We zijn vandaag naar de dierenarst geweest en het is iets aan haar rechter achter knie. Mogelijk van een val ofwel misschien een beginnend abces. Ze heeft twee spuitjes gekregen en ook pilletjes voor de komende drie dagen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:47 schreef Bluezz het volgende:
Kan wel van pijn zijn hoor, dat grommen
Hou het asjeblievv in de gaten!
Ik ook voor haar, want dat ze staat te blazen naar iedereenhier niet is niet tofquote:Op zaterdag 8 april 2006 18:06 schreef Miss_B het volgende:
Jump heel veel sterkte en beterschap natuurlijk! Hoop dat het snel geneest..
Ze kijkt eens op, en rust dan verderquote:En gefeliciteerd met haar verjaardag
hmm ervaring hier leert... dat poezen snel een weg naar buiten vinden als je de deur niet open doetquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:20 schreef lady-wrb het volgende:
dat is gewoon een kwestie van niet opendoen
of eigenlijk
Weinig, alleen als ik zelf een mailtje stuur..... Beetje dubbel gevoel krijg ik hierdoor. Ik mag het niet denken, maar soms denk ik wel eens dat ze hem zo graag zelf wilde hebben. En nu heeft ze hem en geeft niet vanuit zichzelf informatie over hem hoe het met hem gaat enzo.quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:28 schreef lady-wrb het volgende:
miss B hoor je nog wel eens wat van smokey?
Lief!!quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:58 schreef inkie1010 het volgende:
Verjaardagsfotos van Obelix
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Met zijn nieuwe hout bruggetje en natuurlijk witlof
Ah, ze hebben door dat de UFO in vrede is gekomen ?quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:08 schreef inkie1010 het volgende:
Oei nonneke!!!!!!!!! Asterix dan ook nog van Harte Gefeliciteerd jochie!!!!![]()
Het bruggetje heb ik niet zelf gemaakt (Ben niet zo handig) maar gekocht in de dierenwinkelIk had het ze van de week al gegeven, maar toen vonden ze het doodeng
fuckquote:Op zondag 9 april 2006 10:59 schreef rena het volgende:
Beterschap & gefeliciteerd voor de poes Jump
Vandaag hebben we Bommel precies een jaarErg snel gegaan dat jaar.
![]()
Van zo'n klein humpie:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tot zo'n grote knuffelbeer:
[afbeelding]![]()
![]()
Ok, maar hoe is het met hem?quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:50 schreef Miss_B het volgende:
[..]
Weinig, alleen als ik zelf een mailtje stuur..... Beetje dubbel gevoel krijg ik hierdoor. Ik mag het niet denken, maar soms denk ik wel eens dat ze hem zo graag zelf wilde hebben. En nu heeft ze hem en geeft niet vanuit zichzelf informatie over hem hoe het met hem gaat enzo.
Dat gevoel krijg ik omdat ze vaak in het begin heeft gezegd dat ze hem eigenlijk ook wilde houden, maar ze had al een poesje uitgezocht dus hij moest wel weg....
Maar ik vind het wel jammer dat ik zelf steeds om een up-date moet vragen.....
eerlijk gezegd nog geen idee... Heb geen mail van hem gehad. Alleen mailtje van 3 weken geleden ong. Waarin haar DA denkt dat hij aan 1 kant hersendood is. Hij eet nog niet en drinkt ook nog niet zelfstandig. Verder loopt hij soms rechte stukken, speelt een beetje met zijn zusje en de hond. Doet alles op de kattenbakquote:
Ik mag toch hopen dat die sticker niet bij de friettentjes is terecht gekomen,..quote:Op woensdag 12 april 2006 18:00 schreef Nonneke het volgende:
De smaakpolitie is vandaag geweest in Dolfi
Volgens mij hebben ze Rob Geus omgekocht, ik geloof er nml helemaal niks van, we hebben tenminste 1 OK sticker (rest heb ik nog niet gekeken
)
![]()
dat vind ik nou niet zo positief klinken eerlijk gezegd. aan 1 kant hersendoodquote:Op woensdag 12 april 2006 18:24 schreef Miss_B het volgende:
[..]
eerlijk gezegd nog geen idee... Heb geen mail van hem gehad. Alleen mailtje van 3 weken geleden ong. Waarin haar DA denkt dat hij aan 1 kant hersendood is. Hij eet nog niet en drinkt ook nog niet zelfstandig. Verder loopt hij soms rechte stukken, speelt een beetje met zijn zusje en de hond. Doet alles op de kattenbak
Dus verder is het eigenlijk een Happy Cat![]()
mis hem wel soms nog hoor
Alleen de Andersom (dat restaurant bij de ingangquote:Op donderdag 13 april 2006 00:27 schreef Yez het volgende:
*tijdje uit de running was*![]()
Gave foto Nonneke van DBD!![]()
Ik zal die van mij hier ook eens laten zien, zal dit weekend even
mn scanner reanimeren als dat gaat lukken..![]()
[..]
Ik mag toch hopen dat die sticker niet bij de friettentjes is terecht gekomen,..
Het grote restaurant bij de ingang is het enigste waar ik nog geen vreemde dingen
met mn eten heb gehad en het ook daadwerkelijk lekker vind..![]()
Issie ook in de viskeuken geweest?![]()
Heb je enig idee hoe het ondertussen met Olympia is?![]()
Obelix en Asterix alsnog gefeliciteerd!![]()
En Bommel... wat een heerlijke kop zit daar op!![]()
Ja eten in de kantine is primaquote:Op donderdag 13 april 2006 18:07 schreef Ellatjuh het volgende:
hopelijk is het eten in de kantine wel ok:)
volgende keer neem ik dat wel
al was het eten in het restaurant bij de ingang ook niet slecht,wel duur voor de kwaliteit maarja ik hoefde niet te betalen:)
quote:Op donderdag 13 april 2006 18:16 schreef Ellatjuh het volgende:
ja weet ik,ben ook eigenwijs![]()
maar ik leer ervan en ga der de volgende keer zeggen dat het eten uit de kantine beter is![]()
![]()
had je wel wat te doenquote:Op donderdag 13 april 2006 18:38 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
Zow, en we hebben geen personeelsfeestjes meerEcht geweldig als andere collega's het voor de rest verpesten
![]()
![]()
Kom ik vanmorgen in het gebouw waar ze gister het 'openings-personeelsfeest' hadden gehad (ik was al niet geweest, ik heb zo'n hekel aan dat soort dingen, iedereen zuipt zich klem, terwijl ze niet tegen drank kunnen, en dan aant eind van de avond moeten ze kotsend worden afgevoerd) overal glas, sigaretten, papier, overal drank aan de vloer
Twas net of Bin Laden in Dolfi was neergestort, kijk ik verder, hebben ze gewoon 2 van die urenoirs (?? die pisbakken aan de muur iig, voor mannen) van de muur getrapt stelletje triestelingen ! Goed bijna 2 uur bezig geweest om dat kutgebouw schoon te krijgen, ik daarna gaan melden aan mn 1e medewerker, even gaan kijken, TD gebeld en stuff. Komen we vanmiddag in het was hok, staan er 2 taartjes, hij vond het zo sneu voor me dat ik al die zooi moest opruimen, dattie naar de bakker was gegaan voor een taartje
Maargoed, geen feestjes meer dus, heerlijk zulke mensen
![]()
![]()
Ligt dat aan mij ofzo ? Zoiets doe je toch niet ? Gewoon als je ergens bent al niet, maar al helemaal niet op je werk ! beetje de boel afbrekenkleuters
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |