Richard van Schooneveld ( G-spott )quote:
Je bent dus niet alleen een sloerie, maar ook nog een sloerie met slechte smaakquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:45 schreef SHE het volgende:
[..]
Richard van Schooneveld ( G-spott )
Marc. D. Baker ( bassist Dog Eat Dog , former Mucky Pup )
Glaze ( TMF the Pitch )![]()
Of minimaal wat voor soortquote:
Hoeveel niet-VIP's hebben jou gepaald dan?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:45 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat zijn echte VIP's jaquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:45 schreef SHE het volgende:
[..]
Waarom ben ik nou weer een sloerie?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:45 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Je bent dus niet alleen een sloerie, maar ook nog een sloerie met slechte smaak
immer scherpquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:46 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoeveel niet-VIP's hebben jou gepaald dan?
Met Richard heb ik 1.5 jr exclusief gepaaldquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:46 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoeveel niet-VIP's hebben jou gepaald dan?
Dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:48 schreef SHE het volgende:
[..]
Met Richard heb ik 1.5 jr exclusief gepaald
Met Marc heb ik 4 jaar een relatie gehad en Glaze was ik jong en dom
Niets sletterigs aan dus![]()
Het zal best, maar daar hebt ik nog nooooit van geheurdquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:45 schreef SHE het volgende:
[..]
Tsja, was lekker he? Graag gedaan hoor!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:43 schreef SHE het volgende:
2 X
En je gelooft het niet, maar ze vrijen net als gewone mensen !![]()
100, 200, 300....quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:49 schreef SHE het volgende:
[..]
Verder ben ik ook braaf...ik kan mijn bedpartners nog steeds op 2 handen tellen
wie?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:45 schreef SHE het volgende:
[..]
Okee okee ik neem het terug, je hebt alleen slechte smaakquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:49 schreef SHE het volgende:
[..]
Ben ik zo'n ouwe lul aan het worden? Ik kende ze ook niet.quote:
Ik was toevallig vorig jaar bij de Mipim beurs ( vastgoed ) in Cannes . Tegelijkertijd was half voetballend nederland er ook, ivm een wedstrijd in Monaco.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:51 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Voetballers neuken ook nog wel wat los en vast zit. Er is hier vast wel iemand bereden door Robin van Perzik, Hans Kraaij Junior en meer van dat soort lui.
*Telegraaf mailt*quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:54 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik was toevallig vorig jaar bij de Mipim beurs ( vastgoed ) in Cannes . Tegelijkertijd was half voetballend nederland er ook, ivm een wedstrijd in Monaco.
In de afgeladen bar dacing La Chunga, heb ik dingen gezien die het daglicht niet kunnen verdragen.
Ik mag niet uit de school klappen, maar laten we het er maar op houden dat Aaron Winter en Ronnie Koeman een stel ongelofeloze Sicko's zijn![]()
De enige die zich voorbeeldig gedroeg was Kezman![]()
Dit is wel interessant hoor. Koeman heeft altijd dat imago van ideale schoonzoon getrouwd met Bartina, maar kwam een jaar geleden in het nieuws doordat hij een dame in een hotel gepakt scheen te hebben. Dit is dus al de tweede aanwijzing van besproken gedrag.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:54 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik was toevallig vorig jaar bij de Mipim beurs ( vastgoed ) in Cannes . Tegelijkertijd was half voetballend nederland er ook, ivm een wedstrijd in Monaco.
In de afgeladen bar dacing La Chunga, heb ik dingen gezien die het daglicht niet kunnen verdragen.
Ik mag niet uit de school klappen, maar laten we het er maar op houden dat Aaron Winter en Ronnie Koeman een stel ongelofeloze Sicko's zijn![]()
De enige die zich voorbeeldig gedroeg was Kezman![]()
Natuurlijk mag dat wel, dat moet hier zelfs.quote:Ik mag niet uit de school klappen
Serieus?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:41 schreef XiChico het volgende:
Tanja van BB zit toch op dit forum
Nou vraag ik me één ding af: Hoe heb jij dat kunnen zien? Participeerde je soms in de feestvreugde offe?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:59 schreef SHE het volgende:
Ronald KOeman ideale schoonzoon???
Hij wist van gekkigheid niet in welke gaten hij het moest proppen man !!
En die Bartina is gewoon OF dom, OF vind het geld wel best. Ik gok het laatste...kan me niet voorstellen dat ze niet weet dat hij er op los neukt.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:49 schreef SHE het volgende:
[..]
Het wordt steeds leuker. Dus Koeman lag midden op de dansvloer diverse meiden anaal te plezieren?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:59 schreef SHE het volgende:
Ronald KOeman ideale schoonzoon???
Hij wist van gekkigheid niet in welke gaten hij het moest proppen man !!
Dat zal wel voor meerdere voetbalvrouwen gelden, bijvoorbeeld moslima Van Perzik. Als Robin zelfs eerwraak is ontlopen dan weet je wel hoe laat het is.quote:En die Bartina is gewoon OF dom, OF vind het geld wel best. Ik gok het laatste...kan me niet voorstellen dat ze niet weet dat hij er op los neukt.
Is u de advocaat van Koeman?quote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:41 schreef XiChico het volgende:
Tanja van BB zit toch op dit forum, dan heeft vast een fokker haal al gepaald.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:49 schreef SHE het volgende:
[..]
Plaatje doet het niet.quote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:24 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Ik dacht dat Copycat vrouw was. Deze vent is duidelijk een homo.
Yepz.quote:
Aha, now we're talking.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Yepz.
En nu gelukkig (neem ik tenminste aan) getrouwd met Robine van der Meer.
Beschouw jij jezelf als waardige concurrent dan?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:37 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik woon wel vlakbij Chris Zeegers schijnbaar.. Zou het zo lullig vinden voor Wendy. Alweer..
Klopt, en van mij hoef je niet hoorquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:14 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ik geloof er geen zak van SHE. Je kan zoveel roepen. Ja toch?
nee hoor, daar begon het festijn gewoonquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:03 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Het wordt steeds leuker. Dus Koeman lag midden op de dansvloer diverse meiden anaal te plezieren?
[..]
Dat zal wel voor meerdere voetbalvrouwen gelden, bijvoorbeeld moslima Van Perzik. Als Robin zelfs eerwraak is ontlopen dan weet je wel hoe laat het is.
Bartina is niet dom, laten we het daar op houden.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:59 schreef SHE het volgende:
En die Bartina is gewoon OF dom, OF vind het geld wel best. Ik gok het laatste...kan me niet voorstellen dat ze niet weet dat hij er op los neukt.
Ik denk dat ik Wendy eerst zou moeten vermoorden, zou wel een beetje sneu zijn voor kleine Semquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
Beschouw jij jezelf als waardige concurrent dan?
Je bent ook immers de 20 gepasseert...quote:
Ik wilde nét gaan mailen, totdat ik het laatste stukje van die zin zag.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:53 schreef SHE het volgende:
Prive mag mailen voor het bewijs en verhaal...maar daar mogen ze echt wel voor betalen![]()
Naam?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:53 schreef DS4 het volgende:
Ten aanzien van BN-ers: ook, maar in dit land stelt een bekendheid over het algemeen niet zo heel veel voor (devaluatie is ernstig ingezet met commerciële tv).
Wat was jouw rol/functie daar dan?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:53 schreef SHE het volgende:
[..]
nee hoor, daar begon het festijn gewoon
De activiteiten zelf hebben uiteindelijk plaatsgevonden in Hotel de Paris .
En hoe ik dat heb kunnen zien...ik was erbij![]()
en nee, ik heb niet gefieserikt
en meer wil ik er niet over kwijt. Prive mag mailen voor het bewijs en verhaal...maar daar mogen ze echt wel voor betalen![]()
garderobe wellicht?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:56 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Wat was jouw rol/functie daar dan?
Wat een gelul, je meldt hier dat je Koeman anderen zag palen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:53 schreef SHE het volgende:
[..]
nee hoor, daar begon het festijn gewoon
En hoe ik dat heb kunnen zien...ik was erbij![]()
en nee, ik heb niet gefieserikt
en meer wil ik er niet over kwijt. Prive mag mailen voor het bewijs en verhaal...maar daar mogen ze echt wel voor betalen![]()
Functie? Als je had gelezen had je opgemerkt dat ik er de mipim beurs bezocht.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:56 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Wat was jouw rol/functie daar dan?
DS4. Dat staat overigens ook links boven bij de posts...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:56 schreef Bupatih het volgende:
Naam?
Precies. Maar je hebt hier nog genoeg bewonderaars las ik recent nog...quote:
Euh, sorry hoor, maar volgens mij bepaal ik nog altijd zelf wat ik wel of niet kwijt wil.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:00 schreef The_Dijkstra het volgende:
[..]
Wat een gelul, je meldt hier dat je Koeman anderen zag palen.
Maar als de reply's ineens niet in jouw straatje passen, wil je opeens niks meer over kwijt en moeten anderen maar mailen. Dikke kans dat ze weinig terug krijgen.
Om een lang verhaal kort te maken :quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:01 schreef SHE het volgende:
[..]
Functie? Als je had gelezen had je opgemerkt dat ik er de mipim beurs bezocht.
We zijn het groepje tegengekomen in La chunga en daarna richting HdP getogen om het feestje voort te zetten. En dat was op 1 vloer.
The rest is low down dirty shame history
Naam van die (semi-)BN'er dus.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:02 schreef DS4 het volgende:
[..]
DS4. Dat staat overigens ook links boven bij de posts...
Ik verafschuw niets hoorquote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:04 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Om een lang verhaal kort te maken :
Je zat in een bar, zag mensen dingen doen die je verafschuwt,
dus ging je met ze mee naar een hotel,
waar vervolgens die anderen flink van bil gingen en jij verafschuwd ging zitten wezen.
O, bedoelde je dat?quote:
Tsja, kom dan ook niet rondbazuinen in dit topic dát je een BN'er hebt gepaald!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:09 schreef DS4 het volgende:
[..]
O, bedoelde je dat?![]()
Maar namen noemen vind ik persoonlijk niet chiq.
Er werd niet gevraagd "wie je hebt gepaald", maar "wier er (een VIP) heeft gepaald". Bij mijn beste weten heb ik die vraag beantwoord.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:11 schreef Bupatih het volgende:
Tsja, kom dan ook niet rondbazuinen in dit topic dát je een BN'er hebt gepaald!
Namen willen we.
Nou ja, dit klinkt heel anders alsquote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:07 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik verafschuw niets hoor![]()
Ik vond het geweldig. Wel vind ik het sneu dat ze hun partners zo belazeren..maar wie ben ik. Voor hetzelfde geld zijn daar afspraken over...weet jij veel.
Het was overigens geen publieke orgie hoor; er werd geklooit, gezopen en vooral veel gelachen en als personen zijn het prima jongens, niets mis mee. Dat wil alleen nog niet zeggen dat ik volledig sta achter hun motieven of daden.
Mag dat?
enquote:Hij wist van gekkigheid niet in welke gaten hij het moest proppen man !!
De orgie was niet publiek, maar jij hebt het wel gezien, maar je hebt niet gefieserikt... ik snap het allemaal niet meer hoorquote:nee hoor, daar begon het festijn gewoon
En hoe ik dat heb kunnen zien...ik was erbij
Er zijn wereldberoemde sterren die een fimpje hebben geschoten van hun bedprestaties. Dus als je dat zoekt: dvd-tje kopen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:13 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Precies, ik wil andere sappige, concrete, verhalen hoeren. Horen bedoel ik.
Die van Tom Sizemore was wel uhhh... erg fout met z'n tas vol drugsquote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:15 schreef DS4 het volgende:
[..]
Er zijn wereldberoemde sterren die een fimpje hebben geschoten van hun bedprestaties. Dus als je dat zoekt: dvd-tje kopen.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:04 schreef SHE het volgende:
[..]
Euh, sorry hoor, maar volgens mij bepaal ik nog altijd zelf wat ik wel of niet kwijt wil.
Ondanks dat ik persoonlijk heb ondervonden hoe vreselijk schaamteloos BN-ers met zichzelf en anderen omgaan, wil dat nog niet zeggen dat ik het nodig vind om ze met 1 emailtje of posting volledig te verwoesten.
Als ik namelijk uit was op geld of wraak of een anderssoortig onbetamelijk iets, dan had het allang breeduit in de media gestaan.
Ik heb meer klasse dan dat,
Ook hoeft niemand mij te geloven. Aan dit soort repliek heb ik een broertje dood...maar zoals altijd op internet zit er altijd wel een heikneuter tussen die zichzelf als selfproclaimed criticaster profileert,
Ruk ze
Wie?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:17 schreef L.Denninger het volgende:
Die van Tom Sizemore was wel uhhh... erg fout met z'n tas vol drugs
Niks mis met haar Nederlands, hoor.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:18 schreef The_Dijkstra het volgende:
[..]
Waarover héb je het? Leer eens fatsoenlijk Nederlands.![]()
Maar die pappen echt niet aan met de beveiligingquote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:51 schreef the_legend_killer het volgende:
Back-stage komen met mijn beroep is geen probleem.
Meiden in de showbizz zijn vaak grote sletten.
Ik hou het bij flirten je weet nooit wat daar op heeft gelegenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:51 schreef cultheld het volgende:
[..]
Maar die pappen echt niet aan met de beveiliging
Dit in tegenstelling tot andere vrouwen...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:53 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik hou het bij flirten je weet nooit wat daar op heeft gelegen
*jaloersquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben vrouw en in een ver verleden door dit heerschap gepaald.
Mark van der Loo, Buup.
met zijn beroep!!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:51 schreef the_legend_killer het volgende:
Back-stage komen met mijn beroep is geen probleem.
Meiden in de showbizz zijn vaak grote sletten.
ik heb net geneukt op een liedje van g-spott telt dat ook??quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:45 schreef SHE het volgende:
[..]
SHE!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:28 schreef Pony-Lover het volgende:
Eigenlijk moet de vraag zijn: "Welke Fok-slet heft wel eens het zaad van een VIP gestolen?" dit dan om allimentatie te claimen.
Dorpsgekquote:Op woensdag 15 maart 2006 02:14 schreef Creative1972 het volgende:
Net zoiets als dat van jou, maar dan met 200 inwoners![]()
Dat blondje moet toch iets de schuld geven van haar tanende populariteitquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:41 schreef Acathla het volgende:
Dat is ook geen fraai gedrag, maar wat de provincieen buiten 'de Randstad' er nu mee te maken hebben....![]()
een boefje is hetquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:17 schreef fr0x het volgende:
SHE is gewoon een geldwolf, echt een s churk ben jij ...
Of je liegt, of ik heb zo'n verwrongen beeld van jouquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:49 schreef SHE het volgende:
[..]
Leuk, Alex of Martijn?quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:18 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Als iedereen nou gewoon ff reageerd op de vraag ipv SHE helemaal af te zeiken. Ze reageerd toch gewoon op de vraag. Als jullie nou gewoon ff ontopic reageren.
* M3THoD_MAN zat bij het broertje van G-Spott in de klas.
Blondje?quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:48 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Dat blondje moet toch iets de schuld geven van haar tanende populariteit
"Als het gras twee kontjes hoog is"?quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:24 schreef DS4 het volgende:
*mompelt iets over maaiveld*
Nee, ik doel op het geneuzel van een stel figuren die hun frustraties over het niet hebben van een leven buiten Fok! af menen te moeten reageren op (in dit geval) SHE. Of misschien vinden ze haar stiekum wel heel erg leuk, maar weten ze dat dit de enige manier is voor hun om ooit contact te krijgen met een mooie dame.quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:25 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
"Als het gras twee kontjes hoog is"?
Martijnquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:19 schreef SHE het volgende:
Leuk, Alex of Martijn?
Namen en rugnummers willen we, BlueEyed!quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:12 schreef BlueEyed het volgende:
Gepaald helaas (nog) nooit, echter ik heb een aantal jaar geleden wel eens het genoegen gehad om tot speekseloverdracht te komen met een van de zangeressen van een toenmalig behoorlijk bekende groepBlijft een leuke herinnering
Wat is nu weer stoerdoenerij aan antwoord geven op een vraag?quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:13 schreef De_Handelaar het volgende:
nope, en zo wel.... dan zou ik er nog steeds niet stoer over gaan doen hier .
Ik ben integerquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat is nu weer stoerdoenerij aan antwoord geven op een vraag?
Een van de zangeressen van 2Unlimited (de nieuwe versie, paar hitjes gehad eind jaren 90 als ik me niet vergis, zijn daarna geruisloos van het toneel verdwenen )quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Namen en rugnummers willen we, BlueEyed!
Sorryquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:07 schreef SHE het volgende:
[..]
Ja lach maar![]()
Ik weet in elk geval wel waarom hij zichzelf Glaze noemt![]()
Hij had zijn gouden tanden netjes uitgedaan hoorquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:22 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Sorry. maar ik heb hem wel eens gesproken en hij is net zo fout als pakweg de Dark Raver
.
Ik vond het altijd best een lekker dingquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:23 schreef SHE het volgende:
Hij had zijn gouden tanden netjes uitgedaan hoor
Ik begrijp dat na Anita en Ray er een tweede divisie Two Unlimited is opgestaan?quote:Enneh...Ray is toch een jongetje?![]()
Yupquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:24 schreef Copycat het volgende:
Ik begrijp dat na Anita en Ray er een tweede divisie Two Unlimited is opgestaan?
Bijna net zo succesvol en die mag je ook zeker als VIP aanmerkenquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:25 schreef BlueEyed het volgende:
Yup![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/2_Unlimited
Gun mij nou ook eens m'n pleziertje ja! Ik moet toch ergens op kunnen terenquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:28 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Bijna net zo succesvol en die mag je ook zeker als VIP aanmerken![]()
Leer eens even Nederlands man.quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:18 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Als iedereen nou gewoon ff reageerd op de vraag ipv SHE helemaal af te zeiken. Ze reageerd toch gewoon op de vraag. Als jullie nou gewoon ff ontopic reageren.
* M3THoD_MAN zat bij het broertje van G-Spott in de klas.
Mijn ex heeft zelfs met Frouk samengewoondquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:43 schreef Duiveltja het volgende:
Collega van me heeft ook eens wat met Froukje de Both gedaan.
En toen werd ze lesbisch?quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:48 schreef SHE het volgende:
Hij is ook een starfucker trouwens...naast Froukje heeft ie ook nog Suzan ( van Lois Lane ) op zijn conto staan.
Was Monique niet de lesbiënne?quote:
Neequote:Op woensdag 15 maart 2006 14:51 schreef Litpho het volgende:
Was Monique niet de lesbiënne?
Ik kom duidelijk te weinig in SHOquote:
Een van de tweequote:Op woensdag 15 maart 2006 14:49 schreef DiNoW het volgende:
@BlueEyed:
Maar welke was het nou? Romy of Marion?
*kuch* tvp
Zooo hee! Drie verschillende bedpartners. Wat een hoer!quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:04 schreef Molluck het volgende:
Er zijn al 3 mensen in dit topic genoemd die het met Froukje de Both gedaan hebben!
Sloerie!
Ja, 3 verschillende in een kleine 150 replies, dat vind ik toch een behoorlijk groot aantal.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:14 schreef DS4 het volgende:
[..]
Zooo hee! Drie verschillende bedpartners. Wat een hoer!![]()
Is dat Thomas Kool toevallig?! Met hem heb ik jaren op de lagere school gezetenquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:20 schreef Bonobo11 het volgende:
De broer van een vriend van meheeft jaren Froukje de Both gepaald
Nou, drie mensen kennen iemand die... Twee daarvan kennen iemand die een relatie met haar hadden (kan theoretisch dus nog om dezelfde persoon gaan ook). Een enkele heeft een collega die beweert (het is info uit tweede hand) ooit wat met Froukje gedaan te hebben.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:16 schreef Molluck het volgende:
Ja, 3 verschillende in een kleine 150 replies, dat vind ik toch een behoorlijk groot aantal.
Heeft die toevallig ook froukje de both gepaald?quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:59 schreef BiMeWet het volgende:
ik ken trouwens de man die chantal janzen op het moment paalt.
En haar kin is echt zo eng als hij op TV lijkt.
En mijn vader is uit eten geweest met katja schuurmans en heeft een microfoontje op chantal janzen geplakt, waarbij zijn handen bij haar borsten in de buurt moesten werken.
Leuk he, familie die special effects doet in de filmwereld.
De hele familie?quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:01 schreef Grimm het volgende:
Heeft die toevallig ook froukje de both gepaald?
nee, palen doet ie niet aan, hij is al 25 jaar lang trouw aan zijn vrouwquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:01 schreef Grimm het volgende:
[..]
Heeft die toevallig ook froukje de both gepaald?
En palen is er daarmee niet meer bij?quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:22 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
nee, palen doet ie niet aan, hij is al 25 jaar lang trouw aan zijn vrouw![]()
Ouders neuken niet.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:59 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
En palen is er daarmee niet meer bij?
Oh, ik dacht dat ze al een aantal jaar exclusief van de damesliefde was. Verkeerd gedacht, dusquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:05 schreef SHE het volgende:
Da's geen potje hoor..die is een alleseter...heeft ook wel meer vriendjes gehad
Ach wat een onzin, daarbij woont ze ook nog eens in Amstelveen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:14 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Froukje is de hoer van Amsterdam
vast wel, maar die wordt binnen no time voor slet of sloerie uitgemaakt, dus die houdt haar bek nu wel..quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:16 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Er MOET hier statistisch gezien toch een vrouwelijke Fokker rondlopen die die hanige reu van een Xander de la Buissoniere over zich heen heeft gehad?
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:45 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Je bent dus niet alleen een sloerie, maar ook nog een sloerie met slechte smaak
Ligt eraan. Was je naakt? Was zij naakt? Waar waren je handen tijdens de omhelzing... en de hare?quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:50 schreef kastanova het volgende:
Ik heb Hummie van der Tonnekreek omhelst, telt dat ook?
Nee, nee, net boven haar kont, net boven mijn kont alhoewel ze wel steeds lager ging.quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ligt eraan. Was je naakt? Was zij naakt? Waar waren je handen tijdens de omhelzing... en de hare?
Sterkte, ook.
Met leugens kom je ook niet verquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:26 schreef SHE het volgende:
Ik ben de enkeling die nog ontopic reageert in dit topic en nog zijn er azijnpissers die je vervolgens onheus bejegenen. Waarom ze internet ooit tot in de provincie hebben doorgevoerd is mij een raadsel
Moet je eens kijken wat ze zei. Ff opgezocht en sommige dingen is gewoon uit de lucht gegrepen. Ga nu echter niet alles posten want ga zo slapen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:47 schreef Devlinsect het volgende:
Dit hele topic stinkt. De enige die iets heeft geroepen is SHE. En de FOK!rukkertjes gaan eroverheen.
Over haar reacties wel te verstaan. Als je er geen reet van gelooft, jammer dan.![]()
Oh vertel?quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:36 schreef Camplo het volgende:
[..]
Moet je eens kijken wat ze zei. Ff opgezocht en sommige dingen is gewoon uit de lucht gegrepen. Ga nu echter niet alles posten want ga zo slapen.
Ryan Babel of Quincy?quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:41 schreef Paladina het volgende:
Een voetballer en een rapper.
Roept u maar![]()
Brainpowerquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:41 schreef Paladina het volgende:
Een voetballer en een rapper.
Roept u maar![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:46 schreef Bright het volgende:
[..]
Dorpsgek
sorry, was te gemakkelijk om te laten liggen
En bedankt he'quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:20 schreef donnahvh het volgende:
tot palen is t nooit gekomen en echt een vip was t ook niet
meer een ipmja
wassie wel
quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:23 schreef donnahvh het volgende:
[..]
was jij niet![]()
dan was t vip geweest![]()
*wacht vol spanning*quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:36 schreef Camplo het volgende:
[..]
Moet je eens kijken wat ze zei. Ff opgezocht en sommige dingen is gewoon uit de lucht gegrepen. Ga nu echter niet alles posten want ga zo slapen.
Dat wist ik nog uit den bloten bol!! Maar dat komt omdat ik nog steeds de LP's (jaja!!) heb, en ze regelmatig draai. Jeugdsentiment enzoquote:Op donderdag 16 maart 2006 01:52 schreef InsertCredit het volgende:
"Habadabariwikidi".
Moest je dat google'en?
Wel mooi Hollands glitter en glamour verhaal![]()
ER, je bent toch nog steeds zo mooi en onbezonnen als een 19-jarige?...quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:45 schreef ElizabethR het volgende:
Heeft maar een maandje geduurd. En tjah, een echte VIP is het natuurlijk eigenlijk ook niet. Hij was maar effies wereldberoemd. En ach, ik was 19 en onbezonnen.
Ik gebruik Oil of Olaz, maar nee hoor, niet echtquote:Op donderdag 16 maart 2006 02:03 schreef David Letterman het volgende:
[..]
ER, je bent toch nog steeds zo mooi en onbezonnen als een 19-jarige?...![]()
Zou je het nu wel op Herman doen?quote:Op donderdag 16 maart 2006 02:11 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik gebruik Oil of Olaz, maar nee hoor, niet echt
Het mooie is er al jaren vanaf, en onbezonnen... Ach, soms wel
Grapjas hoor.quote:Op donderdag 16 maart 2006 02:15 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
Zou je het nu wel op Herman doen?
quote:Op donderdag 16 maart 2006 02:11 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik gebruik Oil of Olaz, maar nee hoor, niet echt
Het mooie is er al jaren vanaf, en onbezonnen... Ach, soms wel
Inderdaad, beter nadenken voor je stomme vragen stelt hoorquote:
Ben je ook thuis geweest?quote:Op donderdag 16 maart 2006 02:21 schreef JoPiDo het volgende:
een keertje met de dochter van Balkenende
Bedoelde meer of je hem nu je zelf wat ouder bent wel een aantrekkelijke kerel had gevonden.quote:Op donderdag 16 maart 2006 02:22 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Inderdaad, beter nadenken voor je stomme vragen stelt hoor
Of op een tijdstip posten dat je ze nog wel op een rijtje hebt. Nofi
Not really. En weltrustenquote:Op donderdag 16 maart 2006 02:24 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
Bedoelde meer of je hem nu je zelf wat ouder bent wel een aantrekkelijke kerel had gevonden.
Maar ik kan inderdaad beter m'n bed op gaan zoeken ja.
Wat een moeite om SHE te "ontmaskeren"... Nou dat wil je vast wel delen met ons allemaal, nietwaar? Dus: kom op!quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:36 schreef Camplo het volgende:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 02:21 schreef JoPiDo het volgende:
een keertje met de dochter van Balkenende
Ik wacht ook met smartquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:17 schreef DS4 het volgende:
[..]
Wat een moeite om SHE te "ontmaskeren"... Nou dat wil je vast wel delen met ons allemaal, nietwaar? Dus: kom op!
Meestal gaan daar specifieke handelingen aan vooraf en omdat naar die handelingen werd gevraagd: ja.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:32 schreef Misticle_lightning het volgende:
ik ben zwanger van een bekende VIP in Engeland, teld dat ook
Volgens mij kunnen we wachten tot we een ons wegen... losse flodder van een aandachttrekker.quote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:18 schreef The_Dijkstra het volgende:
[..]
Waarover héb je het? Leer eens fatsoenlijk Nederlands.![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:59 schreef BiMeWet het volgende:
ik ken trouwens de man die chantal janzen op het moment paalt.
Naam enzo?quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:32 schreef Misticle_lightning het volgende:
ik ben zwanger van een bekende VIP in Engeland, teld dat ook
Niet meer SHE.quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:41 schreef SHE het volgende:
Chantal deed het toch met die Sjon de Mol?
Ja dat dacht ik dus ook, sinds wanneer is dat uit dan?quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:41 schreef SHE het volgende:
Chantal deed het toch met die Sjon de Mol?
Haha, ik vroeg me al af wat hij in Val Thorens deed met een aantal Zweedse Chikkies.quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:17 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook, sinds wanneer is dat uit dan?
Haha, ja dat herinner ik mij nog goed. Een mooie avond was datquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:11 schreef SHE het volgende:
Over Sjon gesproken...Zeg Konnie, kan jij je onze encounter met Sjon & Winston nog herinneren in die BBQ toko?![]()
Moeten we trouwens snel maar weer doen![]()
Idd...tering, wat had ik die whisky zitten zegquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:13 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Haha, ja dat herinner ik mij nog goed. Een mooie avond was dat![]()
Ik kwam Sjon en zakenpartner vorige week dus nog tegen in Val Thorens.
Stuur maar een mailtje, ik breid mijn c.v. graag uit naar de provincie !quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:19 schreef haphaphap het volgende:
* meld zich vrijwillig bij SHE (heeft in wandelgangen gehoord dat SHE een starfucker is), ben lokaal een grote vip, zeer lokaal![]()
Zanger van Jovink en de Voederbietelsquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:19 schreef haphaphap het volgende:
* meld zich vrijwillig bij SHE (heeft in wandelgangen gehoord dat SHE een starfucker is), ben lokaal een grote vip, zeer lokaal![]()
Haha.. ik zie dat het SHE het nog steeds 'druk' is ... en ook haar afzetgebied gaat vergrotenquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:21 schreef SHE het volgende:
[..]
Stuur maar een mailtje, ik breid mijn c.v. graag uit naar de provincie !![]()
Jij wintquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Yolanthe Cabau van Kasbergen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Wat dacht je eens van geen van beide...quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:24 schreef haphaphap het volgende:
Ontopic, paalt een BN'er of VIP dan heel anders of gaat het iedereen om de status
Nooit van gehoord, maar ziet er lekker uit ! goe gedaanquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
SHE is alhier toch een VIP?quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:29 schreef KonnieKipke het volgende:
Gaat dit topic nou over SHE of over vips?
joer reit, wordt te veel (af)gezekenquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:29 schreef KonnieKipke het volgende:
Gaat dit topic nou over SHE of over vips?
Zijn gewoon mensen hoor...Al moet ik heel eerlijk bekennen dat G-Spott zijn naam meer dan eer aandoetquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:24 schreef haphaphap het volgende:
* CV in de maak![]()
Ontopic, paalt een BN'er of VIP dan heel anders of gaat het iedereen om de status
Heb er wel 1 op me lijstje maar om daar mee naar buiten te![]()
vertel ns!quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:33 schreef Igraine het volgende:
En heb ik ooit het aanbod van een andere Amerikaanse metalgitarist afgeslagen, wiens naam ik niet zal noemen omdat ik mij er nog steeds diep voor schaamvoor het afslaan that is...
quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:33 schreef Igraine het volgende:
Scott Garret - al zal niemand die ws kennen![]()
Verder ben ik in Scheveningen eens ternauwernood ontkomen aan Edgar Wurfbain (hier moest ik even voor googlen, ik wist alleen dat ie vroeger in goudkust heeft gespeeld)
En heb ik ooit het aanbod van een andere Amerikaanse metalgitarist afgeslagen, wiens naam ik niet zal noemen omdat ik mij er nog steeds diep voor schaamvoor het afslaan that is...
Inmiddels ben ik keurig getrouwd dus die volgende keer zal er wel niet meer komen he...quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:56 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
![]()
Volgende keer niet meer vluchten maar gwoon neuken, oke?
Mij kun je het wel vertellen.quote:
Pieter was dat hequote:Op donderdag 16 maart 2006 21:33 schreef Igraine het volgende:
Verder ben ik in Scheveningen eens ternauwernood ontkomen aan Edgar Wurfbain (hier moest ik even voor googlen, ik wist alleen dat ie vroeger in goudkust heeft gespeeld)
Ik ken hem in IRL. Haar dus ook. Dat bedoelde ik meer.quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:20 schreef schatje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Volgens mij weet heel Nederland dat wel. Het heeft uitgebreid in de bladen gestaan en programma's zoals RTL Boulevard en SBS Shownieuws hebben er ook melding van gemaakt.
ervaringsdeskundige?quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:09 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Pieter was dat heMag je van geluk spreken dat je daaraan ontkomen bent ja
Hahaha, dus Angelina WOU wel, maar je had een vriendin.. HELAASquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:23 schreef BiMeWet het volgende:
Ik heb wel angelina jolie een zoen op haar wang mogen geven.
Was bij de opnames van oceans twelve, sinds wij alle special effects maken die zo'n beetje gemaakt worden in europa (titels; mindhunters, oceans twelve, etc... zoek maar eens naar namen wie die special effects maakten, 1 grote familie; da's dus mijn familie).
Dat is toch ongeveer gelijk aan seks? Ik bedoel, dat wijf is goddelijk.
En die vrouw van mindhunters heb ik gesproken, ben d'r naam echter weer kwijt. Ik heb nog samen met mijn vader het eerste wapen ter wereld in elkaar gedraaid wat daadwerkelijk onder water 'geschoten' heeft, en waarbij enkel de kogel digitaal erin ge-edit is. De terugslag van het wapen e.d. waren echter wel echt.
En mijn tante heeft jacky chan geknuffeld.
Tot seks is het nooit gekomen echter. Dat omdat ik een lief heb.
Och mijn vorige vriendin was en is groot fan van Robbie Williams. Als zij het hypothetisch ooit tot zijn hotelkamer had geschopt.. ik zou er geen moeite mee hebben!quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:59 schreef Igraine het volgende:
[..]
Inmiddels ben ik keurig getrouwd dus die volgende keer zal er wel niet meer komen he...![]()
en je hebt geen neiging om het nu ook bij DJ billy the clit te gaan proberen?quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:32 schreef SHE het volgende:
[..]
Zijn gewoon mensen hoor...Al moet ik heel eerlijk bekennen dat G-Spott zijn naam meer dan eer aandoet![]()
Dat was mighty impressive![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 03:13 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hahaha, dus Angelina WOU wel, maar je had een vriendin.. HELAAS
Die laatste foto is van net na de daad?quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
De vraag was niet of je er een paal van kreegquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:25 schreef 2609 het volgende:
ik heb paris hilton een keer ontmoet
En in mijn geval had ik haar mijn hotelkamer uit geschopt.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 03:41 schreef Perico het volgende:
[..]
Och mijn vorige vriendin was en is groot fan van Robbie Williams. Als zij het hypothetisch ooit tot zijn hotelkamer had geschopt.. ik zou er geen moeite mee hebben!
Ik vind hem aantrekkelijker dan vroeger. Serieusquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:37 schreef Vivi het volgende:
Roel Kyvelos ja. Die is er ook niet beter op geworden mag k wel zeggen
Uiteraardquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:24 schreef haphaphap het volgende:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:18 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Kwou al zeggen, ik kan op 2 handen binair tot 1023 tellen
Groupie?quote:
Natte vinger gehaald?quote:Op maandag 20 maart 2006 15:24 schreef Dick-Schaffa het volgende:
niet echt een vip en niet gepaald, maar wel een gezoend en wat andere dingetjes met Anne van Krezip (gitaar en zus van..)
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:29 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik vind hem aantrekkelijker dan vroeger. Serieus![]()
.
Beeldige vrouw.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:48 schreef Nawien het volgende:
[..]
Verkapte ik-ken-Gspot-echt-hoor! post![]()
Ik ben ook een celeb hoor!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:17 schreef SHE het volgende:
[..]![]()
ja, ik denk het ook
Ik heb zijn ballen in mijn mond gehad doos...wat de neuk moet ik nog bewijzen?
Helaasquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:25 schreef Molluck het volgende:
[..]
Heb jij ook G-Spott's ballen in je mond gehad?![]()
Dank uquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:29 schreef Molluck het volgende:
[..]
Een dj/producer, G-Spott met dubbel t dus.
euh doos?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:17 schreef SHE het volgende:
[..]![]()
ja, ik denk het ook
Ik heb zijn ballen in mijn mond gehad doos...wat de neuk moet ik nog bewijzen?
alle hoop is gevestigd op jou spook. kom maar op met die sterke verhalenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:38 schreef Ghostbuster het volgende:ja zo kan je het ook zien
Ze zijn alleen gepaald door vips hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |