Richard van Schooneveld ( G-spott )quote:
Je bent dus niet alleen een sloerie, maar ook nog een sloerie met slechte smaakquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:45 schreef SHE het volgende:
[..]
Richard van Schooneveld ( G-spott )
Marc. D. Baker ( bassist Dog Eat Dog , former Mucky Pup )
Glaze ( TMF the Pitch )![]()
Of minimaal wat voor soortquote:
Hoeveel niet-VIP's hebben jou gepaald dan?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:45 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat zijn echte VIP's jaquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:45 schreef SHE het volgende:
[..]
Waarom ben ik nou weer een sloerie?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:45 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Je bent dus niet alleen een sloerie, maar ook nog een sloerie met slechte smaak
immer scherpquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:46 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoeveel niet-VIP's hebben jou gepaald dan?
Met Richard heb ik 1.5 jr exclusief gepaaldquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:46 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoeveel niet-VIP's hebben jou gepaald dan?
Dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:48 schreef SHE het volgende:
[..]
Met Richard heb ik 1.5 jr exclusief gepaald
Met Marc heb ik 4 jaar een relatie gehad en Glaze was ik jong en dom
Niets sletterigs aan dus![]()
Het zal best, maar daar hebt ik nog nooooit van geheurdquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:45 schreef SHE het volgende:
[..]
Tsja, was lekker he? Graag gedaan hoor!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:43 schreef SHE het volgende:
2 X
En je gelooft het niet, maar ze vrijen net als gewone mensen !![]()
100, 200, 300....quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:49 schreef SHE het volgende:
[..]
Verder ben ik ook braaf...ik kan mijn bedpartners nog steeds op 2 handen tellen
wie?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:45 schreef SHE het volgende:
[..]
Okee okee ik neem het terug, je hebt alleen slechte smaakquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:49 schreef SHE het volgende:
[..]
Ben ik zo'n ouwe lul aan het worden? Ik kende ze ook niet.quote:
Ik was toevallig vorig jaar bij de Mipim beurs ( vastgoed ) in Cannes . Tegelijkertijd was half voetballend nederland er ook, ivm een wedstrijd in Monaco.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:51 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Voetballers neuken ook nog wel wat los en vast zit. Er is hier vast wel iemand bereden door Robin van Perzik, Hans Kraaij Junior en meer van dat soort lui.
*Telegraaf mailt*quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:54 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik was toevallig vorig jaar bij de Mipim beurs ( vastgoed ) in Cannes . Tegelijkertijd was half voetballend nederland er ook, ivm een wedstrijd in Monaco.
In de afgeladen bar dacing La Chunga, heb ik dingen gezien die het daglicht niet kunnen verdragen.
Ik mag niet uit de school klappen, maar laten we het er maar op houden dat Aaron Winter en Ronnie Koeman een stel ongelofeloze Sicko's zijn![]()
De enige die zich voorbeeldig gedroeg was Kezman![]()
Dit is wel interessant hoor. Koeman heeft altijd dat imago van ideale schoonzoon getrouwd met Bartina, maar kwam een jaar geleden in het nieuws doordat hij een dame in een hotel gepakt scheen te hebben. Dit is dus al de tweede aanwijzing van besproken gedrag.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:54 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik was toevallig vorig jaar bij de Mipim beurs ( vastgoed ) in Cannes . Tegelijkertijd was half voetballend nederland er ook, ivm een wedstrijd in Monaco.
In de afgeladen bar dacing La Chunga, heb ik dingen gezien die het daglicht niet kunnen verdragen.
Ik mag niet uit de school klappen, maar laten we het er maar op houden dat Aaron Winter en Ronnie Koeman een stel ongelofeloze Sicko's zijn![]()
De enige die zich voorbeeldig gedroeg was Kezman![]()
Natuurlijk mag dat wel, dat moet hier zelfs.quote:Ik mag niet uit de school klappen
Serieus?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:41 schreef XiChico het volgende:
Tanja van BB zit toch op dit forum
Nou vraag ik me één ding af: Hoe heb jij dat kunnen zien? Participeerde je soms in de feestvreugde offe?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:59 schreef SHE het volgende:
Ronald KOeman ideale schoonzoon???
Hij wist van gekkigheid niet in welke gaten hij het moest proppen man !!
En die Bartina is gewoon OF dom, OF vind het geld wel best. Ik gok het laatste...kan me niet voorstellen dat ze niet weet dat hij er op los neukt.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:49 schreef SHE het volgende:
[..]
Het wordt steeds leuker. Dus Koeman lag midden op de dansvloer diverse meiden anaal te plezieren?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:59 schreef SHE het volgende:
Ronald KOeman ideale schoonzoon???
Hij wist van gekkigheid niet in welke gaten hij het moest proppen man !!
Dat zal wel voor meerdere voetbalvrouwen gelden, bijvoorbeeld moslima Van Perzik. Als Robin zelfs eerwraak is ontlopen dan weet je wel hoe laat het is.quote:En die Bartina is gewoon OF dom, OF vind het geld wel best. Ik gok het laatste...kan me niet voorstellen dat ze niet weet dat hij er op los neukt.
Is u de advocaat van Koeman?quote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:41 schreef XiChico het volgende:
Tanja van BB zit toch op dit forum, dan heeft vast een fokker haal al gepaald.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:49 schreef SHE het volgende:
[..]
Plaatje doet het niet.quote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:24 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Ik dacht dat Copycat vrouw was. Deze vent is duidelijk een homo.
Yepz.quote:
Aha, now we're talking.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Yepz.
En nu gelukkig (neem ik tenminste aan) getrouwd met Robine van der Meer.
Beschouw jij jezelf als waardige concurrent dan?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:37 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik woon wel vlakbij Chris Zeegers schijnbaar.. Zou het zo lullig vinden voor Wendy. Alweer..
Klopt, en van mij hoef je niet hoorquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:14 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ik geloof er geen zak van SHE. Je kan zoveel roepen. Ja toch?
nee hoor, daar begon het festijn gewoonquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:03 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Het wordt steeds leuker. Dus Koeman lag midden op de dansvloer diverse meiden anaal te plezieren?
[..]
Dat zal wel voor meerdere voetbalvrouwen gelden, bijvoorbeeld moslima Van Perzik. Als Robin zelfs eerwraak is ontlopen dan weet je wel hoe laat het is.
Bartina is niet dom, laten we het daar op houden.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:59 schreef SHE het volgende:
En die Bartina is gewoon OF dom, OF vind het geld wel best. Ik gok het laatste...kan me niet voorstellen dat ze niet weet dat hij er op los neukt.
Ik denk dat ik Wendy eerst zou moeten vermoorden, zou wel een beetje sneu zijn voor kleine Semquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
Beschouw jij jezelf als waardige concurrent dan?
Je bent ook immers de 20 gepasseert...quote:
Ik wilde nét gaan mailen, totdat ik het laatste stukje van die zin zag.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:53 schreef SHE het volgende:
Prive mag mailen voor het bewijs en verhaal...maar daar mogen ze echt wel voor betalen![]()
Naam?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:53 schreef DS4 het volgende:
Ten aanzien van BN-ers: ook, maar in dit land stelt een bekendheid over het algemeen niet zo heel veel voor (devaluatie is ernstig ingezet met commerciële tv).
Wat was jouw rol/functie daar dan?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:53 schreef SHE het volgende:
[..]
nee hoor, daar begon het festijn gewoon
De activiteiten zelf hebben uiteindelijk plaatsgevonden in Hotel de Paris .
En hoe ik dat heb kunnen zien...ik was erbij![]()
en nee, ik heb niet gefieserikt
en meer wil ik er niet over kwijt. Prive mag mailen voor het bewijs en verhaal...maar daar mogen ze echt wel voor betalen![]()
garderobe wellicht?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:56 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Wat was jouw rol/functie daar dan?
Wat een gelul, je meldt hier dat je Koeman anderen zag palen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:53 schreef SHE het volgende:
[..]
nee hoor, daar begon het festijn gewoon
En hoe ik dat heb kunnen zien...ik was erbij![]()
en nee, ik heb niet gefieserikt
en meer wil ik er niet over kwijt. Prive mag mailen voor het bewijs en verhaal...maar daar mogen ze echt wel voor betalen![]()
Functie? Als je had gelezen had je opgemerkt dat ik er de mipim beurs bezocht.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:56 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Wat was jouw rol/functie daar dan?
DS4. Dat staat overigens ook links boven bij de posts...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:56 schreef Bupatih het volgende:
Naam?
Precies. Maar je hebt hier nog genoeg bewonderaars las ik recent nog...quote:
Euh, sorry hoor, maar volgens mij bepaal ik nog altijd zelf wat ik wel of niet kwijt wil.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:00 schreef The_Dijkstra het volgende:
[..]
Wat een gelul, je meldt hier dat je Koeman anderen zag palen.
Maar als de reply's ineens niet in jouw straatje passen, wil je opeens niks meer over kwijt en moeten anderen maar mailen. Dikke kans dat ze weinig terug krijgen.
Om een lang verhaal kort te maken :quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:01 schreef SHE het volgende:
[..]
Functie? Als je had gelezen had je opgemerkt dat ik er de mipim beurs bezocht.
We zijn het groepje tegengekomen in La chunga en daarna richting HdP getogen om het feestje voort te zetten. En dat was op 1 vloer.
The rest is low down dirty shame history
Naam van die (semi-)BN'er dus.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:02 schreef DS4 het volgende:
[..]
DS4. Dat staat overigens ook links boven bij de posts...
Ik verafschuw niets hoorquote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:04 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Om een lang verhaal kort te maken :
Je zat in een bar, zag mensen dingen doen die je verafschuwt,
dus ging je met ze mee naar een hotel,
waar vervolgens die anderen flink van bil gingen en jij verafschuwd ging zitten wezen.
O, bedoelde je dat?quote:
Tsja, kom dan ook niet rondbazuinen in dit topic dát je een BN'er hebt gepaald!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:09 schreef DS4 het volgende:
[..]
O, bedoelde je dat?![]()
Maar namen noemen vind ik persoonlijk niet chiq.
Er werd niet gevraagd "wie je hebt gepaald", maar "wier er (een VIP) heeft gepaald". Bij mijn beste weten heb ik die vraag beantwoord.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:11 schreef Bupatih het volgende:
Tsja, kom dan ook niet rondbazuinen in dit topic dát je een BN'er hebt gepaald!
Namen willen we.
Nou ja, dit klinkt heel anders alsquote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:07 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik verafschuw niets hoor![]()
Ik vond het geweldig. Wel vind ik het sneu dat ze hun partners zo belazeren..maar wie ben ik. Voor hetzelfde geld zijn daar afspraken over...weet jij veel.
Het was overigens geen publieke orgie hoor; er werd geklooit, gezopen en vooral veel gelachen en als personen zijn het prima jongens, niets mis mee. Dat wil alleen nog niet zeggen dat ik volledig sta achter hun motieven of daden.
Mag dat?
enquote:Hij wist van gekkigheid niet in welke gaten hij het moest proppen man !!
De orgie was niet publiek, maar jij hebt het wel gezien, maar je hebt niet gefieserikt... ik snap het allemaal niet meer hoorquote:nee hoor, daar begon het festijn gewoon
En hoe ik dat heb kunnen zien...ik was erbij
Er zijn wereldberoemde sterren die een fimpje hebben geschoten van hun bedprestaties. Dus als je dat zoekt: dvd-tje kopen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:13 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Precies, ik wil andere sappige, concrete, verhalen hoeren. Horen bedoel ik.
Die van Tom Sizemore was wel uhhh... erg fout met z'n tas vol drugsquote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:15 schreef DS4 het volgende:
[..]
Er zijn wereldberoemde sterren die een fimpje hebben geschoten van hun bedprestaties. Dus als je dat zoekt: dvd-tje kopen.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:04 schreef SHE het volgende:
[..]
Euh, sorry hoor, maar volgens mij bepaal ik nog altijd zelf wat ik wel of niet kwijt wil.
Ondanks dat ik persoonlijk heb ondervonden hoe vreselijk schaamteloos BN-ers met zichzelf en anderen omgaan, wil dat nog niet zeggen dat ik het nodig vind om ze met 1 emailtje of posting volledig te verwoesten.
Als ik namelijk uit was op geld of wraak of een anderssoortig onbetamelijk iets, dan had het allang breeduit in de media gestaan.
Ik heb meer klasse dan dat,
Ook hoeft niemand mij te geloven. Aan dit soort repliek heb ik een broertje dood...maar zoals altijd op internet zit er altijd wel een heikneuter tussen die zichzelf als selfproclaimed criticaster profileert,
Ruk ze
Wie?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:17 schreef L.Denninger het volgende:
Die van Tom Sizemore was wel uhhh... erg fout met z'n tas vol drugs
Niks mis met haar Nederlands, hoor.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:18 schreef The_Dijkstra het volgende:
[..]
Waarover héb je het? Leer eens fatsoenlijk Nederlands.![]()
Maar die pappen echt niet aan met de beveiligingquote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:51 schreef the_legend_killer het volgende:
Back-stage komen met mijn beroep is geen probleem.
Meiden in de showbizz zijn vaak grote sletten.
Ik hou het bij flirten je weet nooit wat daar op heeft gelegenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:51 schreef cultheld het volgende:
[..]
Maar die pappen echt niet aan met de beveiliging
Dit in tegenstelling tot andere vrouwen...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:53 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik hou het bij flirten je weet nooit wat daar op heeft gelegen
*jaloersquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben vrouw en in een ver verleden door dit heerschap gepaald.
Mark van der Loo, Buup.
met zijn beroep!!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:51 schreef the_legend_killer het volgende:
Back-stage komen met mijn beroep is geen probleem.
Meiden in de showbizz zijn vaak grote sletten.
ik heb net geneukt op een liedje van g-spott telt dat ook??quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:45 schreef SHE het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |