Ik was hier heulemaal alleenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:21 schreef Janetje het volgende:
[..]Nou nou nou.. zoveel eer verdien ik niet.
*McD aangeeft.. alstjeblieft.. hier heb je een slachtoffer..quote:
Dat is ook snel!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:26 schreef Janetje het volgende:
[..]
*McD aangeeft.. alstjeblieft.. hier heb je een slachtoffer..
Ik ga weer![]()
MUHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:31 schreef mcDavid het volgende:
hey, tiek, ik zie dat wij het rijk weer voor ons alleen hebben!
Moet ik nou alwéér het initiatief nemen? Verdulle vent, wees eens creatief!!quote:
Hai.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:42 schreef Bupatih het volgende:
Hoi.
Let vooral niet op mij. Doe alsof ik er niet ben. Ga gerust verder met datgene waar jullie mee bezig waren.
in dat geval, zouden we natuurlijk samen kunnen overgooien met een diabolo!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:42 schreef Misstique het volgende:
[..]
Moet ik nou alwéér het initiatief nemen? Verdulle vent, wees eens creatief!!
Ja.. spannend...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
in dat geval, zouden we natuurlijk samen kunnen overgooien met een diabolo!
Ja?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:45 schreef Misstique het volgende:
Buup?
Ik zoek een echte vent, mcD ain't up for the job.quote:
Nu niet, schat!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:47 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik zoek een echte vent, mcD ain't up for the job.
Ga maar fijn buiten spelen knulletje. Als je lief bent maakt mama een boterham met pindakaas voor je.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:46 schreef mcDavid het volgende:
[..]
we kunnen er ook zoeentje met vuur erin nemen, als je dat spannender vindt
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:47 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik zoek een echte vent, mcD ain't up for the job.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nu niet, schat!
Voetbal op tv!
[/echte man]
Dát bedoel ik. Dank.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nu niet, schat!
Voetbal op tv!
[/echte man]
je rechterhand stond te ver naar linksquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ga maar fijn buiten spelen knulletje. Als je lief bent maakt mama een boterham met pindakaas voor je.
Ik weet niet waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]
je rechterhand stond te ver naar links
biterhanquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:51 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt.
Je ijlt. Je spreekt in raadsels.quote:
Kanon ist krieg.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:57 schreef mcDavid het volgende:
kanonbier, trouwens
Mt.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:07 schreef Misstique het volgende:
JD.
Het was een bug, schijnt eerder voorgekomen te zijn. Er waren meer users die dezelfde tag ineens hadden.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:08 schreef JDude het volgende:
[..]
Mt.
Al enig idee waar ik die tag nou aan te danken had?
Bijna geloofwaardigquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:11 schreef Misstique het volgende:
Het was een bug, schijnt eerder voorgekomen te zijn. Er waren meer users die dezelfde tag ineens hadden.
Zie slotjes in FB.quote:
Pluk er gewoon 1 van de straat.quote:
En als die kenkertreinen hadden gereden, had ik vandaag ook een soort van ontmoeting kunnen hebben.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:17 schreef JDude het volgende:
Neuh, ik ben nog wel énigszins kieskeurig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |