U vraagt, wij draaien:quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:58 schreef Stofje het volgende:
Bikini's? Blote borsten? Nakende kleine kindertjes? Dikke mannen? Nada! Wat is dit voor zuigend topic?
Realist.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Alsof dat met één druk op een knop geregeld is..
Dat is hetzelfde als: Ik vind rode auto's heel mooi. En dan een rood plaatje posten.quote:
Meisjesforum.net was het toch?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hier blijft het hopelijk bij, zit niet op naakte kindertjes te wachten!
Kan wel zeggen dat het 20 graden buiten is, maar als ie dan longontsteking krijgt heb ik het gedaanquote:
We waren toch aan het fantaseren over stranden vol tieten en bier?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Kan wel zeggen dat het 20 graden buiten is, maar als ie dan longontsteking krijgt heb ik het gedaan![]()
Vanaf 20.... tot 22 dan graag.... ahh well... jij wil toch geen foto's van mij zienquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Doe dan jongetjes![]()
(vanaf 20 of zo)
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hier blijft het hopelijk bij, zit niet op naakte kindertjes te wachten!
Niets... maar ik hoef ze niet naakt te zienquote:
quote:
Ach, elke leeftijd heeft wel zijn prettige kanten.. En elke wedstrijd zit ik weer te genieten!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Vanaf 20.... tot 22 dan graag.... ahh well... jij wil toch geen foto's van mij zien
Haha! ok danquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ach, elke leeftijd heeft wel zijn prettige kanten.. En elke wedstrijd zit ik weer te genieten!
Wat staat er in jouw ondertitel?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Seizoen is bijna afgelopen, dat wel..
Komt wel weer een nieuwe tochquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Seizoen is bijna afgelopen, dat wel..
Misstique.quote:
Vertaling bedoel ik.quote:
Lijkt me welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |