maar Defour krijgen ze echt niet aldus zn huidige clubquote:Op donderdag 23 maart 2006 01:00 schreef Radegast het volgende:
Anderlecht aast op Boussoufa, Salou en Defour.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:41 schreef cultheld het volgende:
Hiddink naar Corinthians.
quote:Directeur Man United: 'Ruud is niet te koop'
23/3/2006 9 :58
'Het feit is: Ruud van Nistelrooy is niet te koop.' David Gill, algemeen directeur van Manchester United, maakte de Engelse media duidelijk wat de plannen zijn met de Nederlandse spits, die is gedegradeerd tot bankzitter.
Gill reageerde op berichten dat er clubs als Internazionale interesse zouden hebben in Van Nistelrooy. Hij benadrukte dat United meer geïnteresseerd is in het versterken van het middenveld, dan in het verkopen van de 29-jarige Oranje-international.
'In Van Nistelrooy hebben we een speler die twintig tot 25 goals per seizoen kan maken. Waarom zouden we hem verkopen? Ruud gaat nergens heen. Inter heeft geen contact opgenomen. Men (de media, red.) probeert gewoon ellende te veroorzaken. Ruud is niet te koop en hij heeft nog een contract voor twee jaar en hij blijft bij Manchester United.'
quote:Midfielder Steven Reid is ready to snub Sir Alex Ferguson after opening talks to extend his stay at Blackburn. But the Republic of Ireland international has left the door open for a £6million move by warning Rovers he wants to sort out his future fast. Reid, 26, has caught the eye of the United manager, who believes he could fill the gap left by Roy Keane. "There have been a few whispers that United have been watching me recently," acknowledged Reid. "It's very flattering but I'm happy here at Blackburn."
Staff reporter, Daily Express
Lijkt me geen gekke keuze eigenlijk!quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:34 schreef Elvislives het volgende:
Ernie Brandts naar Vitesse
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:43 schreef Badabingea het volgende:
Nistelrooij naar Arsenal
Ik denk niet dat hij daar lekker in de spelersgroep ligt.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:43 schreef Badabingea het volgende:
Nistelrooij naar Arsenal
PSV kan Van Nistelrooij alleen betalen als ze Farfan verkopen, maar dan nog lijkt het volgens mij financieel niet aantrekkelijk genoeg voor PSV.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:50 schreef the_legend_killer het volgende:
Van Nistelrooij naar Barca , Real madrid , AC Milan , Internazionale , PSV of de Spurs.
Wat namen volgens de geruchten.
Ik meende overigens ergens gelezen te hebben dat RvN helemaal niet meer terug wou naar Nederland, omdat hij de sfeer naar eigen zeggen verrot vond in en rondom het stadion....quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:55 schreef Martijn_fijn het volgende:
PSV kan Van Nistelrooij alleen betalen als ze Farfan verkopen, maar dan nog lijkt het volgens mij financieel niet aantrekkelijk genoeg voor PSV.
Of hij tegen die tijd nog van dezelfde waarde kan zijn als Cocu nu betwijfel ik, omdat spitsen minder lang mee gaan. Maar goed, we zullen zien. Alan Shearer heeft het ook lang volgehouden.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:03 schreef the_legend_killer het volgende:
salaris zal vooral nu niet te betalen zijn.
Als hij wat ouder is dan vraagt hij wel wat minder
Ruud zei eerst zn carriere bij PSV af te willen sluiten, toen kwam hij met dat verhaal..... later wilde hij misschien toch wel.....quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:03 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik meende overigens ergens gelezen te hebben dat RvN helemaal niet meer terug wou naar Nederland, omdat hij de sfeer naar eigen zeggen verrot vond in en rondom het stadion....
Of Inter gaat met 2 spitsen spelen en dan roeleren.quote:Op zondag 26 maart 2006 21:03 schreef Nywuob het volgende:
Dat gaat toch niet werken. Henry heeft veel ruimte nodig en dat heb je niet achter de spitsen. Daarbij is hij gewoon een pure spits.
Ruud en Henry zullen nooit allebei komen natuurlijk.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Inter gaat er in ieder geval werk van maken.
Willen bod gaan doen op Ruud van Nistelrooij.
Heb je dalijk een aanval met Adriano - Ruud en Henry er achter.
Zijn ook bezig met Henry
Volgens mij wel.quote:Op maandag 27 maart 2006 00:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Krijgen wij dan ook nog knaken?
Hij gaat eerder voor de helft weg, maar dan is 3 á 4 ton nog steeds mooi voor een club als Den Bosch.quote:Op maandag 27 maart 2006 00:08 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
yup,bij een verkoop van 20 miljoen is dat toch iets van 7 a 8 ton
Zoiets inderdaad. Ik denk dat hij nu zo'n 9 a 10 mio gaat opleveren. Levert ons dat nog 'n leuk bedrag op.quote:Op maandag 27 maart 2006 00:08 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
yup,bij een verkoop van 20 miljoen is dat toch iets van 7 a 8 ton
Is ook,het mooiste zou natuurlijk 2 gebroken poten zijnquote:Op maandag 27 maart 2006 00:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Zoiets inderdaad. Ik denk dat hij nu zo'n 9 a 10 mio gaat opleveren. Levert ons dat nog 'n leuk bedrag op.
Na de medische keuring en dergelijke natuurlijk.quote:Op maandag 27 maart 2006 00:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Is ook,het mooiste zou natuurlijk 2 gebroken poten zijn
Daar heeft FC veel aan inderdaadquote:Op maandag 27 maart 2006 00:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Is ook,het mooiste zou natuurlijk 2 gebroken poten zijn
Boeit mij dat,mijn genoegdoening is des te groter.quote:Op maandag 27 maart 2006 00:14 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Daar heeft FC veel aan inderdaad![]()
Als we de 3 ton binnen hebben boeit het toch niet meer.quote:Op maandag 27 maart 2006 00:14 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Daar heeft FC veel aan inderdaad![]()
quote:Op maandag 27 maart 2006 00:15 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Met die kutclub van ons wordt het toch nooit wat,al geef je ze 20 miljoen.
Probeer het eens uitquote:Op maandag 27 maart 2006 00:15 schreef DutchGooner het volgende:
Met die kutclub van ons wordt het toch nooit wat,al geef je ze 20 miljoen.
Inderdaad, en dan nog een jaarsalaris van 20 miljoen geven ookquote:Op maandag 27 maart 2006 00:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Als je de Eredivisie in gaat en Cales een 3 jarig contract geeft dan wordt het nooit wat inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |