SHE!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:28 schreef Pony-Lover het volgende:
Eigenlijk moet de vraag zijn: "Welke Fok-slet heft wel eens het zaad van een VIP gestolen?" dit dan om allimentatie te claimen.
Dorpsgekquote:Op woensdag 15 maart 2006 02:14 schreef Creative1972 het volgende:
Net zoiets als dat van jou, maar dan met 200 inwoners![]()
Dat blondje moet toch iets de schuld geven van haar tanende populariteitquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:41 schreef Acathla het volgende:
Dat is ook geen fraai gedrag, maar wat de provincieen buiten 'de Randstad' er nu mee te maken hebben....![]()
een boefje is hetquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:17 schreef fr0x het volgende:
SHE is gewoon een geldwolf, echt een s churk ben jij ...
Of je liegt, of ik heb zo'n verwrongen beeld van jouquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:49 schreef SHE het volgende:
[..]
Verder ben ik ook braaf...ik kan mijn bedpartners nog steeds op 2 handen tellen
Leuk, Alex of Martijn?quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:18 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Als iedereen nou gewoon ff reageerd op de vraag ipv SHE helemaal af te zeiken. Ze reageerd toch gewoon op de vraag. Als jullie nou gewoon ff ontopic reageren.
* M3THoD_MAN zat bij het broertje van G-Spott in de klas.
Blondje?quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:48 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Dat blondje moet toch iets de schuld geven van haar tanende populariteit
"Als het gras twee kontjes hoog is"?quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:24 schreef DS4 het volgende:
*mompelt iets over maaiveld*
Nee, ik doel op het geneuzel van een stel figuren die hun frustraties over het niet hebben van een leven buiten Fok! af menen te moeten reageren op (in dit geval) SHE. Of misschien vinden ze haar stiekum wel heel erg leuk, maar weten ze dat dit de enige manier is voor hun om ooit contact te krijgen met een mooie dame.quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:25 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
"Als het gras twee kontjes hoog is"?
Martijnquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:19 schreef SHE het volgende:
Leuk, Alex of Martijn?
Namen en rugnummers willen we, BlueEyed!quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:12 schreef BlueEyed het volgende:
Gepaald helaas (nog) nooit, echter ik heb een aantal jaar geleden wel eens het genoegen gehad om tot speekseloverdracht te komen met een van de zangeressen van een toenmalig behoorlijk bekende groepBlijft een leuke herinnering
Wat is nu weer stoerdoenerij aan antwoord geven op een vraag?quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:13 schreef De_Handelaar het volgende:
nope, en zo wel.... dan zou ik er nog steeds niet stoer over gaan doen hier .
Ik ben integerquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat is nu weer stoerdoenerij aan antwoord geven op een vraag?
Een van de zangeressen van 2Unlimited (de nieuwe versie, paar hitjes gehad eind jaren 90 als ik me niet vergis, zijn daarna geruisloos van het toneel verdwenen )quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Namen en rugnummers willen we, BlueEyed!
Sorryquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:07 schreef SHE het volgende:
[..]
Ja lach maar![]()
Ik weet in elk geval wel waarom hij zichzelf Glaze noemt![]()
Hij had zijn gouden tanden netjes uitgedaan hoorquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:22 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Sorry. maar ik heb hem wel eens gesproken en hij is net zo fout als pakweg de Dark Raver
.
Ik vond het altijd best een lekker dingquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:23 schreef SHE het volgende:
Hij had zijn gouden tanden netjes uitgedaan hoor
Ik begrijp dat na Anita en Ray er een tweede divisie Two Unlimited is opgestaan?quote:Enneh...Ray is toch een jongetje?![]()
Yupquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:24 schreef Copycat het volgende:
Ik begrijp dat na Anita en Ray er een tweede divisie Two Unlimited is opgestaan?
Bijna net zo succesvol en die mag je ook zeker als VIP aanmerkenquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:25 schreef BlueEyed het volgende:
Yup![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/2_Unlimited
Gun mij nou ook eens m'n pleziertje ja! Ik moet toch ergens op kunnen terenquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:28 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Bijna net zo succesvol en die mag je ook zeker als VIP aanmerken![]()
Leer eens even Nederlands man.quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:18 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Als iedereen nou gewoon ff reageerd op de vraag ipv SHE helemaal af te zeiken. Ze reageerd toch gewoon op de vraag. Als jullie nou gewoon ff ontopic reageren.
* M3THoD_MAN zat bij het broertje van G-Spott in de klas.
Mijn ex heeft zelfs met Frouk samengewoondquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:43 schreef Duiveltja het volgende:
Collega van me heeft ook eens wat met Froukje de Both gedaan.
En toen werd ze lesbisch?quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:48 schreef SHE het volgende:
Hij is ook een starfucker trouwens...naast Froukje heeft ie ook nog Suzan ( van Lois Lane ) op zijn conto staan.
Was Monique niet de lesbiënne?quote:
Neequote:Op woensdag 15 maart 2006 14:51 schreef Litpho het volgende:
Was Monique niet de lesbiënne?
Ik kom duidelijk te weinig in SHOquote:
Een van de tweequote:Op woensdag 15 maart 2006 14:49 schreef DiNoW het volgende:
@BlueEyed:
Maar welke was het nou? Romy of Marion?
*kuch* tvp
Zooo hee! Drie verschillende bedpartners. Wat een hoer!quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:04 schreef Molluck het volgende:
Er zijn al 3 mensen in dit topic genoemd die het met Froukje de Both gedaan hebben!
Sloerie!
Ja, 3 verschillende in een kleine 150 replies, dat vind ik toch een behoorlijk groot aantal.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:14 schreef DS4 het volgende:
[..]
Zooo hee! Drie verschillende bedpartners. Wat een hoer!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |