Ja, dan trekken ze al die kinderen de bosjes in!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:09 schreef Patch het volgende:
Bij de scouting zou ook wel eens een keer leuk zijn.
Dat ze een weekend lang kiddo's gaan begeleiden. Op kamp in de bossen met jeugd.
Gordon is zoooowwww slecht met kinderen, vorig seizoen was ie een keer met kinderen hij kan alleen maar tegen ze schreeuwen. Superhumor dus. Zou wel een leuk idee zijn.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:09 schreef Patch het volgende:
Bij de scouting zou ook wel eens een keer leuk zijn.
Dat ze een weekend lang kiddo's gaan begeleiden. Op kamp in de bossen met jeugd.
Dat dacht ik nu ook.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:16 schreef J-net het volgende:
[..]
Gordon is zoooowwww slecht met kinderen, vorig seizoen was ie een keer met kinderen hij kan alleen maar tegen ze schreeuwen. Superhumor dus. Zou wel een leuk idee zijn.
Volgens mij was dat gewoon gespeeld, schitterd om haar te zien rennen met dat rokje toen Gordon erachter aan ging met dat blaasding.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:03 schreef BobbyJames het volgende:
Volgens mij had die tante die hen begeleide 't niet zo naar dr zin ..prachtig was dat met die pannekoeken!!
Zooooooowwww vorig seizoen was het nog gratis.....quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:34 schreef Haaibaaike het volgende:
Niet op tv.
Maar je kan wel via Talpa kijken voor 1.50
klik
Ja, dat klopt ,vorig jaar was het gratisquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:20 schreef J-net het volgende:
[..]
Zooooooowwww vorig seizoen was het nog gratis.....
Tja, dat zou heel goed kunnen. Volgens mij was het trouwens ook bullshit dat Joling in dat huisje zat te schijten.quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:07 schreef VikingGold het volgende:
Volgens mij was dat gewoon gespeeld
quote:Op donderdag 16 maart 2006 03:50 schreef Ole het volgende:Maar die aflevering van gister was gewoon minder.
Ik vond het een leuke uitzending.quote:Op donderdag 16 maart 2006 03:50 schreef Ole het volgende: Maar die aflevering van gister was gewoon minder.
via Soaps, Showbizz & Sterren kan je zien of ze ergens staan.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:32 schreef SoA-Holic het volgende:
Iemand de uitzending toevallig ergens 'anders' online zien staan? Ik wil 'm nl. graag zien en uit principe ga ik niet betalen voor tv.
Gerard, presenteert paar x in de week ''Shownieuws'' van 19.30quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:10 schreef Patch het volgende:
grappig: Joling bij SBS6 SHownieuws: "Als u er nog kracht voor heeft, dan tot na de reclame."
weet ik, vond de aankondiging vd reclame grappig van gisterenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:14 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Gerard, presenteert paar x in de week ''Shownieuws'' van 19.30![]()
'k heb het niet gezienquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:39 schreef Patch het volgende:
[..]
weet ik, vond de aankondiging vd reclame grappig van gisteren
was dus al gevraagd of het herhaald werd.... 1,50 stelletje naaiers... nou jah voor 1 keer wil ik wel betalen. Ik wil die aflevering gewoon zienquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:34 schreef Haaibaaike het volgende:
Niet op tv.
Maar je kan wel via Talpa kijken voor 1.50
klik
Vind het ook geldwolven zijn Talpaquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
was dus al gevraagd of het herhaald werd.... 1,50 stelletje naaiers... nou jah voor 1 keer wil ik wel betalen. Ik wil die aflevering gewoon zien![]()
En hoe moet je zo'n .NZB file downen?quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:11 schreef purposemaker het volgende:
[..]
via Soaps, Showbizz & Sterren kan je zien of ze ergens staan.
GrabItquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:58 schreef BobbyJames het volgende:
[..]
En hoe moet je zo'n .NZB file downen?
Handig om mensen de usenet kant op te sturen, terwijl ze er niets van snappen..quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:11 schreef purposemaker het volgende:
[..]
via Soaps, Showbizz & Sterren kan je zien of ze ergens staan.
Sorry ..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:57 schreef Duiveltja het volgende:
Gaarne het download/nieuwsgroepen verhaal achterwege te laten.
Buurtsuper in Lemelerveld.quote:Op maandag 20 maart 2006 16:38 schreef mark_03 het volgende:
Waar zijn ze morgen? Ik zag iets met een supermarkt
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:43 schreef mark_03 het volgende:
Op de Talpa site zag ik net dat de "ik-heb-er-geen-kracht-meer-voo-T-Shirts" besteld kunnen worden.
kosta?quote:
Het is ook vanavondquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:32 schreef Lief-visje het volgende:
klopt het dat er gister geen uitzending is geweest ?!
Mee eensquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:58 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat het vorige seizoen leuker was
oh das wel leuk denk ikquote:Op woensdag 22 maart 2006 00:10 schreef Haaibaaike het volgende:
Dan staan ze op station en in de trein als condacteur![]()
CondUcteurquote:Op woensdag 22 maart 2006 00:10 schreef Haaibaaike het volgende:
Dan staan ze op station en in de trein als condacteur![]()
Sjit nu zie ik het Conducteurquote:
Heineken heeft wat af te pakken van Grolsch daar he.quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:38 schreef Bus watcher het volgende:
Ik heb het sterke vermoeden dat in het programma reclame verwerkt zit. De Coöp was vaak in beeld. De Coolbest stond prominent op tafel bij het avondeten en was later ook meerdere malen duidelijk te zien in een boodschappenmand. Gordon maakte grappen over kratten Heineken en er stonden flesjes Heineken op tafel bij de mannenzanggroep. Het tijdschrift Linda (van de zus van John de Mol) moest even onder de aandacht gebracht worden. En natuurlijk moesten de dvd's van Joling en Gordon en van de Toppers gepromoot worden. Misschien dat voor deze locatie gekozen is om deze producten onder de aandacht te kunnen brengen. Ik begrijp overigens niet dat in dit programma reclame verwerkt mag worden terwijl bij bijvoorbeeld Big Brother alle merken afgeplakt moeten worden.
Nee, in een supermarkt is dat moeilijk reclame verwijderen ! Je ziet van alle soorten merken !quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:47 schreef Repeat het volgende:
Ik denk niet dat die reclame opzettelijk is hoor. Maar wat wil je in een supermarkt, nogal logisch dat je daar merken ziet, om dat allemaal te gaan censuren is geen beginnen aan...
Inderdaad jammer, als ik niet kan kijken, neem ik maar op video opquote:
Ze waren de blikken naar elkaar gooien en meer nietquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:59 schreef B.A.Trix het volgende:
Wilt ook iemand vertellen wat ze dan met die blikken deden?? Heb het gister namelijk niet gezien..![]()
Flauwe woordgrapjes uithalen ermee.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:59 schreef B.A.Trix het volgende:
Wilt ook iemand vertellen wat ze dan met die blikken deden?? Heb het gister namelijk niet gezien..![]()
Jaquote:Op woensdag 22 maart 2006 09:07 schreef SuperMOM het volgende:
Verstandelijk gehandicapten die zo lief op ze reageren en Gordon zegt: "nou, doe niet zo gek"![]()
Heb jij goede geheugen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Flauwe woordgrapjes uithalen ermee.
Blik bij de ogen doen: "ogenblik"
Blik overgooien naar elkaar: "blikvanger"
Blik laten vallen op de grond: "blikschade"
Blik buiten neer willen zetten op straat: "blik op de weg"
enzovoort.
Het was zelf net in De Wereld draait doorquote:Op woensdag 22 maart 2006 09:07 schreef SuperMOM het volgende:
Verstandelijk gehandicapten die zo lief op ze reageren en Gordon zegt: "nou, doe niet zo gek"![]()
Dat zei Gordonquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:57 schreef Lief-visje het volgende:
Kijk zelfs in lemerlerveld hebben ze raamprostitutie(zwaait naar een oma van 80 die voor het raam staat )
![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Flauwe woordgrapjes uithalen ermee.
Blik bij de ogen doen: "ogenblik"
Blik overgooien naar elkaar: "blikvanger"
Blik laten vallen op de grond: "blikschade"
Blik buiten neer willen zetten op straat: "blik op de weg"
enzovoort.
hahaha flauw zeg...![]()
Christinaquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:09 schreef SuperMOM het volgende:
Die "graftombe" in en dan de koninklijke familie in de zeik nemen![]()
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:20 schreef Repeat het volgende:
Tegen die vrouw trouwens:
"Waar werk je, achter het station?"![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat je dan verplicht wordt te dokken om het terug te kijken op de site van talpaquote:
Nee, ging per ongeluk... hilarisch stukjequote:Op woensdag 29 maart 2006 08:56 schreef FuifDuif het volgende:
Gooide Gerard nu expres die bak verf van het dak? Omdat hij zo werd afgezeken door die begeleider?
vorige week waren het er meerquote:
'Was voetbal héquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:30 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
vorige week waren het er meer
Naja, kan gebueren
Iik vind het iig weer een leuke aflevering![]()
Op elk potje past een ...quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:06 schreef shiNinG_staR het volgende:
Was leuk! Maar wat een eng mannetje waar ze bij logeerden. 'Het vrouwtje', 'Moeder de vrouw kookt de warme pot';.. Dat zulke losers een vrouw krijgen
.
Inderdaad!quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:06 schreef shiNinG_staR het volgende:
Was leuk! Maar wat een eng mannetje waar ze bij logeerden. 'Het vrouwtje', 'Moeder de vrouw kookt de warme pot';.. Dat zulke losers een vrouw krijgen
.
Ga weg man, die vent kwam op de achtergrond, toen die bak viel, letterlijk niet meer bij! hij lag op de grond van het lachen !quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:25 schreef matthijst het volgende:
Damn, wat nemen die kneuzen van de NS zichzelf allemaal serieus zeg
Zoals de begeleider bij het schilderen...
Die vrouw was best een chick anders !quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:58 schreef EmjaY het volgende:
Die aflevring in Center Parcs is ook goed zeg, zie hem nu pas![]()
Maar wat zijn al die medewerkers daar duf, dood, lelijk en sjaggo zegKon geen lachje af denk
dat zei ik dus ookquote:Op zaterdag 1 april 2006 14:06 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Die vrouw was best een chick anders !
Opnemen dus.quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:08 schreef paultjuhhh het volgende:
whhiihhiihh
oh maar vanavond is ook voetbal
Kijk je nu ?quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:06 schreef Piles het volgende:
Hopen dat ik het niet vergeet, net als vorige week![]()
Ik vind deze aflevering wel leukquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:17 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik weet niet waarom maar ik vind het helemaal niet meer zo super leuk
NIet dat ik meer krom lig van het lachen ofzo
quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:30 schreef pberends het volgende:
Keihard die mevrouw uit Ghana beledigen!
Op hun shirts herkende ik Het Stoepetje en dat is een markt brood en banket keten dacht ik?? In Purmerend en Amsterdam zie ik het Stoepetje altijd met mega grote kramen vol met brood en banket (achter die lopende bandquote:
Eerst werd het wel herhaald! Talpa heeft zeker geld nodig.quote:Op woensdag 29 maart 2006 01:48 schreef Cool_Runner het volgende:
[..]
Omdat je dan verplicht wordt te dokken om het terug te kijken op de site van talpa
Vond ik dus ook, omdat het twee van die nichten zijn dacht hij dat het leuk zou zijn?quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:52 schreef Ace1 het volgende:
Best aso allemaalMaar wel leuk om ze in Tilburg bezig te zien... En die ene vuilnisman met z'n dubbelzinnige opmerkingen was echt gewoon ranzig
Ik geef Gordon gelijk dat ie dat niet leuk vond dat ze voor ''Dames'' uitgemaakt werdenquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:59 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Vond ik dus ook, omdat het twee van die nichten zijn dacht hij dat het leuk zou zijn?En die ene steeds met zijn "dames" vond Gordon ook niet leuk
Dat ze niet in de stront gingen staan snap ik ook, had ik ook niet gedaan en voor hun doen hebben ze hard gewerkt daar!
Ja, dat vind ik ook jammer dat je voor een herhaling moet betalenquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:51 schreef mv-lootje het volgende:
[..]
Eerst werd het wel herhaald! Talpa heeft zeker geld nodig.
Of bewust niet kijken en op de DVD wachtenquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:16 schreef tong80 het volgende:
Ik mis het steeds maar hopen op de herhalingen.
Dat doe ik.quote:Op woensdag 5 april 2006 00:12 schreef mv-lootje het volgende:
[..]
Of bewust niet kijken en op de DVD wachten![]()
Abonneer je dan zelf eens op een TV-gids, dan kan je het van te voren bekijken en je video instellen.quote:
the show must go on.quote:Op woensdag 5 april 2006 01:48 schreef golfer het volgende:
Ik ga zo nog even snel spoelen maar veracht er niet veel van.
Het werd de laatste tijd steeds meer een soort voorspelbaar trucje van die 2.
Bakkerij het Stoepje, zijn gevestigd in Spakenburg, kan dus nog leuk worden met het gevloek van beide heren aangezien ze daar ongeveer net zo Gristelijk als in Staphorst zijn.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:35 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Op hun shirts herkende ik Het Stoepetje en dat is een markt brood en banket keten dacht ik?? In Purmerend en Amsterdam zie ik het Stoepetje altijd met mega grote kramen vol met brood en banket (achter die lopende band)
Rinie krijgt er bakken met geld voor iigquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:23 schreef Haaibaaike het volgende:
Die voice-over heeft een irritante stemVind ik !
http://www.rinievandenelzen.nl/quote:Op donderdag 6 april 2006 19:55 schreef Repeat het volgende:
ik vind juist die voice over superdroogEcht mooie opmerkingen maakt die.
Maar wie is het ? Rinie .... ?
Niet mijn smaak die voice-overquote:Op donderdag 6 april 2006 19:54 schreef Patch het volgende:
[..]
Rinie krijgt er bakken met geld voor iig
is wel een leuke kerel.quote:
Dat is voor jou wel leuk dat je elke week je vroegere collega hoort als voice-overquote:Op donderdag 6 april 2006 20:04 schreef Patch het volgende:
[..]
is wel een leuke kerel.
Aantal keren met 'm samengewerkt, zijn 'eigen' stem is net zo. Wat bij veel voice-overs niet het geval is.
ik ben zelf ook voice-over, maar niet bij de Molquote:Op donderdag 6 april 2006 20:07 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat is voor jou wel leuk dat je elke week je vroegere collega hoort als voice-over![]()
Hij krijgt bij John de Mol zeker goed betaalt dat is zeker![]()
Waarquote:Op donderdag 6 april 2006 20:18 schreef Patch het volgende:
[..]
ik ben zelf ook voice-over, maar niet bij de Mol
Ik heb meerdere werkgevers.quote:
my thoughts exactly.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:24 schreef Duiveltja het volgende:
Daar gaat het hele topic ook niet over
Gerard/Gordon: "Ik heb er geen kracht meer voor".quote:Op donderdag 6 april 2006 19:58 schreef Patch het volgende:
ze mogen van mij nog minstens 9 afleveringen maken
6. Bejaardentehuis
Kom es wat vaker in FTR, daar is het redelijk bekend.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:36 schreef Repeat het volgende:
Maar het zou toch tof zijn als je zou vertellen bij welke programma's je de voice over doet/hebt gedaan Patch
net allemaal niet, veel te gevoelig voor de mensen die er mee te maken hebben.quote:Op donderdag 6 april 2006 19:58 schreef Patch het volgende:
1. Scouting / Padvinders
2. Suptropisch Zwemparadijs
3. Gehandicapten / activiteitenbegeleiding
4. Pretpark
5. Asielzoekerscentrum
6. Bejaardentehuis
7. Boswachterspost / Natuurmonumenten
8. De Walletjes / red light district
9. Ziekenhuis / kraamafdeling / cliniclowns
ik ben nog op zoek naar een schnabbel, qua voice-over.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:53 schreef Patch het volgende:
Kom es wat vaker in FTR, daar is het redelijk bekend.
of kijk op imdb.com voor een selectie.
wederom offtopic / laatste keer nuquote:Op vrijdag 7 april 2006 01:25 schreef golfer het volgende:
[..]
ik ben nog op zoek naar een schnabbel, qua voice-over.
Kan je mij in die wereld op weg helpen?
Vind in alle 9 wel potentie zittenquote:Op donderdag 6 april 2006 19:58 schreef Patch het volgende:
1. Scouting / Padvinders
2. Suptropisch Zwemparadijs
3. Gehandicapten / activiteitenbegeleiding
4. Pretpark
5. Asielzoekerscentrum
6. Bejaardentehuis
7. Boswachterspost / Natuurmonumenten
8. De Walletjes / red light district
9. Ziekenhuis / kraamafdeling / cliniclowns
Die rede van Gordon.quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:12 schreef pberends het volgende:
2 weken geleden wilde ze de politiek in![]()
.
Het torentje?quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:22 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat zou leuk zijn Gerard en Gordon met de mensen uit Den Haag in het torentje en in de tweede kamer mee gaan discussiëeren![]()
![]()
Jaquote:Op vrijdag 7 april 2006 17:58 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Het torentje van Balkenendein Den Haag toch ?
Ja, zeker dat jij dat wel wist.quote:
Ja, van Balkenende. In Den Haag.quote:
Zend dan gewoon niet uit, en schort alles op tot Gordon weer beter is. Wie zegt dat ie niet 3 weken achter elkaar ziek is?quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:18 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Omdat Gordon ziek was, daarom laten ze nu terugblikken zien![]()
Ambachtelijk, he.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:27 schreef detulp050 het volgende:
Wat is Het Stoepje toch een fijn bedrijf zo te zien
Dat kon je ook wel merken aan die gozerquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:15 schreef SuperMOM het volgende:
"Ik ben er 1 van een drieling" Gordon: heb je zeker klemgezeten??"Ja wel twee minuten"
![]()
is er al, ik vond afentoe een uitzending kijken wel leuk, meer niet.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:39 schreef Terpstra het volgende:
ik ging dood weervooral met die ruft in gordon zn gezicht, ik hoop dat er snel een dvd van deze serie komt
Echt een vreselijk bedrijf lijkt me dat.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:27 schreef detulp050 het volgende:
Wat is Het Stoepje toch een fijn bedrijf zo te zien
Ik vond het niet tegen vallen ! Best wel geinigie stukjes erbijquote:Op woensdag 12 april 2006 10:44 schreef Urquhart het volgende:
Ondanks het uitvallen van Gordon waren die terugblikken ook wel weer leuk
quote:Gordon en Talpa uit elkaar
Talpa heeft het contract met Gordon ontbonden. Volgens RTL Boulevard hebben de zender en de presentator ruzie over een optreden van Gerard Joling en Gordon voor het programma 'Joling & Gordon over de vloer'. Het geven van optredens is volgens het duo niet opgenomen in het contract.
De ruzie zou opgelost zijn, maar nu is het contract toch ontbonden. Toch hoeft dat niet te betekenen dat het goedbekeken programma niet meer op televisie komt. Gordon blijft freelancer, maar de opties blijven nu open. Hij zou in theorie overal weer aan de bak kunnen, zonder verplichtingen aan Talpa.
Gerard Joling had al geen contract bij Talpa en werkte freelance aan 'Joling & Gordon over de vloer'.
Jaquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:16 schreef kikoooooo het volgende:
Komt er nou vanavond weer zo'n terugblik uitzending?
Ja dat snap ik ook niet? Gerard en Gordon waren (zeker het eerste seizoen) een publiekstrekker, dan probeer je hem toch zowieso binnen te houden?quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:12 schreef Duiveltja het volgende:
Domme zet van Talpa om het te ontbinden. Dat programma is het enige wat een beetje scoort.
D'r is helemaal geen breuk, slechts een verandering van het contract, van vast naar freelance. Met name zijn regelmatig terugkerende ziekteverschijnselen geven problemen bij een vast contract. Niets meer, niets minder.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:59 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet? Gerard en Gordon waren (zeker het eerste seizoen) een publiekstrekker, dan probeer je hem toch zowieso binnen te houden?
quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:45 schreef detoardin het volgende:
Ik hoorde dat er vandaag nooit vertoonde beelden worden uitgezonden.
Ik denk van wel, voor dit seizoen.quote:
maar er zijn pas 4 afleveringen geweest ofzoquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:24 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik denk van wel, voor dit seizoen.
Volgens Gordon gaan ze door met de serie dat vertelde hij bij Catherine Keijl![]()
Dat vertelde Gordon ook vanmiddag aan Catherine, dat Gerard de laatste 2 afleveringen geen tijd had om aan de serie mee te doen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:28 schreef Repeat het volgende:
[..]
maar er zijn pas 4 afleveringen geweest ofzo
Dat waren niet vertoonde afleveringen !quote:
Ja, ik vond het ook leuk.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:59 schreef Urquhart het volgende:
Het was uiteindelijk nog wel een leuke uitzending
Gelukkig komt er weer een nieuw seizoen aan.
Eerste seizoen vond ik ook leuker als in dit seizoenquote:Op woensdag 19 april 2006 17:12 schreef BobbyJames het volgende:
Mwah ..ik vind het eigenlijk steeds minder leuk worden.
Eenshquote:Op woensdag 19 april 2006 17:44 schreef Urquhart het volgende:
Wellicht is het wel goed om nu iets langer met het volgende seizoen te wachten.
Herhaling van vorig seizoen. Als ik dat zo op de site van Talpa lees komt die aflevering met die palingvissers er weer op.quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:57 schreef Repeat het volgende:
Het komt dus wel weer vanavond!
quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:37 schreef Borreke het volgende:
moet er nog steeds om lachen, vooral als er een weer zo hard boert
dank uquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:26 schreef WatEenGelul.nl het volgende:
[..]
D'r is helemaal geen breuk, slechts een verandering van het contract, van vast naar freelance. Met name zijn regelmatig terugkerende ziekteverschijnselen geven problemen bij een vast contract. Niets meer, niets minder.
Dacht ik ook, maar blijkbaar gaan ze toch kijken of er nog plaats is in hun drukke agendaquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:42 schreef Repeat het volgende:
ik dacht juist dat ze er wel even genoeg van hadden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |