Dat soort spelers komt niet naar PSV.quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:49 schreef johannes1986 het volgende:
Dat is waar, maar Cris is niet veel jonger en heeft ook heel veel ervaring
Is Mavuba nog een haalbare kaart voor PSV als Cocu onverhoopt toch mocht stoppen?
Lijkt me niet dat Makaay dat doet
quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:36 schreef Elvislives het volgende:
Erik Gerets naar Vitesse, als het aan de club ligt. Aldus TVGelderland teletekst.
is dat die nicolita van Steau boekarest?quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:35 schreef methodmich het volgende:
Yoann Gourcuff, Steven Defour en Banel Nicolita naar Ajax
Braber is eigendom van Excelsior toch?quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:35 schreef methodmich het volgende:
Excelsior wil Oscar Moens, Robert Braber, Patrick Mtiliga en Geert den Ouden.
Ook Peter van den Berg, maar dat had ik al gemeld.
die speelde de eerste wedstrijd tegen Rapid zeer goed, bij de 2de wedstrijd was hij onzichtbaarquote:Op zaterdag 8 april 2006 11:52 schreef methodmich het volgende:
Braber is eigendom van NAC, maar zijn contract loopt daar af.
En Stefmans: van Steaua idd.
In de jeugd misschien, het is wel een Rotterdammer.quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Heeft hij niet ooit voor Excelsior gespeeld?
Bron?quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:35 schreef methodmich het volgende:
Civard Sprockel naar Willem II of Vitesse
Brian Pinas naar Excelsior
Klopt.quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Volgens mij speelde hij in het 2e, kwam hij niet echt aan de bak en ging hij naar NAC.... Weet het niet meer precies.
http://voetbalzone.nl/doc.asp?id=27159quote:'Gerets goede kandidaat bij Vitesse'
Volgens Omroep Gelderland is Erik Gerets één van kandidaten om Edward Sturing op te volgen bij Vitesse. De Belg is momenteel trainer bij het Turkse Galatasaray, maar heeft het niet naar zijn zin bij de club. Vitesse wil voorlopig nog niet op namen reageren.
Hans Kraay jr. kwam afgelopen week met het bericht dat de sponsors graag Ruud Gullit als vervanger van Sturing zien komen. Maar dat ontkende de club ten stelligste. Beide trainers voldoen wel aan het profiel wat Vitesse van te voren had opgesteld; iemand van buiten de club die op hoog niveau heeft gevoetbald en al ervaring heeft in het trainersschap.
Als speler won Gerets acht landskampioenschappen en één keer Europacup voor Landskampioenen. Als trainer behaalde hij vier maal een landskampioenschap. Hij stond in het verleden onder meer aan het roer bij Club Brugge, PSV, Kaiserslautern, Wolfsburg en Galatasaray.
Dat is dus bullshit. Ik ben zelf voor Galatasaray en hij heeft het daar redelijk naar zijn zin. Gisteren 1-3 gewonnen trouwens.quote:De Belg is momenteel trainer bij het Turkse Galatasaray, maar heeft het niet naar zijn zin bij de club.
Die gaat hoogstwaarschijnlijk naar Arsenal, maar Barcelona, Chelsea, AC Milan en Manchester United volgen hem ook.quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:35 schreef methodmich het volgende:
Geeft maar weer eens de betrouwbaarheid van die sites aanquote:Op zaterdag 8 april 2006 13:32 schreef magnifor het volgende:
Vermeld maar toch:
[..]
http://voetbalzone.nl/doc.asp?id=27159
[..]
Dat is dus bullshit. Ik ben zelf voor Galatasaray en hij heeft het daar redelijk naar zijn zin. Gisteren 1-3 gewonnen trouwens.
En dat hij al maanden geen loon heeft gehad, is dat waar?quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:32 schreef magnifor het volgende:
Vermeld maar toch:
[..]
http://voetbalzone.nl/doc.asp?id=27159
[..]
Dat is dus bullshit. Ik ben zelf voor Galatasaray en hij heeft het daar redelijk naar zijn zin. Gisteren 1-3 gewonnen trouwens.
Spelers hebben idd een paar maanden geen loon gehad. De trainer weet ik niet (komt ook minder in het nieuws). Maar de spelers hebben het naar hun zin en vinden het geld over het algemeen geen probleem. Alleen Song maakte vorige week een probleempje van, maar dat is Song vergeven. Gisteren weer gespeeld.quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:13 schreef Elvislives het volgende:
[..]
En dat hij al maanden geen loon heeft gehad, is dat waar?
Ben ik de enige die in die eerste naar de naam "Johan Cruijff" kan herkennen?quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:35 schreef methodmich het volgende:
Da's een leuke!quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:18 schreef Radegast het volgende:
Patrick Kluivert naar Bolton.
Dat is ook nog wel in orde denk ik, alleen z'n zwakke gestel he.quote:Op zondag 9 april 2006 00:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik denk dat Ajax de beste stap is voor Kluivert, daar kan hij weer opbloeien. Het kan toch niet zo zijn dat hij ineens niet meer kan voetballen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |