We zijn vandaag naar de dierenarst geweest en het is iets aan haar rechter achter knie. Mogelijk van een val ofwel misschien een beginnend abces. Ze heeft twee spuitjes gekregen en ook pilletjes voor de komende drie dagen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:47 schreef Bluezz het volgende:
Kan wel van pijn zijn hoor, dat grommen
Hou het asjeblievv in de gaten!
Ik ook voor haar, want dat ze staat te blazen naar iedereenhier niet is niet tofquote:Op zaterdag 8 april 2006 18:06 schreef Miss_B het volgende:
Jump heel veel sterkte en beterschap natuurlijk! Hoop dat het snel geneest..
Ze kijkt eens op, en rust dan verderquote:En gefeliciteerd met haar verjaardag
hmm ervaring hier leert... dat poezen snel een weg naar buiten vinden als je de deur niet open doetquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:20 schreef lady-wrb het volgende:
dat is gewoon een kwestie van niet opendoen
of eigenlijk
Weinig, alleen als ik zelf een mailtje stuur..... Beetje dubbel gevoel krijg ik hierdoor. Ik mag het niet denken, maar soms denk ik wel eens dat ze hem zo graag zelf wilde hebben. En nu heeft ze hem en geeft niet vanuit zichzelf informatie over hem hoe het met hem gaat enzo.quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:28 schreef lady-wrb het volgende:
miss B hoor je nog wel eens wat van smokey?
Lief!!quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:58 schreef inkie1010 het volgende:
Verjaardagsfotos van Obelix
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Met zijn nieuwe hout bruggetje en natuurlijk witlof
Ah, ze hebben door dat de UFO in vrede is gekomen ?quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:08 schreef inkie1010 het volgende:
Oei nonneke!!!!!!!!! Asterix dan ook nog van Harte Gefeliciteerd jochie!!!!![]()
Het bruggetje heb ik niet zelf gemaakt (Ben niet zo handig) maar gekocht in de dierenwinkelIk had het ze van de week al gegeven, maar toen vonden ze het doodeng
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |