Ambachtelijk, he.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:27 schreef detulp050 het volgende:
Wat is Het Stoepje toch een fijn bedrijf zo te zien
Dat kon je ook wel merken aan die gozerquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:15 schreef SuperMOM het volgende:
"Ik ben er 1 van een drieling" Gordon: heb je zeker klemgezeten??"Ja wel twee minuten"
![]()
is er al, ik vond afentoe een uitzending kijken wel leuk, meer niet.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:39 schreef Terpstra het volgende:
ik ging dood weervooral met die ruft in gordon zn gezicht, ik hoop dat er snel een dvd van deze serie komt
Echt een vreselijk bedrijf lijkt me dat.quote:Op dinsdag 11 april 2006 23:27 schreef detulp050 het volgende:
Wat is Het Stoepje toch een fijn bedrijf zo te zien
Ik vond het niet tegen vallen ! Best wel geinigie stukjes erbijquote:Op woensdag 12 april 2006 10:44 schreef Urquhart het volgende:
Ondanks het uitvallen van Gordon waren die terugblikken ook wel weer leuk
quote:Gordon en Talpa uit elkaar
Talpa heeft het contract met Gordon ontbonden. Volgens RTL Boulevard hebben de zender en de presentator ruzie over een optreden van Gerard Joling en Gordon voor het programma 'Joling & Gordon over de vloer'. Het geven van optredens is volgens het duo niet opgenomen in het contract.
De ruzie zou opgelost zijn, maar nu is het contract toch ontbonden. Toch hoeft dat niet te betekenen dat het goedbekeken programma niet meer op televisie komt. Gordon blijft freelancer, maar de opties blijven nu open. Hij zou in theorie overal weer aan de bak kunnen, zonder verplichtingen aan Talpa.
Gerard Joling had al geen contract bij Talpa en werkte freelance aan 'Joling & Gordon over de vloer'.
Jaquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:16 schreef kikoooooo het volgende:
Komt er nou vanavond weer zo'n terugblik uitzending?
Ja dat snap ik ook niet? Gerard en Gordon waren (zeker het eerste seizoen) een publiekstrekker, dan probeer je hem toch zowieso binnen te houden?quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:12 schreef Duiveltja het volgende:
Domme zet van Talpa om het te ontbinden. Dat programma is het enige wat een beetje scoort.
D'r is helemaal geen breuk, slechts een verandering van het contract, van vast naar freelance. Met name zijn regelmatig terugkerende ziekteverschijnselen geven problemen bij een vast contract. Niets meer, niets minder.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:59 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet? Gerard en Gordon waren (zeker het eerste seizoen) een publiekstrekker, dan probeer je hem toch zowieso binnen te houden?
quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:45 schreef detoardin het volgende:
Ik hoorde dat er vandaag nooit vertoonde beelden worden uitgezonden.
Ik denk van wel, voor dit seizoen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |