quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:43 schreef mark_03 het volgende:
Op de Talpa site zag ik net dat de "ik-heb-er-geen-kracht-meer-voo-T-Shirts" besteld kunnen worden.
kosta?quote:
Het is ook vanavondquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:32 schreef Lief-visje het volgende:
klopt het dat er gister geen uitzending is geweest ?!
Mee eensquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:58 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat het vorige seizoen leuker was
oh das wel leuk denk ikquote:Op woensdag 22 maart 2006 00:10 schreef Haaibaaike het volgende:
Dan staan ze op station en in de trein als condacteur![]()
CondUcteurquote:Op woensdag 22 maart 2006 00:10 schreef Haaibaaike het volgende:
Dan staan ze op station en in de trein als condacteur![]()
Sjit nu zie ik het Conducteurquote:
Heineken heeft wat af te pakken van Grolsch daar he.quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:38 schreef Bus watcher het volgende:
Ik heb het sterke vermoeden dat in het programma reclame verwerkt zit. De Coöp was vaak in beeld. De Coolbest stond prominent op tafel bij het avondeten en was later ook meerdere malen duidelijk te zien in een boodschappenmand. Gordon maakte grappen over kratten Heineken en er stonden flesjes Heineken op tafel bij de mannenzanggroep. Het tijdschrift Linda (van de zus van John de Mol) moest even onder de aandacht gebracht worden. En natuurlijk moesten de dvd's van Joling en Gordon en van de Toppers gepromoot worden. Misschien dat voor deze locatie gekozen is om deze producten onder de aandacht te kunnen brengen. Ik begrijp overigens niet dat in dit programma reclame verwerkt mag worden terwijl bij bijvoorbeeld Big Brother alle merken afgeplakt moeten worden.
Nee, in een supermarkt is dat moeilijk reclame verwijderen ! Je ziet van alle soorten merken !quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:47 schreef Repeat het volgende:
Ik denk niet dat die reclame opzettelijk is hoor. Maar wat wil je in een supermarkt, nogal logisch dat je daar merken ziet, om dat allemaal te gaan censuren is geen beginnen aan...
Inderdaad jammer, als ik niet kan kijken, neem ik maar op video opquote:
Ze waren de blikken naar elkaar gooien en meer nietquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:59 schreef B.A.Trix het volgende:
Wilt ook iemand vertellen wat ze dan met die blikken deden?? Heb het gister namelijk niet gezien..![]()
Flauwe woordgrapjes uithalen ermee.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:59 schreef B.A.Trix het volgende:
Wilt ook iemand vertellen wat ze dan met die blikken deden?? Heb het gister namelijk niet gezien..![]()
Jaquote:Op woensdag 22 maart 2006 09:07 schreef SuperMOM het volgende:
Verstandelijk gehandicapten die zo lief op ze reageren en Gordon zegt: "nou, doe niet zo gek"![]()
Heb jij goede geheugen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Flauwe woordgrapjes uithalen ermee.
Blik bij de ogen doen: "ogenblik"
Blik overgooien naar elkaar: "blikvanger"
Blik laten vallen op de grond: "blikschade"
Blik buiten neer willen zetten op straat: "blik op de weg"
enzovoort.
Het was zelf net in De Wereld draait doorquote:Op woensdag 22 maart 2006 09:07 schreef SuperMOM het volgende:
Verstandelijk gehandicapten die zo lief op ze reageren en Gordon zegt: "nou, doe niet zo gek"![]()
Dat zei Gordonquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:57 schreef Lief-visje het volgende:
Kijk zelfs in lemerlerveld hebben ze raamprostitutie(zwaait naar een oma van 80 die voor het raam staat )
![]()
quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Flauwe woordgrapjes uithalen ermee.
Blik bij de ogen doen: "ogenblik"
Blik overgooien naar elkaar: "blikvanger"
Blik laten vallen op de grond: "blikschade"
Blik buiten neer willen zetten op straat: "blik op de weg"
enzovoort.
hahaha flauw zeg...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|