SHE!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:28 schreef Pony-Lover het volgende:
Eigenlijk moet de vraag zijn: "Welke Fok-slet heft wel eens het zaad van een VIP gestolen?" dit dan om allimentatie te claimen.
Dorpsgekquote:Op woensdag 15 maart 2006 02:14 schreef Creative1972 het volgende:
Net zoiets als dat van jou, maar dan met 200 inwoners![]()
Dat blondje moet toch iets de schuld geven van haar tanende populariteitquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:41 schreef Acathla het volgende:
Dat is ook geen fraai gedrag, maar wat de provincieen buiten 'de Randstad' er nu mee te maken hebben....![]()
een boefje is hetquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:17 schreef fr0x het volgende:
SHE is gewoon een geldwolf, echt een s churk ben jij ...
Of je liegt, of ik heb zo'n verwrongen beeld van jouquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:49 schreef SHE het volgende:
[..]
Verder ben ik ook braaf...ik kan mijn bedpartners nog steeds op 2 handen tellen
Leuk, Alex of Martijn?quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:18 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Als iedereen nou gewoon ff reageerd op de vraag ipv SHE helemaal af te zeiken. Ze reageerd toch gewoon op de vraag. Als jullie nou gewoon ff ontopic reageren.
* M3THoD_MAN zat bij het broertje van G-Spott in de klas.
Blondje?quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:48 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Dat blondje moet toch iets de schuld geven van haar tanende populariteit
"Als het gras twee kontjes hoog is"?quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:24 schreef DS4 het volgende:
*mompelt iets over maaiveld*
Nee, ik doel op het geneuzel van een stel figuren die hun frustraties over het niet hebben van een leven buiten Fok! af menen te moeten reageren op (in dit geval) SHE. Of misschien vinden ze haar stiekum wel heel erg leuk, maar weten ze dat dit de enige manier is voor hun om ooit contact te krijgen met een mooie dame.quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:25 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
"Als het gras twee kontjes hoog is"?
Martijnquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:19 schreef SHE het volgende:
Leuk, Alex of Martijn?
Namen en rugnummers willen we, BlueEyed!quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:12 schreef BlueEyed het volgende:
Gepaald helaas (nog) nooit, echter ik heb een aantal jaar geleden wel eens het genoegen gehad om tot speekseloverdracht te komen met een van de zangeressen van een toenmalig behoorlijk bekende groepBlijft een leuke herinnering
Wat is nu weer stoerdoenerij aan antwoord geven op een vraag?quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:13 schreef De_Handelaar het volgende:
nope, en zo wel.... dan zou ik er nog steeds niet stoer over gaan doen hier .
Ik ben integerquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat is nu weer stoerdoenerij aan antwoord geven op een vraag?
Een van de zangeressen van 2Unlimited (de nieuwe versie, paar hitjes gehad eind jaren 90 als ik me niet vergis, zijn daarna geruisloos van het toneel verdwenen )quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Namen en rugnummers willen we, BlueEyed!
Sorryquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:07 schreef SHE het volgende:
[..]
Ja lach maar![]()
Ik weet in elk geval wel waarom hij zichzelf Glaze noemt![]()
Hij had zijn gouden tanden netjes uitgedaan hoorquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:22 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Sorry. maar ik heb hem wel eens gesproken en hij is net zo fout als pakweg de Dark Raver
.
Ik vond het altijd best een lekker dingquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:23 schreef SHE het volgende:
Hij had zijn gouden tanden netjes uitgedaan hoor
Ik begrijp dat na Anita en Ray er een tweede divisie Two Unlimited is opgestaan?quote:Enneh...Ray is toch een jongetje?![]()
Yupquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:24 schreef Copycat het volgende:
Ik begrijp dat na Anita en Ray er een tweede divisie Two Unlimited is opgestaan?
Bijna net zo succesvol en die mag je ook zeker als VIP aanmerkenquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:25 schreef BlueEyed het volgende:
Yup![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/2_Unlimited
Gun mij nou ook eens m'n pleziertje ja! Ik moet toch ergens op kunnen terenquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:28 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Bijna net zo succesvol en die mag je ook zeker als VIP aanmerken![]()
Leer eens even Nederlands man.quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:18 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Als iedereen nou gewoon ff reageerd op de vraag ipv SHE helemaal af te zeiken. Ze reageerd toch gewoon op de vraag. Als jullie nou gewoon ff ontopic reageren.
* M3THoD_MAN zat bij het broertje van G-Spott in de klas.
Mijn ex heeft zelfs met Frouk samengewoondquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:43 schreef Duiveltja het volgende:
Collega van me heeft ook eens wat met Froukje de Both gedaan.
En toen werd ze lesbisch?quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:48 schreef SHE het volgende:
Hij is ook een starfucker trouwens...naast Froukje heeft ie ook nog Suzan ( van Lois Lane ) op zijn conto staan.
Was Monique niet de lesbiënne?quote:
Neequote:Op woensdag 15 maart 2006 14:51 schreef Litpho het volgende:
Was Monique niet de lesbiënne?
Ik kom duidelijk te weinig in SHOquote:
Een van de tweequote:Op woensdag 15 maart 2006 14:49 schreef DiNoW het volgende:
@BlueEyed:
Maar welke was het nou? Romy of Marion?
*kuch* tvp
Zooo hee! Drie verschillende bedpartners. Wat een hoer!quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:04 schreef Molluck het volgende:
Er zijn al 3 mensen in dit topic genoemd die het met Froukje de Both gedaan hebben!
Sloerie!
Ja, 3 verschillende in een kleine 150 replies, dat vind ik toch een behoorlijk groot aantal.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:14 schreef DS4 het volgende:
[..]
Zooo hee! Drie verschillende bedpartners. Wat een hoer!![]()
Is dat Thomas Kool toevallig?! Met hem heb ik jaren op de lagere school gezetenquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:20 schreef Bonobo11 het volgende:
De broer van een vriend van meheeft jaren Froukje de Both gepaald
Nou, drie mensen kennen iemand die... Twee daarvan kennen iemand die een relatie met haar hadden (kan theoretisch dus nog om dezelfde persoon gaan ook). Een enkele heeft een collega die beweert (het is info uit tweede hand) ooit wat met Froukje gedaan te hebben.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:16 schreef Molluck het volgende:
Ja, 3 verschillende in een kleine 150 replies, dat vind ik toch een behoorlijk groot aantal.
Heeft die toevallig ook froukje de both gepaald?quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:59 schreef BiMeWet het volgende:
ik ken trouwens de man die chantal janzen op het moment paalt.
En haar kin is echt zo eng als hij op TV lijkt.
En mijn vader is uit eten geweest met katja schuurmans en heeft een microfoontje op chantal janzen geplakt, waarbij zijn handen bij haar borsten in de buurt moesten werken.
Leuk he, familie die special effects doet in de filmwereld.
De hele familie?quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:01 schreef Grimm het volgende:
Heeft die toevallig ook froukje de both gepaald?
nee, palen doet ie niet aan, hij is al 25 jaar lang trouw aan zijn vrouwquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:01 schreef Grimm het volgende:
[..]
Heeft die toevallig ook froukje de both gepaald?
En palen is er daarmee niet meer bij?quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:22 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
nee, palen doet ie niet aan, hij is al 25 jaar lang trouw aan zijn vrouw![]()
Ouders neuken niet.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:59 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
En palen is er daarmee niet meer bij?
Oh, ik dacht dat ze al een aantal jaar exclusief van de damesliefde was. Verkeerd gedacht, dusquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:05 schreef SHE het volgende:
Da's geen potje hoor..die is een alleseter...heeft ook wel meer vriendjes gehad
Ach wat een onzin, daarbij woont ze ook nog eens in Amstelveen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:14 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Froukje is de hoer van Amsterdam
vast wel, maar die wordt binnen no time voor slet of sloerie uitgemaakt, dus die houdt haar bek nu wel..quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:16 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Er MOET hier statistisch gezien toch een vrouwelijke Fokker rondlopen die die hanige reu van een Xander de la Buissoniere over zich heen heeft gehad?
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:45 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Je bent dus niet alleen een sloerie, maar ook nog een sloerie met slechte smaak
Ligt eraan. Was je naakt? Was zij naakt? Waar waren je handen tijdens de omhelzing... en de hare?quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:50 schreef kastanova het volgende:
Ik heb Hummie van der Tonnekreek omhelst, telt dat ook?
Nee, nee, net boven haar kont, net boven mijn kont alhoewel ze wel steeds lager ging.quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ligt eraan. Was je naakt? Was zij naakt? Waar waren je handen tijdens de omhelzing... en de hare?
Sterkte, ook.
Met leugens kom je ook niet verquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:26 schreef SHE het volgende:
Ik ben de enkeling die nog ontopic reageert in dit topic en nog zijn er azijnpissers die je vervolgens onheus bejegenen. Waarom ze internet ooit tot in de provincie hebben doorgevoerd is mij een raadsel
Moet je eens kijken wat ze zei. Ff opgezocht en sommige dingen is gewoon uit de lucht gegrepen. Ga nu echter niet alles posten want ga zo slapen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:47 schreef Devlinsect het volgende:
Dit hele topic stinkt. De enige die iets heeft geroepen is SHE. En de FOK!rukkertjes gaan eroverheen.
Over haar reacties wel te verstaan. Als je er geen reet van gelooft, jammer dan.![]()
Oh vertel?quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:36 schreef Camplo het volgende:
[..]
Moet je eens kijken wat ze zei. Ff opgezocht en sommige dingen is gewoon uit de lucht gegrepen. Ga nu echter niet alles posten want ga zo slapen.
Ryan Babel of Quincy?quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:41 schreef Paladina het volgende:
Een voetballer en een rapper.
Roept u maar![]()
Brainpowerquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:41 schreef Paladina het volgende:
Een voetballer en een rapper.
Roept u maar![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:46 schreef Bright het volgende:
[..]
Dorpsgek
sorry, was te gemakkelijk om te laten liggen
En bedankt he'quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:20 schreef donnahvh het volgende:
tot palen is t nooit gekomen en echt een vip was t ook niet
meer een ipmja
wassie wel
quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:23 schreef donnahvh het volgende:
[..]
was jij niet![]()
dan was t vip geweest![]()
*wacht vol spanning*quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:36 schreef Camplo het volgende:
[..]
Moet je eens kijken wat ze zei. Ff opgezocht en sommige dingen is gewoon uit de lucht gegrepen. Ga nu echter niet alles posten want ga zo slapen.
Dat wist ik nog uit den bloten bol!! Maar dat komt omdat ik nog steeds de LP's (jaja!!) heb, en ze regelmatig draai. Jeugdsentiment enzoquote:Op donderdag 16 maart 2006 01:52 schreef InsertCredit het volgende:
"Habadabariwikidi".
Moest je dat google'en?
Wel mooi Hollands glitter en glamour verhaal![]()
ER, je bent toch nog steeds zo mooi en onbezonnen als een 19-jarige?...quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:45 schreef ElizabethR het volgende:
Heeft maar een maandje geduurd. En tjah, een echte VIP is het natuurlijk eigenlijk ook niet. Hij was maar effies wereldberoemd. En ach, ik was 19 en onbezonnen.
Ik gebruik Oil of Olaz, maar nee hoor, niet echtquote:Op donderdag 16 maart 2006 02:03 schreef David Letterman het volgende:
[..]
ER, je bent toch nog steeds zo mooi en onbezonnen als een 19-jarige?...![]()
Zou je het nu wel op Herman doen?quote:Op donderdag 16 maart 2006 02:11 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik gebruik Oil of Olaz, maar nee hoor, niet echt
Het mooie is er al jaren vanaf, en onbezonnen... Ach, soms wel
Grapjas hoor.quote:Op donderdag 16 maart 2006 02:15 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
Zou je het nu wel op Herman doen?
quote:Op donderdag 16 maart 2006 02:11 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik gebruik Oil of Olaz, maar nee hoor, niet echt
Het mooie is er al jaren vanaf, en onbezonnen... Ach, soms wel
Inderdaad, beter nadenken voor je stomme vragen stelt hoorquote:
Ben je ook thuis geweest?quote:Op donderdag 16 maart 2006 02:21 schreef JoPiDo het volgende:
een keertje met de dochter van Balkenende
Bedoelde meer of je hem nu je zelf wat ouder bent wel een aantrekkelijke kerel had gevonden.quote:Op donderdag 16 maart 2006 02:22 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Inderdaad, beter nadenken voor je stomme vragen stelt hoor
Of op een tijdstip posten dat je ze nog wel op een rijtje hebt. Nofi
Not really. En weltrustenquote:Op donderdag 16 maart 2006 02:24 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
Bedoelde meer of je hem nu je zelf wat ouder bent wel een aantrekkelijke kerel had gevonden.
Maar ik kan inderdaad beter m'n bed op gaan zoeken ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |