Valt mee. Ik zou zo op vakantie willen, alleen dat kan dit jaar nietquote:
Omdatquote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Valt mee. Ik zou zo op vakantie willen, alleen dat kan dit jaar niet![]()
Dat klinkt zo gek nog nietquote:
Who doesn'tquote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:41 schreef Misstique het volgende:
I need a vacation.
Een casco nieuwbouwhuis gekocht, dat moet ook nog ingericht worden. Er zit alleeen een toilet in op het momentquote:
Strand hoeft niet, een boot op zee is voldoende!quote:
Jah... een bed en bank is ook wel tofquote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een casco nieuwbouwhuis gekocht, dat moet ook nog ingericht worden. Er zit alleeen een toilet in op het moment
Wanneer ben ik OP-waardig?
Mijn avatar is al naaktquote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Jah... een bed en bank is ook wel tof
Als je naakt foto's gepost hebt.... uiteraard van jezelf. Kijk van mij hoeft het niet maar zo zijn de regels
Hmm... lijkt me voldoende.... ik zie geen reden om in de OP te willen maargoed. Van mij mag je erin staan. Ze hebben mij ook ineens toegevoegd een keerquote:
Van mij hoeft het niet, ik vroeg het me alleen af. In singles en in SC R&P werd het verboden, kliekjesvorming zou het in de hand werken. Alsof het boeit, iedereen leest en lurkt meequote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Hmm... lijkt me voldoende.... ik zie geen reden om in de OP te willen maargoed. Van mij mag je erin staan. Ze hebben mij ook ineens toegevoegd een keer
Tsja... ik zie het probleem er ook niet zo van in persoonlijkquote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Van mij hoeft het niet, ik vroeg het me alleen af. In singles en in SC R&P werd het verboden, kliekjesvorming zou het in de hand werken. Alsof het boeit, iedereen leest en lurkt mee
hier ookquote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Goedemorgen!
Hier schijnt heerlijk het zonnetje!
![]()
Maar je bent toch niet singlequote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:55 schreef Pheno het volgende:
Nog 15 posts.
Als de singlereeks er nog was, had ik die binnen het kwartier
En in R&P SC post ik een tijd niet meer. Ik maak het mezelf moeilijk.
En ik blijf honger hebben! En ik wil zon, zee en bier!
Nu nog bier!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Goedemorgen!
Hier schijnt heerlijk het zonnetje!
![]()
Kloptquote:
Geen idee.... ik kom hier ook nooitquote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:58 schreef Stofje het volgende:
Bikini's? Blote borsten? Nakende kleine kindertjes? Dikke mannen? Nada! Wat is dit voor zuigend topic?
Alsof dat met één druk op een knop geregeld is..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nu nog bier!
Hier schijnt de zon ook, maar ik wil temperaturen van 20+ graag
U vraagt, wij draaien:quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:58 schreef Stofje het volgende:
Bikini's? Blote borsten? Nakende kleine kindertjes? Dikke mannen? Nada! Wat is dit voor zuigend topic?
Realist.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Alsof dat met één druk op een knop geregeld is..
Dat is hetzelfde als: Ik vind rode auto's heel mooi. En dan een rood plaatje posten.quote:
Meisjesforum.net was het toch?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hier blijft het hopelijk bij, zit niet op naakte kindertjes te wachten!
Kan wel zeggen dat het 20 graden buiten is, maar als ie dan longontsteking krijgt heb ik het gedaanquote:
We waren toch aan het fantaseren over stranden vol tieten en bier?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Kan wel zeggen dat het 20 graden buiten is, maar als ie dan longontsteking krijgt heb ik het gedaan![]()
Vanaf 20.... tot 22 dan graag.... ahh well... jij wil toch geen foto's van mij zienquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Doe dan jongetjes![]()
(vanaf 20 of zo)
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hier blijft het hopelijk bij, zit niet op naakte kindertjes te wachten!
Niets... maar ik hoef ze niet naakt te zienquote:
quote:
Ach, elke leeftijd heeft wel zijn prettige kanten.. En elke wedstrijd zit ik weer te genieten!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Vanaf 20.... tot 22 dan graag.... ahh well... jij wil toch geen foto's van mij zien
Haha! ok danquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ach, elke leeftijd heeft wel zijn prettige kanten.. En elke wedstrijd zit ik weer te genieten!
Wat staat er in jouw ondertitel?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Seizoen is bijna afgelopen, dat wel..
Komt wel weer een nieuwe tochquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Seizoen is bijna afgelopen, dat wel..
Misstique.quote:
Vertaling bedoel ik.quote:
Lijkt me welquote:
Naar huisquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:19 schreef Misstique het volgende:
Nog 1 peuk en dan weg.
Ik ben nu thuis, heb zo afspraken.quote:
de sudoku kampioenschappenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Wji staan tweede in de competitie![]()
Ik ben zo trots op mijn mannen
![]()
Trouwens mijn jeugd doet het de laatste tijd ook geweldig!![]()
Je ontvangt ook thuis?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ben nu thuis, heb zo afspraken.
Kerel bij mij op de Fitness zit in de nerderlandse selectiequote:
quote:
Nee.... anders ging ze niet wegquote:
Zo ver zullen mijn heren wel niet komenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:24 schreef jackson het volgende:
[..]
Kerel bij mij op de Fitness zit in de nerderlandse selectie
Waterpolo is opzich best wel tof ja. Conditioneel echt niet te harden zegquote:
En je moet tegen een stootje kunnen!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:27 schreef jackson het volgende:
[..]
Waterpolo is opzich best wel tof ja. Conditioneel echt niet te harden zeg
Dat was met voetbal ook dus daar ben ik wel aan gewendquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En je moet tegen een stootje kunnen!
Op vakantie waterpolo'en is altijd leukquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Geloof me, dit is nog net even wat erger!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:29 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat was met voetbal ook dus daar ben ik wel aan gewend
ik ken ook van die flippo'squote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Duwen en trekken misschien ja. Maar weinig echt pijn... en dat is wel anders als iemand je voor je poten schopt.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Geloof me, dit is nog net even wat erger!
[afbeelding]
Mm, toch heeft waterpolo in verhouding veel minder blessures!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:31 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik ken ook van die flippo's
waarom was je niet op school?
- gebroken jukbeen en een hersenschuddinghoe flik je dat?
- ja waterpolo he
klote
- ach kan gebeuren
Aan tepels trekken, in ballen knijpen... Bij een ruige wedstrijd hoort dat er allemaal bij...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Duwen en trekken misschien ja. Maar weinig echt pijn... en dat is wel anders als iemand je voor je poten schopt.
Hmm... is ook kut.... maar met 0 graden een bal op je bovenbeen lijkt me nogsteeds ergerquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Aan tepels trekken, in ballen knijpen... Bij een ruige wedstrijd hoort dat er allemaal bij...
Klinkt als iets voor erodomequote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Aan tepels trekken, in ballen knijpen... Bij een ruige wedstrijd hoort dat er allemaal bij...
Hmmjah.... maar dan niet in et water denkquote:
geloof me, ik heb van die waterpolowedstrijden gezien, als je niet met minstens 3 blauwe ogen uit het bad kwam, telde je niet mee... en dat was de jeugdcompetitiequote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:34 schreef jackson het volgende:
[..]
Hmm... is ook kut.... maar met 0 graden een bal op je bovenbeen lijkt me nogsteeds erger. Maargoed, het klapt er aardig op dan ja
Ach, ze maakt er zelf wel een plas vochtquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Hmmjah.... maar dan niet in et water denk
Ik geloof etquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:36 schreef mcDavid het volgende:
[..]
geloof me, ik heb van die waterpolowedstrijden gezien, als je niet met minstens 3 blauwe ogen uit het bad kwam, telde je niet mee... en dat was de jeugdcompetitie
Zo is het ook weerquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, ze maakt er zelf wel een plas vocht
wattan? toch niet vrij?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:43 schreef Pheno het volgende:
Sjees, dit zou mijn vrije week zijn en ik was er ook echt op ingesteld. Ik heb geen flikker zin om maar iets tussen het fok!ken door te doen
Ik heb vandaag nog weinig anders gedaanquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:43 schreef Pheno het volgende:
Sjees, dit zou mijn vrije week zijn en ik was er ook echt op ingesteld. Ik heb geen flikker zin om maar iets tussen het fok!ken door te doen
ik ben nog aant ontbijten, tussendoorquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog weinig anders gedaan
Nee, inderdaad. Het bedrijf dat de vloer bij ons komt leggen kwam niet opdagen, nu komen ze eind deze week. In het huis is voor de rest alles wat we zelf kunnen al gedaan, inrichten zonder vloer gaat zo moeilijkquote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Het bedrijf dat de vloer bij ons komt leggen kwam niet opdagen, nu komen ze eind deze week. In het huis is voor de rest alles wat we zelf kunnen al gedaan, inrichten zonder vloer gaat zo moeilijkEn dat wilde ik deze week normaal gesproken doen, thuis zitten niksen doe ik niet.
Die vrije dagen kan ik beter besteden. Dus deze week maar op mijn werk weinig doen. Ik had alles al gedaan en ik was vrijgepland. Dus geen cursisten, en mijn nevenactiviteiten zijn ook al gebeurd.
Betaald fok!ken is ok, ole ole
Maar jij zit thuis... ik op me werkquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:50 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik ben nog aant ontbijten, tussendoor
Ik wil in mijn nieuwe huisquote:
Aantal posts: 20000 (gemiddeld 15 per dag)quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:57 schreef Pheno het volgende:
![]()
20.000
![]()
![]()
Zo, officieel geen leven en een domme baas die niet merkt dat ik m'n tijd hier verdoe
Ach, een beetje kloten met de proxies en ze merken er niets vanquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Aantal posts: 20000 (gemiddeld 15 per dag)
Goed werk. Vooral dat van die baas
Zo is dat. Dat doe ik hier niet eens.... ze zoeken het maar uitquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, een beetje kloten met de proxies en ze merken er niets van
dus dat wat ik altijd thuis doe... daar kun je je gewoon voor laten betalen!quote:
Nou... om nou te zeggen dat deze stage zo lekker betaald... neuhhhhquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:01 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dus dat wat ik altijd thuis doe... daar kun je je gewoon voor laten betalen!
wat doe ik verkeerd?
okai, maar ik krijg niks!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Nou... om nou te zeggen dat deze stage zo lekker betaald... neuhhhh
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:01 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dus dat wat ik altijd thuis doe... daar kun je je gewoon voor laten betalen!
wat doe ik verkeerd?
Hmmjah.... ga "werk" zoeken zou ik zeggenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:04 schreef mcDavid het volgende:
[..]
okai, maar ik krijg niks!
sterker nog, eigenlijk kost het geld, want ik moet huur en de internetverbinding betalen!
goed idee!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:09 schreef jackson het volgende:
[..]
Hmmjah.... ga "werk" zoeken zou ik zeggen
Kan je niet beter ff bellen dan.... anders moet je er helemaal heen. Of woon je ernaastquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]
goed idee!
waar te beginnen?
ik ben trouwens ff naar school, nieuw wachtwoord aanvragen, ben um vergeten
Jah.... nog maar 2,5 dagquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:02 schreef wolfrolf het volgende:
bijna weekend!
gezellig bij collega op de bank dusquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:10 schreef Janetje het volgende:
Morgen is het weekend voor mij..
St. Paddy's day.. tof men.. extra vrije dagen..
Wel kut dat ik mn hostel uit geschopt wordt dan![]()
Dit gebeurt wel vaker.... maar het is nieuw voor jouquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:17 schreef Pheno het volgende:
Ik heb wat gegeten en de honger is weg
ja, deze papzak heeft normaal altijd hongerquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Dit gebeurt wel vaker.... maar het is nieuw voor jou?
Ben door een andere collega uitgenodigd voor een feestje.. Kan ook de rest van het weekend blijven..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:13 schreef killswitch het volgende:
[..]
gezellig bij collega op de bank dus
hey meiske
frisse neus halenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Kan je niet beter ff bellen dan.... anders moet je er helemaal heen. Of woon je ernaast
Oeh, ga je gezond doen?quote:
Papzakken gaan het helemaal worden in 2006quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
ja, deze papzak heeft normaal altijd honger
True! Ziet er best lekker uit hierquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:29 schreef mcDavid het volgende:
[..]
zonde om de hele dag binnen te zitten met dit weer toch!
Ben je vrij vandaagquote:
Als het mag van jequote:
Het is hier ranzig bewolktquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:29 schreef mcDavid het volgende:
[..]
zonde om de hele dag binnen te zitten met dit weer toch!
Ik ook... en dan weer de racefiets pakkenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is hier ranzig bewolkt
Ik wil de zomer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vrij? sjah... k hoop hetquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Ben je vrij vandaag?!
Nog wat nuttigs doen ?!
Mountainbike en fotocameraquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:35 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik ook... en dan weer de racefiets pakken
ach, beetje cirrostratus hier... is best te doen. maar t ruikt gewoon zo lekker fris buiten!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is hier ranzig bewolkt
Ik wil de zomer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Goed werk!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:36 schreef mcDavid het volgende:
[..]
vrij? sjah... k hoop het
k ben nu es ff op internet aant struinen voor bijbaantjes...
Tof... maar vol knallen op die mountainbike... of rustig toeren ?quote:
Knallen. Rustig toeren doe ik wel als ik toerist ben. Alhoewelquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:40 schreef jackson het volgende:
[..]
Tof... maar vol knallen op die mountainbike... of rustig toeren ?
Ik ben ook van het vol knallen. Opbouwen heb ik nu al geen zin in en het seizoen moet nog beginnen maarja. Eerste paar keer maar rustig aan doenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Knallen. Rustig toeren doe ik wel als ik toerist ben. Alhoewel
Heerlijk in nieuw zeeland bij bay of islands gefietst in de bossen, eens een keer rustig genieten van de natuur. Alleen die bergen op he, dus rustig was het niet echt
Ik zou zo weer terug willen
![]()
hey stofje, weet je wat ik me nou al heel lang afvraag?quote:
Nee, alleen die latex handschoenenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:00 schreef mcDavid het volgende:
[..]
hey stofje, weet je wat ik me nou al heel lang afvraag?
heb jij nu een fetish voor schoonmakers?
Dat vraag jij je al heel lang af?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:00 schreef mcDavid het volgende:
[..]
hey stofje, weet je wat ik me nou al heel lang afvraag?
heb jij nu een fetish voor schoonmakers?
Ik ben een heel onzeker, zielig hoopje mens. Ik heb die steun en die aanbidding nodig.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Maar niet te vaak, je bent al arrogant genoeg![]()
Dat we elkaar kunnen "quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:02 schreef Bupatih het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/831033 Stofje!
Het is toch een goed idee?
hou die zooi lekker in het c:rew forumquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:02 schreef Bupatih het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/831033 Stofje!
Het is toch een goed idee?
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:04 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat we elkaar kunnen "" en ook kunnen "
"?
Ja, ik ben voor.
Daar kwam dus geen hond!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:05 schreef mcDavid het volgende:
[..]
hou die zooi lekker in het c:rew forum
Weet je al welke?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:05 schreef Stofje het volgende:
Ik ga even een vrouw van het station halen.
Degene die op de afgesproken tijd op de afgesproken plaats op Utrecht CS staat. Dat kan óók een 67-jarige negroďde travestiet zijn, ja.quote:
Graag gedaan!!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:03 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ja. blij dat ik eindelijk het antwoord weet![]()
dankje VM!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook leeg
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Graag gedaan!!ik bedoelde m/vSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ok, doe Mt maar de groeten danquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:08 schreef Stofje het volgende:
[..]
Degene die op de afgesproken tijd op de afgesproken plaats op Utrecht CS staat. Dat kan óók een 67-jarige negroďde travestiet zijn, ja.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Graag gedaan!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
Ik welquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:16 schreef mcDavid het volgende:
[..]
en nu dacht je dat wij niet door hadden dat het een plaatje is i.p.v. een spoiler?
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:16 schreef mcDavid het volgende:
[..]
en nu dacht je dat wij niet door hadden dat het een plaatje is i.p.v. een spoiler?
quote:
Leer je publiek kennen, McD. Leer je publiek kennen.quote:
Ach, ik moet soms nog veel leren, of gewoon vaker komenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
[..]
Leer je publiek kennen, McD. Leer je publiek kennen.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Of gewoon Bupa's flauwe grapjes doorhebben.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ach, ik moet soms nog veel leren, of gewoon vaker komen![]()
Tsja, 't is wel zo.quote:
In deze zal ik niet weer zo snel trappenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Of gewoon Bupa's flauwe grapjes doorhebben.
Oh wacht...dan moet je nog veel leren of vaker langskomen.
jaquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:49 schreef Misstique het volgende:
Is Fok! bij jullie ook zo retetraag?
Vreemd.... hier is het echt prima te doenquote:
Ik heb hier echt nergens last van. Alleen als ik gepost heb duurt het even langer. Maarja... ik heb toch niets beters te doenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:10 schreef Pheno het volgende:
Het is hier bagger traag, maar ik wil niets anders doen
Niks mis met een gebbetje op zijn tijd, dacht ik zo.quote:
Zeker niet... ik heb er alleen nix meequote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niks mis met een gebbetje op zijn tijd, dacht ik zo.
Maar waarom ten koste van mij? Wat heb ik jou ooit misdaan?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niks mis met een gebbetje op zijn tijd, dacht ik zo.
Niet ten koste van jou!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:27 schreef Misstique het volgende:
[..]
Maar waarom ten koste van mij? Wat heb ik jou ooit misdaan?![]()
misschien moet ik dat toch es proberenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niet ten koste van jou!
Je kent de aloude regel "Meisjes plagen, kusjes vragen" toch wel?![]()
Daar heb je je goed uit gered.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niet ten koste van jou!
Je kent de aloude regel "Meisjes plagen, kusjes vragen" toch wel?![]()
Hoezo?quote:
Och armequote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:06 schreef mcDavid het volgende:
* mcDavid luistert: The Offspring - Pretty Fly
jeugdsentiment
helder licht.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
[..]
Geen flauw idee!quote:
Waarvan? Waar ging het over? Heb je vragen gesteld? Heb je vragen moeten beantwoorden?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:33 schreef Janetje het volgende:
Was net bij een persconferentie..
Tof men.
En ook niet onbelangrijk, waarom ben ik er een.quote:
Hoe kom je aan die tag?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:49 schreef JDude het volgende:
[..]
En ook niet onbelangrijk, waarom ben ik er een.
Amnesty samen met studentes (minderjarige) van een school, die het onder een valse naam en onder een valse bedrijfsnaam voor elkaar kregen om allerlei illegale wapens te kopen en dat ook even kwamen laten zien,quote:
Wapenhandel in Ierlandquote:Waar ging het over?
Nee ik was gewoon de brave internquote:Heb je vragen gesteld?
Nee ik was gewoon de brave internquote:Heb je vragen moeten beantwoorden?
Ah, tof! Om bij te zijn danquote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Amnesty samen met studentes (minderjarige) van een school, die het onder een valse naam en onder een valse bedrijfsnaam voor elkaar kregen om allerlei illegale wapens te kopen en dat ook even kwamen laten zien,
[..]
Wapenhandel in Ierland
[..]
Nee ik was gewoon de brave intern
[..]
Nee ik was gewoon de brave intern
Ze namen wel fucking vaak shots van het publiek met die camera's zeg..Damn.. Als je Ierse tv had had ik je gezegd het aan te zetten..
![]()
Oh, die.quote:
Ik ben op kamerjacht.. bye bye..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:55 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah, tof! Om bij te zijn dan
Er stond in de Nieuwe Revu die ik bij de vetbar las ook een artikel over de Nederlandse wapenhandel. Ze hadden drie meerderjarige journalisten op pad gestuurd met een budget van 1000 euro. Eentje wist een mitrailleur op de kop te tikken...
Al sla je me dood, ik kom terug van mijn stage en hij staat erquote:
Heeeeeel veel sterkte lief!quote:
Aan je hand van je history is het wel logisch op zich.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:56 schreef JDude het volgende:
[..]
Al sla je me dood, ik kom terug van mijn stage en hij staat er
Godver, ik ben niet eens uniekquote:
jij bent tofquote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, die.
Ik dacht al dat je het over mij had.![]()
Of juist weer welquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
Aan je hand van je history is het wel logisch op zich.
Oh nee, juist niet
ja daar zat ik dus ook al over te denken... en wtf sport kutjequote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:00 schreef killswitch het volgende:
[..]
dago in de bocht?
enne als Jdude een sporteikel is ben jij dan niet een sportkutje?
mja het maakt wel mooi onderscheidquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:02 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
ja daar zat ik dus ook al over te denken... en wtf sport kutje.... dat klinkt ook totaal fag
sorry dat ik je uit je droom help maar dat was niet mysterieus maar gewoon vaagquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:04 schreef rompompom het volgende:
[..]
Da's mysterieus, dat vinden de vrouwtjes tof.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:04 schreef rompompom het volgende:
[..]
Da's mysterieus, dat vinden de vrouwtjes tof.
But, soft! what light through yonder window breaks? It is the east, and tiek is the sunquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:09 schreef Misstique het volgende:
Hallo.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:14 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
But, soft! what light through yonder window breaks? It is the east, and tiek is the sun
waarom hebben ze nou geen hartjes PI
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:07 schreef killswitch het volgende:
[..]
sorry dat ik je uit je droom help maar dat was niet mysterieus maar gewoon vaag
Need I say more?quote:
Oh, en alweer wegquote:
please doquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:46 schreef rompompom het volgende:
[..]
[..]
Need I say more?
De tagjes zijn ook weer weg, bespeur ik!
Ik heb dat nummer van hem in mn playlist.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:54 schreef Bupatih het volgende:
VANAVOND -> VERONICA | 22:30 | THE CABLE GUY
[afbeelding]
Gewéldige scčne.!!
Don't you want somebody to lo-o-o-o-ove!!!!!!!!!!
hehe toffe film iddquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:54 schreef Bupatih het volgende:
VANAVOND -> VERONICA | 22:30 | THE CABLE GUY
[afbeelding]
Gewéldige scčne.!!
Don't you want somebody to lo-o-o-o-ove!!!!!!!!!!
Ik ben het nu aan het luisteren.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:55 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb dat nummer van hem in mn playlist..
quote:You may recognize this song
As preformed by Jefferson Airplane
In a little rockumentary called
"Give Me Shelter" about the Rolling Stones
And their nightmare at Altimont
That night the Ockland Chapter of
"The Hell's Angels" had their way
Tonight... it's my turn
When the truth is found to be lies
And all the joy within you dies
Don't you want somebody to love
Don't you need somebody to love
Wouldn't you love somebody to love
You better find somebody to love
Don't take "no" for an answer
When the garden flowers baby are dead yes
And your mind your mind is full of red
I'd really like somebody to love
But it's hard to find somebody to love
Your eyes, I say your eyes may look like his yeah
But in your head baby I'm afraid you don't know where it is
Don't don't don't don't you need somebody to love
Wouldn't you love somebody to love
You better find somebody to looooooove
Don't take the green acid,
That's for the base player
Sh D-dow Sh D-dow...
Ha ha ha!
Yeeeaaaahhh!
Tears are running ah running down your breast
And your friends baby they treat you like a guest
I'd really like somebody to love
But it's hard to find somebody to love
We just had a baby born in the left side of the party,
Ladies and Gentlemen,
We need an ambulance near the scaffolding!
Oh, my little baby,
Hey get off the stage, get off the stage man!
Allright! Unless you have a pass, you are an audience member,
You do not have access to this area.
Wow! That guy just got stabbed,
Do you see that?
I think we're gettin' a little outta hand here
Wow! Who hired the security on this gig, man?
They are a motorcycle gang!
C'mon!
Ok, dan wordt het iets als: I rest my case!quote:
Tsja, die heb ik al een hele tijd.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ok, dan wordt het iets als: I rest my case!
Toch raar dat Bupa zijn tag nog wel heeft trouwens
geen idee, niet hier iig...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tsja, die heb ik al een hele tijd.Ik blijk moderator te zijn.
euh..WTF?
Wáár dan?
Nee, gelukkig niet!quote:
wheheh, ik heb heel af en toe een niet-ONZ topic in mijn ATquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet!
Maar het is wel leuk om een keer hier te posten!Dan heb ik ook weer eens een ONZ-topic in MyAT.
Je lijkt Stofje wel.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:06 schreef mcDavid het volgende:
[..]
wheheh, ik heb heel af en toe een niet-ONZ topic in mijn AT
stond jerney kaagman erin?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik kwam in de krant :D Wie wil me aanraken?![]()
bron
Ja hoor.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:04 schreef mcDavid het volgende:
is het overigens gezond een hele pot appelmoes in 1x leeg te eten?
vertel anders eens wat je avatar nou eigenlijk voorstelt... dat vraag ik me al keilang afquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:27 schreef Misstique het volgende:
Wat een dooie bende hier!
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:27 schreef Misstique het volgende:
Wat een dooie bende hier!
Zie MSN.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:29 schreef mcDavid het volgende:
[..]
vertel anders eens wat je avatar nou eigenlijk voorstelt... dat vraag ik me al keilang af
J.!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:17 schreef Janetje het volgende:
Rustig hier men..
quote:
Ik was hier heulemaal alleenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:21 schreef Janetje het volgende:
[..]Nou nou nou.. zoveel eer verdien ik niet.
*McD aangeeft.. alstjeblieft.. hier heb je een slachtoffer..quote:
Dat is ook snel!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:26 schreef Janetje het volgende:
[..]
*McD aangeeft.. alstjeblieft.. hier heb je een slachtoffer..
Ik ga weer![]()
MUHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:31 schreef mcDavid het volgende:
hey, tiek, ik zie dat wij het rijk weer voor ons alleen hebben!
Moet ik nou alwéér het initiatief nemen? Verdulle vent, wees eens creatief!!quote:
Hai.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:42 schreef Bupatih het volgende:
Hoi.
Let vooral niet op mij. Doe alsof ik er niet ben. Ga gerust verder met datgene waar jullie mee bezig waren.
in dat geval, zouden we natuurlijk samen kunnen overgooien met een diabolo!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:42 schreef Misstique het volgende:
[..]
Moet ik nou alwéér het initiatief nemen? Verdulle vent, wees eens creatief!!
Ja.. spannend...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
in dat geval, zouden we natuurlijk samen kunnen overgooien met een diabolo!
Ja?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:45 schreef Misstique het volgende:
Buup?
Ik zoek een echte vent, mcD ain't up for the job.quote:
Nu niet, schat!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:47 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik zoek een echte vent, mcD ain't up for the job.
Ga maar fijn buiten spelen knulletje. Als je lief bent maakt mama een boterham met pindakaas voor je.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:46 schreef mcDavid het volgende:
[..]
we kunnen er ook zoeentje met vuur erin nemen, als je dat spannender vindt
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:47 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik zoek een echte vent, mcD ain't up for the job.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nu niet, schat!
Voetbal op tv!
[/echte man]
Dát bedoel ik. Dank.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nu niet, schat!
Voetbal op tv!
[/echte man]
je rechterhand stond te ver naar linksquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ga maar fijn buiten spelen knulletje. Als je lief bent maakt mama een boterham met pindakaas voor je.
Ik weet niet waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]
je rechterhand stond te ver naar links
biterhanquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:51 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt.
Je ijlt. Je spreekt in raadsels.quote:
Kanon ist krieg.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:57 schreef mcDavid het volgende:
kanonbier, trouwens
*Meldtquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:06 schreef Misstique het volgende:
Zei iemand neuken?
Mt.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:07 schreef Misstique het volgende:
JD.
Het was een bug, schijnt eerder voorgekomen te zijn. Er waren meer users die dezelfde tag ineens hadden.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:08 schreef JDude het volgende:
[..]
Mt.
Al enig idee waar ik die tag nou aan te danken had?
Bijna geloofwaardigquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:11 schreef Misstique het volgende:
Het was een bug, schijnt eerder voorgekomen te zijn. Er waren meer users die dezelfde tag ineens hadden.
Nu nog een significant otherquote:
Zie slotjes in FB.quote:
Pluk er gewoon 1 van de straat.quote:
Neuh, ik ben nog wel énigszins kieskeurig.quote:
En als die kenkertreinen hadden gereden, had ik vandaag ook een soort van ontmoeting kunnen hebben.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:17 schreef JDude het volgende:
Neuh, ik ben nog wel énigszins kieskeurig.
Nee męn, vrijdag pas.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |