geloof me, ik heb van die waterpolowedstrijden gezien, als je niet met minstens 3 blauwe ogen uit het bad kwam, telde je niet mee... en dat was de jeugdcompetitiequote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:34 schreef jackson het volgende:
[..]
Hmm... is ook kut.... maar met 0 graden een bal op je bovenbeen lijkt me nogsteeds erger. Maargoed, het klapt er aardig op dan ja
Ach, ze maakt er zelf wel een plas vochtquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Hmmjah.... maar dan niet in et water denk
Ik geloof etquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:36 schreef mcDavid het volgende:
[..]
geloof me, ik heb van die waterpolowedstrijden gezien, als je niet met minstens 3 blauwe ogen uit het bad kwam, telde je niet mee... en dat was de jeugdcompetitie
Zo is het ook weerquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, ze maakt er zelf wel een plas vocht
wattan? toch niet vrij?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:43 schreef Pheno het volgende:
Sjees, dit zou mijn vrije week zijn en ik was er ook echt op ingesteld. Ik heb geen flikker zin om maar iets tussen het fok!ken door te doen
Ik heb vandaag nog weinig anders gedaanquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:43 schreef Pheno het volgende:
Sjees, dit zou mijn vrije week zijn en ik was er ook echt op ingesteld. Ik heb geen flikker zin om maar iets tussen het fok!ken door te doen
ik ben nog aant ontbijten, tussendoorquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog weinig anders gedaan
Nee, inderdaad. Het bedrijf dat de vloer bij ons komt leggen kwam niet opdagen, nu komen ze eind deze week. In het huis is voor de rest alles wat we zelf kunnen al gedaan, inrichten zonder vloer gaat zo moeilijkquote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Het bedrijf dat de vloer bij ons komt leggen kwam niet opdagen, nu komen ze eind deze week. In het huis is voor de rest alles wat we zelf kunnen al gedaan, inrichten zonder vloer gaat zo moeilijkEn dat wilde ik deze week normaal gesproken doen, thuis zitten niksen doe ik niet.
Die vrije dagen kan ik beter besteden. Dus deze week maar op mijn werk weinig doen. Ik had alles al gedaan en ik was vrijgepland. Dus geen cursisten, en mijn nevenactiviteiten zijn ook al gebeurd.
Betaald fok!ken is ok, ole ole
Maar jij zit thuis... ik op me werkquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:50 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik ben nog aant ontbijten, tussendoor
Ik wil in mijn nieuwe huisquote:
Aantal posts: 20000 (gemiddeld 15 per dag)quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:57 schreef Pheno het volgende:
![]()
20.000
![]()
![]()
Zo, officieel geen leven en een domme baas die niet merkt dat ik m'n tijd hier verdoe
Ach, een beetje kloten met de proxies en ze merken er niets vanquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Aantal posts: 20000 (gemiddeld 15 per dag)
Goed werk. Vooral dat van die baas
Zo is dat. Dat doe ik hier niet eens.... ze zoeken het maar uitquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, een beetje kloten met de proxies en ze merken er niets van
dus dat wat ik altijd thuis doe... daar kun je je gewoon voor laten betalen!quote:
Nou... om nou te zeggen dat deze stage zo lekker betaald... neuhhhhquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:01 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dus dat wat ik altijd thuis doe... daar kun je je gewoon voor laten betalen!
wat doe ik verkeerd?
okai, maar ik krijg niks!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Nou... om nou te zeggen dat deze stage zo lekker betaald... neuhhhh
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:01 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dus dat wat ik altijd thuis doe... daar kun je je gewoon voor laten betalen!
wat doe ik verkeerd?
Hmmjah.... ga "werk" zoeken zou ik zeggenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:04 schreef mcDavid het volgende:
[..]
okai, maar ik krijg niks!
sterker nog, eigenlijk kost het geld, want ik moet huur en de internetverbinding betalen!
goed idee!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:09 schreef jackson het volgende:
[..]
Hmmjah.... ga "werk" zoeken zou ik zeggen
Kan je niet beter ff bellen dan.... anders moet je er helemaal heen. Of woon je ernaastquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]
goed idee!
waar te beginnen?
ik ben trouwens ff naar school, nieuw wachtwoord aanvragen, ben um vergeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |