Wat een moeite om SHE te "ontmaskeren"... Nou dat wil je vast wel delen met ons allemaal, nietwaar? Dus: kom op!quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:36 schreef Camplo het volgende:
Moet je eens kijken wat ze zei. Ff opgezocht en sommige dingen is gewoon uit de lucht gegrepen. Ga nu echter niet alles posten want ga zo slapen.

quote:Op donderdag 16 maart 2006 02:21 schreef JoPiDo het volgende:
een keertje met de dochter van Balkenende

Ik wacht ook met smartquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:17 schreef DS4 het volgende:
[..]
Wat een moeite om SHE te "ontmaskeren"... Nou dat wil je vast wel delen met ons allemaal, nietwaar? Dus: kom op!

Meestal gaan daar specifieke handelingen aan vooraf en omdat naar die handelingen werd gevraagd: ja.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:32 schreef Misticle_lightning het volgende:
ik ben zwanger van een bekende VIP in Engeland, teld dat ook

Volgens mij kunnen we wachten tot we een ons wegen... losse flodder van een aandachttrekker.quote:

quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:18 schreef The_Dijkstra het volgende:
[..]
Waarover héb je het? Leer eens fatsoenlijk Nederlands.![]()

quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:59 schreef BiMeWet het volgende:
ik ken trouwens de man die chantal janzen op het moment paalt.

Naam enzo?quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:32 schreef Misticle_lightning het volgende:
ik ben zwanger van een bekende VIP in Engeland, teld dat ook

Niet meer SHE.quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:41 schreef SHE het volgende:
Chantal deed het toch met die Sjon de Mol?

Ja dat dacht ik dus ook, sinds wanneer is dat uit dan?quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:41 schreef SHE het volgende:
Chantal deed het toch met die Sjon de Mol?

Haha, ik vroeg me al af wat hij in Val Thorens deed met een aantal Zweedse Chikkies.quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:17 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook, sinds wanneer is dat uit dan?

Haha, ja dat herinner ik mij nog goed. Een mooie avond was datquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:11 schreef SHE het volgende:
Over Sjon gesproken...Zeg Konnie, kan jij je onze encounter met Sjon & Winston nog herinneren in die BBQ toko?![]()
Moeten we trouwens snel maar weer doen![]()

Idd...tering, wat had ik die whisky zitten zegquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:13 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Haha, ja dat herinner ik mij nog goed. Een mooie avond was dat![]()
Ik kwam Sjon en zakenpartner vorige week dus nog tegen in Val Thorens.

Stuur maar een mailtje, ik breid mijn c.v. graag uit naar de provincie !quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:19 schreef haphaphap het volgende:
* meld zich vrijwillig bij SHE (heeft in wandelgangen gehoord dat SHE een starfucker is), ben lokaal een grote vip, zeer lokaal![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |