Valt mee. Ik zou zo op vakantie willen, alleen dat kan dit jaar nietquote:
Omdatquote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Valt mee. Ik zou zo op vakantie willen, alleen dat kan dit jaar niet![]()
Dat klinkt zo gek nog nietquote:
Who doesn'tquote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:41 schreef Misstique het volgende:
I need a vacation.
Een casco nieuwbouwhuis gekocht, dat moet ook nog ingericht worden. Er zit alleeen een toilet in op het momentquote:
Strand hoeft niet, een boot op zee is voldoende!quote:
Jah... een bed en bank is ook wel tofquote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een casco nieuwbouwhuis gekocht, dat moet ook nog ingericht worden. Er zit alleeen een toilet in op het moment
Wanneer ben ik OP-waardig?
Mijn avatar is al naaktquote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Jah... een bed en bank is ook wel tof
Als je naakt foto's gepost hebt.... uiteraard van jezelf. Kijk van mij hoeft het niet maar zo zijn de regels
Hmm... lijkt me voldoende.... ik zie geen reden om in de OP te willen maargoed. Van mij mag je erin staan. Ze hebben mij ook ineens toegevoegd een keerquote:
Van mij hoeft het niet, ik vroeg het me alleen af. In singles en in SC R&P werd het verboden, kliekjesvorming zou het in de hand werken. Alsof het boeit, iedereen leest en lurkt meequote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Hmm... lijkt me voldoende.... ik zie geen reden om in de OP te willen maargoed. Van mij mag je erin staan. Ze hebben mij ook ineens toegevoegd een keer
Tsja... ik zie het probleem er ook niet zo van in persoonlijkquote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Van mij hoeft het niet, ik vroeg het me alleen af. In singles en in SC R&P werd het verboden, kliekjesvorming zou het in de hand werken. Alsof het boeit, iedereen leest en lurkt mee
hier ookquote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Goedemorgen!
Hier schijnt heerlijk het zonnetje!
![]()
Maar je bent toch niet singlequote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:55 schreef Pheno het volgende:
Nog 15 posts.
Als de singlereeks er nog was, had ik die binnen het kwartier
En in R&P SC post ik een tijd niet meer. Ik maak het mezelf moeilijk.
En ik blijf honger hebben! En ik wil zon, zee en bier!
Nu nog bier!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Goedemorgen!
Hier schijnt heerlijk het zonnetje!
![]()
Kloptquote:
Geen idee.... ik kom hier ook nooitquote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:58 schreef Stofje het volgende:
Bikini's? Blote borsten? Nakende kleine kindertjes? Dikke mannen? Nada! Wat is dit voor zuigend topic?
Alsof dat met één druk op een knop geregeld is..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nu nog bier!
Hier schijnt de zon ook, maar ik wil temperaturen van 20+ graag
U vraagt, wij draaien:quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:58 schreef Stofje het volgende:
Bikini's? Blote borsten? Nakende kleine kindertjes? Dikke mannen? Nada! Wat is dit voor zuigend topic?
Realist.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Alsof dat met één druk op een knop geregeld is..
Dat is hetzelfde als: Ik vind rode auto's heel mooi. En dan een rood plaatje posten.quote:
Meisjesforum.net was het toch?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hier blijft het hopelijk bij, zit niet op naakte kindertjes te wachten!
Kan wel zeggen dat het 20 graden buiten is, maar als ie dan longontsteking krijgt heb ik het gedaanquote:
We waren toch aan het fantaseren over stranden vol tieten en bier?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Kan wel zeggen dat het 20 graden buiten is, maar als ie dan longontsteking krijgt heb ik het gedaan![]()
Vanaf 20.... tot 22 dan graag.... ahh well... jij wil toch geen foto's van mij zienquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Doe dan jongetjes![]()
(vanaf 20 of zo)
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hier blijft het hopelijk bij, zit niet op naakte kindertjes te wachten!
Niets... maar ik hoef ze niet naakt te zienquote:
quote:
Ach, elke leeftijd heeft wel zijn prettige kanten.. En elke wedstrijd zit ik weer te genieten!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Vanaf 20.... tot 22 dan graag.... ahh well... jij wil toch geen foto's van mij zien
Haha! ok danquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ach, elke leeftijd heeft wel zijn prettige kanten.. En elke wedstrijd zit ik weer te genieten!
Wat staat er in jouw ondertitel?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Seizoen is bijna afgelopen, dat wel..
Komt wel weer een nieuwe tochquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Seizoen is bijna afgelopen, dat wel..
Misstique.quote:
Vertaling bedoel ik.quote:
Lijkt me welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |