quote:Op woensdag 5 april 2006 19:22 schreef inkie1010 het volgende:
Obelix en Idefix kregen vandaag een wilgentakjes bruggetje, maar ze denken nu dat er een ufo in hun kooi is geland ofzo, want ze zijn er bang voor en lopen er met een grote boog omheen.....
quote:Op woensdag 5 april 2006 21:25 schreef lady-wrb het volgende:
mag ik even pimpen met mijn zeer stoere zoon?
[afbeelding]
deze foto kreeg ik van de week van zijn trainer
Ze geeft zich zeker overquote:Op woensdag 5 april 2006 19:51 schreef Bluezz het volgende:
Wij hebben sinds vandaag een vaatwasser, hij staat nu voor het eerst aan, en Xena vind het maar een raar ding... loopt er eerst met een grote boog omheen, dan springt ze erop, wil met haar koppie erachter om te zien wat er in dat donkere gat zit... springt er weer af, en gaat er op haar rug voor liggen en kopjes geven
quote:Dikke Muis is de zwarte kater van Ruurd Hallema. De kat is waarschijnlijk de oudste van Nederland. Vandaag werd Muis 27 jaar!
Oudste kat van Nederland
Dat Muis op leeftijd is, kan je wel merken. De kat is inmiddels doof en rent niet meer zo hard als vroeger. Toch vermaakt Muis zich nog prima. Volgens zijn baasje heeft hij ook geen tijd om de hele dag in een hoekje te liggen slapen. Er wonen namelijk nog vijf andere katten in het huis.
Het is niet helemaal zeker of Muis ook echt de oudste kat van Nederland is. Toch is de kans erg groot, want de meeste katten worden niet ouder dan 20.
Leuk ! Maar wat een naam he? Toen ik even op google aan het zoeken was kwam ik allemaal vunzige sites tegen.quote:Op donderdag 6 april 2006 16:52 schreef Nonneke het volgende:
Zowwww Dikke Muis heeft ook een mailtje
Ik kan me het wel voorstellen, gefrustreerde Pim, gefrustreerde Fa Shi waarschijnlijk , gezelligquote:Fa Shi is loopsDus dat worden van de week weer een paar slapeloze nachten voor ons (en de buren
![]()
) omdat Pim niet weet wattie er mee aan moet
![]()
Ja, maar aan de andere kant, voor bv een oversize (te dikke) grijze kat, vind ik het eigenlijk wel superquote:Op donderdag 6 april 2006 17:04 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Leuk ! Maar wat een naam he? Toen ik even op google aan het zoeken was kwam ik allemaal vunzige sites tegen.![]()
[..]
Ik kan me het wel voorstellen, gefrustreerde Pim, gefrustreerde Fa Shi waarschijnlijk , gezellig![]()
Ik heb nog eigenlijk niet verder gezocht, ik wacht even op het nieuwe geldquote:Op vrijdag 7 april 2006 19:46 schreef inkie1010 het volgende:
Heb je al dametjes voor Asterix gevonden Nonneke?
heerlijkweer een foto van lokiquote:Op vrijdag 7 april 2006 19:44 schreef Miss_B het volgende:
Wat een leuke foto's Nonneke! En wat hadden je hondjes het toch weer moeilijk
Nu moet ik een weekje wachten op mijn bloedonderzoek... Me arm doet nog steeds pijnMaar ach het is voor een goed doel
Met Loki gaat het ook goed... Hij heeft goed gereageerd op zijn eerste inenting en de DA vond het een mooi Ragdoll nestje. Dat is altijd goed nieuws![]()
Nog maar een smeltfoto van Loki posten. (wel eentje die al eerder gepost is, maar heb nog geen nieuwe foto's en deze vind ik zooooo leuk)
[afbeelding]
Niks wat ik zo zag, als ik te dicht kwam krijg wat klauwen naar me. Nu ligt ze te slapen en ga ik ze er ook niet voor wakker maken.quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:15 schreef lady-wrb het volgende:
is ze gewond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |