3-4 in de arena was iig een wedstrijd op te koesteren!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ja, die vorige was zo'n succes.
Echt waar?!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Den Bosch en Eindhoven hebben geinformeerd naar de diensten van Chris van Weerden.
Eindhovens Dagblad
Onwaarschijnlijk Nilson heeft nog een lang contract bij Heerenveen dus die zal daar nog wel 2 seizoenen spelen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:37 schreef methodmich het volgende:
Lasse Nilsson van Heerenveen naar AZ
He die heeft nog bij mijn amateurcluppie gezeten toen Ronald Koeman trainer van Vitesse was...grappigquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:37 schreef methodmich het volgende:
Lasse Nilsson van Heerenveen naar AZ
Tim Koeman van Estoril naar FC Groningen
Op huurbasis ja.quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Taiwo speelt toch bij fortuna...
Dat lijkt mij ook.quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:53 schreef stefmans het volgende:
[..]
Onwaarschijnlijk Nilson heeft nog een lang contract bij Heerenveen dus die zal daar nog wel 2 seizoenen spelen.![]()
en dan naar Ajax.quote:
Zou best kunnen, het was in ieder geval een boomlange verdediger. En er trainde ook nog een Beasley-achtige neger mee, dus eigenlijk waren het er 6. Ik hoop dat ze er bij "De Voorzet" straks even bij stil staanquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:17 schreef Beschouw het volgende:
Adam Eckersley is ook een Manchester Unitedspeler van Antwerp. Was het die?
Kan beter naar Crystal Palace of Newcastle met zo'n naamquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Castelen naar Fiorentina
Anderlecht kan hem alleen betalen als Kompany vertrekt.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:55 schreef methodmich het volgende:
Zou een leuke transfer zijn voor Buffel!
"Talentvol". Het zijn vooral spelers die nu bij Antwerp spelen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:57 schreef numero_uno het volgende:
NEC wordt volgeramd met talentvolle Macunians
Az moet wel kopen, d'r dreigt een leegloop dit jaarquote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:58 schreef Heerlijkheid het volgende:
Als AZ inderdaad Boukhari en Nilsson halen dan doen ze het niet slecht...
Cambuur gaat omhoog via de nacompetitiequote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:![]()
![]()
Willem II is zich alvast aan het voorbereiden op Veendam-uit en Cambuur-thuis?
Nou, als je kijkt wat ze nu hebben lopen...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:![]()
![]()
Willem II is zich alvast aan het voorbereiden op Veendam-uit en Cambuur-thuis?
Boukhari wilde toch alleen naar het buitenland?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:58 schreef Heerlijkheid het volgende:
Als AZ inderdaad Boukhari en Nilsson halen dan doen ze het niet slecht...
Volgens RTV oost is er al een principe akoord zelfs.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:37 schreef Cheesecake het volgende:
FC Twente is in onderhandeling met Simon Cziommer.
Kenner Cult vindt het toppersquote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
"Talentvol". Het zijn vooral spelers die nu bij Antwerp spelen.
Vandaar dat het spelers zijn die weinig toevoegen bij Antwerp...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Kenner Cult vindt het toppers
Ik denk dat NEC volgend jaar voor de titel gaat
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Heeft hij geen interlands gespeeld voor België?
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is dat van De Bilde een grap?
Fabianski van Legia Warschau naar Man Utdquote:SK Beveren heeft een akkoord bereikt met een Nederlands consortium, zo melden diverse media. De investeerders brengen twee miljoen euro mee om de schulden af te lossen. Ook nemen ze enkele transfervrije spelers mee.
Door het akkoord gaat hoogstwaarschijnlijk een Nederlandse trainer aan de slag bij SK Beveren. De namen van Martin Koopman en Gerald Vanenburg vallen veelvuldig in Belgische media.
Dat is gewoon een retro vest, net als van Italiaquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is dat van De Bilde een grap?
Gerucht ontzenuwd!quote:illes De Bilde heeft deze week zijn handtekening gezet onder een contract, dat hem ook volgend seizoen bindt aan onze club. Hopelijk voor hem en de club blijft hij gespaard van verder blessureleed en kan hij ons volgend seizoen, nog veel voetbalplezier laten beleven.
No shit, sherlockquote:Op zondag 19 maart 2006 21:48 schreef Beschouw het volgende:
Gilles de Bilde speelt bij KVC Willebroek en zal dat volgens hun website ook volgend jaar ook nog doen.
G
[..]
Gerucht ontzenuwd!
verdomme, die heb ik gister gescout voor Vitessequote:Op maandag 20 maart 2006 13:56 schreef rubbereend het volgende:
Boussoufa naar PSV
Nou, ik scoutte hem gister op Sporza en plaatste dat op het Vitesse-forum. Nu wil PSV hem ineens, dus da's wel verdacht hequote:Op maandag 20 maart 2006 14:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die is door Cult toch gescout?
Ik al veel eerder voor PSVquote:Op maandag 20 maart 2006 14:39 schreef Elvislives het volgende:
[..]
verdomme, die heb ik gister gescout voor Vitesse![]()
Of was het toch Brugge?quote:Op maandag 20 maart 2006 13:56 schreef rubbereend het volgende:
Boussoufa naar PSV
Sinds vorig seizoen al ongeveer, toen hebben we hem al besproken in het Ajax-topic.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:22 schreef Radegast het volgende:
[..]
En ik roep al nog langer dat ik hem terug wil bij Ajax.![]()
Alleen heeft Ajax liever die bankzitter van NACquote:Op maandag 20 maart 2006 19:22 schreef Radegast het volgende:
[..]
En ik roep al nog langer dat ik hem terug wil bij Ajax.![]()
Of Krohn-Dehli.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
Alleen heeft Ajax liever die bankzitter van NAC![]()
of naar AZ (www.azfanpage.nl)quote:Op maandag 20 maart 2006 13:56 schreef rubbereend het volgende:
Boussoufa naar PSV
Lastige keus voor Boussafaquote:
Jammer, ik zie toch liever good old Michael Mols of Geert den Ouden in de spits lopen daar.quote:ADO Den Haag hoopt Ebrima Sillah naar het Zuiderparkstadion te halen. De aanvaller van RBC Roosendaal kan een driejarig contrct tekenen bij de Haagse club, zo meldt het AD.
De 25-jarige Sillah is bezig aan zijn tweede seizoen in dienst van de Brabantse club. In het seizoen 2002/03 scoorde hij in vijftien competitieduels twee keer. Deze jaargang was hij vijfmaal trefzeker in evenveel wedstrijden. De Gambiaan speelde eerder voor Club Brugge, RC Harelbeke en Rubin Kazan en heeft een aflopend contract bij de hekkensluiter van de Eredivisie.
Mols weet nog niet of hij volgend jaar doorgaat met voetballen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:20 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Jammer, ik zie toch liever good old Michael Mols of Geert den Ouden in de spits lopen daar.
voetbalt die nogquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wamberto staat in de belangstelling van VFB Stutgart
Prima voorhoede volgend jaar
Wampie - Jon Dahl(+3) - Gronkjaer
Mols en Den Ouden stoppen er wellicht mee. Mols omdat het mooi is geweest en Den Ouden omdat hij wil gaan fluiten. Sillah is een prima speler hoor. Raar dat hij is afgetest door Vitesse.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:20 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Jammer, ik zie toch liever good old Michael Mols of Geert den Ouden in de spits lopen daar.
Den Ouden gaat juist nog eeen jaar door. Mols kan inderdaad beter stoppen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Mols en Den Ouden stoppen er wellicht mee. Mols omdat het mooi is geweest en Den Ouden omdat hij wil gaan fluiten. Sillah is een prima speler hoor. Raar dat hij is afgetest door Vitesse.
Ado heeft het contract van Den Ouden verlengt maar Den Ouden heeft zelf nog geen ja gezegt en ik weet niet zeker of hij wel door wilt gaan als wisselspeler.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:48 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Den Ouden gaat juist nog eeen jaar door. Mols kan inderdaad beter stoppen.
Dan kan Sillah best gehaald worden. Drie spitsen is geen overbodige luxe. Mols doet het volgens mij best aardig de laatste tijd, nadat het inderdaad leek dat het jaar Utrecht net 'n jaar te laat gestopt was.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:48 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Den Ouden gaat juist nog eeen jaar door. Mols kan inderdaad beter stoppen.
Ze hebben ook Eljero Elia en Roiha/Stroeve spits?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dan kan Sillah best gehaald worden. Drie spitsen is geen overbodige luxe. Mols doet het volgens mij best aardig de laatste tijd, nadat het inderdaad leek dat het jaar Utrecht net 'n jaar te laat gestopt was.
Kolkka moeten ze proberen te behouden, die gaat best goed dit jaar. Elia zal wel weggaan denk ik, Stroeve komt uiteindelijk toch wat niveau tekort.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:15 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
Ze hebben ook Eljero Elia en Roiha/Stroeve spits?
Kolkka volgend jaar bij rkc behalve als Az wanhopig is.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Voetbalzone.nlHet Engelse Sky Sports meldt vandaag dat AC Milan interesse heeft in George Boateng. De 30-jarige middenvelder is aan het einde van dit seizoen transfervrij en mag dus gratis vertrekken bij Middlesbrough. Eerder wilde Feyenoord de middenvelder overnemen, maar de Rotterdammers konden zijn salaris niet op hoesten.
De belangstelling in de Oranje-international is opvallend. Op de positie van Boateng beschikt de Italiaanse topclub al over de internationals Gattusso, Vogel en Ambrosini. Ook wordt de Deen Poulsen (Schalke ’04) al enige tijd in verband gebracht met AC Milan.
Manager Steve McLaren hoopt dat Boateng volgend seizoen nog gewoon bij Boro te bewonderen is. De Nederlander is een belangrijke schakel in zijn team, maar het nieuwe contract van zijn huidige club heeft hij nog niet geaccepteerd.
Typisch een Milan move
are you watching Westerhofquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:30 schreef Radegast het volgende:
Paul Le Guen wil Robert Pires naar Ibrox halen.
quote:AC Milan wil Boateng
Onbevestigde bronnen uit Engeland maakten vandaag wereldkundig dat AC Milan serieuze interesse heeft in oud Feyenoorder George Boateng
Het contract van de oud-Feyenoorder bij Middlesbrough loopt komende zomer af, zodat Milan hem op een koopje zou kunnen vastleggen. Boateng kan op veel respect rekenen van fans en bestuur van 'Boro. De club heeft hem dan ook een aanzienlijke loonsverhoging in het vooruitzicht gesteld als hij zijn contract verlengt. Milan is echter op zoek naar versterking voor het middenveld. Ook Christian Poulsen, van Schalke 04 zou op het verlanglijstje staan van Carlo Ancelotti.
quote:With United's search for one, or possibly two, central midfielders openly accepted at Old Trafford, the rumour mongers have been given free creative licence. If you've even pondered playing in the centre of midfield you're on your way to Manchester this summer.
One alleged target is Bolton playmaker Kevin Nolan. Sir Alex Ferguson allegedly sent Paul Scholes to run the rule over the 23-year-old in the Trotters' recent home win over West Ham, and the Salford maestro is supposedly impressed by Nolan's capabilities.
There are also mooted moves for Spanish scoring sensation Fernando Torres and Argentine midfielder Javier Mascherano, while Ruud van Nistelrooy is apparently a summer target for half of Europe...
maar Defour krijgen ze echt niet aldus zn huidige clubquote:Op donderdag 23 maart 2006 01:00 schreef Radegast het volgende:
Anderlecht aast op Boussoufa, Salou en Defour.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:41 schreef cultheld het volgende:
Hiddink naar Corinthians.
quote:Directeur Man United: 'Ruud is niet te koop'
23/3/2006 9 :58
'Het feit is: Ruud van Nistelrooy is niet te koop.' David Gill, algemeen directeur van Manchester United, maakte de Engelse media duidelijk wat de plannen zijn met de Nederlandse spits, die is gedegradeerd tot bankzitter.
Gill reageerde op berichten dat er clubs als Internazionale interesse zouden hebben in Van Nistelrooy. Hij benadrukte dat United meer geďnteresseerd is in het versterken van het middenveld, dan in het verkopen van de 29-jarige Oranje-international.
'In Van Nistelrooy hebben we een speler die twintig tot 25 goals per seizoen kan maken. Waarom zouden we hem verkopen? Ruud gaat nergens heen. Inter heeft geen contact opgenomen. Men (de media, red.) probeert gewoon ellende te veroorzaken. Ruud is niet te koop en hij heeft nog een contract voor twee jaar en hij blijft bij Manchester United.'
quote:Midfielder Steven Reid is ready to snub Sir Alex Ferguson after opening talks to extend his stay at Blackburn. But the Republic of Ireland international has left the door open for a Ł6million move by warning Rovers he wants to sort out his future fast. Reid, 26, has caught the eye of the United manager, who believes he could fill the gap left by Roy Keane. "There have been a few whispers that United have been watching me recently," acknowledged Reid. "It's very flattering but I'm happy here at Blackburn."
Staff reporter, Daily Express
Lijkt me geen gekke keuze eigenlijk!quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:34 schreef Elvislives het volgende:
Ernie Brandts naar Vitesse
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:43 schreef Badabingea het volgende:
Nistelrooij naar Arsenal
Ik denk niet dat hij daar lekker in de spelersgroep ligt.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:43 schreef Badabingea het volgende:
Nistelrooij naar Arsenal
PSV kan Van Nistelrooij alleen betalen als ze Farfan verkopen, maar dan nog lijkt het volgens mij financieel niet aantrekkelijk genoeg voor PSV.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:50 schreef the_legend_killer het volgende:
Van Nistelrooij naar Barca , Real madrid , AC Milan , Internazionale , PSV of de Spurs.
Wat namen volgens de geruchten.
Ik meende overigens ergens gelezen te hebben dat RvN helemaal niet meer terug wou naar Nederland, omdat hij de sfeer naar eigen zeggen verrot vond in en rondom het stadion....quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:55 schreef Martijn_fijn het volgende:
PSV kan Van Nistelrooij alleen betalen als ze Farfan verkopen, maar dan nog lijkt het volgens mij financieel niet aantrekkelijk genoeg voor PSV.
Of hij tegen die tijd nog van dezelfde waarde kan zijn als Cocu nu betwijfel ik, omdat spitsen minder lang mee gaan. Maar goed, we zullen zien. Alan Shearer heeft het ook lang volgehouden.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:03 schreef the_legend_killer het volgende:
salaris zal vooral nu niet te betalen zijn.
Als hij wat ouder is dan vraagt hij wel wat minder
Ruud zei eerst zn carriere bij PSV af te willen sluiten, toen kwam hij met dat verhaal..... later wilde hij misschien toch wel.....quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:03 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik meende overigens ergens gelezen te hebben dat RvN helemaal niet meer terug wou naar Nederland, omdat hij de sfeer naar eigen zeggen verrot vond in en rondom het stadion....
Of Inter gaat met 2 spitsen spelen en dan roeleren.quote:Op zondag 26 maart 2006 21:03 schreef Nywuob het volgende:
Dat gaat toch niet werken. Henry heeft veel ruimte nodig en dat heb je niet achter de spitsen. Daarbij is hij gewoon een pure spits.
Ruud en Henry zullen nooit allebei komen natuurlijk.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Inter gaat er in ieder geval werk van maken.
Willen bod gaan doen op Ruud van Nistelrooij.
Heb je dalijk een aanval met Adriano - Ruud en Henry er achter.
Zijn ook bezig met Henry
Volgens mij wel.quote:Op maandag 27 maart 2006 00:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Krijgen wij dan ook nog knaken?
Hij gaat eerder voor de helft weg, maar dan is 3 á 4 ton nog steeds mooi voor een club als Den Bosch.quote:Op maandag 27 maart 2006 00:08 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
yup,bij een verkoop van 20 miljoen is dat toch iets van 7 a 8 ton
Zoiets inderdaad. Ik denk dat hij nu zo'n 9 a 10 mio gaat opleveren. Levert ons dat nog 'n leuk bedrag op.quote:Op maandag 27 maart 2006 00:08 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Is ook,het mooiste zou natuurlijk 2 gebroken poten zijnquote:Op maandag 27 maart 2006 00:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Zoiets inderdaad. Ik denk dat hij nu zo'n 9 a 10 mio gaat opleveren. Levert ons dat nog 'n leuk bedrag op.
Na de medische keuring en dergelijke natuurlijk.quote:Op maandag 27 maart 2006 00:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Is ook,het mooiste zou natuurlijk 2 gebroken poten zijn
Daar heeft FC veel aan inderdaadquote:Op maandag 27 maart 2006 00:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Is ook,het mooiste zou natuurlijk 2 gebroken poten zijn
Boeit mij dat,mijn genoegdoening is des te groter.quote:Op maandag 27 maart 2006 00:14 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Daar heeft FC veel aan inderdaad![]()
Als we de 3 ton binnen hebben boeit het toch niet meer.quote:Op maandag 27 maart 2006 00:14 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Daar heeft FC veel aan inderdaad![]()
quote:Op maandag 27 maart 2006 00:15 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Met die kutclub van ons wordt het toch nooit wat,al geef je ze 20 miljoen.
Probeer het eens uitquote:Op maandag 27 maart 2006 00:15 schreef DutchGooner het volgende:
Met die kutclub van ons wordt het toch nooit wat,al geef je ze 20 miljoen.
Inderdaad, en dan nog een jaarsalaris van 20 miljoen geven ookquote:Op maandag 27 maart 2006 00:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Als je de Eredivisie in gaat en Cales een 3 jarig contract geeft dan wordt het nooit wat inderdaad.
Laten we eerlijk zijn. We blinken niet uit qua beleid. Met fatsoenlijk beleid zaten we nu wel op het niveau van RKC.quote:Op maandag 27 maart 2006 00:19 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Inderdaad, en dan nog een jaarsalaris van 20 miljoen geven ook![]()
leuk als hij geruild wordt voor een andere topspelerquote:Op maandag 27 maart 2006 00:08 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Krijgen we een deel van die speler! Zn voet ofzo.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
leuk als hij geruild wordt voor een andere topspelerkrijg je niks
misschien zn vrouwquote:Op maandag 27 maart 2006 12:19 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Krijgen we een deel van die speler! Zn voet ofzo.
quote:Jelle ten Rouwelaar van PSV naar Sparta
Tim Janssen van PSV naar RKC Waalwijk
Otman Bakkal van PSV naar SC Heerenveen
Chris van der Weerden van GB Antwerpen naar FC Eindhoven
via verhuur, dat welquote:Tim Janssen van PSV naar RKC Waalwijk
Otman Bakkal van PSV naar SC Heerenveen
quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:38 schreef methodmich het volgende:
Janssen volgens mij toch zelfs verkoop?
quote:28/3/2006 - PSV wil contracten Bakkal en Janssen verlengen, einde van ten Rouwelaar bij PSV
(Gepost door RvN)
Het Eindhovens Dagblad meldt dat PSV de contracten van Otman Bakkel en Tim Janssen wil verlengen tot 2009. PSV zou het nog tot 2007 doorlopende contract van Bakkal willen openbreken en verlengen tot 2009. Hij zou dan vervolgens moeten worden verhuurd aan een eredivisieclub. In het geval van Janssen zou PSV in plaats van het lichten van de optie op nog een seizoen ook zijn contract willen verlengen en hem aan een eredivisieclub verhuren.
PSV Netwerk
PSV zou volgens het ED het contract van doelman Ten Rouwelaar niet willen verlengen. Hij zou moeten worden verkocht danwel voor zijn laatste contractjaar worden verhuurd.
bron: TV Gelderlandquote:Vitesse wil middenvelder Cziommer
ARNHEM - Vitesse is geďnteresseerd in middenvelder Simon Cziommer. "Ik vind dat een aardige speler, die we goed zouden kunnen gebruiken", stelt manager voetbal Jan Streuer.
"Nadeel is dat meerdere clubs hem volgen", vindt Streuer. Ook Ajax, Feyenoord, Roda JC, FC Twente en Fulham zijn geďnteresseerd in Cziommer, die na dit seizoen transfervrij is.
Vitesse volgt nog steeds de Deense vleugelaanvaller Anders Due. Streuer: "Maar een buitenlandse speler moet je vaker bekijken om een goede indruk te krijgen. En afgelopen weekeinde werd het duel van FC Nordsjaelland afgelast."
Op Michels en wellicht Taiwo na weet ik niet of dit nou de namen zijn die Eagles naar een hoger plan tillen. Mja de technische staf zit i.i.g. niet te pitten op de spelersmarkt.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:28 schreef methodmich het volgende:
Kwong-Wah Steinraht van IJsselmeervogels ondanks zijn bijtekenen daar op proef bij Go Ahead Eagles, mag één keer per week meetrainen
Jan Michels, Remko Pasveer, Wasiu Taiwo, Kevin Moeliker en Léon Hese ook in belangstelling van Go Ahead Eagles
Bron?quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:12 schreef TimmyAsd het volgende:
Shevchenko naar Chelsea
Zou wel eens kunnen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:58 schreef pekel het volgende:
Volgende week zal Roy Stroeve gepresenteerd worden bij FC Emmen, aldus steeds groter wordende geruchten.
Kan niet, hij staat op het punt om bij te tekenen. Hij gaf laatst op Eurosport aan dat hij voor zijn leven een Milanees wil zijn net zoals Maldini en Baresi.quote:Op donderdag 30 maart 2006 11:12 schreef TimmyAsd het volgende:
Shevchenko naar Chelsea
quote:Sjevtsjenko lacht om miljoenen van Chelsea
30/3/2006 16:58
Chelsea heeft dan wel een fortuin over om Andrei Sjevtsjenko naar Londen te halen, de Oekraďense tsaar is daar niet van onder de indruk. De spits wil simpelweg niet weg bij AC Milan.
Roman Abramovitsj zou vijftig miljoen euro plus Hernan Crespo of Didier Drogba willen betalen om Sjevtsjenko bij de Rossoneri weg te lokken. Voor de speler zelf zou een contract van vier jaar klaarliggen, met een totale beloning van 38 miljoen, zo bracht The Guardian naar buiten.
Een dag eerder had Sheva nog verteld zo gelukkig te zijn bij Milan en dolgraag tot aan het einde van loopbaan bij de club te blijven om als trouwe werknemer uiteindelijk afscheid te nemen. In zijn hart was alleen plaats voor Milan en de nationale ploeg, zo verzekerde hij.
Toch dankt hij de Engelse pers voor het brengen van het lucratieve gerucht. Bij terugkomst uit Lyon, waar Sjevstjenko drie grote kansen kreeg om te scoren maar niet slaagde, zag hij in alle commotie een voordeel. 'Misschien komt Milan nu wel met een nieuw contract', grapte de 29-jarige goalgetter, die nog tot medio 2009 vastligt.
Succes met 'm, absolute model voetballer.. aan de ene kant jammer dat hij weggaat bij ADO DH, maar die jongen wil gewoon spelen, en bij ons heeft 'ie geen garantie voor een basisplaats.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:29 schreef pekel het volgende:
Maandag worden er bij Emmen 2 nieuwe spelers gepresenteerd
voor 98% zeker dat Stroeve daarbij zal zitten
Moeliker geen gekke keeper, Hese al naar De Graafschap en King Kwong is een goede spits hoor.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:59 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Op Michels en wellicht Taiwo na weet ik niet of dit nou de namen zijn die Eagles naar een hoger plan tillen. Mja de technische staf zit i.i.g. niet te pitten op de spelersmarkt.
Heeft Moeliker net niet bijgetekend in H'veen?quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:28 schreef methodmich het volgende:
Jan Michels, Remko Pasveer, Wasiu Taiwo, Kevin Moeliker en Léon Hese ook in belangstelling van Go Ahead Eagles
Misschien vinden ze de combinatie muzikant/voetballer wel interessant daarquote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:56 schreef DeVinger het volgende:
VD Berg in Qatar, is hij zo goed dan? Daar mogen toch alleen échte vedettes afbouwen?
Zo kan hij niet de top 40 in, volgens mij gaat ie gewoon naar Excelsior.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:56 schreef DeVinger het volgende:
VD Berg in Qatar, is hij zo goed dan? Daar mogen toch alleen échte vedettes afbouwen?
Jullie hebben spitsen nodig, en Ars heeft er een paar inliggen in de Eerste divisie......quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:37 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Sjoerd Ars van Omniworld naar NEC..![]()
Beetje weinig NEC-geruchten trouwens, voorlopig staan er maar iets van 12 spelers voor volgend jaar onder contract![]()
edit: Orlando Engelaar naar AZ of NEC..
Nogal een verschil... Shevchenko en Bellamyquote:Chelsea heeft belangstelling voor Craig Bellamy, zo meldde The Sunday Mirror gisteren. De Welshman maakt momenteel een uitstekend seizoen door bij Blackburn Rovers.
Mede door het goede spel van Bellamy is Champions League-voetbal binnen handbereik voor de Engelse subtopper. Chelsea-manager Jose Mourinho zou zeer gecharmeerd zijn van de aanvaller en hem komende zomer naar Stamford Bridge willen halen.
beiden van www.voetbalzone.nlquote:Mario Been en Leonardo hopen volgend seizoen weer met elkaar samen te werken, aldus Jaap Visser in het Talpa-programma Café de Sport.
Been is momenteel nog actief bij Excelsior, waarmee hij kampioen werd in de Eerste Divisie en promotie naar de Eredivisie bewerkstelligde. De trainer is volgend seizoen de oefenmeester van NEC, waar hij weer met Leonardo zou willen gaan werken. Het duo kent elkaar van Jong Feyenoord.
Leonardo tekende onlangs bij NAC Breda, waar zijn talenten eindelijk tot uiting lijken te komen. De geruchten gaan dat de Braziliaan wel oren zou hebben voor een herreninging met Been. Een clausule in zijn contract zou het mogelijk maken om tussentijds voor een bepaald bedrag naar Nijmegen te vertrekken
quote:Op maandag 3 april 2006 15:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waar komt dat gerucht vandaan?
quote:3/4/2006 - 'Lucius kan naar Anderlecht'
(Gepost door RvN)
Volgens Jaap Visser, analist in het programma Cafe de Sport, kan Theo Lucius onder andere naar Anderlecht. De club uit Brussel zou hem dolgraag willen overnemen van PSV. Lucius wil graag van PSV horen hoeveel hij precies moet kosten. Vooralsnog zou PSV daar geen antwoord op hebben gegeven.
Ja, Van the Man heeft altijd wel veel nieuwtjes.quote:Op maandag 3 april 2006 19:45 schreef Grimm het volgende:
(Gepost door RvN) :d
Wie zijn het pekel?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:29 schreef pekel het volgende:
Maandag worden er bij Emmen 2 nieuwe spelers gepresenteerd
voor 98% zeker dat Stroeve daarbij zal zitten
Had het fout gelezen. Er werden 2 spelers gepresenteerd, Geoffrey Verweij en Mark Bevaart + er kwam een mystery guest, Roy Stroeve.quote:
quote:'Dembele bezoekt ziekenhuis in Alkmaar'
Door Richard Avontuur
3 April, 2006
Het is bekend dat AZ graag spelers overneemt van Willem II en het lijkt er op dat de naam van Moussa Dembele aan dat lijstje toegevoegd kan worden. Vandaag werd de speler van Willem II gezien in een ziekenhuis in Alkmaar, zo liet een medewerker van de instelling weten.
Naast AZ is er ook interesse van verschillende andere topclubs. Zou zouden Ajax en Feyenoord interesse hebben in de jonge aanvaller en wordt hij ook gevolgd door AS Monaco en Celta de Vigo, zo meldde het Brabants Dagblad begin februari.
Overigens wil Willem II graag een groot bedrag vangen voor de talentvolle aanvaller.
Bellamy is zeker niet minder dan Drogba.quote:Op maandag 3 april 2006 14:52 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Nogal een verschil... Shevchenko en Bellamy
[..]
Die gaat vroeg afbouwenquote:Op maandag 3 april 2006 14:59 schreef rubbereend het volgende:
Lucius naar Anderlecht
quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:59 schreef Martijn_fijn het volgende:
Gullit naar Vitesse, als opvolger Sturing.
zou een goede aankoop moeten zijn voor az.quote:Heerenveen dreigt Lasse Nilsson te verliezen aan het kapitaalkrachtige AZ, zo melden diverse Zweedse respecteerde media. De Alkmaarders zouden naar verluidt zo'n vijf miljoen euro over hebben voor de vleugelspits. Nilsson heeft zich na de winterstop ontwikkelt tot absolute blikvanger in het Abe Lenstra Stadion. Dat is AZ niet ontgaan, dat zich reeds heeft gemeld bij sc Heerenveen. Nilsson bevestigt de belangstelling maar weigert er verder woorden aan vuil te maken.
Het Zweedse Elfsborg IF spint bij de geruchten over een op handen zijnde transfer. Bij de overgang van Elfsborg naar Heerenveen is in de overeenkomst opgenomen dat zijn voormalig werkgever een percentage van het latere verkoopbedrag opstrijkt. Naar schatting zal dat tussen de 10 en 15 procent zijn, meldt Abe Lenstra.com.
Wie zegt dat? De bron wil ik zien.quote:Op woensdag 5 april 2006 11:37 schreef Badabingea het volgende:
Hiddink rond met Rusland.
quote:Op woensdag 5 april 2006 11:15 schreef JoleX het volgende:
[..]
zou een goede aankoop moeten zijn voor az.
Leuke club voor hem. Kan ie samen met Fredje naar de pubquote:Op woensdag 5 april 2006 11:32 schreef Badabingea het volgende:
Lucius naar Aston Villa.
Net nieuw. Kijk dat er onderhandelingen waren weet heel Nederland. Maar dat het nu dus rond is zal nieuw moeten zijn.quote:Op woensdag 5 april 2006 12:32 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Zeker Sportweek van vier weken geleden?
quote:Op woensdag 5 april 2006 13:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Feyenoord heeft bij Manchester City geinformeerd naar de mogelijkheid middenvelder Kiki Musampa (28) over te nemen.
Bron: de nieuwe VI
Geen Eagles-nieuwtjes dit keer?quote:Op woensdag 5 april 2006 19:07 schreef methodmich het volgende:
Nourdin Boukhari van Ajax naar SC Heerenveen
John den Dunnen van FC Dordrecht naar Papendrecht
Michael van Dommelen van FC Dordrecht naar ASWH
Martin Pieckenhagen van Heracles Almelo naar FC Hansa Rostock
Koen van der Biezen van FC Utrecht naar FC Den Bosch
Lion Axwijk van RKC Waalwijk naar Haarlem
Nelson Haedo Váldez van Werder Bremen naar Borussia Dortmund
Mahamadou Diarra van Olympique Lyon naar Real Madrid
Thomas Gravesen van Real Madrid naar Manchester City
Daar mag Abbiati ook bij al lijkt het mij stugquote:Op vrijdag 7 april 2006 01:26 schreef Radegast het volgende:
Brad Guzan (Chivas), Mavuba (Bordeaux) naar Arsenal.
.
als dat tegen Heerenveen was dan hebben ze een goed rapport uitgebracht neem ik aan.quote:Op vrijdag 7 april 2006 01:26 schreef Radegast het volgende:
Brad Guzan (Chivas), Mavuba (Bordeaux) naar Arsenal.
Er zou een scout van Liverpool naar Edgar Baretto zijn wezen kijken bij één van NEC's laatst gespeelde wedstrijden..
.
da's een hoop geld voor Anderlechtquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:45 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Vincent Kompany gaat zo goed als zeker naar Lyon voor 16 miljoen
Dat doet Lyon erg knap.quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:45 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Waar zou hij moeten gaan spelen dan? Hun verdediging is al opperbruut, en hij kan toch alleen in het centrum? Daar hebben ze al Cris, Caçapa, Müller en Abidalquote:
wordt Vitesse daar trouwens nog beter van, als Diarra voor veel geld vertrekt bij Lyon?quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:59 schreef johannes1986 het volgende:
Oke, dat wist ik niet. Dan zullen ze er wel vanuit gaan dat Diarra vertrekt? Wat een held is dat geworden bij zeg! Had niet voorzien dat hij zich zó goed zou ontwikkelen na zijn vertrek bij Vitesse. Hij is gewoon één van de betere verdedigende middenvelders ter wereld op dit moment
Kan het me zo niet herinneren, al was toen Aalbers nog voorzitter geloof ik, en die lijkt me wel van die slimmigheidjes. Maar dan zou daar al wel iets over gemeld zijn denk ik. Geloof dat ze toendertijd al een behoorlijke prijs voor hem kregen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:04 schreef tukkeronline het volgende:
[..]
wordt Vitesse daar trouwens nog beter van, als Diarra voor veel geld vertrekt bij Lyon?
Kompany is voetballend beter dan die 4 en verdedigend beter dan Caçapa, Müller en Abidal.quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:56 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Waar zou hij moeten gaan spelen dan? Hun verdediging is al opperbruut, en hij kan toch alleen in het centrum? Daar hebben ze al Cris, Caçapa, Müller en Abidal![]()
Cris gaat naar AC Milanquote:Op vrijdag 7 april 2006 15:56 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Waar zou hij moeten gaan spelen dan? Hun verdediging is al opperbruut, en hij kan toch alleen in het centrum? Daar hebben ze al Cris, Caçapa, Müller en Abidal![]()
quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
Kompany is voetballend beter dan die 4 en verdedigend beter dan Caçapa, Müller en Abidal.
Ja, opleidingsvergoeding kan oplopen tot 7% van de totale transfersom. Afhankelijk van hoe lang hij er gespeeld heeft.quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:04 schreef tukkeronline het volgende:
[..]
wordt Vitesse daar trouwens nog beter van, als Diarra voor veel geld vertrekt bij Lyon?
Ze kijken naar een bepaalde leeftijdsperiode en volgens mij valt zijn periode bij Vitesse daar ook in.quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:55 schreef BobRooney het volgende:
Diarra heeft zijn opleiding niet bij Vitesse genoten.
Hij is wel al vrij vroeg naar Vitesse gegaan. Nou wie weet halen ze er wel voordeel uit. Zou lekker zijn voor ze.quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:12 schreef Peregrijn het volgende:
[..]
Ze kijken naar een bepaalde leeftijdsperiode en volgens mij valt zijn periode bij Vitesse daar ook in.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:23 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Vind ik ook, Caçapa is niet voor niets al jaren aanvoerder. Ik moet nog zien dat Cris vertrekt, Abidal is godsegoed en Müller een goeie reservekracht. Als hij komt, zal hij direct willen spelen, dus zal wel als verdedigende middenvelder zijn dan op de plek van Diarra als die gaatZe hebben trouwens ook nog Monsoreau geloof ik, dacht dat die ook aardig goed was
16 miljoen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:45 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ik vind Cris ook een held, beter als Caçapa. Maar toch vreemd dat Caçapa, toch aanvoerder van Olympique Lyon boven Cris, nooit opgeroepen wordt voor Brazilië. Snap sowieso weinig van die bondscoach daar. Je zal Alex en waarschijnlijk ook Gomes maar thuis kunnen latenquote:Op vrijdag 7 april 2006 17:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
16 miljoen.Dat is wel weer even wat teveel van het goede. Cris zie ik nog wel naar een Italiaanse topclub vertrekken, wat een uitstekende verdediger vind ik dat.
Dat soort spelers komt niet naar PSV.quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:49 schreef johannes1986 het volgende:
Dat is waar, maar Cris is niet veel jonger en heeft ook heel veel ervaring
Is Mavuba nog een haalbare kaart voor PSV als Cocu onverhoopt toch mocht stoppen?
Lijkt me niet dat Makaay dat doet
quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:36 schreef Elvislives het volgende:
Erik Gerets naar Vitesse, als het aan de club ligt. Aldus TVGelderland teletekst.
is dat die nicolita van Steau boekarest?quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:35 schreef methodmich het volgende:
Yoann Gourcuff, Steven Defour en Banel Nicolita naar Ajax
Braber is eigendom van Excelsior toch?quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:35 schreef methodmich het volgende:
Excelsior wil Oscar Moens, Robert Braber, Patrick Mtiliga en Geert den Ouden.
Ook Peter van den Berg, maar dat had ik al gemeld.
die speelde de eerste wedstrijd tegen Rapid zeer goed, bij de 2de wedstrijd was hij onzichtbaarquote:Op zaterdag 8 april 2006 11:52 schreef methodmich het volgende:
Braber is eigendom van NAC, maar zijn contract loopt daar af.
En Stefmans: van Steaua idd.
In de jeugd misschien, het is wel een Rotterdammer.quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Heeft hij niet ooit voor Excelsior gespeeld?
Bron?quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:35 schreef methodmich het volgende:
Civard Sprockel naar Willem II of Vitesse
Brian Pinas naar Excelsior
Klopt.quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Volgens mij speelde hij in het 2e, kwam hij niet echt aan de bak en ging hij naar NAC.... Weet het niet meer precies.
http://voetbalzone.nl/doc.asp?id=27159quote:'Gerets goede kandidaat bij Vitesse'
Volgens Omroep Gelderland is Erik Gerets één van kandidaten om Edward Sturing op te volgen bij Vitesse. De Belg is momenteel trainer bij het Turkse Galatasaray, maar heeft het niet naar zijn zin bij de club. Vitesse wil voorlopig nog niet op namen reageren.
Hans Kraay jr. kwam afgelopen week met het bericht dat de sponsors graag Ruud Gullit als vervanger van Sturing zien komen. Maar dat ontkende de club ten stelligste. Beide trainers voldoen wel aan het profiel wat Vitesse van te voren had opgesteld; iemand van buiten de club die op hoog niveau heeft gevoetbald en al ervaring heeft in het trainersschap.
Als speler won Gerets acht landskampioenschappen en één keer Europacup voor Landskampioenen. Als trainer behaalde hij vier maal een landskampioenschap. Hij stond in het verleden onder meer aan het roer bij Club Brugge, PSV, Kaiserslautern, Wolfsburg en Galatasaray.
Dat is dus bullshit. Ik ben zelf voor Galatasaray en hij heeft het daar redelijk naar zijn zin. Gisteren 1-3 gewonnen trouwens.quote:De Belg is momenteel trainer bij het Turkse Galatasaray, maar heeft het niet naar zijn zin bij de club.
Die gaat hoogstwaarschijnlijk naar Arsenal, maar Barcelona, Chelsea, AC Milan en Manchester United volgen hem ook.quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:35 schreef methodmich het volgende:
Geeft maar weer eens de betrouwbaarheid van die sites aanquote:Op zaterdag 8 april 2006 13:32 schreef magnifor het volgende:
Vermeld maar toch:
[..]
http://voetbalzone.nl/doc.asp?id=27159
[..]
Dat is dus bullshit. Ik ben zelf voor Galatasaray en hij heeft het daar redelijk naar zijn zin. Gisteren 1-3 gewonnen trouwens.
En dat hij al maanden geen loon heeft gehad, is dat waar?quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:32 schreef magnifor het volgende:
Vermeld maar toch:
[..]
http://voetbalzone.nl/doc.asp?id=27159
[..]
Dat is dus bullshit. Ik ben zelf voor Galatasaray en hij heeft het daar redelijk naar zijn zin. Gisteren 1-3 gewonnen trouwens.
Spelers hebben idd een paar maanden geen loon gehad. De trainer weet ik niet (komt ook minder in het nieuws). Maar de spelers hebben het naar hun zin en vinden het geld over het algemeen geen probleem. Alleen Song maakte vorige week een probleempje van, maar dat is Song vergeven. Gisteren weer gespeeld.quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:13 schreef Elvislives het volgende:
[..]
En dat hij al maanden geen loon heeft gehad, is dat waar?
Ben ik de enige die in die eerste naar de naam "Johan Cruijff" kan herkennen?quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:35 schreef methodmich het volgende:
Da's een leuke!quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:18 schreef Radegast het volgende:
Patrick Kluivert naar Bolton.
Dat is ook nog wel in orde denk ik, alleen z'n zwakke gestel he.quote:Op zondag 9 april 2006 00:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik denk dat Ajax de beste stap is voor Kluivert, daar kan hij weer opbloeien. Het kan toch niet zo zijn dat hij ineens niet meer kan voetballen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |