd?
Gewoon licht aan hoor...
Zullen we er over ophouden? Ik moet nog een halve dag werken voor ik dat kan gaan doenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
zeer zeker onder de dekens, lekker tegen elkaar kruipen
dat heeft niets met verkeerd doen van vriendquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:00 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Gewoon licht aan hoor...
nog 2 uurtjes en 45 minquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:01 schreef vibri het volgende:
[..]
Zullen we er over ophouden? Ik moet nog een halve dag werken voor ik dat kan gaan doen
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:00 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Gewoon licht aan hoor...
Dat zal wel zo zijn omdat zijn haarstijl ander niet in de maatschappij intergreerd..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:00 schreef vibri het volgende:
[..]
Terug naar de jaren vijftig... moet van Balkie
Ik heb weinig keusquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waterbed
Ik vind het niets
* Pheno wacht op nieuw bed, die is way better
Kleintjequote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
ikke niet, de user Kleintje
een gat in t bed, motor beschadigd kortom balen
ik vind t trouwens ook niet lekker liggen, geef mij maar lekker een gewone matras
Tot snel!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:04 schreef _Cara_ het volgende:
Zo pauze voorbij..
* Cara haalt ff diep adem, en pakt haar spullen
![]()
Ik zal eens wat fotos hier neer donderen, als alles af isquote:
pardon? hoe gaat de kleine heten?quote:
Opmerkingen over uiterlijk mogen niet meer hequote:
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat heeft niets met verkeerd doen van vriend
das gewoon fijn
enneh ook handig als je moe bent, hoef je je bed niet meer uit om t licht uit te doen
Het lijkt me enig om foto's avn de babykamer te zien.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal eens wat fotos hier neer donderen, als alles af is
Er komen btw geen wortelen in voor
Maar je laat hem wel in het duister tasten..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:02 schreef vibri het volgende:
[..]he
Mijn vriend doet helemaal niets verkeerd
the Dark Crystalquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:57 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Ah, leuk!
Zo heb ik The Dark Crystal nog liggen!
Geen wortelen? Laat dan maarquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal eens wat fotos hier neer donderen, als alles af is
Er komen btw geen wortelen in voor
Wanneer ben je uitgerekend?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het lijkt me enig om foto's avn de babykamer te zien.![]()
dan zou ie ook een enorme zak hebben.. als ie hem helemaal over zijn hoofd kan trekkenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:05 schreef vibri het volgende:
[..]
Opmerkingen over uiterlijk mogen niet meer he
en dat heeft hij helemaal niet nodig
Het was een [sub]-opmerking met eenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:06 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Maar je laat hem wel in het duister tasten..
he, ik denk je word papaquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:08 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
als het goed is ben ik over 9 maanden weer terug in Nederland...niet bevallen..![]()
Ik ook! Waarschijnlijk heb ik het zelfde pakketquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:07 schreef PhaE het volgende:
[..]
the Dark Crystal
Limited Edition ligt hier ook, inclusief een enorm boek over "The making of", uitleg over de wereld van The Dark Crystal, en het eerste schets-/story-book wat de makers ooit in een cafeetje samen hebben zitte krabbelen
ben er praktisch mee opgegroeid![]()
Dan zou ik vanaf nu me bezig moeten gaan houden met 'de daad' wil ik dat redden..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
he, ik denk je word papa
maar nee hoor
wat houd je tegen?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:11 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Dan zou ik vanaf nu me bezig moeten gaan houden met 'de daad' wil ik dat redden..![]()
de hoeveelheid schapenquote:
Whaha...goede ervaringen mee...zwakke vuurhouten boxsprings..dan..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:10 schreef Pheno het volgende:
Engelse boxspring kingsize, nog een paar weekjes wachten
Deze heeft geen krakende/piepende bodemquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:14 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Whaha...goede ervaringen mee...zwakke vuurhouten boxsprings..dan..
jah wat wil je nuquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:16 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Tja, das moeilijk kiezen met zo'n kudde als ze allemaal 'me-e-e-e-e' roepen..
Hehe, dat heb jij je natuurlijk even van verzekerd..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Deze heeft geen krakende/piepende bodem
Oh? Ik kan nou niet zeggen dat wortels me opwindenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:17 schreef Ynske het volgende:
Lokken met wortelen wil ook nog wel helpen
'wie wil er een vleeskleurige wortel?!'quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:17 schreef Ynske het volgende:
Lokken met wortelen wil ook nog wel helpen
In de showroom even gedaan alsof het een trampoline isquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:17 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Hehe, dat heb jij je natuurlijk even van verzekerd..
nee rode wortelsquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:18 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
'wie wil er een vleeskleurige wortel?!'
Pinquins eten geen wortels...(maar dat hoef ik je niet te vertellen natuurlijk..)quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh? Ik kan nou niet zeggen dat wortels me opwinden
Is die bever weg?quote:
ik mag dan ook aannemen dat jij geen schaap bentquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh? Ik kan nou niet zeggen dat wortels me opwinden
Truequote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:19 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Pinquins eten geen wortels...(maar dat hoef ik je niet te vertellen natuurlijk..)
zelfs geen pinguin. Shocking!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik mag dan ook aannemen dat jij geen schaap bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |