3-4 in de arena was iig een wedstrijd op te koesteren!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ja, die vorige was zo'n succes.
Echt waar?!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Den Bosch en Eindhoven hebben geinformeerd naar de diensten van Chris van Weerden.
Eindhovens Dagblad
Onwaarschijnlijk Nilson heeft nog een lang contract bij Heerenveen dus die zal daar nog wel 2 seizoenen spelen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:37 schreef methodmich het volgende:
Lasse Nilsson van Heerenveen naar AZ
He die heeft nog bij mijn amateurcluppie gezeten toen Ronald Koeman trainer van Vitesse was...grappigquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:37 schreef methodmich het volgende:
Lasse Nilsson van Heerenveen naar AZ
Tim Koeman van Estoril naar FC Groningen
Op huurbasis ja.quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Taiwo speelt toch bij fortuna...
Dat lijkt mij ook.quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:53 schreef stefmans het volgende:
[..]
Onwaarschijnlijk Nilson heeft nog een lang contract bij Heerenveen dus die zal daar nog wel 2 seizoenen spelen.![]()
en dan naar Ajax.quote:
Zou best kunnen, het was in ieder geval een boomlange verdediger. En er trainde ook nog een Beasley-achtige neger mee, dus eigenlijk waren het er 6. Ik hoop dat ze er bij "De Voorzet" straks even bij stil staanquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:17 schreef Beschouw het volgende:
Adam Eckersley is ook een Manchester Unitedspeler van Antwerp. Was het die?
Kan beter naar Crystal Palace of Newcastle met zo'n naamquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Castelen naar Fiorentina
Anderlecht kan hem alleen betalen als Kompany vertrekt.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:55 schreef methodmich het volgende:
Zou een leuke transfer zijn voor Buffel!
"Talentvol". Het zijn vooral spelers die nu bij Antwerp spelen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:57 schreef numero_uno het volgende:
NEC wordt volgeramd met talentvolle Macunians
Az moet wel kopen, d'r dreigt een leegloop dit jaarquote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:58 schreef Heerlijkheid het volgende:
Als AZ inderdaad Boukhari en Nilsson halen dan doen ze het niet slecht...
Cambuur gaat omhoog via de nacompetitiequote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:![]()
![]()
Willem II is zich alvast aan het voorbereiden op Veendam-uit en Cambuur-thuis?
Nou, als je kijkt wat ze nu hebben lopen...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:![]()
![]()
Willem II is zich alvast aan het voorbereiden op Veendam-uit en Cambuur-thuis?
Boukhari wilde toch alleen naar het buitenland?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:58 schreef Heerlijkheid het volgende:
Als AZ inderdaad Boukhari en Nilsson halen dan doen ze het niet slecht...
Volgens RTV oost is er al een principe akoord zelfs.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:37 schreef Cheesecake het volgende:
FC Twente is in onderhandeling met Simon Cziommer.
Kenner Cult vindt het toppersquote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
"Talentvol". Het zijn vooral spelers die nu bij Antwerp spelen.
Vandaar dat het spelers zijn die weinig toevoegen bij Antwerp...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Kenner Cult vindt het toppers
Ik denk dat NEC volgend jaar voor de titel gaat
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Heeft hij geen interlands gespeeld voor België?
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is dat van De Bilde een grap?
Fabianski van Legia Warschau naar Man Utdquote:SK Beveren heeft een akkoord bereikt met een Nederlands consortium, zo melden diverse media. De investeerders brengen twee miljoen euro mee om de schulden af te lossen. Ook nemen ze enkele transfervrije spelers mee.
Door het akkoord gaat hoogstwaarschijnlijk een Nederlandse trainer aan de slag bij SK Beveren. De namen van Martin Koopman en Gerald Vanenburg vallen veelvuldig in Belgische media.
Dat is gewoon een retro vest, net als van Italiaquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is dat van De Bilde een grap?
Gerucht ontzenuwd!quote:illes De Bilde heeft deze week zijn handtekening gezet onder een contract, dat hem ook volgend seizoen bindt aan onze club. Hopelijk voor hem en de club blijft hij gespaard van verder blessureleed en kan hij ons volgend seizoen, nog veel voetbalplezier laten beleven.
No shit, sherlockquote:Op zondag 19 maart 2006 21:48 schreef Beschouw het volgende:
Gilles de Bilde speelt bij KVC Willebroek en zal dat volgens hun website ook volgend jaar ook nog doen.
G
[..]
Gerucht ontzenuwd!
verdomme, die heb ik gister gescout voor Vitessequote:Op maandag 20 maart 2006 13:56 schreef rubbereend het volgende:
Boussoufa naar PSV
Nou, ik scoutte hem gister op Sporza en plaatste dat op het Vitesse-forum. Nu wil PSV hem ineens, dus da's wel verdacht hequote:Op maandag 20 maart 2006 14:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die is door Cult toch gescout?
Ik al veel eerder voor PSVquote:Op maandag 20 maart 2006 14:39 schreef Elvislives het volgende:
[..]
verdomme, die heb ik gister gescout voor Vitesse![]()
Of was het toch Brugge?quote:Op maandag 20 maart 2006 13:56 schreef rubbereend het volgende:
Boussoufa naar PSV
Sinds vorig seizoen al ongeveer, toen hebben we hem al besproken in het Ajax-topic.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:22 schreef Radegast het volgende:
[..]
En ik roep al nog langer dat ik hem terug wil bij Ajax.![]()
Alleen heeft Ajax liever die bankzitter van NACquote:Op maandag 20 maart 2006 19:22 schreef Radegast het volgende:
[..]
En ik roep al nog langer dat ik hem terug wil bij Ajax.![]()
Of Krohn-Dehli.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
Alleen heeft Ajax liever die bankzitter van NAC![]()
of naar AZ (www.azfanpage.nl)quote:Op maandag 20 maart 2006 13:56 schreef rubbereend het volgende:
Boussoufa naar PSV
Lastige keus voor Boussafaquote:
Jammer, ik zie toch liever good old Michael Mols of Geert den Ouden in de spits lopen daar.quote:ADO Den Haag hoopt Ebrima Sillah naar het Zuiderparkstadion te halen. De aanvaller van RBC Roosendaal kan een driejarig contrct tekenen bij de Haagse club, zo meldt het AD.
De 25-jarige Sillah is bezig aan zijn tweede seizoen in dienst van de Brabantse club. In het seizoen 2002/03 scoorde hij in vijftien competitieduels twee keer. Deze jaargang was hij vijfmaal trefzeker in evenveel wedstrijden. De Gambiaan speelde eerder voor Club Brugge, RC Harelbeke en Rubin Kazan en heeft een aflopend contract bij de hekkensluiter van de Eredivisie.
Mols weet nog niet of hij volgend jaar doorgaat met voetballen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:20 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Jammer, ik zie toch liever good old Michael Mols of Geert den Ouden in de spits lopen daar.
voetbalt die nogquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wamberto staat in de belangstelling van VFB Stutgart
Prima voorhoede volgend jaar
Wampie - Jon Dahl(+3) - Gronkjaer
Mols en Den Ouden stoppen er wellicht mee. Mols omdat het mooi is geweest en Den Ouden omdat hij wil gaan fluiten. Sillah is een prima speler hoor. Raar dat hij is afgetest door Vitesse.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:20 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Jammer, ik zie toch liever good old Michael Mols of Geert den Ouden in de spits lopen daar.
Den Ouden gaat juist nog eeen jaar door. Mols kan inderdaad beter stoppen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Mols en Den Ouden stoppen er wellicht mee. Mols omdat het mooi is geweest en Den Ouden omdat hij wil gaan fluiten. Sillah is een prima speler hoor. Raar dat hij is afgetest door Vitesse.
Ado heeft het contract van Den Ouden verlengt maar Den Ouden heeft zelf nog geen ja gezegt en ik weet niet zeker of hij wel door wilt gaan als wisselspeler.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:48 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Den Ouden gaat juist nog eeen jaar door. Mols kan inderdaad beter stoppen.
Dan kan Sillah best gehaald worden. Drie spitsen is geen overbodige luxe. Mols doet het volgens mij best aardig de laatste tijd, nadat het inderdaad leek dat het jaar Utrecht net 'n jaar te laat gestopt was.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:48 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Den Ouden gaat juist nog eeen jaar door. Mols kan inderdaad beter stoppen.
Ze hebben ook Eljero Elia en Roiha/Stroeve spits?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dan kan Sillah best gehaald worden. Drie spitsen is geen overbodige luxe. Mols doet het volgens mij best aardig de laatste tijd, nadat het inderdaad leek dat het jaar Utrecht net 'n jaar te laat gestopt was.
Kolkka moeten ze proberen te behouden, die gaat best goed dit jaar. Elia zal wel weggaan denk ik, Stroeve komt uiteindelijk toch wat niveau tekort.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:15 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
Ze hebben ook Eljero Elia en Roiha/Stroeve spits?
Kolkka volgend jaar bij rkc behalve als Az wanhopig is.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Voetbalzone.nlHet Engelse Sky Sports meldt vandaag dat AC Milan interesse heeft in George Boateng. De 30-jarige middenvelder is aan het einde van dit seizoen transfervrij en mag dus gratis vertrekken bij Middlesbrough. Eerder wilde Feyenoord de middenvelder overnemen, maar de Rotterdammers konden zijn salaris niet op hoesten.
De belangstelling in de Oranje-international is opvallend. Op de positie van Boateng beschikt de Italiaanse topclub al over de internationals Gattusso, Vogel en Ambrosini. Ook wordt de Deen Poulsen (Schalke ’04) al enige tijd in verband gebracht met AC Milan.
Manager Steve McLaren hoopt dat Boateng volgend seizoen nog gewoon bij Boro te bewonderen is. De Nederlander is een belangrijke schakel in zijn team, maar het nieuwe contract van zijn huidige club heeft hij nog niet geaccepteerd.
Typisch een Milan move
are you watching Westerhofquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:30 schreef Radegast het volgende:
Paul Le Guen wil Robert Pires naar Ibrox halen.
quote:AC Milan wil Boateng
Onbevestigde bronnen uit Engeland maakten vandaag wereldkundig dat AC Milan serieuze interesse heeft in oud Feyenoorder George Boateng
Het contract van de oud-Feyenoorder bij Middlesbrough loopt komende zomer af, zodat Milan hem op een koopje zou kunnen vastleggen. Boateng kan op veel respect rekenen van fans en bestuur van 'Boro. De club heeft hem dan ook een aanzienlijke loonsverhoging in het vooruitzicht gesteld als hij zijn contract verlengt. Milan is echter op zoek naar versterking voor het middenveld. Ook Christian Poulsen, van Schalke 04 zou op het verlanglijstje staan van Carlo Ancelotti.
quote:With United's search for one, or possibly two, central midfielders openly accepted at Old Trafford, the rumour mongers have been given free creative licence. If you've even pondered playing in the centre of midfield you're on your way to Manchester this summer.
One alleged target is Bolton playmaker Kevin Nolan. Sir Alex Ferguson allegedly sent Paul Scholes to run the rule over the 23-year-old in the Trotters' recent home win over West Ham, and the Salford maestro is supposedly impressed by Nolan's capabilities.
There are also mooted moves for Spanish scoring sensation Fernando Torres and Argentine midfielder Javier Mascherano, while Ruud van Nistelrooy is apparently a summer target for half of Europe...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |