abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36748168
Cláudio Caçapa is vroeger wel eens opgeroepen voor de nationale ploeg. Maar dat hij aanvoerder is bij Lyon ligt meer aan zijn leeftijd en dienstjaren. De beste speler is niet altijd aanvoerder.

Mavuba zou voor Arsenal een goede zijn, hoewel ze op die plek al de nodige opties hebben.

Roy Makaay naar Atlético Madrid trouwens.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 7 april 2006 @ 19:49:35 #252
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_36748257
Dat is waar, maar Cris is niet veel jonger en heeft ook heel veel ervaring

Is Mavuba nog een haalbare kaart voor PSV als Cocu onverhoopt toch mocht stoppen?

Lijkt me niet dat Makaay dat doet
pi_36748297
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 19:49 schreef johannes1986 het volgende:
Dat is waar, maar Cris is niet veel jonger en heeft ook heel veel ervaring

Is Mavuba nog een haalbare kaart voor PSV als Cocu onverhoopt toch mocht stoppen?

Lijkt me niet dat Makaay dat doet
Dat soort spelers komt niet naar PSV.
pi_36748340
Alleen zit Cris er nu pas voor het tweede seizoen natuurlijk.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 8 april 2006 @ 00:36:23 #255
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_36756080
Erik Gerets naar Vitesse, als het aan de club ligt. Aldus TVGelderland teletekst.
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  zaterdag 8 april 2006 @ 00:37:13 #256
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_36756103
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 00:36 schreef Elvislives het volgende:
Erik Gerets naar Vitesse, als het aan de club ligt. Aldus TVGelderland teletekst.
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 8 april 2006 @ 00:42:51 #257
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_36756253
Held Eric wat doe je nu
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_36756293
Tja, hij krijgt geen centjes bij Galatasaray...

Dan ga je gek doen.
pi_36756523
Lijkt me best lachen eigenlijk.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_36761104
Yoann Gourcuff, Steven Defour en Banel Nicolita naar Ajax

Civard Sprockel naar Willem II of Vitesse

Brian Pinas naar Excelsior
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 8 april 2006 @ 11:49:40 #261
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_36761488
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 11:35 schreef methodmich het volgende:
is dat die nicolita van Steau boekarest?
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_36761528
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 19:35 schreef methodmich het volgende:
Excelsior wil Oscar Moens, Robert Braber, Patrick Mtiliga en Geert den Ouden.

Ook Peter van den Berg, maar dat had ik al gemeld.
Braber is eigendom van Excelsior toch?

Verder veel ex-Excelsior spelers. Altijd leuk. Zou Connolly ook terugkomen?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_36761546
Braber is eigendom van NAC, maar zijn contract loopt daar af.

En Stefmans: van Steaua idd.
www.thuisuiteten.nl
pi_36761566
Heeft hij niet ooit voor Excelsior gespeeld?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 8 april 2006 @ 11:54:09 #265
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_36761610
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 11:52 schreef methodmich het volgende:
Braber is eigendom van NAC, maar zijn contract loopt daar af.

En Stefmans: van Steaua idd.
die speelde de eerste wedstrijd tegen Rapid zeer goed, bij de 2de wedstrijd was hij onzichtbaar
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_36761843
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 11:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Heeft hij niet ooit voor Excelsior gespeeld?
In de jeugd misschien, het is wel een Rotterdammer.
www.thuisuiteten.nl
pi_36761872
Volgens mij speelde hij in het 2e, kwam hij niet echt aan de bak en ging hij naar NAC.... Weet het niet meer precies.
pi_36761965
Zou goed kunnen. Bij NAC heeft hij het ook nooit kunnen maken.
www.thuisuiteten.nl
pi_36761978
Lijkt me ook geen speler voor de Eredivisie.
pi_36762076
Nee, maar daarvoor is Excelsior vrees ik ook te veel afhankelijk van wat oudere, transfervrije mannen. Zoals Van den Berg en Moens dus.
www.thuisuiteten.nl
pi_36762214
Daar heb je meer aan in de Eredivisie dan aan Braber. Braber zou zo'n typische v/d Hoorn aankoop zijn.
pi_36762274
Ja, maar dat Ton Lokhoff trainer wordt bij Excelsior speelt dan ook wel een rol denk ik. Maar ben het met je eens dat het me geen goede aanwinst lijkt.
www.thuisuiteten.nl
pi_36762312
Ton Lokhoff. Benieuwd of men dan Pi-Air mag lenen van grote broer Feyenoord.
pi_36762348
quote:

Bron?
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_36762419
Hank
www.thuisuiteten.nl
pi_36762433
Kpaka mag zich weer melden in Genk, Roumani niet.
pi_36762462
Had Roumani ook geen aflopend contract?
www.thuisuiteten.nl
pi_36762543
Klopt, die mag een nieuwe club zoeken. Zal wel KVSK United worden of iets in die geest.
  zaterdag 8 april 2006 @ 12:34:23 #279
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_36762628
Waar zit/zat die Roumani dan wel nu ?
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_36762658
RBC Roosendaal.
pi_36763209
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 12:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Volgens mij speelde hij in het 2e, kwam hij niet echt aan de bak en ging hij naar NAC.... Weet het niet meer precies.
Klopt.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  zaterdag 8 april 2006 @ 13:16:08 #282
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_36763639
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 12:26 schreef methodmich het volgende:
Hank

én het AD
Vamos el TRI!
pi_36764111
Vermeld maar toch:
quote:
'Gerets goede kandidaat bij Vitesse'

Volgens Omroep Gelderland is Erik Gerets één van kandidaten om Edward Sturing op te volgen bij Vitesse. De Belg is momenteel trainer bij het Turkse Galatasaray, maar heeft het niet naar zijn zin bij de club. Vitesse wil voorlopig nog niet op namen reageren.

Hans Kraay jr. kwam afgelopen week met het bericht dat de sponsors graag Ruud Gullit als vervanger van Sturing zien komen. Maar dat ontkende de club ten stelligste. Beide trainers voldoen wel aan het profiel wat Vitesse van te voren had opgesteld; iemand van buiten de club die op hoog niveau heeft gevoetbald en al ervaring heeft in het trainersschap.

Als speler won Gerets acht landskampioenschappen en één keer Europacup voor Landskampioenen. Als trainer behaalde hij vier maal een landskampioenschap. Hij stond in het verleden onder meer aan het roer bij Club Brugge, PSV, Kaiserslautern, Wolfsburg en Galatasaray.
http://voetbalzone.nl/doc.asp?id=27159
quote:
De Belg is momenteel trainer bij het Turkse Galatasaray, maar heeft het niet naar zijn zin bij de club.
Dat is dus bullshit. Ik ben zelf voor Galatasaray en hij heeft het daar redelijk naar zijn zin. Gisteren 1-3 gewonnen trouwens.
pi_36764224
quote:

Die gaat hoogstwaarschijnlijk naar Arsenal, maar Barcelona, Chelsea, AC Milan en Manchester United volgen hem ook.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_36764403
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 13:32 schreef magnifor het volgende:
Vermeld maar toch:
[..]

[..]

Dat is dus bullshit. Ik ben zelf voor Galatasaray en hij heeft het daar redelijk naar zijn zin. Gisteren 1-3 gewonnen trouwens.
Geeft maar weer eens de betrouwbaarheid van die sites aan
  zaterdag 8 april 2006 @ 14:13:23 #286
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_36765246
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 13:32 schreef magnifor het volgende:
Vermeld maar toch:
[..]

[..]

En dat hij al maanden geen loon heeft gehad, is dat waar?
Vamos el TRI!
pi_36765395
Moussa Dembele naar HSV voor 4 miljoen.
Patrick Kluivert naar Bolton.
Paul Le Guen wil Schweinsteiger naar Ibrox halen.
Glen Johnson naar West Ham.

[ Bericht 23% gewijzigd door Radegast op 08-04-2006 15:18:17 ]
pi_36765714
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 14:13 schreef Elvislives het volgende:

[..]

En dat hij al maanden geen loon heeft gehad, is dat waar?
Spelers hebben idd een paar maanden geen loon gehad. De trainer weet ik niet (komt ook minder in het nieuws). Maar de spelers hebben het naar hun zin en vinden het geld over het algemeen geen probleem. Alleen Song maakte vorige week een probleempje van, maar dat is Song vergeven. Gisteren weer gespeeld.

edit:

Ik heb vernomen dat het bestuur van Galatasaray deze dagen $3 miloen aan salarissen uitbetaald heeft.

[ Bericht 8% gewijzigd door magnifor op 08-04-2006 15:42:36 ]
  zaterdag 8 april 2006 @ 18:23:11 #289
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_36771378
quote:

Ben ik de enige die in die eerste naar de naam "Johan Cruijff" kan herkennen?
pi_36773701
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 14:18 schreef Radegast het volgende:
Patrick Kluivert naar Bolton.
Da's een leuke!

Rui Monteiro naar Barendrecht.
www.thuisuiteten.nl
pi_36773731
Kluivert moet weg van Valencia ( gratis )
Dus er zullen wel wat clubs zijn die zich melden
pi_36774260
Bolton is een prima opvanghuis voor gevallen vedetten!
www.thuisuiteten.nl
pi_36774427
Samen met Okocha enzo ja
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_36774494
Iván Campo, Fernando Hierro, Youri Djorkaeff, El Hadji Diouf, Khalilou Fadiga... Zomaar wat jongens die er spelen of speelden.
www.thuisuiteten.nl
pi_36776606
Dat klopt MM.

Bolton is misschien wel de juiste stap voor Pat
pi_36780276
Veendam zoekt ook nog een spits...
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
  zondag 9 april 2006 @ 00:10:35 #297
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_36781405
Ik denk dat Ajax de beste stap is voor Kluivert, daar kan hij weer opbloeien. Het kan toch niet zo zijn dat hij ineens niet meer kan voetballen?

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_36782291
Ajax heeft Huntelaar, die hebben echt geen behoefte aan Kluivert.
pi_36782334
quote:
Op zondag 9 april 2006 00:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik denk dat Ajax de beste stap is voor Kluivert, daar kan hij weer opbloeien. Het kan toch niet zo zijn dat hij ineens niet meer kan voetballen?

Dat is ook nog wel in orde denk ik, alleen z'n zwakke gestel he.
That's all folks!
  zondag 9 april 2006 @ 11:09:07 #300
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_36786526
Chelsea's title defence is undermined by rows between coach Jose Mourinho and his players. (Sunday Mirror)

Arsenal are ready to offer manager Arsene Wenger a record-breaking deal in the summer and £46m to spend. (News Of The World, Sunday Mirror, People)

Jailed footballer Lee Hughes is planning to return to the top-flight as soon as he is freed. (Star On Sunday)

Ipswich manager Joe Royle could be offered the same position at Derby County. (People)

Aston Villa midfielder Eric Djemba-Djemba is set to leave the club for Spanish side Racing Santander in the summer. (News Of The World)

Mick McCarthy is in the running for the Wolves job if manager Glenn Hoddle goes in the summer. (People)

Manchester United will make a summer swoop for Chelsea midfielder Joe Cole. (Star On Sunday)

Liverpool defender John Arne Riise is a target for Italian side Fiorentina. (Sunday Mirror)

West Ham boss Alan Pardew wants a £15m summer kitty to boost his squad. (Sunday Mirror, News Of The World, Star On Sunday)

Fulham owner Mohamed Al Fayed fancies Steve Coppell as boss if Chris Coleman goes in the summer. (Star on Sunday)

Arsenal's Sol Campbell is facing the end of his England and Gunners career. (News Of The World, Mail on Sunday)

Bolton boss Sam Allardyce remains one the firm favourites to be the next England manager. (Sunday Express)

Liverpool coach Rafael Benitez assures fans that midfielder Steven Gerrard has no interest in joining Juventus. (Sunday Mirror, Sunday Express)

Everton defender Joseph Yobo could be on his way out after a bust-up over his wage demands. (News Of The World)

Chelsea boss Jose Mourinho has blocked defender William Gallas' move to Barcelona. (Mail On Sunday)

Newcastle are piling pressure on Martin O'Neill to take over as their new boss. (News Of The World, Sunday Express)
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')