als ik terug mag komen volgend jaarquote:Op zondag 16 april 2006 15:47 schreef lady-wrb het volgende:
schrijf je maar vast voor volgend jaar in nonneke, dan denk ik dat luca ook meedoet
(als hij durft tenminste)
dealquote:Op zondag 16 april 2006 17:08 schreef Nonneke het volgende:
[..]
als ik terug mag komen volgend jaarDan wil ik me wel weer opgeven om met Luca te gaan hoor
![]()
Flitsen doen we al niet maar zo gauw als de poezen ons met de camera aan zien komen nemen ze de benen of stoppen ze met spellen enzquote:Op maandag 17 april 2006 09:08 schreef lady-wrb het volgende:
niet flitsen
mijn doerakje draait altijd meteen haar kop om als ze me aan ziet komen met de camera. of ze doet haar ogen alvast dicht.
Ik zou zeggen: blijven proberenquote:Op zondag 16 april 2006 23:52 schreef Martijn_77 het volgende:
Even een vraagje weet iemand een tip om leuke foto's te kunnen maken van poezen met cammera angst?
Hmm.... probeer het eens te veranderen in slaco.net ? Ik moet dat maar eens veranderen in me profiel.quote:Op donderdag 20 april 2006 10:42 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Damn, ik lees nu net die topictitel en ik schrik er toch wel een beetje van. Sterkte Miss_B, zo zonde van dat kleine knulletje.
(Ik had een tijdje terug geprobeerd je te mailen op het adres in je profiel, maar dat mailtje kreeg ik net terug ?)
quote:Op woensdag 19 april 2006 22:13 schreef zoeperzazke het volgende:
OPROEP VOOR NONNEKE
Nonneke! Ik heb 4 caviazeugen voor je!
Dinsdagavond geboren bij Monique, in zeewolde: een goudagouti zeugje, engels gekruind, ik heb dr gezien toen ze een paar minuten oud was, supersuperlief!
Bij joyce van 't westendorp: 2 engels gekruinde zeugen, zwart, 1 zwarte zeug met een rode poot en her en der rode haren, en een zwarte amerikaan (net als qwerty) met 2 vouwoortjes (is niet geschikt voor de fok).
ja ik had het er ook moeilijk mee toen ik je mailtje kreegquote:Op woensdag 19 april 2006 22:02 schreef Miss_B het volgende:
En weet je wat ik nu een enorm contrast vind? Dat je echt met leven en dood bezig bent?
de poes van de buurvrouw is nu aan het bevallen, ik ben er niet bij maar me buurmeisje kwam een pakketje voor me brengen. Ik denk dat ze zelf nog wel verslag doet
Tis echt een lieve foto. Amber (de hond) was echt zijn speelmaatje en beetje beschermengel. Zij likte Smokey helemaal afEcht vertederend om te zien...
Van harte gefeliciteerd met je 2 kleintjes! Jammer van het katertje en het was nog wel een pointje...quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:53 schreef frontignan het volgende:
[..]
ja ik had het er ook moeilijk mee toen ik je mailtje kreeg
ik ben zo blij met nieuw leven van de kittens
en jij hebt toch verdriet om smokey
ik wens je veel sterkte toe
het waren 3 kittens maar helaas is er 1 overleden ,een katertje
de andere 2 zijn een poesje en katertje
moeder en kinders maken het goed
groetjes carla
Ga het morgen direct voor je vragenquote:Op maandag 24 april 2006 13:02 schreef lady-wrb het volgende:
NONNEKE!!!! HELP !
ik ben bezig met de iglo-dolfi-actie, maar die is op basis van beschikbaarheid.
weet jij of kaartjes die je aan de kassa koopt alleen die dag geldig zijn of dat je ze ook van tevoren kan halen?
1 cm ongeveer. De dierenarst heeft het weggesneden en uitgekuist en daarna toegenaaid. Omdat ze er constant zat aan te likken daar al, heeft ie ze zo'n hoedje opgezet. Dat moet ze in princiepe zeven dagen ophouden, maar dat zal niet voor haar zijn denk ikquote:
hèhè.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |