Okee okee ik neem het terug, je hebt alleen slechte smaakquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:49 schreef SHE het volgende:
[..]
Verder ben ik ook braaf...ik kan mijn bedpartners nog steeds op 2 handen tellen
Ben ik zo'n ouwe lul aan het worden? Ik kende ze ook niet.quote:
Ik was toevallig vorig jaar bij de Mipim beurs ( vastgoed ) in Cannes . Tegelijkertijd was half voetballend nederland er ook, ivm een wedstrijd in Monaco.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:51 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Voetballers neuken ook nog wel wat los en vast zit. Er is hier vast wel iemand bereden door Robin van Perzik, Hans Kraaij Junior en meer van dat soort lui.
*Telegraaf mailt*quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:54 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik was toevallig vorig jaar bij de Mipim beurs ( vastgoed ) in Cannes . Tegelijkertijd was half voetballend nederland er ook, ivm een wedstrijd in Monaco.
In de afgeladen bar dacing La Chunga, heb ik dingen gezien die het daglicht niet kunnen verdragen.
Ik mag niet uit de school klappen, maar laten we het er maar op houden dat Aaron Winter en Ronnie Koeman een stel ongelofeloze Sicko's zijn![]()
De enige die zich voorbeeldig gedroeg was Kezman![]()
Dit is wel interessant hoor. Koeman heeft altijd dat imago van ideale schoonzoon getrouwd met Bartina, maar kwam een jaar geleden in het nieuws doordat hij een dame in een hotel gepakt scheen te hebben. Dit is dus al de tweede aanwijzing van besproken gedrag.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:54 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik was toevallig vorig jaar bij de Mipim beurs ( vastgoed ) in Cannes . Tegelijkertijd was half voetballend nederland er ook, ivm een wedstrijd in Monaco.
In de afgeladen bar dacing La Chunga, heb ik dingen gezien die het daglicht niet kunnen verdragen.
Ik mag niet uit de school klappen, maar laten we het er maar op houden dat Aaron Winter en Ronnie Koeman een stel ongelofeloze Sicko's zijn![]()
De enige die zich voorbeeldig gedroeg was Kezman![]()
Natuurlijk mag dat wel, dat moet hier zelfs.quote:Ik mag niet uit de school klappen
Serieus?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:41 schreef XiChico het volgende:
Tanja van BB zit toch op dit forum
Nou vraag ik me één ding af: Hoe heb jij dat kunnen zien? Participeerde je soms in de feestvreugde offe?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:59 schreef SHE het volgende:
Ronald KOeman ideale schoonzoon???
Hij wist van gekkigheid niet in welke gaten hij het moest proppen man !!
En die Bartina is gewoon OF dom, OF vind het geld wel best. Ik gok het laatste...kan me niet voorstellen dat ze niet weet dat hij er op los neukt.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:49 schreef SHE het volgende:
[..]
Het wordt steeds leuker. Dus Koeman lag midden op de dansvloer diverse meiden anaal te plezieren?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:59 schreef SHE het volgende:
Ronald KOeman ideale schoonzoon???
Hij wist van gekkigheid niet in welke gaten hij het moest proppen man !!
Dat zal wel voor meerdere voetbalvrouwen gelden, bijvoorbeeld moslima Van Perzik. Als Robin zelfs eerwraak is ontlopen dan weet je wel hoe laat het is.quote:En die Bartina is gewoon OF dom, OF vind het geld wel best. Ik gok het laatste...kan me niet voorstellen dat ze niet weet dat hij er op los neukt.
Is u de advocaat van Koeman?quote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:41 schreef XiChico het volgende:
Tanja van BB zit toch op dit forum, dan heeft vast een fokker haal al gepaald.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:49 schreef SHE het volgende:
[..]
Plaatje doet het niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |