abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36483854
hmm ik ben echt van het ene op het andere moment langs gegaan
dus niks bij me
savonds bellen.. volgende avond op de koffie
gewoon koffie gedronken, gepraat.. en tja.. met een vervelend gevoel van "ik wil!!" naar huis
(er zat 1 genetisch rood abessijntje bij.. en die wilde ik dolgraag hebben.. echter kon ik geen kater hebben en was het katertje dus al vergeven aan iemand anders.... :S)

daarentegen zijn ze ook 2x bij mij thuis geweest en toen was er ook gewoon goed gezorgd voor koffie met wat lekkers
(echte koffie zelfs! die mensen zelf dronken altijd oploskoffie *brrr*)
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
  † In Memoriam † vrijdag 31 maart 2006 @ 11:35:24 #102
43556 miss_dynastie
pi_36518744
Ik heb er ook nooit aan gedacht iets mee te nemen
Nou ja, misschien binnenkort in de herkansing, want er is weer een nestje geboren
pi_36532226
Ovide vind het saaaaaai

I had a signature once. It was awful.
pi_36532993
Ovide is lief!! Capende Gavia's eehm gapende cavia's zijn leuk!!!
pi_36553037
Ik heb niet veel met bloemen, maar die gele narcissen die we sinds gisteren op tafel hebben staan vind ik toch wel mooi. .
High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
pi_36555321
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 20:01 schreef inkie1010 het volgende:
Ovide is lief!! Capende Gavia's eehm gapende cavia's zijn leuk!!!
idd
zo n klein bekkie dat open gaat
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
pi_36574687
Die tandjes! geniale foto!
pi_36576844
Ik dacht eerst dat het een walrusje was
  zondag 2 april 2006 @ 18:08:15 #109
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_36583454
Beter laat dan nooit

Met Roxy (en paul )
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_36586482
Wat een stoere foto Nonneke Echt leuk zooo.. Je hebt echt een wereldbaan :p

Enne ik heb niets meegenomen naar de cattery (Ja waarschijnlijk iets heel anders waar ze niet echt blij mee zijn...) Ze wou graag een spelletje van de Nintendo DS lenen van mij Dus eigenlijk is het nu een kleine ruilhandel geworden, zij een spelletje en ik een spelletje van haar geleend hihi...
Afgelopen donderdag natuurlijk wezen kijken bij de kleine, En wat is hij mooi!! Echt geen woorden voor....
Maar mijn dierenarts had niet aan mij gemeld en ik ook eigenlijk vergeten aan haar te vragen: of oormijt besmettelijk is. Aangezien Spetter zeer verdacht is van oormijt. En dat is dus WEL besmettelijk dus ik voelde me enorm ongemakkelijk bij hun op visite. Ben ook niet zo lang gebleven. De katten en de kittens waren de kamers uit... Alleen op een klein afstandje toch mijn kleine mannetje mogen zien... Hij is echt mooi! Hij schijnt echt heel macho te lopen.
En aangezien Spetter een kale plek op haar staart heeft, ga ik op maandag 10 april in de ochtend maar weer naar de DA om een schimmeltest te doen. Want ik moet nu zeker weten dat Spetter ook geen schimmel heeft, anders mag de fokster al haar katten gaan ontsmetten van Schimmel en oormijt.. En dat was ook weer niet mijn bedoeling ...

En het oorsmeren/druppelen gaat bij Spetter steeds beter. Ik hou haar in de houdgreep en mijn vriend doet haar oren... Ze vindt het niet fijn maar blijft wel stilzitten en mauwt en hoopt dat het snel voorbij is. Daarna komt ze gelijk weer op schoot of op bed liggen.. Dus dat is alleen maar goed!
=^.^=
pi_36587575
He, B., wat rot

Nonneke wat een superfoto
pi_36589525
Gave foto Nonneke!!!!

Wat naar Miss_B, hihi welk spelletje van de nintendo DS (ik heb er ook 1)
pi_36589799
quote:
Op zondag 2 april 2006 21:16 schreef inkie1010 het volgende:
Gave foto Nonneke!!!!

Wat naar Miss_B, hihi welk spelletje van de nintendo DS (ik heb er ook 1)
Zij heeft van mij Polarium geleend en ik van haar een GBA spel Kurukuru kuririn (ofzo)... En ik ga binnenkort Animal Crossing kopen, ben daar helemaal enthousiast van geraakt door verschillende website en het forum hier Verder heb ik geloof ik alweer 6 spelletjes

Hoe gaat het eigenlijk met je 2 caafjes? Ik weet dat ik het eigenlijk moet opzoeken in het centrale topic maar ik kom nooit zo snel onder in de lijst hihi (moet ik eigenlijk wel vaker doen hihi)
=^.^=
pi_36590018
Met de caafjes gaat het nu goed! De schufrt is helemaal weg en ze zijn weer gewoon lekker whiepende caafjes!!

Ik heb animal crossing idd ook (vanaf december al!) Het is echt ontzettend leuk, als je het hebt moet je me toevoegen dan kan je op bezoek komen in Caafrika
pi_36591414
ja beter laat dan nooit non:)
leuke foto hoor!
pi_36599734
*zucht* ik heb buikgriep, ben dus niet aan het werk. Wat een toestand, het doet echt zeer zeg...

maar het goede nieuws is: mijn hondje is op dieet en ik kan nu al goed zien dat ze aardig begint af te vallen. Heeft iemand nog een goede weegtip voor een hond die net iets te onhandig is om op te tillen en mee op de weegschaal te gaan staan?
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_36611511
Beterschap Sbientje, buikgriep, wat kun je daar ontzettend beroerd van zijn zeg

Leuk dat je Loki nu in het echt gezien hebt, Miss_B. Dat is zo'n supermoment.

Pfoeh, ik ben weer online. We hebben zaterdag een nieuwe computer gekocht en de oude voor reparatie ingeleverd, alleen had ik windows ergens anders besteld, en dat duurt nog eventjes, dus ik had geen besturingssysteem voor de nieuwe computer. Nu had ik Ubuntu (linux) gehad van die meneer in de computerzaak, en dat ben ik niet gehinderd door enige kennis zelf gaan installeren. En dat lukte niet helemaal Waarschijnlijk omdat m'n internetverbinding helemaal niet werkte. Vandaag was m'n internetprovider weer telefonisch bereikbaar, een meneer daar heeft even mijn nieuwe computer geregistreerd ofzo en ineens lukte alles en was ik weer online

En toen kwam vandaag ook nog de CD met de foto's die Danielle vorige week van mijn poezels gemaakt heeft M'n dag is goed. Moet nog wel even uitvogelen hoe ik die het beste op m'n pc zet met dit systeem. Op zich bevalt het prima (en ook nog alles gratis, ik kom uit Zeeland natuurlijk ) maar m'n vriend wil per se windows. Mag ik van de week de hele zooi opieuw gaan installeren, want hij weet en durft dat allemaal niet
pi_36611676
mannen

het gaat inmiddels wel wat beter met me trouwens. Vanavond gewoon weer lekker naar de manege

oh ja, ik wilde jou (pumpkin_Ruby) nog wat vragen over die genetica
wordt de kleur/tekening x-chromosomaal overgeerfd? Nee toch he?
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_36612548
quote:
Op maandag 3 april 2006 16:34 schreef sbientje het volgende:
mannen

het gaat inmiddels wel wat beter met me trouwens. Vanavond gewoon weer lekker naar de manege

oh ja, ik wilde jou (pumpkin_Ruby) nog wat vragen over die genetica
wordt de kleur/tekening x-chromosomaal overgeerfd? Nee toch he?
Rood en zwart wel. Daarom zijn rode poezen veel zeldzamer dan rode katers.
pi_36612824
Leuk juist Ruby, vogelen met een nieuwe puter is het leukste wat er is
Ben benieuwd naar de foto's
pi_36613655
quote:
Op maandag 3 april 2006 17:01 schreef pumpkin_Ruby het volgende:

[..]

Rood en zwart wel. Daarom zijn rode poezen veel zeldzamer dan rode katers.
dat was idd waarom ik het vroeg er zit hier namelijk een rood.. ding op het dag, ik denk een kater. En een lawaai dat ie maakt. Echt van dat gezeur.. Volgens mij wil ie er vrouwen mee lokken, maar het lukt m nog niet zo.. ik dacht al dat ie niet krols was want hij doet het al 8 maanden ofzo.. is dat normaal? klotebeest, hij houdt me uit mn slaap savonds
pi_36613712
Zeg, wat doe jij daar beneden in de tuin allemaal????

maandag 3 april 2006 @ 19:58:27 #123
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_36618298
Xena

Iedereen heeft nog een stukje taart tegoed Poes is zaterdag 10 geworden, en nee dat is geen grapje

Poes heeft zaterdag lekker hart gegeten
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_36619162
Poes feli!!!!
Wat hebben we toen in de rats gezeten om jou
  maandag 3 april 2006 @ 20:25:32 #125
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_36619270
quote:
Op maandag 3 april 2006 20:22 schreef Bluezz het volgende:
Poes feli!!!!
Wat hebben we toen in de rats gezeten om jou
Daarom is het ook zo'n grote taart Ze vind geloof ik dat ze wat goed te maken heeft
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_36619408
Nieuwsgierige Xena

Gefeliciteerd Poes en Nonneke !

Ik heb wat foto's uitgezocht, het waren er erg veel maar deze vond ik zelf gewoon leuk (niet per se de mooisten):
Ernesto

Mimosa

dEUS

Flynn

Gemaakt door Danielle Rozenboom van www.katten-fotografie.nl (wel zo netjes om erbij te zetten)
  maandag 3 april 2006 @ 20:50:35 #127
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_36620346
Mooie foto's !!!!
Tis dat die beesten van mij totaaaaaaal niet fotogeniek zijn, en lichte vorm van cameravrees hebben anders had ik ook wel zo'n mooie shoot willen hebben
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  maandag 3 april 2006 @ 21:10:59 #128
133912 frontignan
http://www.geocities.com/catte
pi_36621238
quote:
Op zondag 2 april 2006 19:46 schreef Miss_B het volgende:
Wat een stoere foto Nonneke Echt leuk zooo.. Je hebt echt een wereldbaan :p

Enne ik heb niets meegenomen naar de cattery (Ja waarschijnlijk iets heel anders waar ze niet echt blij mee zijn...) Ze wou graag een spelletje van de Nintendo DS lenen van mij Dus eigenlijk is het nu een kleine ruilhandel geworden, zij een spelletje en ik een spelletje van haar geleend hihi...
Afgelopen donderdag natuurlijk wezen kijken bij de kleine, En wat is hij mooi!! Echt geen woorden voor....
Maar mijn dierenarts had niet aan mij gemeld en ik ook eigenlijk vergeten aan haar te vragen: of oormijt besmettelijk is. Aangezien Spetter zeer verdacht is van oormijt. En dat is dus WEL besmettelijk dus ik voelde me enorm ongemakkelijk bij hun op visite. Ben ook niet zo lang gebleven. De katten en de kittens waren de kamers uit... Alleen op een klein afstandje toch mijn kleine mannetje mogen zien... Hij is echt mooi! Hij schijnt echt heel macho te lopen.
En aangezien Spetter een kale plek op haar staart heeft, ga ik op maandag 10 april in de ochtend maar weer naar de DA om een schimmeltest te doen. .
quote:
En het oorsmeren/druppelen gaat bij Spetter steeds beter. Ik hou haar in de houdgreep en mijn vriend doet haar oren... Ze vindt het niet fijn maar blijft wel stilzitten en mauwt en hoopt dat het snel voorbij is. Daarna komt ze gelijk weer op schoot of op bed liggen.. Dus dat is alleen maar goed
[quote]

hoe het is afgelopen bij de da en hoe is het met spetter verder'
en heb je geen nieuwe fotos meer gemaakt van loki,
en pumpkin ruby mooi foto van je poezels

[ Bericht 3% gewijzigd door frontignan op 03-04-2006 21:17:45 ]
  † In Memoriam † maandag 3 april 2006 @ 21:30:05 #129
37843 lady-wrb
kortaf
pi_36622044
sorry dat ik er even tussen kom vallen, maar ik las zonet op het kippenforum iets waarvan ik vind dat alle vogelliefhebbers op de hoogte moeten zijn.
http://www.parkietenfreak.nl/a-teflon.php
pi_36622351
Prima tip wrb
En niks sorry, de SC is er toch voor iedereen

dEUS, wat heb je daar ineens kleine oortjes
Práchtige fotoos maakt zij zeg
pi_36623819
quote:
Op maandag 3 april 2006 21:36 schreef Bluezz het volgende:

dEUS, wat heb je daar ineens kleine oortjes
Grappig dat je dat opvalt, het viel mij pasgeleden ook pas op (vanwege een foto naast Flynn z'n Oosterse flappers). Vorige week was ik op de site van de cattery waar dEUS z'n papa Legolas woont, ik vond hem nooit zo op z'n vader lijken, maar ze hebben wel dezelfde oren.

Lady-wrb, ik vind dat een goede waarschuwing. Niet alleen voor vogeltjes trouwens, ook voor mensen misschien stof tot nadenken.
pi_36623973
De hartelijke groeten van Bas en Jopie

Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_36624097
quote:
Op maandag 3 april 2006 22:15 schreef Beaker het volgende:

[afbeelding]

Bommel gaat morgen naar de kapper Ik ben benieuwd
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_36624204
Hoi Bommel naar de kapper ben ook wel benieuwd
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_36625287
quote:
Op maandag 3 april 2006 19:58 schreef Nonneke het volgende:
Xena

Iedereen heeft nog een stukje taart tegoed Poes is zaterdag 10 geworden, en nee dat is geen grapje
[afbeelding]

[afbeelding]

Poes heeft zaterdag lekker hart gegeten
lekker nonneke:)
een jonge kat dus nog,de mijne wordt de 19e 14 en de andere in juni 12.
dat jou kat nu maar echt volwassen mag zijn en niet zo lang over straat gaan zwerven en verre reizen maken.
daar is ze nu echt wel te oud voor
grappig dat jou kat ook hart krijgt op der verjaardag,die van mij ook als het feest is

[ Bericht 5% gewijzigd door Ellatjuh op 03-04-2006 22:47:45 (vergat een zin) ]
pi_36625794
Beaker WB
En Bas en Joop
pi_36627068
quote:
Op maandag 3 april 2006 22:15 schreef Beaker het volgende:

[afbeelding]

Die manden zien er ook heerlijk uit
pi_36638896
Er is niks te zien aan Bommel, zijn vacht voelt wel een stuk dunner, maar je ziet het niet

http://video.google.com/videoplay?docid=3573852431733156394&q=jumpen+lagoa&pl=true Lief filmpje van een slaperige kat
And you know I might
pi_36639047
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 13:44 schreef rena het volgende:
Er is niks te zien aan Bommel, zijn vacht voelt wel een stuk dunner, maar je ziet het niet

http://video.google.com/videoplay?docid=3573852431733156394&q=jumpen+lagoa&pl=true Lief filmpje van een slaperige kat
Ik zag je naam en dacht; foto's van een geknipte Bommel ! Waarom moest hij getrimd worden ? Omdat het anders zo warm is ofzo ?
pi_36639110
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 13:49 schreef pumpkin_Ruby het volgende:

[..]

Ik zag je naam en dacht; foto's van een geknipte Bommel ! Waarom moest hij getrimd worden ? Omdat het anders zo warm is ofzo ?
Het was ons aangeraden omdat Goldens een lastige vacht kunnen krijgen of zo. En voor de zomer is het misschien voor hem ook wel fijn

Ik heb geen camera op het moment Ik zal gauw weer eens een foto'tje plaatsen
And you know I might
pi_36639432
De buurvrouw heeft een hondje en die laat ze altijd superkort knippen omdat hij het anders zo warm heeft. Hij is nu de hele winter niet geknipt en superleuk om te zien, maar binnenkort moet het er weer allemaal af. Zonde, de buurvrouw vindt hem zo ook leuker, maar het is te warm voor het kleine dikzakje.

(Ernesto is gek op het hondje, maar dEUS en Flynn vinden hem nog een beetje eng, die staart van Flynn )
pi_36639620
De lichaamstaal is overduidelijk op die foto ja
And you know I might
pi_36639738
Haha prachtig die dikke staart
  † In Memoriam † dinsdag 4 april 2006 @ 16:02:05 #144
37843 lady-wrb
kortaf
pi_36652194
Wat een leuke foto's van je katten Pumpkin_Ruby..!! Echt geweldige foto's. Danielle kan mooie foto's maken...
Wat een staart heeft Ernesto zeg op die foto hihi.

Ik ben nu wel een beetje bang dat door mijn actie bij de fokster zij mij misschien Loki niet meer wilt meegeven. Tis een belachelijke redenatie van mezelf, maar daar ben ik nu echt bang voor.
Juist omdat ik veel met haar mail en op mijn laatste mail heeft ze na een paar dagen nog steeds niet gereageerd ... Weet wel dat ik haar dan gewoon nog moet mailen of anders bellen. Maar ben bang dat ze het me echt verwijt.. Pff.... Erg ben ik he.. hihi
En ik zit ook weer lekker te zieken. En doordat het zo druk is op mijn werk en met onderbezetting zitten ben ik toch naar me werk gegaan. Heb enorme keelpijn en voel me totaal niet lekker.. Maar ach dat kan er ook nog wel bij hihi..

heb eindelijk Animal Crossing en dat ga ik eens eventjes uitproberen..
=^.^=
  † In Memoriam † dinsdag 4 april 2006 @ 22:14:31 #146
37843 lady-wrb
kortaf
pi_36656175
had je haar dan verteld van de oormijt van spetter?
pi_36663466
Ja dat had ik haar verteld. Want toen ik daar kwam vroeg ze of mijn kat gezond was. Waarop ik antwoordde in principe wel. Ze is alleen enorm verdacht van oormijt. Toen wist ik nog niet dat het dus besmettelijk was....

Ach het zal wel loslopen....

En nu weer ff kracht verzamelen om naar me werk te gaan. Ik kan eindelijk weer eten dus dat is een goed teken
=^.^=
  woensdag 5 april 2006 @ 18:28:25 #148
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_36682649
Nou dat zou ik wel heel erg overdreven vinden, om Loki dan niet mee te geven, mochten ze daar ook Oormijt krijgen, alsof je het expres doet Jij wordt vast smorgens wakker "Zo wie of wat zal ik vandaag eens gaan besmetten met Oormijt ? "
Oormijt is besmettelijk, niet dodelijk, dus zoooooooooooooo'n ramp is het ook weer niet (Ja wel vervelend, voor de poesjes, als de baasjes )

Een van de Steller Zeeleeuwen, Olympia, is ziek ze wil niet eten, zwemt raar, dus ze zit nu even apart, hoop wel dat alles goed komt, want zowel zij als Sade verwachten in Juni/Juli een baby
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_36683378
Hopelijk worden de Zeeleeuwen weer gauw beter, Nonneke, weten ze al wat ze hebben?

Bommeltje heeft net weer een eind los gelopen en het gaat steeds beter Ik geef hem nu (op schaal van 1 tot 10) een 6 voor het luisteren als ik hem roep Eerst was het een 4 ongeveer
And you know I might
pi_36683483
Zoals je het nu zegt scoort hij toch een voldoende in plaats van een onvoldoende, dus go Bommel

Hebben zwangere zeeleeuwen ook last van ochtendmisselijkheid (goeie titel voor een lemming)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')