abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 april 2006 @ 18:59:21 #151
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_36683559
Nee ze weten nog niet wat ze heeft, daarom zit ze ook nog apart, maar gelukkig hebben we goede dierenartsen

Hahahaha geen idee of ze last hebben van ochtendmisselijkheid Zal het zaterdag eens vragen
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_36684032
Ah nee, ik krijg ineens nare beelden van zo'n arme dierenarts met zo'n handschoen tot aan z'n oksel, en dan net als bij zo'n koe...(arme walrus trouwens ook)
pi_36684292
Zo weer bijgelezen!! Leuke en mooie foto's allemaal op de vorige pagina!! Xena op balkon Wat een lief koppie heeft ze!

Obelix en Idefix kregen vandaag een wilgentakjes bruggetje, maar ze denken nu dat er een ufo in hun kooi is geland ofzo, want ze zijn er bang voor en lopen er met een grote boog omheen.....
  woensdag 5 april 2006 @ 19:38:03 #154
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_36684888
quote:
Op woensdag 5 april 2006 19:22 schreef inkie1010 het volgende:
Obelix en Idefix kregen vandaag een wilgentakjes bruggetje, maar ze denken nu dat er een ufo in hun kooi is geland ofzo, want ze zijn er bang voor en lopen er met een grote boog omheen.....

Foto ?
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_36685397
Sterkte voor Olympia Nonneke
Wat leuk dat ze zwanger zijn... hopelijk kan je dat ook op de foto krijgen, die geboorte

Een ufo Inkie
Wij hebben sinds vandaag een vaatwasser, hij staat nu voor het eerst aan, en Xena vind het maar een raar ding... loopt er eerst met een grote boog omheen, dan springt ze erop, wil met haar koppie erachter om te zien wat er in dat donkere gat zit... springt er weer af, en gaat er op haar rug voor liggen en kopjes geven
  † In Memoriam † woensdag 5 april 2006 @ 21:25:21 #156
37843 lady-wrb
kortaf
pi_36689100
mag ik even pimpen met mijn zeer stoere zoon?

deze foto kreeg ik van de week van zijn trainer
pi_36689240
quote:
Op woensdag 5 april 2006 21:25 schreef lady-wrb het volgende:
mag ik even pimpen met mijn zeer stoere zoon?

[afbeelding]

deze foto kreeg ik van de week van zijn trainer

Hij is erg stoer Die blik er ook bij
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  † In Memoriam † woensdag 5 april 2006 @ 21:30:14 #158
37843 lady-wrb
kortaf
pi_36689290
mijn vriend heeft m op de voordeur gehangen met daarboven: opgepast, hier waak ik

pi_36690165
Geweldige blik idd
pi_36690623
Wat een stoere foto!!!!!!
pi_36698677
stoere foto van een stoer manneke!
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
pi_36698932
quote:
Op woensdag 5 april 2006 19:51 schreef Bluezz het volgende:

Wij hebben sinds vandaag een vaatwasser, hij staat nu voor het eerst aan, en Xena vind het maar een raar ding... loopt er eerst met een grote boog omheen, dan springt ze erop, wil met haar koppie erachter om te zien wat er in dat donkere gat zit... springt er weer af, en gaat er op haar rug voor liggen en kopjes geven
Ze geeft zich zeker over

Wat een coole foto van je zoon, ik had hem al in je avatar + onderschrift gezien, maar groot is 'ie beter !
pi_36699217
Ik zit ziek thuis en ik heb gisteren nuttig (nou ja) besteed door Catster profielen te maken voor mijn kitties. Echt een leuke site. Sta er wel van te kijken dat Flynn m'n populairste kat is en Ernesto blijkbaar de minst populaire, afgezien aan het aantal vriendjes dat zich meldt. Maar mijn dikkerdje Ernesto heeft wel de meeste visjes cadeau gehad, daar weet hij wel raad mee

http://www.catster.com/?293538
http://www.catster.com/?293546
http://www.catster.com/?293551
http://www.catster.com/?293554

Ze krijgen nu ook allemaal uitnodigingen om lid te worden van groepen (dit is een site voor maffe mensen die doen alsof hun kat aan het woord is ), over rauw voeren en Flynn is uitgenodigd voor "cats with creatures" omdat hij op de foto stond met Black Francis. Mimoos kreeg de gekste uitnodiging, voor de foodster groep, katten met de naam van etenswaren (ze werd uitgenodigd door ene Kiwi), misschien heb ik het verkeerd, maar Mimosa eten lijkt mij niet zo'n goed idee, een Indiase vriendin van me heeft het er wel altijd over dat samosas erg lekker zijn, zou dat het zijn ?
pi_36700936
Ik weet niet of iemand hier de Metro of Spits leest, maar m'n vriend belde me op dat ik een felicitatiemailtje moest sturen naar dikkemuis@hallema.nl, want Dikke Muis, waarschijnlijk de oudste kat van Nederland, is vandaag 27 jaar geworden. Kan online niks meer vinden dan een berichtje uit 2002, dat die kat met 23 jaar een van de oudsten van het land was. Heb wel een mailtje gestuurd, vond het wel leuk.

edit; gevonden
http://www.telegraaf.nl/n(...)t_van_Nederland.html
quote:
Dikke Muis is de zwarte kater van Ruurd Hallema. De kat is waarschijnlijk de oudste van Nederland. Vandaag werd Muis 27 jaar!

Oudste kat van Nederland

Dat Muis op leeftijd is, kan je wel merken. De kat is inmiddels doof en rent niet meer zo hard als vroeger. Toch vermaakt Muis zich nog prima. Volgens zijn baasje heeft hij ook geen tijd om de hele dag in een hoekje te liggen slapen. Er wonen namelijk nog vijf andere katten in het huis.

Het is niet helemaal zeker of Muis ook echt de oudste kat van Nederland is. Toch is de kans erg groot, want de meeste katten worden niet ouder dan 20.

[ Bericht 55% gewijzigd door pumpkin_Ruby op 06-04-2006 18:31:08 ]
pi_36703839
Beterschap pumpkin_Ruby! Ik zit helaas ook ziek thuis en ga morgenochtend naar de huisarts... Het zit ook allemaal niet mee

Ik ga zo ook eens even kijken op ww.catster.com lijkt mij wel grappig hoe je dat zo verteld. Anders ben ik toch bezig met of slapen, of spelen op mijn Nintendo DS met Animal Crossing hihi...
Baal wel dat ik ziek ben, het is ontzettend druk op mijn werk heb het idee dat ik ze een beetje in de steek laat. Maar ja ziek is ziek... Ik heb het in ieder geval geprobeerd

HIer is alles lekker rustig verder... Spetter vindt het wel prima dat ik thuis ben..

Wat een stoere foto van je zoon lady-wrb! Daar mag je zeker weten trots op zijn
=^.^=
  donderdag 6 april 2006 @ 16:52:20 #166
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_36712420
Luca Stoer hoor

Zowwww Dikke Muis heeft ook een mailtje

Fa Shi is loops Dus dat worden van de week weer een paar slapeloze nachten voor ons (en de buren ) omdat Pim niet weet wattie er mee aan moet
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  † In Memoriam † donderdag 6 april 2006 @ 16:58:48 #167
37843 lady-wrb
kortaf
pi_36712682
hoe is het met die grijze beestjes nonneke? (chinchilla's geloof ik )
  donderdag 6 april 2006 @ 17:03:40 #168
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_36712826
Met de Grijze beestjes gaat het prima Faith wordt volgens ons al langzaam dikker Mag ook wel, want als alles gaat zoals verwacht komt/komen de baby('s) zo rond 18 juni, en dat duurt eigenlijk zo lang niet meer
Als er een meisje geboren gaat worden, gaan we die proberen te 'koppelen' aan Dickey, hopen dat het lukt, want we vinden Dickey ondertussen een beetje zielig worden, hij zit al 16 jaar alleen, en het zijn eigenlijk geen beestjes om alleen te houden Dus we hopen dat er minimaal 1 meisje geboren gaat worden, die Dickey accepteerd..... we wachten af
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_36712866
quote:
Op donderdag 6 april 2006 16:52 schreef Nonneke het volgende:

Zowwww Dikke Muis heeft ook een mailtje
Leuk ! Maar wat een naam he? Toen ik even op google aan het zoeken was kwam ik allemaal vunzige sites tegen.
quote:
Fa Shi is loops Dus dat worden van de week weer een paar slapeloze nachten voor ons (en de buren ) omdat Pim niet weet wattie er mee aan moet
Ik kan me het wel voorstellen, gefrustreerde Pim, gefrustreerde Fa Shi waarschijnlijk , gezellig
  donderdag 6 april 2006 @ 17:11:43 #170
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_36713082
quote:
Op donderdag 6 april 2006 17:04 schreef pumpkin_Ruby het volgende:

[..]

Leuk ! Maar wat een naam he? Toen ik even op google aan het zoeken was kwam ik allemaal vunzige sites tegen.
[..]

Ik kan me het wel voorstellen, gefrustreerde Pim, gefrustreerde Fa Shi waarschijnlijk , gezellig
Ja, maar aan de andere kant, voor bv een oversize (te dikke) grijze kat, vind ik het eigenlijk wel super

Nou Faas vind zichzelf vooral verschrikkelijk zielig, wil alleen maar kroelen en koekjes de trut net echt ongesteld
ik denk dat toen ze vorige keer 'ontsnapt' is een traumatje heeft opgelopen, omdat ze toen gedekt is. Dat was echt heel erg zielig, maar ze zaten al vast, was niks meer aan te doen. Ze was wel een super moeder voor Pim en Sylver, maar ik denk niet dat we ooit nog bang hoeven te zijn dat ze weg loopt, als ze loops is WIL ze eigenlijk niet eens naar buiten Gelukkig moet ze van Pim niks hebben als ze loops is, die krijgt een knauw van Faas, en wordt daarna 'aangevallen' door zn zuster 'Laat je moeder met rust, smeerpijp ! '
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_36731526
hmm ik vind dat catster wel cool eigenlijk
zelf ook even de poesjes erin gezet
althans.. tot nu toe 2.. nr. 3 is onderweg
zie ineens alleen dat het gewicht in lbs is..
hoe vertaal ik kg naar lbs? geen idee eigenlijk
maar volgens mij is 3lbs een bietje wienig

alvast een linkje: http://www.catster.com/pet_page.php?j=t&i=294657
jobensaskia.nl
pi_36732690
lb is de afkorting voor pound, alleen is zo'n pound ongeveer 450 gram geloof ik.
pi_36733891
hmm dan staat er een abessijn van 12lbs...
dat zou ongeveer dus bijna 6kg zijn?
das wel heel veel?
vooral omdat ie op de foto nou niet echt te dik lijkt
kennelijk ben ik niet de enige met moeite met maten daar
jobensaskia.nl
pi_36734458
12 lb is ongeveer 5.4 kilo, De laatste keer dat ik Flynn woog, was hij al 4.3 kilo, dat is bijna 10 lb, en hij is nog niet helemaal uitgegroeid, dus ik geloof best dat er zwaardere Aby's rondlopen. Hoe dik/slank ze zijn maakt niet zoveel uit, hij kan ook groot zijn en dat is vrij moeilijk te zien op de foto. Bij cattery Sunzafumi (waar Flynns opa woont) lopen ook wel Aby's van die grootte rond geloof ik. Is wel vrij uitzonderlijk, Aby's worden steeds kleiner, in het blaadje van de Raskan stond er een interview met internationaal keurmeester Arie Groenewegen die zei dat de Aby's vroeger groter waren en dat fokkers een beetje moeten oppassen dat de Abessiijn qua formaat niet de kant op gaat van de Oosterse korthaar.
pi_36734634
hm abby is geloof ik 3kg
die zou dan ong. 6,5lb (6,6 als ik het uitreken.. maar weet ook niet precies hoe zwaar ze is)

*pas aan*

leuke site toch

en abby is dan maar klein onderdeurtje kennelijk *grin*
nahja.. zelfs dot is al bijna groter.. en die is pas een half jaar ofzo
jobensaskia.nl
pi_36735897
Voor een nederlandse SomAby is 3 kg vrij normaal volgens mij, de meeste mensen vinden Flynn al groot.
pi_36737750
die is ook groter dan abby volgens mij
als ik de fotoos zo zie
maarja..d ie heeft ook bergje meer haar
dan lijkt ie al snel stuk groter zowieso
jobensaskia.nl
pi_36738121
wup zit nu in een groep voor oudere katten
(10 years and older)

erg grappig dit allemaal
jobensaskia.nl
  vrijdag 7 april 2006 @ 14:35:50 #179
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_36738645
De hondjes zijn zo vinden zich errug zielig, ik ben bezig met de chinchilla hokken, de vloer is net voor de helft gedweilt, en mn moeder is bezig met de ramen zemen, dus we kunnen ze binnen even niet gebruiken, zitten ze met zn 3en voor de deur te janken alsof ze mishandeld worden, tis hastikke lekker weer !
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_36739035
hehe wat een drama.. verplicht in de zon zitten
jobensaskia.nl
  vrijdag 7 april 2006 @ 15:46:19 #181
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_36740973
Ja verschrikkelijk

Willekeurige selectie van vandaag Verder nog voorkeur iemand ?

Wat heb jij daar ?

Dickey (Met kuifje ) wacht op een schoon hok

Daarna Shinchan (L) en Faith (R) w88 op een schoon hokje

En dan mag je verder slapen Faith
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  vrijdag 7 april 2006 @ 17:21:46 #182
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_36744123
Asterix Says HI
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_36745201
Wat een lieve foto's , Nonneke.
And you know I might
pi_36745720
hahhahaha astrix ook lekker in het hooi
fresa maakt er een sport van om het hooi omhoog te gooien.
laats ging ze verontwaardig piepen toen ik wat vers hooi op der luet vallen.
pffff ze zag toch dat ik bezig was
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoļst
pi_36748126
Wat een leuke foto's Nonneke! En wat hadden je hondjes het toch weer moeilijk

Nu moet ik een weekje wachten op mijn bloedonderzoek... Me arm doet nog steeds pijn Maar ach het is voor een goed doel

Met Loki gaat het ook goed... Hij heeft goed gereageerd op zijn eerste inenting en de DA vond het een mooi Ragdoll nestje. Dat is altijd goed nieuws
Nog maar een smeltfoto van Loki posten. (wel eentje die al eerder gepost is, maar heb nog geen nieuwe foto's en deze vind ik zooooo leuk)
=^.^=
pi_36748178
Nonneke's beestenboel en Asterix!!!!
Heb je al dametjes voor Asterix gevonden Nonneke?

En Loki wat lief
  vrijdag 7 april 2006 @ 19:53:31 #187
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_36748375
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 19:46 schreef inkie1010 het volgende:
Heb je al dametjes voor Asterix gevonden Nonneke?
Ik heb nog eigenlijk niet verder gezocht, ik wacht even op het nieuwe geld
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_36749951
zo zeg, het is weer weekend. Ik ben echt totaal kapotgewerkt gewoon :S Ben nu op zoek naar een leuk (en niet te duur) autootje, dat is ook nog best moeilijk. Ik heb een aantal criteria, die niet samen lijken te gaan ofzo. Namelijk: niet te duur, niet versleten.. maar al die auto's zijne cht megaduur, dus ik denk dat ik maar even iemand met connecties in ga schakelen en de lokale dagbladen afspeuren naar autootjes van oude opa's ofzo Peugeot 106

maar goed, nu even on-f&f-topic, ik heb mijn hondje getrakteerd. Ze is al weken aan de lijn, maar vandaag heeft ze een half bakje vleesvoer gehad. Het arme beestje. Ik kan ook nog niet echt checken of het helpt, maar binnenkort moet ze gechipt (nou ja, moet, dat wil ik) en dan kan ze mooi even op de weegschaal bij de DA... hoop maar dat er al wat af is. Morgen gaan we maar eens lekker naar het bos samen even uitrazen...
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  vrijdag 7 april 2006 @ 21:26:38 #189
133912 frontignan
http://www.geocities.com/catte
pi_36750928
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 19:44 schreef Miss_B het volgende:
Wat een leuke foto's Nonneke! En wat hadden je hondjes het toch weer moeilijk

Nu moet ik een weekje wachten op mijn bloedonderzoek... Me arm doet nog steeds pijn Maar ach het is voor een goed doel

Met Loki gaat het ook goed... Hij heeft goed gereageerd op zijn eerste inenting en de DA vond het een mooi Ragdoll nestje. Dat is altijd goed nieuws
Nog maar een smeltfoto van Loki posten. (wel eentje die al eerder gepost is, maar heb nog geen nieuwe foto's en deze vind ik zooooo leuk)
[afbeelding]
heerlijkweer een foto van loki al had ik hem al gezien het blijdt leuk
en nonneke wat een beestenspul heb jij zeg,leuke fotos van ze
ik ben vandaag met tijger van 17 naar dedierenarts geweest hij was uitgedroogd
hij heeft een infuus gehad met 500cc en nu gaat het weer wat beter met hem
ook hebben ze een bloedtest gedaan en zn lever en nieren waren iets verhoogd
de schildkliertest daar horen we maandag de uitslag van maar we denken dat hij dat heeft ivm diarree en uitdroging
ook hadden ze een lichte hertruis bij hem geconstateerd
maar hij is gelukkig nu aan de beterende hand
maar het was wel even schikken hoor

miss b ook jij sterkte met je arm ,en ik hoop voor je op een goede uitslag
ps met bel gaat het goed ik heb het idee dat ze voor de pasen bevalt
kraamkamer is al gereed en verder alles in huis ,dus ik kan met haar mee dalijk gaan puffen
groetjes carla

tijger

bel

[ Bericht 1% gewijzigd door frontignan op 07-04-2006 23:01:36 ]
  † In Memoriam † vrijdag 7 april 2006 @ 22:52:52 #190
37843 lady-wrb
kortaf
pi_36753622
wat is loki een snoetje
en al die andere diertjes zijn ook zo vreselijk lief en leuk

ik heb wel foto's, maar die zitten nog op het toestel, s kijken of ik er morgen tussenkom.
ons gehele gezamenlijke gezin is bijeen, dus het is op het ogenblik een beetje dringen

ik heb nog nieuws op het kippenfront, maar dat staat in de soop
  Lieve Belg vrijdag 7 april 2006 @ 23:10:05 #191
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_36754041
Geen zin om er een apart topic over te openen. Toen ik rdaarjuist in de keuken kwam zag ik dat onze kat hier stilletjes afkwam gewandeld. Zonder dat belletje lawaai maakte, normaal maakt dat met de minste beweging al iets van lawaai. Ze ging stilletjes, en grommend onder de tafel in de woonkamer zitten.
Daar heeft ze dan uurtje gezeten, gans de tijd zitten grommen als we ook maar binnen drie meter kwamen. Kwamen we dichter begon ze te blazen en te klauwen. Achteraf is ze nog onder een tafeltje gekropen.
Nu ligt ze te slapen op een donker klein plekje, het bakje onderaan de krabpaal, waar ze anders nooit komt. Een keer is ze er geweest, en dat was toen de nieuwe grote krabpaal er was.
Daarvor kwam ze al lopend naar binnen toe, nog speels, wat eten en wat slapen. Niks abnormaals op aan te merken.

Kan dat komen dat ze van iets verschoten is? Of misschien van de krabpaal gevallen? Heb niks zien gebeuren of ook niks gehoord van gejank ofzo.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  † In Memoriam † vrijdag 7 april 2006 @ 23:15:39 #192
37843 lady-wrb
kortaf
  Lieve Belg vrijdag 7 april 2006 @ 23:17:16 #193
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_36754192
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 23:15 schreef lady-wrb het volgende:
is ze gewond?
Niks wat ik zo zag, als ik te dicht kwam krijg wat klauwen naar me. Nu ligt ze te slapen en ga ik ze er ook niet voor wakker maken.
pi_36756357
Kan wel van pijn zijn hoor, dat grommen
Hou het asjeblievv in de gaten!
  † In Memoriam † zaterdag 8 april 2006 @ 08:36:23 #195
37843 lady-wrb
kortaf
pi_36758771
misschien heeft ze wel ergens wat gebroken en dat je dat niet ziet.
ik zou het zo snel mogelijk even door een da na laten kijken als ze er niet heel gauw mee stopt
  Lieve Belg zaterdag 8 april 2006 @ 09:31:59 #196
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_36759121
We gaan allesinds deze voormiddag nog eens langsgaan bij de dierenarts. Ze ligt nu al de ganse voormiddag te slapen of toch gewoon stil. Waar ze anders al zo rond 6 uur buitenzit en maar binnenkomt rnd 11 uur.
pi_36759330
Och jee wat schrikken van Tijger zeg!! Gelukkig is hij alweer aan de betere hand. Geef hem maar een knuffel van me!
Enne zodra ik me weer wat beter voel, kom ik nog een keertje langs. Zodra ik je hoor puffen weet ik dat Bel aan het bevallen is hihi

En ja Loki is echt een schatje, hoe hij zo lekker aan het kroelen was met de fokster echt geweldig om te zien. Vind alles leuk... Echt een ontzettende kroeldoos en hij schijnt ook echt als een macho te lopen hihil...Nog maar een paar weekjes... Kan echt niet meer wachten
=^.^=
pi_36765671

Hoi
And you know I might
pi_36766389
Bommeltje hoi
pi_36766622
Ahh Bommeltje
=^.^=
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo