Ryan Babel of Quincy?quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:41 schreef Paladina het volgende:
Een voetballer en een rapper.
Roept u maar![]()
Brainpowerquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:41 schreef Paladina het volgende:
Een voetballer en een rapper.
Roept u maar![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:46 schreef Bright het volgende:
[..]
Dorpsgek
sorry, was te gemakkelijk om te laten liggen
En bedankt he'quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:20 schreef donnahvh het volgende:
tot palen is t nooit gekomen en echt een vip was t ook niet
meer een ipmja
wassie wel
quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:23 schreef donnahvh het volgende:
[..]
was jij niet![]()
dan was t vip geweest![]()
*wacht vol spanning*quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:36 schreef Camplo het volgende:
[..]
Moet je eens kijken wat ze zei. Ff opgezocht en sommige dingen is gewoon uit de lucht gegrepen. Ga nu echter niet alles posten want ga zo slapen.
Dat wist ik nog uit den bloten bol!! Maar dat komt omdat ik nog steeds de LP's (jaja!!) heb, en ze regelmatig draai. Jeugdsentiment enzoquote:Op donderdag 16 maart 2006 01:52 schreef InsertCredit het volgende:
"Habadabariwikidi".
Moest je dat google'en?
Wel mooi Hollands glitter en glamour verhaal![]()
ER, je bent toch nog steeds zo mooi en onbezonnen als een 19-jarige?...quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:45 schreef ElizabethR het volgende:
Heeft maar een maandje geduurd. En tjah, een echte VIP is het natuurlijk eigenlijk ook niet. Hij was maar effies wereldberoemd. En ach, ik was 19 en onbezonnen.
Ik gebruik Oil of Olaz, maar nee hoor, niet echtquote:Op donderdag 16 maart 2006 02:03 schreef David Letterman het volgende:
[..]
ER, je bent toch nog steeds zo mooi en onbezonnen als een 19-jarige?...![]()
Zou je het nu wel op Herman doen?quote:Op donderdag 16 maart 2006 02:11 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik gebruik Oil of Olaz, maar nee hoor, niet echt
Het mooie is er al jaren vanaf, en onbezonnen... Ach, soms wel
Grapjas hoor.quote:Op donderdag 16 maart 2006 02:15 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
Zou je het nu wel op Herman doen?
quote:Op donderdag 16 maart 2006 02:11 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik gebruik Oil of Olaz, maar nee hoor, niet echt
Het mooie is er al jaren vanaf, en onbezonnen... Ach, soms wel
Inderdaad, beter nadenken voor je stomme vragen stelt hoorquote:
Ben je ook thuis geweest?quote:Op donderdag 16 maart 2006 02:21 schreef JoPiDo het volgende:
een keertje met de dochter van Balkenende
Bedoelde meer of je hem nu je zelf wat ouder bent wel een aantrekkelijke kerel had gevonden.quote:Op donderdag 16 maart 2006 02:22 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Inderdaad, beter nadenken voor je stomme vragen stelt hoor
Of op een tijdstip posten dat je ze nog wel op een rijtje hebt. Nofi
Not really. En weltrustenquote:Op donderdag 16 maart 2006 02:24 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
Bedoelde meer of je hem nu je zelf wat ouder bent wel een aantrekkelijke kerel had gevonden.
Maar ik kan inderdaad beter m'n bed op gaan zoeken ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |