abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 maart 2006 @ 20:48:52 #1
51568 briana_muirinn
Cottontail en Terra
pi_36034790
Oei, topic volgegooid met mijn post, dus verder in een vers en gezond topic!

Goed nieuws, Cottontail is weer helemaal beter!
Hij heeft nog wel wat vies naast zijn neus maar ik mag het niet meer wegpoetsen van hem, hij is het gedoe aan zijn oogjes (met oogzalf) helemaal zat. Gelukkig hoeft dat niet meer.
Mijn vriend heeft net een filmpje van hem gemaakt, op zijn favoriete plek op de krabpaal:
http://www.dutchquest.nl/images/katten/Cotten.3gp
(met quicktime kan ik het hier afspelen)
Er was ergens een topic met huisdierfilmpjes maar die ben ik na enig zoekwerk nog steeds kwijt.
pi_36036487
mooi zo

mijn caafje is niet echt ziek maar der oogje lijkt wel een beetje ontstoken.
beetje roodachtige prut in de hoek van der oog
maarja zie het nog wel even aan en ga anders naar de DA.
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
pi_36037535
Aaah, dat zal wel cafzalf worden!

Obelix en Idefix moeten morgen voor hun tweede prik. Arme obelix had net weer zo'n enorme jeuk.. lag helemaal op ze rugje.. af en toe ben ik gewoon bang dat ie erin blijft zo eng ziet dat eruit. Dus maar hopen dat het morgen weer beter is!!
pi_36037738
Fresa heeft nog nooit een prik gehad.
ze is zowieso nog maar 1x bij de DA geweest(ze is 10 maanden ofzo) maarja misschien volgende week dan weer.
als het niet vanzelf weg gaat.
heb de hoop dat het allemaal uit der oog gaat zonder dat ze naar de DA moet en zalfjes moet maarja goed als het moet dan moet het.
pi_36038571
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 20:48 schreef briana_muirinn het volgende:
Oei, topic volgegooid met mijn post, dus verder in een vers en gezond topic!

Goed nieuws, Cottontail is weer helemaal beter!
Hij heeft nog wel wat vies naast zijn neus maar ik mag het niet meer wegpoetsen van hem, hij is het gedoe aan zijn oogjes (met oogzalf) helemaal zat. Gelukkig hoeft dat niet meer.
Mijn vriend heeft net een filmpje van hem gemaakt, op zijn favoriete plek op de krabpaal:
http://www.dutchquest.nl/images/katten/Cotten.3gp
(met quicktime kan ik het hier afspelen)
Er was ergens een topic met huisdierfilmpjes maar die ben ik na enig zoekwerk nog steeds kwijt.
http://forum.fok.nl/topic/676817
Leuk filmpje
Je ziet het nog wel aan zijn oogje idd.
pi_36046535
Nou, in Januari hebben mijn vriend en ik onze boxer moeten laten inslapen, zoals vele van jullie nog wel weten.

Nou had mijn andere hond, die dus bij mijn ouders is gebleven, maar die ik wel elke dag zie.
Als een paar weken aan het klungelen (het is een boomer en wordt in april 7 jaar), dikke amandelen.

Dus al 2x medicijnen gehad (antibiotica), en dit hielp. Het was weg.
Tot 2 weken terug kwam het weer terug, weer medicijnen, maar van het weekend zag ze er zo slecht uit, dat ik zei tegen mijn ma, maandag wordt dat dierenarts bezoeken. Dus zo gezegt zo gedaan. De dierenarts is er om kort over te zijn bang voor, dat het dus Leukemie is. Bloed is gisteren naar het lab gebracht in zevenaar, uitstrijkje gemaakt, deze is ook gisteren weg gebracht.

Vandaag (vanavond) horen we meer.

Maar als het leukemie is, dan is dat dus helemaal niet fijn. Dan zouden we chemo kunnen doen, maar dan heb je maar een garantie van 3 maanden en het kost 5.000 euro (ik heb ze niet)
En anders pretnison tabletten, en dan is het allemaal afwachten. Ze heeft nog geen pijn, maar zodra ze dit wel zal krijgen, is de keus hard maar eerlijk tegenover de hond.

Ik heb gisteren dus hele dag zitten janken. Het verdriet van mijn andere hond is nog niet over, of komt dit er weer bij. Nog eentje die ik waarschijnlijk zou moeten gaan missen. Het hoeft natuurlijk niet zo te zijn, maar ik zelf heb er geen goede moed meer in. Dat kan ik niet meer opbrengen ik wil verdomme niet nog een hond verliezen.;
pi_36047901
Jeetje Ymme, dat is ook wel heel *** voor jullie
pi_36050113
Ik weet dat ik nog enige hoop moet hebben. Maar eerlijk gezegt kan ik dat gewoon niet meer opbrengen. Heb in 2005 2 konijnen kunnen begraven. In 2006 onze hond kunnen laten crimeren.
En nu misschien ook nog wel mijn 2de hond.
Ik weet niet tot hoever ik het kan trekken allemaal hoor
pi_36053063
wat naar allemaal
heel veel suc6 met alles
pi_36060630
ymme, wat ontzettend rot, sterkte!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_36060722
Om een glimlach op ymme's gezicht te krijgen :

Zeg maar doei laptop
pi_36062499
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 16:51 schreef Bluezz het volgende:
Om een glimlach op ymme's gezicht te krijgen :

[afbeelding]

Zeg maar doei laptop
Dat is je gelukt.
Ik zit momenteel met ontzettend veel zenuwen, en gemengde gevoelens te wachten.
Mama zou tijdens het spreekuur gaan bellen voor de uitslag. Nou durf ik niet te bellen of ze dit al gedaan heeft
  woensdag 15 maart 2006 @ 18:23:23 #13
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_36063260
Cottontail

Ymme *duimt*

OMG Bluezzzzz je zal zo'n kuthond hebben die je laptop onderpist Ze hebben hier een hoooooooooop ondergepist (puppies die elkaar opstoken ), maar thank god nooit ook maar in de buurt van zeer heilige electrische apparaten
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_36063675
Mijn moeder heeft gebeld. Maar de assisent kon niets zeggen. De dierenarts belt haar terug.. Tussen 7 en 8 vanavond. Nog langer afwachten dus.
pi_36064459
Hahaha wat een leuk plaatje van die hond

Ymme, wat ontzettend rot zeg... ik duim voor je dat de uitslag toch meevalt!!! sterkte!!

Vandaag met Obelix en Idefix voor de tweede prik tegen schurftmijt geweest. Idefix hoeft ws. geen prik meer, maar bij Obelix was het nog niet echt over. Hij had gisteren ook weer ontiegelijke jeukaanvallen.. dan lijkt het net of ie een toeval krijgt, en gaat helemaal op z'n rugje liggen, een heel akelig gezicht...
De dierenarts had me shampoo meegegeven waarmee ik obelix vandaag moest wassen en volgende week nog een keer, tegen de korstjes en schilfers. Dus Obelix is vandaag is bad geweest! Hij is nu lekker schoon en fris en ruikt lekker naar shampoo! Ik hoop dattie niet meer zo'n jeuk heeft nu. Volgende week moet ie nog 1x een prik.
  woensdag 15 maart 2006 @ 20:24:13 #16
51568 briana_muirinn
Cottontail en Terra
pi_36067095
Oh jeetje wat een ellende ymme, ik hoop voor je dat het goed gaat komen. Sterkte.
Fijn dat het met Obelix en Idefix weer beter gaat, en hoe gaat het met Fresa?
pi_36067412
Wat rot voor Obelix

Ymme, we wachten in spanning.
  woensdag 15 maart 2006 @ 20:35:31 #18
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_36067466
Balloe zn poot is nog niks beter geworden. Mn ouders willen hem niet laten opereren (geen geld,zeggen ze maar wel duren dingen voor 1 of ander kutkind van mn zus kopen ) ...en ik heb zo'n vermoeden dat als dat niet gedaan wordt,zn andere poot over belast raakt,en hij helemaal niet meer kan lopen

Echt,die hond moet en gaat ge-opereerd worden. Al leen ik het geld van iemand.
pi_36068344
ja das zielig..

mijn caafje moet misschien ook ff naar de DA maar mn ouders vinden het onzin.
nou kijken of ze het daar nog op terug komen als ze misschien over een week dood is
neej dood zal ze der echt gaan,mar wl niet dat ze pijn aan der oogje krijgt.
en daarbij betaal ik alles voor der en heb ook een apart spaarpotje voor als ze ziek wordt.

dus beter z zeuren ze niet.
bel morgen gewoon ff de DA
  woensdag 15 maart 2006 @ 21:05:11 #20
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_36068436
Mja,ik denk dat het verstandig is dat ik ook een potje voor Balloe ga maken voor het geval hij ooit nog iets krijgt,en mn moeder weer geen nagel heeft om dr armoedige reet te krabben.
pi_36068699
doe ik altijd en ook voor de katten.
al hoef ik daar niks voor te betalen maar ben het gewoon niet eens met mn ouders.
zei vinden het onzin om ze elke zomer voor hun jaarlijkse prik tegen kattenziekte enzo naar de dierenarts te laten gaan.
"we kunnen het best een jaartje overslaan"
maargoed heb dat deze keer geaccepteerd maar komende zomer moeten ze weer.
al is het maar voor de controle van hun algemene conditie.
ze zijn ook al 12 en 14
pi_36077123
Het is geen leukemie Er was niets te vinden in het bloed.

Nou moeten we vandaag afwachten, wat de uitslag van het strijkje is. Die zijn gemaakt van de opgezette amandelen/klieren, precies weet ik het niet.
Dus nou vandaag weer in spanning afwachten.
pi_36078600
Dat is al hoopvol nieuws !! Ik hoop maar dat ze vandaag iets vinden wat makkelijk behandeld kan worden, en dat de hond er snel weer bovenop is

Wat naar voor Obelix dat hij nog zo'n jeuk heeft. Vindt hij het wel OK om gewassen te worden ?

Ik heb eergisteren dEUS en Flynn gewassen, ze vonden het natuurlijk niet echt leuk, maar gelukkig ook niet supererg. Ze vonden alleen de fohn erg eng, dus heb ik ze in handdoeken gewikkeld en voor de verwarming gezet, daarom zijn ze niet superfluffy opgedroogd. Ze stinken ook nog een uur in de wind naar de te geparfumeerde kattenshampoo. Ze zijn wel superzacht en zien er toch wel schoner uit (ik geloofde niet zo dat je verschil zou zien, maar je moet alles een keer proberen).

Damn, ik kan er nog steeds niet over uit dat Cotton kogeltjes in z'n lijf had, wie doet er nu zoiets Ik heb het alleen wel veel vaker gehoord de laatste tijd, ik heb zelfs al een foto gezien van een kat die een complete (grote) kogel in z'n neus had zitten. Die eigenaar liep met hem bij de dierenarts, ze dachten dat het een abces was ofzo, kwam ineens die kogel naar buiten zweren. Die mevrouw was al 3 katten "kwijtgeraakt" ofzo, ze ging zich nu toch afvragen hoe dat nu echt kwam.
pi_36107643
Hier gaat het dus helemaal niet goed

Gistermorgen de uitslag gekregen. Kanker in de lymphen (of hoe schrijf je dat) kwaadaardig.
Ze heeft niet lang meer te leven dus.
We geven haar nu pretnison en nu is het maar afwachten, als ze pijn krijgt bellen we de dierenarts. Want pijn hoeft ze niet hebben. Dat is haar er ook nog niet bij gegunt Ze is pas 7 jaar jong. Ze is zo lief, en zooo mijn hondje, dat ik haar niet wil en kan missen verdomme

pi_36108854
Wat een klotenieuws. Sterkte ymme.
pi_36109887
Nu heeft mijn schoonvader net het bericht gekregen dat hij een vlek op z'n rechterlong heeft.... Kutzooi....
pi_36123937
ymme, wat een kutnieuws allemaal zeg Heel veel sterkte
And you know I might
pi_36126956
Ymme wat vreselijk...... heel veel sterkte
pi_36144113
Wat is het hier druk tegenwoordig

Loopt mijn zus net buiten met Bommel, en die zag een andere hond achter ons lopen met baas, maar de weg hier zo is niet geschikt om hem los te laten om hem te laten spelen en zo. Dus mijn zus wilde gewoon dat hij doorliep en niet naar de andere hond toe ging rennen, en ik ken mijn zus, die zou hem echt geen pijn doen, en ze trekt hem dus een beetje mee, krijgt ze gelijk als commentaar: "Ben je een dierenbeul of zo?"
Nu vraag ik je, waar bemoeien sommige mensen zich mee zeg en het slaat ook nog eens nergens op Alsof wij altijd aan die riem lopen te sleuren of zo, mensen zijn echt snel met (ver)oordelen.

And you know I might
pi_36146570
Haha jullie dierenbeulen, echt niet
Bommel, mooie kop heb je toch
pi_36161888
Jeetje ben een tijdje niet geweest.. Wat een narigheid zeg!
Ymme heel veel sterkte toegewenst!!

Wat een lieve foto van Bommel zeg
=^.^=
pi_36164874
Ik heb Bommel net een heel eind los laten lopen, en het ging super goed Het ging ook zo goed omdat er voor de rest geen mensen of dieren in de buurt waren Hij sprong nog bijna de sloot in, maar hij luisterde zelfs toen ik Nee zei, dat verbaast me nog het meeste

[ Bericht 2% gewijzigd door rena op 19-03-2006 12:52:05 ]
And you know I might
pi_36165320
fresa der oogje is wel weer een stuk beter.

ze zal zich wel geprikt hebben aan het hooi
pi_36175905
Ik ben trouwens vandaag naar de kattenshow in Houten geweest. Dat was ism een kleindierorganisator geloof ik. Heb daar behalve katten ook cavia's, maar ook een Amerikaanse Zeearend en Uil gezien..

En ik heb dEUS en Flynn in het echt mogen bewonderen, maar zo verlegen als ik ben heb ik het niet durven vragen (ik herkende ze wel duidelijk) en alleen gevraagd of ik het foldertje Carnibest mee mocht nemen... Hihi erg he eigenlijk... achteraf vond ik het eigenlijk wel jammer dat ik het niet gedurfd heb.. Er is ook niets aan, maar STEL ik zit verkeerd en diegene staat me raar aan te kijken als ik vraag of ze van het FOK!forum zijn.. tja wat dan...
Maar ik weet wel zeker dat ze in het echt NOG leuker zijn dan op de foto
Volgende keer wil ik nog wel een keer als bezoeker naar een show, maar dan alleen naar een show wat alleen voor katten is.... Want ik stond in de rij (ging snel) om naar binnen te mogen en meer dan 3/4 van de rij kwam voor de reptielen en ander spul... En druk!
Ben er ook eigenlijk maar een uurtje geweest, want ik had het benauwd en ook knallende hoofdpijn weer helaas...
Ach ja volgende keer beter
=^.^=
pi_36192077
Ik dacht al dat je niet geweest was. Wel een beetje jammer dat ik je niet had gezien Ik ben nog wel bij "jouw" cattery naar de katten gaan kijken, die man was bezig met Atif, volgens mij moest Atif naar de keuring, maar ze waren meer aan het kroelen dan aan het borstelen. Die kat was duidelijk helemaal verliefd op z'n baasje. Volgens mij krijg jij een heel lief kitten van die mensen. Duncan ziet een Sibeer nu ook wel zitten (nou ja, als de tijd daar is) , ze zijn lekker stoer, in de patronen die wij allebei leuk vinden en duidelijk lief. Toen we in de rij stonden voor de dierenarts zag ik ook al een prachtige Siberische kater (deze), het verbaasde me ook niks dat hij van alles won.

Flynn moest als eerste naar de keuring, de keurruimte was op een hele rare plek, de zaal uit, de hal door en naar boven, je moest je met je kat een weg door de binnenkomende reptielenliefhebbers worstelen, die mensen gaan ook niet even opzij als er mensen met een kat doorkomen. Tegen de tijd dat wij boven waren was Flynn al hartstikke onder de indruk, hij vond de (toch heel aardige en voorzichtige) keurmeester daarna ook heel eng. Ik had sowieso al van te voren bedacht dat dit de laatste keer was voor hem, hij gaat echt nooit meer mee, het ging de rest van de dag heel goed maar hij was echt niet Flynn tijdens die keuring. Vorige keer was hij helemaal niet bang, ik denk dat het komt omdat hij pas geleden geholpen is, daarna was hij helemaal geflipt en nu is duidelijk bang van vreemde mannen die hem willen bekijken. Hij kreeg wel Uitmuntend 2, hij verloor van de latere Best in show. En de keurmeester vond hem te dik worden "condition: a little too good" stond er op z'n rapport. Maar dat bleek die man later over de helft van de katten gezegd te hebben.

dEUS was spectaculair goed. Hij was superrelaxt, iedere keer als ik hem vastpakte ging hiij me kopjes zitten geven, zijn fokker wilde even met hem knuffelen, ik had hem gewoon met mand en al bij haar ingeleverd en hij vond het allemaal prima, ging lekker knuffelen:

nog even z'n zusje Ronja erbij, zij vond het wel interessant, maar dEUS vond haar toch een beetje eng (z'n oortjes!):

Meneer in z'n kooi (dat kopje het deurtje was dicht en meestal heb ik het gewoon open)

Toen moest dEUS naar de keuring, ik had hem maar in een draagmand meegenomen ipv in m'n armen, we moesten nog door de massa reptielenliefhebbers heen. Eenmaal bij de keurmeester ging meneer ineens in uitsloofstand, hij liep over de tafel te paraderen, mij demonstratief kopjes te geven, de keurmeester kopjes te geven, ze probeerde z'n rapport te schrijven maar hij gaf de pen ook steeds kopjes. Daarna ging hij op z'n gemakje op tafel liggen rondkijken. Hij heeft z'n eerste CAP punt gekregen, daar had ik echt niet op gerekend, hij is zo'n ukkie. Ik weet niet of hij z'n andere punten nog gaat halen, ik ga mee naar show met m'n vriendin, en met haar kat (Flynns broertje) zou ik als ik haar was ook niet meer gaan showen, hij was behoorlijk stressig. Als zij niet gaat, ga ik ook niet meer. dEUS is wel een geboren showbeest.

's Middags kreeg ik ineens een briefje dat ik met dEUS terug moest komen, hij was genomineerd voor Best in Show ! Hij moest tegen een kater van twee die al Premior was, en de keurmeesters kwamen er niet uit, ze moesten er nog een derde keurmeester bijhalen en die koos die andere kater. Die kater werd uiteindelijk Best of Best, dEUSje had het echt super gedaan.
pi_36194900
Jeej gefeliciteerd Pumpkin_Ruby!! dEUS lag ook zo lekker lief te slapen in zijn kooi Maar wat goed dat hij bijna Best in Show is geworden!! Geef hem maar een lekkere knuffel van me..
Maar jeetje wat een mensenmassa was dat zeg..! Ik zag ook op een gegeven moment iemand worstelen om met zijn kat naar boven te gaan, je mocht geloof ik kiezen: of met de trap of met de lift..
Maar dat hadden ze beter anders kunnen doen.

En als je ooit nog mocht gaan naar een show, zal ik nu niet meer zo verlegen zijn om gedag te zeggen.. hihi... sjorry.. Ik ben nooit zon held in dat soort dingen Volgens mij heb ik aan je vriend gevraagd of ik een foldertje mee mocht nemen...

Ik ben ook blij dat ik daar mijn kitten vandaan heb... Hoewel het gesprek met de fokster op de show iets stroever liep dan eerst (dat kwam voornamelijk door mijn hoofdpijn)... Was het wel erg leuk. Hun katten zijn echt lekkere kroelbeesten! Echt geweldig.

In ieder geval nog gefeliciteerd!!
=^.^=
pi_36195069
quote:
Op maandag 20 maart 2006 09:21 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ik dacht al dat je niet geweest was. Wel een beetje jammer dat ik je niet had gezien Ik ben nog wel bij "jouw" cattery naar de katten gaan kijken, die man was bezig met Atif, volgens mij moest Atif naar de keuring, maar ze waren meer aan het kroelen dan aan het borstelen. Die kat was duidelijk helemaal verliefd op z'n baasje. Volgens mij krijg jij een heel lief kitten van die mensen. Duncan ziet een Sibeer nu ook wel zitten (nou ja, als de tijd daar is) , ze zijn lekker stoer, in de patronen die wij allebei leuk vinden en duidelijk lief. Toen we in de rij stonden voor de dierenarts zag ik ook al een prachtige Siberische kater (deze), het verbaasde me ook niks dat hij van alles won.

Flynn moest als eerste naar de keuring, de keurruimte was op een hele rare plek, de zaal uit, de hal door en naar boven, je moest je met je kat een weg door de binnenkomende reptielenliefhebbers worstelen, die mensen gaan ook niet even opzij als er mensen met een kat doorkomen. Tegen de tijd dat wij boven waren was Flynn al hartstikke onder de indruk, hij vond de (toch heel aardige en voorzichtige) keurmeester daarna ook heel eng. Ik had sowieso al van te voren bedacht dat dit de laatste keer was voor hem, hij gaat echt nooit meer mee, het ging de rest van de dag heel goed maar hij was echt niet Flynn tijdens die keuring. Vorige keer was hij helemaal niet bang, ik denk dat het komt omdat hij pas geleden geholpen is, daarna was hij helemaal geflipt en nu is duidelijk bang van vreemde mannen die hem willen bekijken. Hij kreeg wel Uitmuntend 2, hij verloor van de latere Best in show. En de keurmeester vond hem te dik worden "condition: a little too good" stond er op z'n rapport. Maar dat bleek die man later over de helft van de katten gezegd te hebben.

dEUS was spectaculair goed. Hij was superrelaxt, iedere keer als ik hem vastpakte ging hiij me kopjes zitten geven, zijn fokker wilde even met hem knuffelen, ik had hem gewoon met mand en al bij haar ingeleverd en hij vond het allemaal prima, ging lekker knuffelen:
[afbeelding]
nog even z'n zusje Ronja erbij, zij vond het wel interessant, maar dEUS vond haar toch een beetje eng (z'n oortjes!):
[afbeelding]
Meneer in z'n kooi (dat kopje het deurtje was dicht en meestal heb ik het gewoon open)
[afbeelding]

Toen moest dEUS naar de keuring, ik had hem maar in een draagmand meegenomen ipv in m'n armen, we moesten nog door de massa reptielenliefhebbers heen. Eenmaal bij de keurmeester ging meneer ineens in uitsloofstand, hij liep over de tafel te paraderen, mij demonstratief kopjes te geven, de keurmeester kopjes te geven, ze probeerde z'n rapport te schrijven maar hij gaf de pen ook steeds kopjes. Daarna ging hij op z'n gemakje op tafel liggen rondkijken. Hij heeft z'n eerste CAP punt gekregen, daar had ik echt niet op gerekend, hij is zo'n ukkie. Ik weet niet of hij z'n andere punten nog gaat halen, ik ga mee naar show met m'n vriendin, en met haar kat (Flynns broertje) zou ik als ik haar was ook niet meer gaan showen, hij was behoorlijk stressig. Als zij niet gaat, ga ik ook niet meer. dEUS is wel een geboren showbeest.

's Middags kreeg ik ineens een briefje dat ik met dEUS terug moest komen, hij was genomineerd voor Best in Show ! Hij moest tegen een kater van twee die al Premior was, en de keurmeesters kwamen er niet uit, ze moesten er nog een derde keurmeester bijhalen en die koos die andere kater. Die kater werd uiteindelijk Best of Best, dEUSje had het echt super gedaan.
Lopen de katten/poezen dan niet weg Deurtje los. Ik zie er 1 gewoon in z'n mandje liggen.

Lieve beesten overigens.
  maandag 20 maart 2006 @ 12:40:59 #39
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_36196899
Ymme,Heel,heel heel veel sterkte. je hebt er helemaal niks aan natuurlijk aan al die goedbedoelde zinnen,want je zal je gewoon weg wel enorm kut voelen. Ik vind het ook echt enorm kut heel veel sterkte.

Wat balloe betreft :

Het gaat nog steeds niet goed ik geloof dattie nog 2 weken moet,maar het flesje is al bijna leeg ik zal de dierenarts eens e-mailen wat een operatie gaat kosten.

Trouwens,wat heeft bommel een lieve kop
  maandag 20 maart 2006 @ 14:10:05 #40
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_36199516
quote:
Beste Zwaffel,
De kosten van een operatie moet je ongeveer houden op E 450,-.Daarin zit niet inbegrepen kosten van een Ro-foto.(Niet altijd nodig) Wel is inbegrepen de nazorg (Hechtingen uithalen enz.) voor zover daar geen medicijnen bij te pas komen. Wil je meer weten,bel me dan even op.Vriendelijke groet, Henri Nielen
Vraag me af wie henri is. Onze dierenarts heet toch echt harry
pi_36200944
B. toch, zo verlegen
pi_36204982
quote:
Op maandag 20 maart 2006 11:38 schreef ymme het volgende:

[..]

Lopen de katten/poezen dan niet weg Deurtje los. Ik zie er 1 gewoon in z'n mandje liggen.

Lieve beesten overigens.
Het hangt van de kat af. dEUS vindt gewoon alles prima, Flynn vond de drukte een beetje eng, en bleef liever in z'n kooi bij zijn baasje (m'n vriend). De meeste katten vinden alles best als ze maar kunnen slapen. Voor de rest is de omgeving toch onbekend, en blijven ze maar liever bij hun bekende mensen en spulletjes.

Sommige mensen laten hun kat zelfs bovenop de kooi liggen/zitten als de kat dat leuk vindt, zodat iedereen de kat kan aaien, maar daar begin ik niet aan, ik laat niet iedereen met z'n vingers aan mijn katten komen, de kans zit erin dat ze al meer katten geaaid hebben en dan hebben mijn katten straks schimmel ofzo, als ze al dat geaai en gefrunnik al leuk zouden vinden. Bekenden mogen mijn katten wel knuffelen, maar als ze al andere katten hebben geaaid mogen ze wel eerst even een drupje desinfecterende gel op hun handen doen. Zelfde bij de keurmeester, die ontsmet ook de handen tussen iedere kat.
pi_36205501
Wat leuk dat de keuring zo goed verlopen is, pumkin_ruby, leuk ook om over te lezen dEUS is echt prachtig !
And you know I might
  dinsdag 21 maart 2006 @ 19:44:38 #44
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_36241579
Hier wat foto's de rest uiteraaaaaard weer te vinden op *m'n space*
De foto die ik van Dolfi heb gekregen moet ik nog ff inscannen, die komt van de week nog wel

-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_36241654
O Nonneke, wat een geweldige foto's, wat ontzettend gaaf
And you know I might
pi_36242991
ja nonneke:D
tis dat ik het zonde vind van mn geld.
nouwja tis de duur voor wat je er voor krijgt.
maaaaaaaaaaaaaar ben stiekem wel een beetje jaloers op je.

al lijkt het me toch wel erg koud ook met wetsuite
pi_36253229
Wat leuk ! Je lijkt er ook wel ontzettend veel lol in te hebben.
pi_36260734
Nonneke wat gaaf!!!!

Obelix vanochtend weer gewassen met shampoo! Morgenochtend voor de derde prik naar de DA! Ik hoop dat die schurft dan eens oprot!

Opdrogen in de handdoek!
pi_36260839
Nonneke ben jij te zien op de foto's ?

Wat lijkt me dat nou gaaf, om zulk werk te hebben.
pi_36264988
Nonneke wat leukkkkkk

Schurft toch es op zeg, bij arme Obelixje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')