Naar huisquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:19 schreef Misstique het volgende:
Nog 1 peuk en dan weg.
Ik ben nu thuis, heb zo afspraken.quote:
de sudoku kampioenschappenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Wji staan tweede in de competitie![]()
Ik ben zo trots op mijn mannen
![]()
Trouwens mijn jeugd doet het de laatste tijd ook geweldig!![]()
Je ontvangt ook thuis?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ben nu thuis, heb zo afspraken.
Kerel bij mij op de Fitness zit in de nerderlandse selectiequote:
quote:
Nee.... anders ging ze niet wegquote:
Zo ver zullen mijn heren wel niet komenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:24 schreef jackson het volgende:
[..]
Kerel bij mij op de Fitness zit in de nerderlandse selectie
Waterpolo is opzich best wel tof ja. Conditioneel echt niet te harden zegquote:
En je moet tegen een stootje kunnen!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:27 schreef jackson het volgende:
[..]
Waterpolo is opzich best wel tof ja. Conditioneel echt niet te harden zeg
Dat was met voetbal ook dus daar ben ik wel aan gewendquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En je moet tegen een stootje kunnen!
Op vakantie waterpolo'en is altijd leukquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Geloof me, dit is nog net even wat erger!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:29 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat was met voetbal ook dus daar ben ik wel aan gewend
ik ken ook van die flippo'squote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Duwen en trekken misschien ja. Maar weinig echt pijn... en dat is wel anders als iemand je voor je poten schopt.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Geloof me, dit is nog net even wat erger!
[afbeelding]
Mm, toch heeft waterpolo in verhouding veel minder blessures!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:31 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik ken ook van die flippo's
waarom was je niet op school?
- gebroken jukbeen en een hersenschuddinghoe flik je dat?
- ja waterpolo he
klote
- ach kan gebeuren
Aan tepels trekken, in ballen knijpen... Bij een ruige wedstrijd hoort dat er allemaal bij...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Duwen en trekken misschien ja. Maar weinig echt pijn... en dat is wel anders als iemand je voor je poten schopt.
Hmm... is ook kut.... maar met 0 graden een bal op je bovenbeen lijkt me nogsteeds ergerquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Aan tepels trekken, in ballen knijpen... Bij een ruige wedstrijd hoort dat er allemaal bij...
Klinkt als iets voor erodomequote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Aan tepels trekken, in ballen knijpen... Bij een ruige wedstrijd hoort dat er allemaal bij...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |