iddquote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:01 schreef inkie1010 het volgende:
Ovide is lief!! Capende Gavia's eehm gapende cavia's zijn leuk!!!
Zij heeft van mij Polarium geleend en ik van haar een GBA spel Kurukuru kuririn (ofzo)... En ik ga binnenkort Animal Crossing kopen, ben daar helemaal enthousiast van geraakt door verschillende website en het forum hierquote:Op zondag 2 april 2006 21:16 schreef inkie1010 het volgende:
Gave foto Nonneke!!!!
Wat naar Miss_B, hihi welk spelletje van de nintendo DS(ik heb er ook 1)
Rood en zwart wel. Daarom zijn rode poezen veel zeldzamer dan rode katers.quote:Op maandag 3 april 2006 16:34 schreef sbientje het volgende:
mannen![]()
het gaat inmiddels wel wat beter met me trouwens. Vanavond gewoon weer lekker naar de manege
oh ja, ik wilde jou (pumpkin_Ruby) nog wat vragen over die genetica![]()
wordt de kleur/tekening x-chromosomaal overgeerfd? Nee toch he?
dat was idd waarom ik het vroegquote:Op maandag 3 april 2006 17:01 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Rood en zwart wel. Daarom zijn rode poezen veel zeldzamer dan rode katers.
quote:Op maandag 3 april 2006 20:22 schreef Bluezz het volgende:
Poes feli!!!!
Wat hebben we toen in de rats gezeten om jou![]()
quote:Op zondag 2 april 2006 19:46 schreef Miss_B het volgende:
Wat een stoere foto NonnekeEcht leuk zooo.. Je hebt echt een wereldbaan :p
Enne ik heb niets meegenomen naar de cattery (Ja waarschijnlijk iets heel anders waar ze niet echt blij mee zijn...) Ze wou graag een spelletje van de Nintendo DS lenen van mijDus eigenlijk is het nu een kleine ruilhandel geworden, zij een spelletje en ik een spelletje van haar geleend hihi...
Afgelopen donderdag natuurlijk wezen kijken bij de kleine, En wat is hij mooi!! Echt geen woorden voor....
Maar mijn dierenarts had niet aan mij gemeld en ik ook eigenlijk vergeten aan haar te vragen: of oormijt besmettelijk is. Aangezien Spetter zeer verdacht is van oormijt. En dat is dus WEL besmettelijk dus ik voelde me enorm ongemakkelijk bij hun op visite. Ben ook niet zo lang gebleven. De katten en de kittens waren de kamers uit... Alleen op een klein afstandje toch mijn kleine mannetje mogen zien... Hij is echt mooi! Hij schijnt echt heel macho te lopen.
En aangezien Spetter een kale plek op haar staart heeft, ga ik op maandag 10 april in de ochtend maar weer naar de DA om een schimmeltest te doen. .
[quote]quote:En het oorsmeren/druppelen gaat bij Spetter steeds beter. Ik hou haar in de houdgreep en mijn vriend doet haar oren... Ze vindt het niet fijn maar blijft wel stilzitten en mauwt en hoopt dat het snel voorbij is. Daarna komt ze gelijk weer op schoot of op bed liggen.. Dus dat is alleen maar goed
Grappig dat je dat opvalt, het viel mij pasgeleden ook pas op (vanwege een foto naast Flynn z'n Oosterse flappers). Vorige week was ik op de site van de cattery waar dEUS z'n papa Legolas woont, ik vond hem nooit zo op z'n vader lijken, maar ze hebben wel dezelfde oren.quote:Op maandag 3 april 2006 21:36 schreef Bluezz het volgende:
dEUS, wat heb je daar ineens kleine oortjes
quote:Op maandag 3 april 2006 22:15 schreef Beaker het volgende:
De hartelijke groeten van Bas en Jopie![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
lekker nonneke:)quote:Op maandag 3 april 2006 19:58 schreef Nonneke het volgende:
Xena![]()
Iedereen heeft nog een stukje taart tegoedPoes is zaterdag
10
geworden, en nee dat is geen grapje
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Poes heeft zaterdag lekker hart gegeten
Die manden zien er ook heerlijk uitquote:Op maandag 3 april 2006 22:15 schreef Beaker het volgende:
De hartelijke groeten van Bas en Jopie![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zag je naam en dacht; foto's van een geknipte Bommel ! Waarom moest hij getrimd worden ? Omdat het anders zo warm is ofzo ?quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:44 schreef rena het volgende:
Er is niks te zien aan Bommel, zijn vacht voelt wel een stuk dunner, maar je ziet het niet![]()
http://video.google.com/videoplay?docid=3573852431733156394&q=jumpen+lagoa&pl=true Lief filmpje van een slaperige kat![]()
![]()
Het was ons aangeraden omdat Goldens een lastige vacht kunnen krijgen of zo. En voor de zomer is het misschien voor hem ook wel fijnquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:49 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Ik zag je naam en dacht; foto's van een geknipte Bommel ! Waarom moest hij getrimd worden ? Omdat het anders zo warm is ofzo ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |