Had het fout gelezen. Er werden 2 spelers gepresenteerd, Geoffrey Verweij en Mark Bevaart + er kwam een mystery guest, Roy Stroeve.quote:
quote:'Dembele bezoekt ziekenhuis in Alkmaar'
Door Richard Avontuur
3 April, 2006
Het is bekend dat AZ graag spelers overneemt van Willem II en het lijkt er op dat de naam van Moussa Dembele aan dat lijstje toegevoegd kan worden. Vandaag werd de speler van Willem II gezien in een ziekenhuis in Alkmaar, zo liet een medewerker van de instelling weten.
Naast AZ is er ook interesse van verschillende andere topclubs. Zou zouden Ajax en Feyenoord interesse hebben in de jonge aanvaller en wordt hij ook gevolgd door AS Monaco en Celta de Vigo, zo meldde het Brabants Dagblad begin februari.
Overigens wil Willem II graag een groot bedrag vangen voor de talentvolle aanvaller.
Bellamy is zeker niet minder dan Drogba.quote:Op maandag 3 april 2006 14:52 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Nogal een verschil... Shevchenko en Bellamy
[..]
Die gaat vroeg afbouwenquote:Op maandag 3 april 2006 14:59 schreef rubbereend het volgende:
Lucius naar Anderlecht
quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:59 schreef Martijn_fijn het volgende:
Gullit naar Vitesse, als opvolger Sturing.
zou een goede aankoop moeten zijn voor az.quote:Heerenveen dreigt Lasse Nilsson te verliezen aan het kapitaalkrachtige AZ, zo melden diverse Zweedse respecteerde media. De Alkmaarders zouden naar verluidt zo'n vijf miljoen euro over hebben voor de vleugelspits. Nilsson heeft zich na de winterstop ontwikkelt tot absolute blikvanger in het Abe Lenstra Stadion. Dat is AZ niet ontgaan, dat zich reeds heeft gemeld bij sc Heerenveen. Nilsson bevestigt de belangstelling maar weigert er verder woorden aan vuil te maken.
Het Zweedse Elfsborg IF spint bij de geruchten over een op handen zijnde transfer. Bij de overgang van Elfsborg naar Heerenveen is in de overeenkomst opgenomen dat zijn voormalig werkgever een percentage van het latere verkoopbedrag opstrijkt. Naar schatting zal dat tussen de 10 en 15 procent zijn, meldt Abe Lenstra.com.
Wie zegt dat? De bron wil ik zien.quote:Op woensdag 5 april 2006 11:37 schreef Badabingea het volgende:
Hiddink rond met Rusland.
quote:Op woensdag 5 april 2006 11:15 schreef JoleX het volgende:
[..]
zou een goede aankoop moeten zijn voor az.
Leuke club voor hem. Kan ie samen met Fredje naar de pubquote:Op woensdag 5 april 2006 11:32 schreef Badabingea het volgende:
Lucius naar Aston Villa.
Net nieuw. Kijk dat er onderhandelingen waren weet heel Nederland. Maar dat het nu dus rond is zal nieuw moeten zijn.quote:Op woensdag 5 april 2006 12:32 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Zeker Sportweek van vier weken geleden?
quote:Op woensdag 5 april 2006 13:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Feyenoord heeft bij Manchester City geinformeerd naar de mogelijkheid middenvelder Kiki Musampa (28) over te nemen.
Bron: de nieuwe VI
Geen Eagles-nieuwtjes dit keer?quote:Op woensdag 5 april 2006 19:07 schreef methodmich het volgende:
Nourdin Boukhari van Ajax naar SC Heerenveen
John den Dunnen van FC Dordrecht naar Papendrecht
Michael van Dommelen van FC Dordrecht naar ASWH
Martin Pieckenhagen van Heracles Almelo naar FC Hansa Rostock
Koen van der Biezen van FC Utrecht naar FC Den Bosch
Lion Axwijk van RKC Waalwijk naar Haarlem
Nelson Haedo Váldez van Werder Bremen naar Borussia Dortmund
Mahamadou Diarra van Olympique Lyon naar Real Madrid
Thomas Gravesen van Real Madrid naar Manchester City
Daar mag Abbiati ook bij al lijkt het mij stugquote:Op vrijdag 7 april 2006 01:26 schreef Radegast het volgende:
Brad Guzan (Chivas), Mavuba (Bordeaux) naar Arsenal.
.
als dat tegen Heerenveen was dan hebben ze een goed rapport uitgebracht neem ik aan.quote:Op vrijdag 7 april 2006 01:26 schreef Radegast het volgende:
Brad Guzan (Chivas), Mavuba (Bordeaux) naar Arsenal.
Er zou een scout van Liverpool naar Edgar Baretto zijn wezen kijken bij één van NEC's laatst gespeelde wedstrijden..
.
da's een hoop geld voor Anderlechtquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:45 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Vincent Kompany gaat zo goed als zeker naar Lyon voor 16 miljoen
Dat doet Lyon erg knap.quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:45 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Waar zou hij moeten gaan spelen dan? Hun verdediging is al opperbruut, en hij kan toch alleen in het centrum? Daar hebben ze al Cris, Caçapa, Müller en Abidalquote:
wordt Vitesse daar trouwens nog beter van, als Diarra voor veel geld vertrekt bij Lyon?quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:59 schreef johannes1986 het volgende:
Oke, dat wist ik niet. Dan zullen ze er wel vanuit gaan dat Diarra vertrekt? Wat een held is dat geworden bij zeg! Had niet voorzien dat hij zich zó goed zou ontwikkelen na zijn vertrek bij Vitesse. Hij is gewoon één van de betere verdedigende middenvelders ter wereld op dit moment
Kan het me zo niet herinneren, al was toen Aalbers nog voorzitter geloof ik, en die lijkt me wel van die slimmigheidjes. Maar dan zou daar al wel iets over gemeld zijn denk ik. Geloof dat ze toendertijd al een behoorlijke prijs voor hem kregen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:04 schreef tukkeronline het volgende:
[..]
wordt Vitesse daar trouwens nog beter van, als Diarra voor veel geld vertrekt bij Lyon?
Kompany is voetballend beter dan die 4 en verdedigend beter dan Caçapa, Müller en Abidal.quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:56 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Waar zou hij moeten gaan spelen dan? Hun verdediging is al opperbruut, en hij kan toch alleen in het centrum? Daar hebben ze al Cris, Caçapa, Müller en Abidal![]()
Cris gaat naar AC Milanquote:Op vrijdag 7 april 2006 15:56 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Waar zou hij moeten gaan spelen dan? Hun verdediging is al opperbruut, en hij kan toch alleen in het centrum? Daar hebben ze al Cris, Caçapa, Müller en Abidal![]()
quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
Kompany is voetballend beter dan die 4 en verdedigend beter dan Caçapa, Müller en Abidal.
Ja, opleidingsvergoeding kan oplopen tot 7% van de totale transfersom. Afhankelijk van hoe lang hij er gespeeld heeft.quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:04 schreef tukkeronline het volgende:
[..]
wordt Vitesse daar trouwens nog beter van, als Diarra voor veel geld vertrekt bij Lyon?
Ze kijken naar een bepaalde leeftijdsperiode en volgens mij valt zijn periode bij Vitesse daar ook in.quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:55 schreef BobRooney het volgende:
Diarra heeft zijn opleiding niet bij Vitesse genoten.
Hij is wel al vrij vroeg naar Vitesse gegaan. Nou wie weet halen ze er wel voordeel uit. Zou lekker zijn voor ze.quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:12 schreef Peregrijn het volgende:
[..]
Ze kijken naar een bepaalde leeftijdsperiode en volgens mij valt zijn periode bij Vitesse daar ook in.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:23 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Vind ik ook, Caçapa is niet voor niets al jaren aanvoerder. Ik moet nog zien dat Cris vertrekt, Abidal is godsegoed en Müller een goeie reservekracht. Als hij komt, zal hij direct willen spelen, dus zal wel als verdedigende middenvelder zijn dan op de plek van Diarra als die gaatZe hebben trouwens ook nog Monsoreau geloof ik, dacht dat die ook aardig goed was
16 miljoen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:45 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ik vind Cris ook een held, beter als Caçapa. Maar toch vreemd dat Caçapa, toch aanvoerder van Olympique Lyon boven Cris, nooit opgeroepen wordt voor Brazilië. Snap sowieso weinig van die bondscoach daar. Je zal Alex en waarschijnlijk ook Gomes maar thuis kunnen latenquote:Op vrijdag 7 april 2006 17:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
16 miljoen.Dat is wel weer even wat teveel van het goede. Cris zie ik nog wel naar een Italiaanse topclub vertrekken, wat een uitstekende verdediger vind ik dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |