Niet mijn smaak die voice-overquote:Op donderdag 6 april 2006 19:54 schreef Patch het volgende:
[..]
Rinie krijgt er bakken met geld voor iig
is wel een leuke kerel.quote:
Dat is voor jou wel leuk dat je elke week je vroegere collega hoort als voice-overquote:Op donderdag 6 april 2006 20:04 schreef Patch het volgende:
[..]
is wel een leuke kerel.
Aantal keren met 'm samengewerkt, zijn 'eigen' stem is net zo. Wat bij veel voice-overs niet het geval is.
ik ben zelf ook voice-over, maar niet bij de Molquote:Op donderdag 6 april 2006 20:07 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat is voor jou wel leuk dat je elke week je vroegere collega hoort als voice-over![]()
Hij krijgt bij John de Mol zeker goed betaalt dat is zeker![]()
Waarquote:Op donderdag 6 april 2006 20:18 schreef Patch het volgende:
[..]
ik ben zelf ook voice-over, maar niet bij de Mol
Ik heb meerdere werkgevers.quote:
my thoughts exactly.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:24 schreef Duiveltja het volgende:
Daar gaat het hele topic ook niet over
Gerard/Gordon: "Ik heb er geen kracht meer voor".quote:Op donderdag 6 april 2006 19:58 schreef Patch het volgende:
ze mogen van mij nog minstens 9 afleveringen maken
6. Bejaardentehuis
Kom es wat vaker in FTR, daar is het redelijk bekend.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:36 schreef Repeat het volgende:
Maar het zou toch tof zijn als je zou vertellen bij welke programma's je de voice over doet/hebt gedaan Patch
net allemaal niet, veel te gevoelig voor de mensen die er mee te maken hebben.quote:Op donderdag 6 april 2006 19:58 schreef Patch het volgende:
1. Scouting / Padvinders
2. Suptropisch Zwemparadijs
3. Gehandicapten / activiteitenbegeleiding
4. Pretpark
5. Asielzoekerscentrum
6. Bejaardentehuis
7. Boswachterspost / Natuurmonumenten
8. De Walletjes / red light district
9. Ziekenhuis / kraamafdeling / cliniclowns
ik ben nog op zoek naar een schnabbel, qua voice-over.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:53 schreef Patch het volgende:
Kom es wat vaker in FTR, daar is het redelijk bekend.
of kijk op imdb.com voor een selectie.
wederom offtopic / laatste keer nuquote:Op vrijdag 7 april 2006 01:25 schreef golfer het volgende:
[..]
ik ben nog op zoek naar een schnabbel, qua voice-over.
Kan je mij in die wereld op weg helpen?
Vind in alle 9 wel potentie zittenquote:Op donderdag 6 april 2006 19:58 schreef Patch het volgende:
1. Scouting / Padvinders
2. Suptropisch Zwemparadijs
3. Gehandicapten / activiteitenbegeleiding
4. Pretpark
5. Asielzoekerscentrum
6. Bejaardentehuis
7. Boswachterspost / Natuurmonumenten
8. De Walletjes / red light district
9. Ziekenhuis / kraamafdeling / cliniclowns
Die rede van Gordon.quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:12 schreef pberends het volgende:
2 weken geleden wilde ze de politiek in![]()
.
Het torentje?quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:22 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat zou leuk zijn Gerard en Gordon met de mensen uit Den Haag in het torentje en in de tweede kamer mee gaan discussiëeren![]()
![]()
Jaquote:Op vrijdag 7 april 2006 17:58 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Het torentje van Balkenendein Den Haag toch ?
Ja, zeker dat jij dat wel wist.quote:
Ja, van Balkenende. In Den Haag.quote:
Zend dan gewoon niet uit, en schort alles op tot Gordon weer beter is. Wie zegt dat ie niet 3 weken achter elkaar ziek is?quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:18 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Omdat Gordon ziek was, daarom laten ze nu terugblikken zien![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |