idd ze staat gewoon helemaal blij te zijn en te lachenquote:Op woensdag 22 maart 2006 01:33 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Wat leuk ! Je lijkt er ook wel ontzettend veel lol in te hebben.
Iemand heeft hier pasgeleden een rekening van de DA helemaal versnipperd, en dat ding moest ik nog indienen bij de verzekering (waarom doe ik dat dan ook niet meteen ?)quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:58 schreef Bluezz het volgende:
Keukenrollen en wc papier moeten hier ook altijd dood hoor
En kranten ook
Nee, bij voorkeur als je hem nog moet lezen, en hij daarvoor klaar ligt op tafelquote:Op donderdag 23 maart 2006 19:21 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Molt Xena de krant ook altijd bij voorkeur terwijl je hem aan het lezen bent ?
Fijn dat Obelix weer bijna helemaal beter is. Wat ik me afvroeg; kon/kan hij Idefix dan niet "herbesmetten", of hoe gaat dat met schurft ?quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:12 schreef inkie1010 het volgende:
Wat een prachtige foto's!! zowel die Pumpkin_ruby plaatste als loki van miss_B!!!
Zo vandaag voor de laatste keer met obelix en idefix naar de DA geweest. Obelix' schurft is bijna echt over! Hij heeft nog 1 prikje gehad en moet nog 1x volgende week badderen. Idefix is helemaal gezond verklaard en hoefde ook geen prikje meer. Ik ben nu wel een flink stuk armer, maar goed de beestjes zijn weer OK!
Thnx Pumpkin_rubyquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:48 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Zwaffel: beterschap voor Balloe. Ik heb gelezen hoe je er mee aan de slag moest om hem behandeld te krijgen, ik hoop dat het snel weer goed is.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:16 schreef Miss_B het volgende:
LOKI SPAM!!![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een lieverd he
FOK misschien?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:03 schreef Ellatjuh het volgende:
ja jeetje ik wil ook wel:D
ga maar eens sponsors zoeken denk ik:D
ja idd:Dquote:Op zaterdag 25 maart 2006 08:37 schreef Yez het volgende:
[..]
FOK misschien?speciale FOKwetsuits aan..
![]()
duurde even, maarquote:Op zondag 26 maart 2006 10:51 schreef sbientje het volgende:
mooie foto's allemaal zeg![]()
ik ben op een hondje aan het passen vandaag en gisteren, een schapendoes.. als ik thuisben zal ik jullie wel even een foto laten zien
(en meld me bij deze aan in het flora&fauna forum)
Het schijnt dat de nieuwe kleine haartjes erg jeuken. Daardoor zou ze zich weer wassen en eigenlijk belandt ze zo dus in een soort cirkel... Maar ja eerst de DA maar even dinsdag afwachten...quote:Op zondag 26 maart 2006 10:53 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Beterschap rena !
Als Spetter zich de hele tijd likt kan het idd ook psychisch zij, zou het wel echt jeuken dan ?
Het schijnt dat de nieuwe kleine haartjes erg jeuken. Daardoor zou ze zich weer wassen en eigenlijk belandt ze zo dus in een soort cirkel... Maar ja eerst de DA maar even dinsdag afwachten...quote:
zo dus morgen de grote dag gefeliciteerdquote:Ben op dit moment ook helemaal hyper, morgenochtend om 10:00 gaan we onze nieuwe auto ophalen
en veel plezier donderdagquote:En donderdagavond om 8 uur gaan we weer bij Loki kijken. We zouden eigenlijk vanavond al gaan, maar de poes van de fokster is afgelopen vrijdag bevallen en ze is nog steeds onrustig. Dus vond ik (en de fokster) het niet meer dan logisch dat we de afspraak dan gewoon verzetten.
Ik heb leuk mail-contact met de fokster en heb het ook gewoon gezellig als ik haar spreek enzo. Heb echt het idee dat ik een 'gouden' fokster gevonden heb.
Ben echt helemaal happy gewoon!blijft tegen zichzelf zeggen dat begin mei niet zolang meer duurt hihi
Wat een leuke foto op deze manier sbientje..! enne welkom
quote:Op maandag 27 maart 2006 08:37 schreef zoeperzazke het volgende:
oei, ik had hier nog geen tvp...
[afbeelding]
Ik hoef al niets meer te zeggen johquote:Op maandag 27 maart 2006 10:14 schreef inkie1010 het volgende:
Het is de zoon van Jewel: Onyx![]()
![]()
Prachtige foto!!
Tja, ik heb niets meer gehoord van de fokster. Toevallig vandaag nog een mailtje gestuurd hoe het nu eigenlijk met hem ging. Denk namelijk nog wel aan hem hoe het zou gaan enzo...quote:Op maandag 27 maart 2006 16:24 schreef Bluezz het volgende:
Dat haar
Miss_B hoe is het met smokey eigenlijk?
Natuurlijk moet je het van je afschrijven, das heel goed juist!!! En zeker hier, waar we allemaal zo meegeleefd hebbenquote:Op maandag 27 maart 2006 22:37 schreef Miss_B het volgende:
Ik moest het eventjes van me af schrijven... Het doet me zoveel verdriet om te weten dat hij eigenlijk vecht voor iets waar hij helemaal niet voor kan vechten...
quote:Op maandag 27 maart 2006 22:37 schreef Miss_B het volgende:
Net bericht gehad over Smokey. Het gaat niet zo goed met hem. Eigenlijk wat ik al verwachtte en eigenlijk wat ik al een hele tijd dacht... Schijnt nu toch waarheid te zijn.
Het is toch moeilijk om te lezen over iets wat je eigenlijk altijd al hebt gedacht... De dierenarts denkt dat hij aan 1 kant hersendood is. Hij kan namelijk nog steeds niet zelfstandig eten en drinken wel kan hij rechte stukken lopen.
De fokster wilt het nog proberen met acupunctuur of iets anders wat hem kan helpen. Maar eigenlijk denk ik op dit moment eigenlijk alleen maar dat het voor hem beter is dat hij wordt ingeslapen....![]()
Ik schrik enorm van dit bericht wat mijn vermoedens toch al een beetje bevestigde... Maar klote is het zeker weten. Dit gevoel... Dit geveoel van waarom hij, waarom ik, waarom dit lieve kleine beestje... Dit schatje...
Ik moest het eventjes van me af schrijven... Het doet me zoveel verdriet om te weten dat hij eigenlijk vecht voor iets waar hij helemaal niet voor kan vechten...
Ik ga Spetter nog maar een hele dikke knuffel geven en donderdag een hele dikke knuffel aan Loki!! En hopen dat dit maar geen enkel diertje op de wereld mag overkomen.....![]()
Dat topic heb ik ook gelezen, maar dat had diegene gehoord van een fokker die dat verwachtte bij het ophalen van een kitten ofzo, het kwam nogal veeleisend op mij over en het ophalen van een kitten is weer een heel andere gelegenheid dan een tussentijds bezoekje.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:31 schreef Miss_B het volgende:
Morgen op bezoek bij Lokien ik neem mijn camera mee... moet ik trouwens iets meenemen als je 'gewoon op bezoek gaat' bij een fokster? Ik las ergens anders dat mensen taart of iets voor de katten meeneemt... maar ik weet nooit wat... Ach ja komt wel goed
Heb echt zin in morgenavond
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |