Jah.... nog maar 2,5 dagquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:02 schreef wolfrolf het volgende:
bijna weekend!
gezellig bij collega op de bank dusquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:10 schreef Janetje het volgende:
Morgen is het weekend voor mij..
St. Paddy's day.. tof men.. extra vrije dagen..
Wel kut dat ik mn hostel uit geschopt wordt dan![]()
Dit gebeurt wel vaker.... maar het is nieuw voor jouquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:17 schreef Pheno het volgende:
Ik heb wat gegeten en de honger is weg
ja, deze papzak heeft normaal altijd hongerquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Dit gebeurt wel vaker.... maar het is nieuw voor jou?
Ben door een andere collega uitgenodigd voor een feestje.. Kan ook de rest van het weekend blijven..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:13 schreef killswitch het volgende:
[..]
gezellig bij collega op de bank dus
hey meiske
frisse neus halenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Kan je niet beter ff bellen dan.... anders moet je er helemaal heen. Of woon je ernaast
Oeh, ga je gezond doen?quote:
Papzakken gaan het helemaal worden in 2006quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
ja, deze papzak heeft normaal altijd honger
True! Ziet er best lekker uit hierquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:29 schreef mcDavid het volgende:
[..]
zonde om de hele dag binnen te zitten met dit weer toch!
Ben je vrij vandaagquote:
Als het mag van jequote:
Het is hier ranzig bewolktquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:29 schreef mcDavid het volgende:
[..]
zonde om de hele dag binnen te zitten met dit weer toch!
Ik ook... en dan weer de racefiets pakkenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is hier ranzig bewolkt
Ik wil de zomer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vrij? sjah... k hoop hetquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Ben je vrij vandaag?!
Nog wat nuttigs doen ?!
Mountainbike en fotocameraquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:35 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik ook... en dan weer de racefiets pakken
ach, beetje cirrostratus hier... is best te doen. maar t ruikt gewoon zo lekker fris buiten!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is hier ranzig bewolkt
Ik wil de zomer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Goed werk!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:36 schreef mcDavid het volgende:
[..]
vrij? sjah... k hoop het
k ben nu es ff op internet aant struinen voor bijbaantjes...
Tof... maar vol knallen op die mountainbike... of rustig toeren ?quote:
Knallen. Rustig toeren doe ik wel als ik toerist ben. Alhoewelquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:40 schreef jackson het volgende:
[..]
Tof... maar vol knallen op die mountainbike... of rustig toeren ?
Ik ben ook van het vol knallen. Opbouwen heb ik nu al geen zin in en het seizoen moet nog beginnen maarja. Eerste paar keer maar rustig aan doenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Knallen. Rustig toeren doe ik wel als ik toerist ben. Alhoewel
Heerlijk in nieuw zeeland bij bay of islands gefietst in de bossen, eens een keer rustig genieten van de natuur. Alleen die bergen op he, dus rustig was het niet echt
Ik zou zo weer terug willen
![]()
hey stofje, weet je wat ik me nou al heel lang afvraag?quote:
Nee, alleen die latex handschoenenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:00 schreef mcDavid het volgende:
[..]
hey stofje, weet je wat ik me nou al heel lang afvraag?
heb jij nu een fetish voor schoonmakers?
Dat vraag jij je al heel lang af?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:00 schreef mcDavid het volgende:
[..]
hey stofje, weet je wat ik me nou al heel lang afvraag?
heb jij nu een fetish voor schoonmakers?
Ik ben een heel onzeker, zielig hoopje mens. Ik heb die steun en die aanbidding nodig.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Maar niet te vaak, je bent al arrogant genoeg![]()
Dat we elkaar kunnen "quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:02 schreef Bupatih het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/831033 Stofje!
Het is toch een goed idee?
hou die zooi lekker in het c:rew forumquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:02 schreef Bupatih het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/831033 Stofje!
Het is toch een goed idee?
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:04 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat we elkaar kunnen "" en ook kunnen "
"?
Ja, ik ben voor.
Daar kwam dus geen hond!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:05 schreef mcDavid het volgende:
[..]
hou die zooi lekker in het c:rew forum
Weet je al welke?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:05 schreef Stofje het volgende:
Ik ga even een vrouw van het station halen.
Degene die op de afgesproken tijd op de afgesproken plaats op Utrecht CS staat. Dat kan óók een 67-jarige negroïde travestiet zijn, ja.quote:
Graag gedaan!!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:03 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ja. blij dat ik eindelijk het antwoord weet![]()
dankje VM!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook leeg
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Graag gedaan!!ik bedoelde m/vSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ok, doe Mt maar de groeten danquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:08 schreef Stofje het volgende:
[..]
Degene die op de afgesproken tijd op de afgesproken plaats op Utrecht CS staat. Dat kan óók een 67-jarige negroïde travestiet zijn, ja.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Graag gedaan!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |