http://forum.fok.nl/topic/676817quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:48 schreef briana_muirinn het volgende:
Oei, topic volgegooid met mijn post, dus verder in een vers en gezond topic!
Goed nieuws, Cottontail is weer helemaal beter!
Hij heeft nog wel wat vies naast zijn neus maar ik mag het niet meer wegpoetsen van hem, hij is het gedoe aan zijn oogjes (met oogzalf) helemaal zat. Gelukkig hoeft dat niet meer.
Mijn vriend heeft net een filmpje van hem gemaakt, op zijn favoriete plek op de krabpaal:
http://www.dutchquest.nl/images/katten/Cotten.3gp
(met quicktime kan ik het hier afspelen)
Er was ergens een topic met huisdierfilmpjes maar die ben ik na enig zoekwerk nog steeds kwijt.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:51 schreef Bluezz het volgende:
Om een glimlach op ymme's gezicht te krijgen :
[afbeelding]
Zeg maar doei laptop![]()
![]()
Lopen de katten/poezen dan niet wegquote:Op maandag 20 maart 2006 09:21 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ik dacht al dat je niet geweest was. Wel een beetje jammer dat ik je niet had gezienIk ben nog wel bij "jouw" cattery naar de katten gaan kijken, die man was bezig met Atif, volgens mij moest Atif naar de keuring, maar ze waren meer aan het kroelen dan aan het borstelen. Die kat was duidelijk helemaal verliefd op z'n baasje.
Volgens mij krijg jij een heel lief kitten van die mensen. Duncan ziet een Sibeer nu ook wel zitten (nou ja, als de tijd daar is) , ze zijn lekker stoer, in de patronen die wij allebei leuk vinden en duidelijk lief. Toen we in de rij stonden voor de dierenarts zag ik ook al een prachtige Siberische kater (deze), het verbaasde me ook niks dat hij van alles won.
Flynn moest als eerste naar de keuring, de keurruimte was op een hele rare plek, de zaal uit, de hal door en naar boven, je moest je met je kat een weg door de binnenkomende reptielenliefhebbers worstelen, die mensen gaan ook niet even opzij als er mensen met een kat doorkomen. Tegen de tijd dat wij boven waren was Flynn al hartstikke onder de indruk, hij vond de (toch heel aardige en voorzichtige) keurmeester daarna ook heel eng. Ik had sowieso al van te voren bedacht dat dit de laatste keer was voor hem, hij gaat echt nooit meer mee, het ging de rest van de dag heel goed maar hij was echt niet Flynn tijdens die keuring. Vorige keer was hij helemaal niet bang, ik denk dat het komt omdat hij pas geleden geholpen is, daarna was hij helemaal geflipt en nu is duidelijk bang van vreemde mannen die hem willen bekijken. Hij kreeg wel Uitmuntend 2, hij verloor van de latere Best in show. En de keurmeester vond hem te dik worden"condition: a little too good" stond er op z'n rapport. Maar dat bleek die man later over de helft van de katten gezegd te hebben.
dEUS was spectaculair goed. Hij was superrelaxt, iedere keer als ik hem vastpakte ging hiij me kopjes zitten geven, zijn fokker wilde even met hem knuffelen, ik had hem gewoon met mand en al bij haar ingeleverd en hij vond het allemaal prima, ging lekker knuffelen:
[afbeelding]
nog even z'n zusje Ronja erbij, zij vond het wel interessant, maar dEUS vond haar toch een beetje eng (z'n oortjes!):
[afbeelding]
Meneer in z'n kooi (dat kopjehet deurtje was dicht en meestal heb ik het gewoon open)
[afbeelding]
Toen moest dEUS naar de keuring, ik had hem maar in een draagmand meegenomen ipv in m'n armen, we moesten nog door de massa reptielenliefhebbers heen. Eenmaal bij de keurmeester ging meneer ineens in uitsloofstand, hij liep over de tafel te paraderen, mij demonstratief kopjes te geven, de keurmeester kopjes te geven, ze probeerde z'n rapport te schrijven maar hij gaf de pen ook steeds kopjes. Daarna ging hij op z'n gemakje op tafel liggen rondkijken. Hij heeft z'n eerste CAP punt gekregen, daar had ik echt niet op gerekend, hij is zo'n ukkie. Ik weet niet of hij z'n andere punten nog gaat halen, ik ga mee naar show met m'n vriendin, en met haar kat (Flynns broertje) zou ik als ik haar was ook niet meer gaan showen, hij was behoorlijk stressig. Als zij niet gaat, ga ik ook niet meer. dEUS is wel een geboren showbeest.
's Middags kreeg ik ineens een briefje dat ik met dEUS terug moest komen, hij was genomineerd voor Best in Show ! Hij moest tegen een kater van twee die al Premior was, en de keurmeesters kwamen er niet uit, ze moesten er nog een derde keurmeester bijhalen en die koos die andere kater. Die kater werd uiteindelijk Best of Best, dEUSje had het echt super gedaan.
Vraag me af wie henri is. Onze dierenarts heet toch echt harryquote:Beste Zwaffel,
De kosten van een operatie moet je ongeveer houden op E 450,-.Daarin zit niet inbegrepen kosten van een Ro-foto.(Niet altijd nodig) Wel is inbegrepen de nazorg (Hechtingen uithalen enz.) voor zover daar geen medicijnen bij te pas komen. Wil je meer weten,bel me dan even op.Vriendelijke groet, Henri Nielen
Het hangt van de kat af. dEUS vindt gewoon alles prima, Flynn vond de drukte een beetje eng, en bleef liever in z'n kooi bij zijn baasje (m'n vriend). De meeste katten vinden alles best als ze maar kunnen slapen.quote:Op maandag 20 maart 2006 11:38 schreef ymme het volgende:
[..]
Lopen de katten/poezen dan niet wegDeurtje los. Ik zie er 1 gewoon in z'n mandje liggen.
![]()
Lieve beesten overigens.![]()
idd ze staat gewoon helemaal blij te zijn en te lachenquote:Op woensdag 22 maart 2006 01:33 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Wat leuk ! Je lijkt er ook wel ontzettend veel lol in te hebben.
Iemand heeft hier pasgeleden een rekening van de DA helemaal versnipperd, en dat ding moest ik nog indienen bij de verzekering (waarom doe ik dat dan ook niet meteen ?)quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:58 schreef Bluezz het volgende:
Keukenrollen en wc papier moeten hier ook altijd dood hoor
En kranten ook
Nee, bij voorkeur als je hem nog moet lezen, en hij daarvoor klaar ligt op tafelquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:21 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Molt Xena de krant ook altijd bij voorkeur terwijl je hem aan het lezen bent ?
Fijn dat Obelix weer bijna helemaal beter is. Wat ik me afvroeg; kon/kan hij Idefix dan niet "herbesmetten", of hoe gaat dat met schurft ?quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:12 schreef inkie1010 het volgende:
Wat een prachtige foto's!! zowel die Pumpkin_ruby plaatste als loki van miss_B!!!
Zo vandaag voor de laatste keer met obelix en idefix naar de DA geweest. Obelix' schurft is bijna echt over! Hij heeft nog 1 prikje gehad en moet nog 1x volgende week badderen. Idefix is helemaal gezond verklaard en hoefde ook geen prikje meer. Ik ben nu wel een flink stuk armer, maar goed de beestjes zijn weer OK!
Thnx Pumpkin_rubyquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:48 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Zwaffel: beterschap voor Balloe. Ik heb gelezen hoe je er mee aan de slag moest om hem behandeld te krijgen, ik hoop dat het snel weer goed is.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:16 schreef Miss_B het volgende:
LOKI SPAM!!![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een lieverd he
FOK misschien?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:03 schreef Ellatjuh het volgende:
ja jeetje ik wil ook wel:D
ga maar eens sponsors zoeken denk ik:D
ja idd:Dquote:Op zaterdag 25 maart 2006 08:37 schreef Yez het volgende:
[..]
FOK misschien?speciale FOKwetsuits aan..
![]()
duurde even, maarquote:Op zondag 26 maart 2006 10:51 schreef sbientje het volgende:
mooie foto's allemaal zeg![]()
ik ben op een hondje aan het passen vandaag en gisteren, een schapendoes.. als ik thuisben zal ik jullie wel even een foto laten zien
(en meld me bij deze aan in het flora&fauna forum)
Het schijnt dat de nieuwe kleine haartjes erg jeuken. Daardoor zou ze zich weer wassen en eigenlijk belandt ze zo dus in een soort cirkel... Maar ja eerst de DA maar even dinsdag afwachten...quote:Op zondag 26 maart 2006 10:53 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Beterschap rena !
Als Spetter zich de hele tijd likt kan het idd ook psychisch zij, zou het wel echt jeuken dan ?
Het schijnt dat de nieuwe kleine haartjes erg jeuken. Daardoor zou ze zich weer wassen en eigenlijk belandt ze zo dus in een soort cirkel... Maar ja eerst de DA maar even dinsdag afwachten...quote:
zo dus morgen de grote dag gefeliciteerdquote:Ben op dit moment ook helemaal hyper, morgenochtend om 10:00 gaan we onze nieuwe auto ophalen
en veel plezier donderdagquote:En donderdagavond om 8 uur gaan we weer bij Loki kijken. We zouden eigenlijk vanavond al gaan, maar de poes van de fokster is afgelopen vrijdag bevallen en ze is nog steeds onrustig. Dus vond ik (en de fokster) het niet meer dan logisch dat we de afspraak dan gewoon verzetten.
Ik heb leuk mail-contact met de fokster en heb het ook gewoon gezellig als ik haar spreek enzo. Heb echt het idee dat ik een 'gouden' fokster gevonden heb.
Ben echt helemaal happy gewoon!blijft tegen zichzelf zeggen dat begin mei niet zolang meer duurt hihi
Wat een leuke foto op deze manier sbientje..! enne welkom
quote:Op maandag 27 maart 2006 08:37 schreef zoeperzazke het volgende:
oei, ik had hier nog geen tvp...
[afbeelding]
Ik hoef al niets meer te zeggen johquote:Op maandag 27 maart 2006 10:14 schreef inkie1010 het volgende:
Het is de zoon van Jewel: Onyx![]()
![]()
Prachtige foto!!
Tja, ik heb niets meer gehoord van de fokster. Toevallig vandaag nog een mailtje gestuurd hoe het nu eigenlijk met hem ging. Denk namelijk nog wel aan hem hoe het zou gaan enzo...quote:Op maandag 27 maart 2006 16:24 schreef Bluezz het volgende:
Dat haar
Miss_B hoe is het met smokey eigenlijk?
Natuurlijk moet je het van je afschrijven, das heel goed juist!!! En zeker hier, waar we allemaal zo meegeleefd hebbenquote:Op maandag 27 maart 2006 22:37 schreef Miss_B het volgende:
Ik moest het eventjes van me af schrijven... Het doet me zoveel verdriet om te weten dat hij eigenlijk vecht voor iets waar hij helemaal niet voor kan vechten...
quote:Op maandag 27 maart 2006 22:37 schreef Miss_B het volgende:
Net bericht gehad over Smokey. Het gaat niet zo goed met hem. Eigenlijk wat ik al verwachtte en eigenlijk wat ik al een hele tijd dacht... Schijnt nu toch waarheid te zijn.
Het is toch moeilijk om te lezen over iets wat je eigenlijk altijd al hebt gedacht... De dierenarts denkt dat hij aan 1 kant hersendood is. Hij kan namelijk nog steeds niet zelfstandig eten en drinken wel kan hij rechte stukken lopen.
De fokster wilt het nog proberen met acupunctuur of iets anders wat hem kan helpen. Maar eigenlijk denk ik op dit moment eigenlijk alleen maar dat het voor hem beter is dat hij wordt ingeslapen....![]()
Ik schrik enorm van dit bericht wat mijn vermoedens toch al een beetje bevestigde... Maar klote is het zeker weten. Dit gevoel... Dit geveoel van waarom hij, waarom ik, waarom dit lieve kleine beestje... Dit schatje...
Ik moest het eventjes van me af schrijven... Het doet me zoveel verdriet om te weten dat hij eigenlijk vecht voor iets waar hij helemaal niet voor kan vechten...
Ik ga Spetter nog maar een hele dikke knuffel geven en donderdag een hele dikke knuffel aan Loki!! En hopen dat dit maar geen enkel diertje op de wereld mag overkomen.....![]()
Dat topic heb ik ook gelezen, maar dat had diegene gehoord van een fokker die dat verwachtte bij het ophalen van een kitten ofzo, het kwam nogal veeleisend op mij over en het ophalen van een kitten is weer een heel andere gelegenheid dan een tussentijds bezoekje.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:31 schreef Miss_B het volgende:
Morgen op bezoek bij Lokien ik neem mijn camera mee... moet ik trouwens iets meenemen als je 'gewoon op bezoek gaat' bij een fokster? Ik las ergens anders dat mensen taart of iets voor de katten meeneemt... maar ik weet nooit wat... Ach ja komt wel goed
Heb echt zin in morgenavond
![]()
iddquote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:01 schreef inkie1010 het volgende:
Ovide is lief!! Capende Gavia's eehm gapende cavia's zijn leuk!!!
Zij heeft van mij Polarium geleend en ik van haar een GBA spel Kurukuru kuririn (ofzo)... En ik ga binnenkort Animal Crossing kopen, ben daar helemaal enthousiast van geraakt door verschillende website en het forum hierquote:Op zondag 2 april 2006 21:16 schreef inkie1010 het volgende:
Gave foto Nonneke!!!!
Wat naar Miss_B, hihi welk spelletje van de nintendo DS(ik heb er ook 1)
Rood en zwart wel. Daarom zijn rode poezen veel zeldzamer dan rode katers.quote:Op maandag 3 april 2006 16:34 schreef sbientje het volgende:
mannen![]()
het gaat inmiddels wel wat beter met me trouwens. Vanavond gewoon weer lekker naar de manege
oh ja, ik wilde jou (pumpkin_Ruby) nog wat vragen over die genetica![]()
wordt de kleur/tekening x-chromosomaal overgeerfd? Nee toch he?
dat was idd waarom ik het vroegquote:Op maandag 3 april 2006 17:01 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Rood en zwart wel. Daarom zijn rode poezen veel zeldzamer dan rode katers.
quote:Op maandag 3 april 2006 20:22 schreef Bluezz het volgende:
Poes feli!!!!
Wat hebben we toen in de rats gezeten om jou![]()
quote:Op zondag 2 april 2006 19:46 schreef Miss_B het volgende:
Wat een stoere foto NonnekeEcht leuk zooo.. Je hebt echt een wereldbaan :p
Enne ik heb niets meegenomen naar de cattery (Ja waarschijnlijk iets heel anders waar ze niet echt blij mee zijn...) Ze wou graag een spelletje van de Nintendo DS lenen van mijDus eigenlijk is het nu een kleine ruilhandel geworden, zij een spelletje en ik een spelletje van haar geleend hihi...
Afgelopen donderdag natuurlijk wezen kijken bij de kleine, En wat is hij mooi!! Echt geen woorden voor....
Maar mijn dierenarts had niet aan mij gemeld en ik ook eigenlijk vergeten aan haar te vragen: of oormijt besmettelijk is. Aangezien Spetter zeer verdacht is van oormijt. En dat is dus WEL besmettelijk dus ik voelde me enorm ongemakkelijk bij hun op visite. Ben ook niet zo lang gebleven. De katten en de kittens waren de kamers uit... Alleen op een klein afstandje toch mijn kleine mannetje mogen zien... Hij is echt mooi! Hij schijnt echt heel macho te lopen.
En aangezien Spetter een kale plek op haar staart heeft, ga ik op maandag 10 april in de ochtend maar weer naar de DA om een schimmeltest te doen. .
[quote]quote:En het oorsmeren/druppelen gaat bij Spetter steeds beter. Ik hou haar in de houdgreep en mijn vriend doet haar oren... Ze vindt het niet fijn maar blijft wel stilzitten en mauwt en hoopt dat het snel voorbij is. Daarna komt ze gelijk weer op schoot of op bed liggen.. Dus dat is alleen maar goed
Grappig dat je dat opvalt, het viel mij pasgeleden ook pas op (vanwege een foto naast Flynn z'n Oosterse flappers). Vorige week was ik op de site van de cattery waar dEUS z'n papa Legolas woont, ik vond hem nooit zo op z'n vader lijken, maar ze hebben wel dezelfde oren.quote:Op maandag 3 april 2006 21:36 schreef Bluezz het volgende:
dEUS, wat heb je daar ineens kleine oortjes
quote:Op maandag 3 april 2006 22:15 schreef Beaker het volgende:
De hartelijke groeten van Bas en Jopie![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
lekker nonneke:)quote:Op maandag 3 april 2006 19:58 schreef Nonneke het volgende:
Xena![]()
Iedereen heeft nog een stukje taart tegoedPoes is zaterdag
10
geworden, en nee dat is geen grapje
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Poes heeft zaterdag lekker hart gegeten
Die manden zien er ook heerlijk uitquote:Op maandag 3 april 2006 22:15 schreef Beaker het volgende:
De hartelijke groeten van Bas en Jopie![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zag je naam en dacht; foto's van een geknipte Bommel ! Waarom moest hij getrimd worden ? Omdat het anders zo warm is ofzo ?quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:44 schreef rena het volgende:
Er is niks te zien aan Bommel, zijn vacht voelt wel een stuk dunner, maar je ziet het niet![]()
http://video.google.com/videoplay?docid=3573852431733156394&q=jumpen+lagoa&pl=true Lief filmpje van een slaperige kat![]()
![]()
Het was ons aangeraden omdat Goldens een lastige vacht kunnen krijgen of zo. En voor de zomer is het misschien voor hem ook wel fijnquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:49 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Ik zag je naam en dacht; foto's van een geknipte Bommel ! Waarom moest hij getrimd worden ? Omdat het anders zo warm is ofzo ?
quote:Op woensdag 5 april 2006 19:22 schreef inkie1010 het volgende:
Obelix en Idefix kregen vandaag een wilgentakjes bruggetje, maar ze denken nu dat er een ufo in hun kooi is geland ofzo, want ze zijn er bang voor en lopen er met een grote boog omheen.....
quote:Op woensdag 5 april 2006 21:25 schreef lady-wrb het volgende:
mag ik even pimpen met mijn zeer stoere zoon?
[afbeelding]
deze foto kreeg ik van de week van zijn trainer
Ze geeft zich zeker overquote:Op woensdag 5 april 2006 19:51 schreef Bluezz het volgende:
Wij hebben sinds vandaag een vaatwasser, hij staat nu voor het eerst aan, en Xena vind het maar een raar ding... loopt er eerst met een grote boog omheen, dan springt ze erop, wil met haar koppie erachter om te zien wat er in dat donkere gat zit... springt er weer af, en gaat er op haar rug voor liggen en kopjes geven
quote:Dikke Muis is de zwarte kater van Ruurd Hallema. De kat is waarschijnlijk de oudste van Nederland. Vandaag werd Muis 27 jaar!
Oudste kat van Nederland
Dat Muis op leeftijd is, kan je wel merken. De kat is inmiddels doof en rent niet meer zo hard als vroeger. Toch vermaakt Muis zich nog prima. Volgens zijn baasje heeft hij ook geen tijd om de hele dag in een hoekje te liggen slapen. Er wonen namelijk nog vijf andere katten in het huis.
Het is niet helemaal zeker of Muis ook echt de oudste kat van Nederland is. Toch is de kans erg groot, want de meeste katten worden niet ouder dan 20.
Leuk ! Maar wat een naam he? Toen ik even op google aan het zoeken was kwam ik allemaal vunzige sites tegen.quote:Op donderdag 6 april 2006 16:52 schreef Nonneke het volgende:
Zowwww Dikke Muis heeft ook een mailtje
Ik kan me het wel voorstellen, gefrustreerde Pim, gefrustreerde Fa Shi waarschijnlijk , gezelligquote:Fa Shi is loopsDus dat worden van de week weer een paar slapeloze nachten voor ons (en de buren
![]()
) omdat Pim niet weet wattie er mee aan moet
![]()
Ja, maar aan de andere kant, voor bv een oversize (te dikke) grijze kat, vind ik het eigenlijk wel superquote:Op donderdag 6 april 2006 17:04 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Leuk ! Maar wat een naam he? Toen ik even op google aan het zoeken was kwam ik allemaal vunzige sites tegen.![]()
[..]
Ik kan me het wel voorstellen, gefrustreerde Pim, gefrustreerde Fa Shi waarschijnlijk , gezellig![]()
Ik heb nog eigenlijk niet verder gezocht, ik wacht even op het nieuwe geldquote:Op vrijdag 7 april 2006 19:46 schreef inkie1010 het volgende:
Heb je al dametjes voor Asterix gevonden Nonneke?
heerlijkweer een foto van lokiquote:Op vrijdag 7 april 2006 19:44 schreef Miss_B het volgende:
Wat een leuke foto's Nonneke! En wat hadden je hondjes het toch weer moeilijk
Nu moet ik een weekje wachten op mijn bloedonderzoek... Me arm doet nog steeds pijnMaar ach het is voor een goed doel
Met Loki gaat het ook goed... Hij heeft goed gereageerd op zijn eerste inenting en de DA vond het een mooi Ragdoll nestje. Dat is altijd goed nieuws![]()
Nog maar een smeltfoto van Loki posten. (wel eentje die al eerder gepost is, maar heb nog geen nieuwe foto's en deze vind ik zooooo leuk)
[afbeelding]
Niks wat ik zo zag, als ik te dicht kwam krijg wat klauwen naar me. Nu ligt ze te slapen en ga ik ze er ook niet voor wakker maken.quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:15 schreef lady-wrb het volgende:
is ze gewond?
We zijn vandaag naar de dierenarst geweest en het is iets aan haar rechter achter knie. Mogelijk van een val ofwel misschien een beginnend abces. Ze heeft twee spuitjes gekregen en ook pilletjes voor de komende drie dagen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:47 schreef Bluezz het volgende:
Kan wel van pijn zijn hoor, dat grommen
Hou het asjeblievv in de gaten!
Ik ook voor haar, want dat ze staat te blazen naar iedereenhier niet is niet tofquote:Op zaterdag 8 april 2006 18:06 schreef Miss_B het volgende:
Jump heel veel sterkte en beterschap natuurlijk! Hoop dat het snel geneest..
Ze kijkt eens op, en rust dan verderquote:En gefeliciteerd met haar verjaardag
hmm ervaring hier leert... dat poezen snel een weg naar buiten vinden als je de deur niet open doetquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:20 schreef lady-wrb het volgende:
dat is gewoon een kwestie van niet opendoen
of eigenlijk
Weinig, alleen als ik zelf een mailtje stuur..... Beetje dubbel gevoel krijg ik hierdoor. Ik mag het niet denken, maar soms denk ik wel eens dat ze hem zo graag zelf wilde hebben. En nu heeft ze hem en geeft niet vanuit zichzelf informatie over hem hoe het met hem gaat enzo.quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:28 schreef lady-wrb het volgende:
miss B hoor je nog wel eens wat van smokey?
Lief!!quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:58 schreef inkie1010 het volgende:
Verjaardagsfotos van Obelix
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Met zijn nieuwe hout bruggetje en natuurlijk witlof
Ah, ze hebben door dat de UFO in vrede is gekomen ?quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:08 schreef inkie1010 het volgende:
Oei nonneke!!!!!!!!! Asterix dan ook nog van Harte Gefeliciteerd jochie!!!!![]()
Het bruggetje heb ik niet zelf gemaakt (Ben niet zo handig) maar gekocht in de dierenwinkelIk had het ze van de week al gegeven, maar toen vonden ze het doodeng
fuckquote:Op zondag 9 april 2006 10:59 schreef rena het volgende:
Beterschap & gefeliciteerd voor de poes Jump
Vandaag hebben we Bommel precies een jaarErg snel gegaan dat jaar.
![]()
Van zo'n klein humpie:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tot zo'n grote knuffelbeer:
[afbeelding]![]()
![]()
Ok, maar hoe is het met hem?quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:50 schreef Miss_B het volgende:
[..]
Weinig, alleen als ik zelf een mailtje stuur..... Beetje dubbel gevoel krijg ik hierdoor. Ik mag het niet denken, maar soms denk ik wel eens dat ze hem zo graag zelf wilde hebben. En nu heeft ze hem en geeft niet vanuit zichzelf informatie over hem hoe het met hem gaat enzo.
Dat gevoel krijg ik omdat ze vaak in het begin heeft gezegd dat ze hem eigenlijk ook wilde houden, maar ze had al een poesje uitgezocht dus hij moest wel weg....
Maar ik vind het wel jammer dat ik zelf steeds om een up-date moet vragen.....
eerlijk gezegd nog geen idee... Heb geen mail van hem gehad. Alleen mailtje van 3 weken geleden ong. Waarin haar DA denkt dat hij aan 1 kant hersendood is. Hij eet nog niet en drinkt ook nog niet zelfstandig. Verder loopt hij soms rechte stukken, speelt een beetje met zijn zusje en de hond. Doet alles op de kattenbakquote:
Ik mag toch hopen dat die sticker niet bij de friettentjes is terecht gekomen,..quote:Op woensdag 12 april 2006 18:00 schreef Nonneke het volgende:
De smaakpolitie is vandaag geweest in Dolfi
Volgens mij hebben ze Rob Geus omgekocht, ik geloof er nml helemaal niks van, we hebben tenminste 1 OK sticker (rest heb ik nog niet gekeken
)
![]()
dat vind ik nou niet zo positief klinken eerlijk gezegd. aan 1 kant hersendoodquote:Op woensdag 12 april 2006 18:24 schreef Miss_B het volgende:
[..]
eerlijk gezegd nog geen idee... Heb geen mail van hem gehad. Alleen mailtje van 3 weken geleden ong. Waarin haar DA denkt dat hij aan 1 kant hersendood is. Hij eet nog niet en drinkt ook nog niet zelfstandig. Verder loopt hij soms rechte stukken, speelt een beetje met zijn zusje en de hond. Doet alles op de kattenbak
Dus verder is het eigenlijk een Happy Cat![]()
mis hem wel soms nog hoor
Alleen de Andersom (dat restaurant bij de ingangquote:Op donderdag 13 april 2006 00:27 schreef Yez het volgende:
*tijdje uit de running was*![]()
Gave foto Nonneke van DBD!![]()
Ik zal die van mij hier ook eens laten zien, zal dit weekend even
mn scanner reanimeren als dat gaat lukken..![]()
[..]
Ik mag toch hopen dat die sticker niet bij de friettentjes is terecht gekomen,..
Het grote restaurant bij de ingang is het enigste waar ik nog geen vreemde dingen
met mn eten heb gehad en het ook daadwerkelijk lekker vind..![]()
Issie ook in de viskeuken geweest?![]()
Heb je enig idee hoe het ondertussen met Olympia is?![]()
Obelix en Asterix alsnog gefeliciteerd!![]()
En Bommel... wat een heerlijke kop zit daar op!![]()
Ja eten in de kantine is primaquote:Op donderdag 13 april 2006 18:07 schreef Ellatjuh het volgende:
hopelijk is het eten in de kantine wel ok:)
volgende keer neem ik dat wel
al was het eten in het restaurant bij de ingang ook niet slecht,wel duur voor de kwaliteit maarja ik hoefde niet te betalen:)
quote:Op donderdag 13 april 2006 18:16 schreef Ellatjuh het volgende:
ja weet ik,ben ook eigenwijs![]()
maar ik leer ervan en ga der de volgende keer zeggen dat het eten uit de kantine beter is![]()
![]()
had je wel wat te doenquote:Op donderdag 13 april 2006 18:38 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
Zow, en we hebben geen personeelsfeestjes meerEcht geweldig als andere collega's het voor de rest verpesten
![]()
![]()
Kom ik vanmorgen in het gebouw waar ze gister het 'openings-personeelsfeest' hadden gehad (ik was al niet geweest, ik heb zo'n hekel aan dat soort dingen, iedereen zuipt zich klem, terwijl ze niet tegen drank kunnen, en dan aant eind van de avond moeten ze kotsend worden afgevoerd) overal glas, sigaretten, papier, overal drank aan de vloer
Twas net of Bin Laden in Dolfi was neergestort, kijk ik verder, hebben ze gewoon 2 van die urenoirs (?? die pisbakken aan de muur iig, voor mannen) van de muur getrapt stelletje triestelingen ! Goed bijna 2 uur bezig geweest om dat kutgebouw schoon te krijgen, ik daarna gaan melden aan mn 1e medewerker, even gaan kijken, TD gebeld en stuff. Komen we vanmiddag in het was hok, staan er 2 taartjes, hij vond het zo sneu voor me dat ik al die zooi moest opruimen, dattie naar de bakker was gegaan voor een taartje
Maargoed, geen feestjes meer dus, heerlijk zulke mensen
![]()
![]()
Ligt dat aan mij ofzo ? Zoiets doe je toch niet ? Gewoon als je ergens bent al niet, maar al helemaal niet op je werk ! beetje de boel afbrekenkleuters
![]()
als ik terug mag komen volgend jaarquote:Op zondag 16 april 2006 15:47 schreef lady-wrb het volgende:
schrijf je maar vast voor volgend jaar in nonneke, dan denk ik dat luca ook meedoet
(als hij durft tenminste)
dealquote:Op zondag 16 april 2006 17:08 schreef Nonneke het volgende:
[..]
als ik terug mag komen volgend jaarDan wil ik me wel weer opgeven om met Luca te gaan hoor
![]()
Flitsen doen we al niet maar zo gauw als de poezen ons met de camera aan zien komen nemen ze de benen of stoppen ze met spellen enzquote:Op maandag 17 april 2006 09:08 schreef lady-wrb het volgende:
niet flitsen
mijn doerakje draait altijd meteen haar kop om als ze me aan ziet komen met de camera. of ze doet haar ogen alvast dicht.
Ik zou zeggen: blijven proberenquote:Op zondag 16 april 2006 23:52 schreef Martijn_77 het volgende:
Even een vraagje weet iemand een tip om leuke foto's te kunnen maken van poezen met cammera angst?
Hmm.... probeer het eens te veranderen in slaco.net ? Ik moet dat maar eens veranderen in me profiel.quote:Op donderdag 20 april 2006 10:42 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Damn, ik lees nu net die topictitel en ik schrik er toch wel een beetje van. Sterkte Miss_B, zo zonde van dat kleine knulletje.
(Ik had een tijdje terug geprobeerd je te mailen op het adres in je profiel, maar dat mailtje kreeg ik net terug ?)
quote:Op woensdag 19 april 2006 22:13 schreef zoeperzazke het volgende:
OPROEP VOOR NONNEKE
Nonneke! Ik heb 4 caviazeugen voor je!
Dinsdagavond geboren bij Monique, in zeewolde: een goudagouti zeugje, engels gekruind, ik heb dr gezien toen ze een paar minuten oud was, supersuperlief!
Bij joyce van 't westendorp: 2 engels gekruinde zeugen, zwart, 1 zwarte zeug met een rode poot en her en der rode haren, en een zwarte amerikaan (net als qwerty) met 2 vouwoortjes (is niet geschikt voor de fok).
ja ik had het er ook moeilijk mee toen ik je mailtje kreegquote:Op woensdag 19 april 2006 22:02 schreef Miss_B het volgende:
En weet je wat ik nu een enorm contrast vind? Dat je echt met leven en dood bezig bent?
de poes van de buurvrouw is nu aan het bevallen, ik ben er niet bij maar me buurmeisje kwam een pakketje voor me brengen. Ik denk dat ze zelf nog wel verslag doet
Tis echt een lieve foto. Amber (de hond) was echt zijn speelmaatje en beetje beschermengel. Zij likte Smokey helemaal afEcht vertederend om te zien...
Van harte gefeliciteerd met je 2 kleintjes! Jammer van het katertje en het was nog wel een pointje...quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:53 schreef frontignan het volgende:
[..]
ja ik had het er ook moeilijk mee toen ik je mailtje kreeg
ik ben zo blij met nieuw leven van de kittens
en jij hebt toch verdriet om smokey
ik wens je veel sterkte toe
het waren 3 kittens maar helaas is er 1 overleden ,een katertje
de andere 2 zijn een poesje en katertje
moeder en kinders maken het goed
groetjes carla
Ga het morgen direct voor je vragenquote:Op maandag 24 april 2006 13:02 schreef lady-wrb het volgende:
NONNEKE!!!! HELP !
ik ben bezig met de iglo-dolfi-actie, maar die is op basis van beschikbaarheid.
weet jij of kaartjes die je aan de kassa koopt alleen die dag geldig zijn of dat je ze ook van tevoren kan halen?
1 cm ongeveer. De dierenarst heeft het weggesneden en uitgekuist en daarna toegenaaid. Omdat ze er constant zat aan te likken daar al, heeft ie ze zo'n hoedje opgezet. Dat moet ze in princiepe zeven dagen ophouden, maar dat zal niet voor haar zijn denk ikquote:
hèhè.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |