quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Heeft hij geen interlands gespeeld voor België?
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is dat van De Bilde een grap?
Fabianski van Legia Warschau naar Man Utdquote:SK Beveren heeft een akkoord bereikt met een Nederlands consortium, zo melden diverse media. De investeerders brengen twee miljoen euro mee om de schulden af te lossen. Ook nemen ze enkele transfervrije spelers mee.
Door het akkoord gaat hoogstwaarschijnlijk een Nederlandse trainer aan de slag bij SK Beveren. De namen van Martin Koopman en Gerald Vanenburg vallen veelvuldig in Belgische media.
Dat is gewoon een retro vest, net als van Italiaquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is dat van De Bilde een grap?
Gerucht ontzenuwd!quote:illes De Bilde heeft deze week zijn handtekening gezet onder een contract, dat hem ook volgend seizoen bindt aan onze club. Hopelijk voor hem en de club blijft hij gespaard van verder blessureleed en kan hij ons volgend seizoen, nog veel voetbalplezier laten beleven.
No shit, sherlockquote:Op zondag 19 maart 2006 21:48 schreef Beschouw het volgende:
Gilles de Bilde speelt bij KVC Willebroek en zal dat volgens hun website ook volgend jaar ook nog doen.
G
[..]
Gerucht ontzenuwd!
verdomme, die heb ik gister gescout voor Vitessequote:Op maandag 20 maart 2006 13:56 schreef rubbereend het volgende:
Boussoufa naar PSV
Nou, ik scoutte hem gister op Sporza en plaatste dat op het Vitesse-forum. Nu wil PSV hem ineens, dus da's wel verdacht hequote:Op maandag 20 maart 2006 14:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die is door Cult toch gescout?
Ik al veel eerder voor PSVquote:Op maandag 20 maart 2006 14:39 schreef Elvislives het volgende:
[..]
verdomme, die heb ik gister gescout voor Vitesse![]()
Of was het toch Brugge?quote:Op maandag 20 maart 2006 13:56 schreef rubbereend het volgende:
Boussoufa naar PSV
Sinds vorig seizoen al ongeveer, toen hebben we hem al besproken in het Ajax-topic.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:22 schreef Radegast het volgende:
[..]
En ik roep al nog langer dat ik hem terug wil bij Ajax.![]()
Alleen heeft Ajax liever die bankzitter van NACquote:Op maandag 20 maart 2006 19:22 schreef Radegast het volgende:
[..]
En ik roep al nog langer dat ik hem terug wil bij Ajax.![]()
Of Krohn-Dehli.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
Alleen heeft Ajax liever die bankzitter van NAC![]()
of naar AZ (www.azfanpage.nl)quote:Op maandag 20 maart 2006 13:56 schreef rubbereend het volgende:
Boussoufa naar PSV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |