Dat weet ik zeker dat het leuker isquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:06 schreef Duiveltja het volgende:
Volgende week de blooperaflevering.
Denk dat die nog leuker word![]()
Je was te laat, draakquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:28 schreef Brightie het volgende:
lekker verhaal...word zomaar mijn topic afgesloten...![]()
![]()
![]()
Hmmm normaal gesproken kijk ik dat programma met Barbie en Ken niet, maar zal mijn principes opzij gooien omdat ik de Diva's wil zienquote:
ja in welke uitzending zat dat eigenlijk dat gerard die jongens zat te bekijken?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:15 schreef Duiveltja het volgende:
Die geluidsman en Joling die bij die jongens liep te gluren![]()
Bij die show die ze mochten doen maakten ze het wel heel erg bont met het gooien van die vis
Dat is de aflevering van de parenclub.quote:Op zondag 2 oktober 2005 02:08 schreef Repeat het volgende:
[..]
ja in welke uitzending zat dat eigenlijk dat gerard die jongens zat te bekijken?
Ja, ik denk dat het weer lachen is vanavond bij Beau en Lindaquote:Op zondag 2 oktober 2005 08:54 schreef PowerPoes het volgende:
[..]
Dat is de aflevering van de parenclub.
Ik ga het roze drama ook kijken bij Linda & Beau Op Zondag
Haal je kauwgom uit je mond zei Gerard tegen Gordon in de autoquote:Op zondag 2 oktober 2005 01:44 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Verder natuurlijk vermakelijk weer met de stiefzusjes! Draak, slang, graftak!![]()
Ja, echt leuke serie.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
Was weer leuk gisterDe Marijke Helwegen-vlinder
Ja, dat hoorde ik Gerard zeggen bij ''Life&Cooking''quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:40 schreef static het volgende:
Gerard bevestigt net dat ze volgende week alsnog een nieuwe aflevering gaan opnemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |