abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36270608
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 01:33 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Wat leuk ! Je lijkt er ook wel ontzettend veel lol in te hebben.
idd ze staat gewoon helemaal blij te zijn en te lachen
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
pi_36290036
Ik weet niet of jullie deze site kennen,
http://catsinsinks.com/

maar hij is leuk
pi_36303966
Ik ken hem wel, hij is inderdaad leuk, ik moet nog steeds eens zelf wat foto's maken/insturen.

Ik ben echt stom Mimosa had 6 dagen gelden ineens een beetje dunne poep met bloed in haar broek hangen, mijn eerste reflex is dan ome DA bellen, maar ik weet dat bloed in de ontlasting kan komen als de kat dunne ontlasting heeft en dan het slijmvlies kapotperst, ik in de kattenbak gekeken waar het vandaan kwam, ze had een beetje zachte ontlasting idd. Ging daarna weer gewoon goed. Vandaag had ze wéér bloed aan haar kontje hangen, ik de DA gebeld, de assistente vond dat het met een week ertussen niet erg was, had ze het morgen nog ofzo dan moest ik maar komen. Ik hou het natuurlijk in de gaten.

Ik mevrouw opgepakt en haar achterwerkje schoongeveegd met een stuk keukenrol, even later zit ik achter de PC, hoor een hoop geritsel wat ik pas herken wanneer het over gaat in gescheur; ik had de keukenrol laten staan en Ernesto had hem gevonden. Ik dat ding uit z'n omhelzing losgewrikt en opgeborgen.

Daarnet kucht Mimoos ineens een haarbal op (was alweer een tijd geleden), ik doe dat op met een stuk keukenrol wat meer lijkt op een kanten kleedje, even later hoor ik; ritsel, ritsel, scheur, SCHEUR ! Keukenrol laten staan

------------------------------------

Zaterdag komt Danielle Rozenboom foto's van mijn poezels maken Zij heeft Flynn en dEUS al gefotografeerd toren ze klein waren, daarvoor had ik al het idee mijn katten door haar te laten fotograferen, maar aangezien de fokker van de twee jongsten dat al liet doen besloot ik nog maar even te wachten. Ernesto en Mimosa zitten ook wel redelijk in hun wintervacht dus zijn waarschijnlijk op hun mooist nu. Ben echt zo benieuwd !

Van vorige keer:

Flynn, Rowan en mama Isabelle:

dEUS:

Vlnr: Casper(Fitz), Djamu (Reyn), Amber, dEUS (Bresker) en Ronja (Ronica).

Meer foto's op Danielle's site

[ Bericht 29% gewijzigd door pumpkin_Ruby op 23-03-2006 18:34:03 ]
pi_36304025
LOKI SPAM!!

Wat een lieverd he
=^.^=
pi_36304611
Ah, wat leuk ! (ik had net zelf de foto's erbij ge-edit ) Wat wordt 'ie groot ! En wat een grappige slofjes, ik ben ze wit gewend
pi_36305201
Wat een scheet B.
En die Danielle kan erg mooie foto's maken, ik ben nog steeds beetje flieft op Flyn

Keukenrollen en wc papier moeten hier ook altijd dood hoor
En kranten ook

Inkie, hoe was het bij de DA vandaag?
pi_36305231
Jouw foto's zijn ook leuk zeg pumpkin_ruby.... Vooral de foto van dEUS is zoo mooi...
Ben benieuwd als de fotografe is geweest
Ja leuk he die sokjes... Goh ben jij ze wit gewend? hihihi

Weet wel dat er ooit nog een Heilige Birmaan erbij komt... OOIT,.. (me vriend kreeg al bijna een rolberoerte toen ik zei dat er ooit nog een Heilige Birmaan bij komt hahaha).

Maar niks is leuker dan van een harde (eigenlijk rustige) werkdag thuis te komen en dan deze foto's in je mailbox te vinden Was gelijk helemaal door het dolle heen...
Hij is zooo mooi... (
=^.^=
pi_36305776
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 18:58 schreef Bluezz het volgende:
Keukenrollen en wc papier moeten hier ook altijd dood hoor
En kranten ook
Iemand heeft hier pasgeleden een rekening van de DA helemaal versnipperd, en dat ding moest ik nog indienen bij de verzekering (waarom doe ik dat dan ook niet meteen ?) Ik dacht even dat ik hem misschien nog wel kon redden dooor de stukjes met plakband aan elkaar te puzzelen ofzo, maar een groot gedeelte was gewoon *weg*. dEUS heeft het scheuren van Ernesto afgekeken, er stond een doos met een lamp erin in de woonkamer, van een soort dun ribbelkarton, en daar zaten ze dan met z'n tween gezellig stukken uit te happen, overal stukjes karton, het ding was echt helemaal aangevreten, maar ze hadden er zoveel lol mee. Ik denk dat ik Ernesto maar verwen met een pak keukenrollen wanneer hij jarig is.

Molt Xena de krant ook altijd bij voorkeur terwijl je hem aan het lezen bent ?
pi_36306831
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 19:21 schreef pumpkin_Ruby het volgende:

Molt Xena de krant ook altijd bij voorkeur terwijl je hem aan het lezen bent ?
Nee, bij voorkeur als je hem nog moet lezen, en hij daarvoor klaar ligt op tafel
Of een nieuw tijdschrift
pi_36311047
Wat een prachtige foto's!! zowel die Pumpkin_ruby plaatste als loki van miss_B!!!

Zo vandaag voor de laatste keer met obelix en idefix naar de DA geweest. Obelix' schurft is bijna echt over! Hij heeft nog 1 prikje gehad en moet nog 1x volgende week badderen. Idefix is helemaal gezond verklaard en hoefde ook geen prikje meer. Ik ben nu wel een flink stuk armer, maar goed de beestjes zijn weer OK!
  donderdag 23 maart 2006 @ 22:32:52 #61
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_36311804
Balloe is weer naar de DA geweest. Zn kruisbanden zijn ws stuk,hij moet een operatie. Hij krijgt kunstbanden. Morgen even bellen voor een afspraak.
pi_36314925
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 22:12 schreef inkie1010 het volgende:
Wat een prachtige foto's!! zowel die Pumpkin_ruby plaatste als loki van miss_B!!!

Zo vandaag voor de laatste keer met obelix en idefix naar de DA geweest. Obelix' schurft is bijna echt over! Hij heeft nog 1 prikje gehad en moet nog 1x volgende week badderen. Idefix is helemaal gezond verklaard en hoefde ook geen prikje meer. Ik ben nu wel een flink stuk armer, maar goed de beestjes zijn weer OK!
Fijn dat Obelix weer bijna helemaal beter is. Wat ik me afvroeg; kon/kan hij Idefix dan niet "herbesmetten", of hoe gaat dat met schurft ?

Zwaffel: beterschap voor Balloe. Ik heb gelezen hoe je er mee aan de slag moest om hem behandeld te krijgen, ik hoop dat het snel weer goed is.
pi_36315660
Oeh! mini Flynn is prachtig!!
Supergave foto's zeg!

En Nonneke? zo te zien beviel dat wel zo tussen de dolfijnen he?
Was het koud? of viel het mee?
Bij mijn tweede DBD in oktober was het verrekte koud..
Je vergeet dat uiteraard wel als er een paar van die koppies vlak
voor je neus verschijnen!

Ben benieuwd naar de foto's die de dolfifotograaf gemaakt heeft! (ziiieeeen! )

*zucht* Ik wil ook weer!
pi_36319383
ja jeetje ik wil ook wel:D

ga maar eens sponsors zoeken denk ik:D
  vrijdag 24 maart 2006 @ 09:09:19 #65
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_36319461
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 23:48 schreef pumpkin_Ruby het volgende:

[..]

Zwaffel: beterschap voor Balloe. Ik heb gelezen hoe je er mee aan de slag moest om hem behandeld te krijgen, ik hoop dat het snel weer goed is.
Thnx Pumpkin_ruby Zal vast wel weer goed komen
  † In Memoriam † vrijdag 24 maart 2006 @ 22:11:03 #66
43556 miss_dynastie
pi_36341894
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 18:16 schreef Miss_B het volgende:
LOKI SPAM!!

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Wat een lieverd he

Wat een lekker ding
pi_36348032
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 09:03 schreef Ellatjuh het volgende:
ja jeetje ik wil ook wel:D

ga maar eens sponsors zoeken denk ik:D
FOK misschien? speciale FOKwetsuits aan..
pi_36349492
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 08:37 schreef Yez het volgende:

[..]

FOK misschien? speciale FOKwetsuits aan..
ja idd:D
en omdat Non erg fanatiek is op he forum(de laatste paar dagen wat minder) vind ik dat ze alle fokkers korting moeten geven.
en zelf mag non dan natuurlijk ook voor de 2e keer,want dan kan ze ook een fok wetsuite aan en reclame maken.
pi_36366440
Zoo moe op de bank van een dagje huishoudbeurs... Volgend jaar misschien maar niet meer. (maar ja dat zegi k ook elk jaar hihi)...

Dinsdagochtend ga ik met Spetter naar de DA toe. Vanwege de kale plekken die ze heeft bij het begin van haar staart en ook aan de binnenkant van haar achterpoot.
Had al ergens op een ander forum gelezen dat het ook iets psychisch kan zijn wat voornamelijk voorkomt bij poezen... Dus ik ga zo eens even internet afspeuren om hier wat meer informatie over te krijgen.
Want de kale plekken die beschreven werden op een ander forum zitten bij Spetter op precies dezelfde plekken... Toch wel raar.
Ik ben benieuwd wat de DA er over te zeggen heeft... Hoop dat ze een zalfje of iets hebben wat het jeuken tegen gaat. Zodat ze er niet gaat likken. Want likken is het enige wat ze daar doet op dit moment. (nou ja op dit moment is ze heerlijk naast me op de bank aan het slapen).

Ik had ook nog ander voer geprobeerd, maar ze wist eigenhandig de brokjes van Hills er met haar neus uit haar bakje te duwen en alleen de RC brokjes op te eten.
Ik ga kijken of ik misschien een proefzakje van Carocat kan krijgen, misschien dat ze dat wel lekker vindt. En ik wil een keer Carnibest gaan proberen... Hoewel ze behoorlijk kieskeurig is qua eten.....
=^.^=
pi_36372280
pumpkin_ruby & Miss_B, wat een ongelovelijk mooie foto's

Hoe gaat het met Spike?

Ik post hier te weinig de laatste tijd, ik heb ook sinds donderdag griep, veel koorts en ellendig, gelukkig lijkt het vandaag weer wat beter te gaan.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_36372585
Heel veel beterschap Rena Hoop dat je er weer snel vanaf bent.!

Enne Pumpkin_Ruby ik ben wel benieuwd naar de foto's die de fotograaf van je diertjes hebt gemaakt Je hebt me enorm nieuwsgierig gemaakt...
=^.^=
pi_36372632
mooie foto's allemaal zeg

ik ben op een hondje aan het passen vandaag en gisteren, een schapendoes.. als ik thuisben zal ik jullie wel even een foto laten zien

(en meld me bij deze aan in het flora&fauna forum )
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_36372674
Beterschap rena !

Als Spetter zich de hele tijd likt kan het idd ook psychisch zij, zou het wel echt jeuken dan ?

Gisteren een drukke dag gehad, Danielle en haar vriend kwamen 's ochtends met een hoop spullen, Ernesto was er als de kippen bij om in de tassen te vissen naar de stok met pluim die ze gebruikt om de aandacht van de katten te krijgen. De achtergrond werd opgezet op de eettafel, Flynn zat er al snel op om de boel te inspecteren. Danielle zat in de gang alvast vriendjes te worden met Mimosa, Mimoos laat zich normaal gesproken liever niet zien als er bezoek is, dus ik was heel benieuwd hoe het met de foto's zou gaan. dEUS ging eerst op de foto, hij was echt model aan het spelen, toen hij klaar was sprong Ernesto uit zichzelf op tafel dus hij was de volgende, daarna Flynn en daarna Mimosa. Om de katten extra op hun gemak te stellen had ze catnip muisjes meegebracht, wanneer ik zelf catnip speelgoed had reageerden de katten er nooit op, maar volgens haar was dit extra sterke catnip, dat bleek wel, ze werden er allemaal gek van. (Ernesto had al eerder geprobeerd die muisjes uit een tasje te roven) Mimosa ging er alleen nogal van kwijlen, en niet zo'n beetje, haar hele kraag was nat en ze moest nog op de foto. Toen zij op tafel kwam ging ze de hele tijd van de ene kant naar de andere liggen rollen, ze was echt een beetje high. Toen we dEUS erbij zetten om hen samen op de foto te doen vond ze het helemaal niet leuk dat die kleine witte haar "trip" kwam verstoren, foto's van hen samen zijn volgens mij niet gelukt. Foto's van Flynn en Ernesto samen wel. Ben echt superbenieuwd naar het resultaat, maar dat duurt nog wel een paar dagen tot een week.

Mimosa was de rest van de dag zo leuk en ontspannen, ik moet ook van die supercatnip kopen !
pi_36379810
quote:
Op zondag 26 maart 2006 10:51 schreef sbientje het volgende:
mooie foto's allemaal zeg

ik ben op een hondje aan het passen vandaag en gisteren, een schapendoes.. als ik thuisben zal ik jullie wel even een foto laten zien

(en meld me bij deze aan in het flora&fauna forum )
duurde even, maar

links de oppashond, rechts de mijne, in sepia
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_36388363
quote:
Op zondag 26 maart 2006 10:53 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Beterschap rena !

Als Spetter zich de hele tijd likt kan het idd ook psychisch zij, zou het wel echt jeuken dan ?
Het schijnt dat de nieuwe kleine haartjes erg jeuken. Daardoor zou ze zich weer wassen en eigenlijk belandt ze zo dus in een soort cirkel... Maar ja eerst de DA maar even dinsdag afwachten...

Ben op dit moment ook helemaal hyper, morgenochtend om 10:00 gaan we onze nieuwe auto ophalen En donderdagavond om 8 uur gaan we weer bij Loki kijken. We zouden eigenlijk vanavond al gaan, maar de poes van de fokster is afgelopen vrijdag bevallen en ze is nog steeds onrustig. Dus vond ik (en de fokster) het niet meer dan logisch dat we de afspraak dan gewoon verzetten.
Ik heb leuk mail-contact met de fokster en heb het ook gewoon gezellig als ik haar spreek enzo. Heb echt het idee dat ik een 'gouden' fokster gevonden heb.
Ben echt helemaal happy gewoon! blijft tegen zichzelf zeggen dat begin mei niet zolang meer duurt hihi

Wat een leuke foto op deze manier sbientje..! enne welkom
=^.^=
  zondag 26 maart 2006 @ 23:43:09 #76
133912 frontignan
http://www.geocities.com/catte
pi_36392632
quote:
Op zondag 26 maart 2006 21:21 schreef Miss_B het volgende:
[quote]

[..]
Het schijnt dat de nieuwe kleine haartjes erg jeuken. Daardoor zou ze zich weer wassen en eigenlijk belandt ze zo dus in een soort cirkel... Maar ja eerst de DA maar even dinsdag afwachten...
[/quote]

sterkte dinsdag bij de da met spetter,ik hoop dat zij spetter van de jeuk af kan helpen
ik ga woensdagavond ze geven dan en puppyparty
dat zal dj vast leuk vinden
quote:
Ben op dit moment ook helemaal hyper, morgenochtend om 10:00 gaan we onze nieuwe auto ophalen
zo dus morgen de grote dag gefeliciteerd
nou blauw en grijs staan mooi voor de deur
hihi nog een grotere jas kopen
loki en auto samen in jas
quote:
En donderdagavond om 8 uur gaan we weer bij Loki kijken. We zouden eigenlijk vanavond al gaan, maar de poes van de fokster is afgelopen vrijdag bevallen en ze is nog steeds onrustig. Dus vond ik (en de fokster) het niet meer dan logisch dat we de afspraak dan gewoon verzetten.
Ik heb leuk mail-contact met de fokster en heb het ook gewoon gezellig als ik haar spreek enzo. Heb echt het idee dat ik een 'gouden' fokster gevonden heb.
Ben echt helemaal happy gewoon! blijft tegen zichzelf zeggen dat begin mei niet zolang meer duurt hihi

Wat een leuke foto op deze manier sbientje..! enne welkom
en veel plezier donderdag
en trek gewoon een grote jas aan
pi_36396157
oei, ik had hier nog geen tvp...

I had a signature once. It was awful.
pi_36397517
Mooie foto ! Dat is Jewel, toch ? (hoop dat ik het goed heb )

En dat hondje ! De kat is groter
pi_36397531
Het is de zoon van Jewel: Onyx Prachtige foto!!
pi_36397641
quote:
Op maandag 27 maart 2006 08:37 schreef zoeperzazke het volgende:
oei, ik had hier nog geen tvp...

[afbeelding]
!!!
And you know I might
pi_36397837
quote:
Op maandag 27 maart 2006 10:14 schreef inkie1010 het volgende:
Het is de zoon van Jewel: Onyx Prachtige foto!!
Ik hoef al niets meer te zeggen joh Dank je Inkie
pi_36398593
Ben even gaan checken bij cavia's met foto's, en Jewel heeft veel langer haar ! Duh! Krijgt Onyx dat ook nog of heeft hij een soort tussenvorm ?
pi_36399291
Haha
Ik heb nu drie generaties zitten. De oudste is mijn castraatje, opa Owen: (hoewel, oud, 14 april wordt ie 2)

Dan komt mama Jewel:

En daarna dus zoontje Onyx. Onyx krijgt ook zulk lang haar. De bedoeling is dat ik hem ga wikkelen, waardoor zijn haar heel erg lang kan worden zonder vies te worden. Gewikkelde cavia's kunnen extreme lengte's halen, zoals deze van combinatie MaJa:

Maar zó lang hoeft voor mij nu ook weer niet
pi_36400054
Grappig om te zien, dat wikkelen. Die onderste cavia
pi_36407469
Dat haar Lijkt me voor het beestje zelf niet erg prettig eerlijk gezegd, en is dat echt van nature zo dat het zo lang word of komt het door het fokken?
And you know I might
pi_36407682
dat haar groeit uit zichzefl zo lang. Het beestje draagt het dus niet los, maar in wikkels (behalve tijdens keuringen en voor foto's). Door de wikkels heeft hij niet zo heel erg veel last van het haar. Bij een normalere lengte heeft het beestje er sowieso niet echt last van, als je goed kunt wikkelen.
Maar om eerlijk te zijn, zo lang als op die foto vind ik het fascinerend, maar ik zou het niet zo ver laten komen bij mn eigen caafjes, tenzij ik zelf duidelijk zie dat ze geen last hebben.
pi_36408037
Dat haar

Miss_B hoe is het met smokey eigenlijk?
pi_36414637
quote:
Op maandag 27 maart 2006 16:24 schreef Bluezz het volgende:
Dat haar

Miss_B hoe is het met smokey eigenlijk?
Tja, ik heb niets meer gehoord van de fokster. Toevallig vandaag nog een mailtje gestuurd hoe het nu eigenlijk met hem ging. Denk namelijk nog wel aan hem hoe het zou gaan enzo...
Maar heb tot nu toe vanuit de fokster haar kant niets meer gehoord, alleen als ik mailtjes stuur krijg ik daarop antwoord. Vind het op zich wel jammer dat het contact nu bijna helemaal over is, maar aan de andere kant merk ik nu dat ik het nu echt heb losgelaten. Natuurlijk ben ik nog wel nieuwsgierig hoe het met hem gaat, maar ja ik kan het niet zo goed verwoorden maar ben wel blij dat het zo gelopen is.

Ben nu ook blij dat we een andere kitten in huis nemen van Ragdoll en dat het totaal het tegenovergestelde van Smokey is. Zo ga je minder vergelijkingen maken natuurlijk. Hoewel ik ooit nog wel een kitten wil van zijn vader, maar ik weet dat die cattery helaas geen kittens verkoopt aan mensen die fulltime werken..... Maar ach daar kom ik ook wel weer over heen hihi
=^.^=
pi_36419804
Net bericht gehad over Smokey. Het gaat niet zo goed met hem. Eigenlijk wat ik al verwachtte en eigenlijk wat ik al een hele tijd dacht... Schijnt nu toch waarheid te zijn.
Het is toch moeilijk om te lezen over iets wat je eigenlijk altijd al hebt gedacht... De dierenarts denkt dat hij aan 1 kant hersendood is. Hij kan namelijk nog steeds niet zelfstandig eten en drinken wel kan hij rechte stukken lopen.
De fokster wilt het nog proberen met acupunctuur of iets anders wat hem kan helpen. Maar eigenlijk denk ik op dit moment eigenlijk alleen maar dat het voor hem beter is dat hij wordt ingeslapen....
Ik schrik enorm van dit bericht wat mijn vermoedens toch al een beetje bevestigde... Maar klote is het zeker weten. Dit gevoel... Dit geveoel van waarom hij, waarom ik, waarom dit lieve kleine beestje... Dit schatje...
Ik moest het eventjes van me af schrijven... Het doet me zoveel verdriet om te weten dat hij eigenlijk vecht voor iets waar hij helemaal niet voor kan vechten...

Ik ga Spetter nog maar een hele dikke knuffel geven en donderdag een hele dikke knuffel aan Loki!! En hopen dat dit maar geen enkel diertje op de wereld mag overkomen.....
=^.^=
pi_36420420
Och Miss_B, toch nog zo'n tegenvaller Wat erg, arme Smokey! Ontzettend veel sterkte weer gewenst
And you know I might
pi_36423114
quote:
Op maandag 27 maart 2006 22:37 schreef Miss_B het volgende:

Ik moest het eventjes van me af schrijven... Het doet me zoveel verdriet om te weten dat hij eigenlijk vecht voor iets waar hij helemaal niet voor kan vechten...
Natuurlijk moet je het van je afschrijven, das heel goed juist!!! En zeker hier, waar we allemaal zo meegeleefd hebben

Ik liep al de hele week zo af en toe aan hem te denken.

Ik ga nu iets heel rots zeggen, maar ik zag dit al aankomen
Vanaf het begin en met alle kleine stapjes,waar we zo blij mee waren, je zei het zelf al heel in het begin, dat je het gevoel had dat dit niet goed ging komen...

Arme smook
pi_36435256
Even het caaftopic promoten hoor, het is er al een paar dagen ijzig stil

Klik hier om meer foto's te zien!
pi_36436332
Arme smokey... wat moeilijk allemaal miss_b, heel veel sterkte

Lol dat staartje van Jewel
pi_36443986
Krijg net telefoontje van mijn zus.
Ze heeft gistermiddag haar trouwe dibbes "Xanthos" moeten laten inslapen.
Op 13 jarige leeftijd, een geredde hond, hij had de 1e 2 jaar van zijn leven een rotleven bij verkeerde mensen zeg maar.... en de laatste 11 jaar bij mijn zus.

Hij kreeg maandagochtend een hersenbloeding, dwangmatig lopen, overal tegenaan, liet zijn urine lopen, echt rot om te zien. De dierenarts die kwam zei het ook, dit gaat ie niet redden, en herstel is ook niet mogelijk..
Hij is in haar armen, op schoot ingeslapen

Ik zocht een foto, maar die kan ik zo gauw niet vinden
Het was een witte krullebol, een lief vuilnisbakkie.
  dinsdag 28 maart 2006 @ 22:16:28 #95
133912 frontignan
http://www.geocities.com/catte
pi_36448147
quote:
Op maandag 27 maart 2006 22:37 schreef Miss_B het volgende:
Net bericht gehad over Smokey. Het gaat niet zo goed met hem. Eigenlijk wat ik al verwachtte en eigenlijk wat ik al een hele tijd dacht... Schijnt nu toch waarheid te zijn.
Het is toch moeilijk om te lezen over iets wat je eigenlijk altijd al hebt gedacht... De dierenarts denkt dat hij aan 1 kant hersendood is. Hij kan namelijk nog steeds niet zelfstandig eten en drinken wel kan hij rechte stukken lopen.
De fokster wilt het nog proberen met acupunctuur of iets anders wat hem kan helpen. Maar eigenlijk denk ik op dit moment eigenlijk alleen maar dat het voor hem beter is dat hij wordt ingeslapen....
Ik schrik enorm van dit bericht wat mijn vermoedens toch al een beetje bevestigde... Maar klote is het zeker weten. Dit gevoel... Dit geveoel van waarom hij, waarom ik, waarom dit lieve kleine beestje... Dit schatje...

Ik ga Spetter nog maar een hele dikke knuffel geven en donderdag een hele dikke knuffel aan Loki!! En hopen dat dit maar geen enkel diertje op de wereld mag overkomen.....
het heeft dus toch niet zo moeten wezen wat een vreselijk bericht zeg
ik wens je veel sterkte want je hebt het al zo voor je kiezen gehad en je hoopt toch op beter herstel
voor smokey
sterkte
pi_36448311
Heel veel sterkte voor jou en voor je zus natuurlijk Bluezz... Dit is nooit leuk! Dat je maar veel goede herinneringen aan hem mag hebben...!

Thanks Carla... helaas heeft het niet zo mogen zijn, maar ze gaat nog voor hem vechten..! (Voor zover dat nog mogelijk is natuurlijk). Eventueel met acupunctuur of iets anders... Ze geeft nog niet op.

Vandaag ook nog met Spetter naar de DA geweest. De kale plek komt waarschijnlijk echt door de stress. Ze heeft gelukkig geen wormen. Ze heeft wel oormijt en dus mag ik 9 dagen vechten om dat spul in haar oren te krijgen. Ik mag na vandaag al niet meer bij haar in de buurt komen (het was al een heel gevecht om haar in de reismand te krijgen). Ze hebben ook haar anaalklieren uitgeknepen, en daaruit was gebleken dat ze dus geen wormen had. Wel Stronghold mee gekregen, vandaag gedruppeld (wat ook een gevecht is) en over een maand weer... Dan hou ik er nog eentje over voor het geval dat ik het nodig heb om te ontwormen oid.
In ieder geval heeft ze me net bijna opengekrabt en haar linkeroor is nog niet gedaan Pff... wat een dag...!

maar de nieuwe auto rijdt wel lekker hihi
=^.^=
pi_36449841
Wat een gedoe met Spetter
pi_36455134
gaat lekker miss_b

succes de komende paar dagen

denk dat iedereen hier weet wat voor drama het is als je huisdier niet wil dat je hem helpt
en zeker kattne.. zijn meesters in tegenwerken
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
pi_36475177
vanmorgen ging het iets beter met het spul geven in haar oor... Gewoon in de hal gezet op de grond op tapijt. Ik erbovenop en haar poten vasthoudend en me vriend haar oorschelp naar achter doen en het flesje erin... Wat een drama!
Wanneer gaat ze eens inzien dat het voor haar eigen bestwil is hihi... Gelukkig komt ze vlak erna wel weer op schoot zitten en lekker kroelen. Maar op het moment zelf een drama. Ik zit nu al een klein beetje onder de kattenschrammen en mijn gevoel zegt dat het er nog veel meer gaan worden

Morgen op bezoek bij Loki en ik neem mijn camera mee... moet ik trouwens iets meenemen als je 'gewoon op bezoek gaat' bij een fokster? Ik las ergens anders dat mensen taart of iets voor de katten meeneemt... maar ik weet nooit wat... Ach ja komt wel goed Heb echt zin in morgenavond
=^.^=
pi_36476278
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 21:31 schreef Miss_B het volgende:

Morgen op bezoek bij Loki en ik neem mijn camera mee... moet ik trouwens iets meenemen als je 'gewoon op bezoek gaat' bij een fokster? Ik las ergens anders dat mensen taart of iets voor de katten meeneemt... maar ik weet nooit wat... Ach ja komt wel goed Heb echt zin in morgenavond
Dat topic heb ik ook gelezen, maar dat had diegene gehoord van een fokker die dat verwachtte bij het ophalen van een kitten ofzo, het kwam nogal veeleisend op mij over en het ophalen van een kitten is weer een heel andere gelegenheid dan een tussentijds bezoekje.

Kan me wel iets voorstellen bij het meebrengen van een kleinigheidje, wij hebben zelf de deur platgelopen bij Jolijn, je komt toch weer iedere keer iemands prive binnen, en dat x het aantal kittens, want andere kittenkopers doen het ook nog, en dan kom je daar en dan staat er weer taart/koekjes/ beschuit met muisjes en drinken voor je klaar. Wij hadden bij het eerste bezoek niets bij ons, we kwamen alleen de cattery bekijken, bij het tweede geplande bezoek had ik net voor een prikkie leuke glazen met katten gekocht bij de AH (één set voor mezelf en één om weg te geven), een paar bezoeken later had ik een blikken emmertje van Royal canin gevuld met speelmuisjes en blikvoer wat we besproken hadden, en ik denk de laatste keer dat we bij hen geweest waren had Duncan een kinderboek over katten (Pim en Pom) uitgekozen, als opvrolijkcadeautje omdat één van hun katten ernstig ziek bleek te zijn. Met dingen voor de katten zit je al gauw erg veilig en dat is niet al te duur.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')