So true...quote:Op maandag 13 maart 2006 20:59 schreef Mighty_Mouse het volgende:
Laat ik maar melden via een tvp in de vorm van een uitspraak van Ron Jans van afgelopen weekeinde:
'Als je je fiets niet op slot zet, geef je aanleiding om hem te stelen.'
Hehequote:Op maandag 13 maart 2006 20:59 schreef Mighty_Mouse het volgende:
Laat ik maar melden via een tvp in de vorm van een uitspraak van Ron Jans van afgelopen weekeinde:
'Als je je fiets niet op slot zet, geef je aanleiding om hem te stelen.'
Sgoedquote:Op maandag 13 maart 2006 23:32 schreef Viking84 het volgende:
tvp. hoi black tulip, accu van m'n laptop knalde eruit en toen had ik geen zin meer om de laptop opnieuw op te starten
Ga eerst maar pitten
Doei
![]()
doe eens een ommetje CS andersquote:
dat bedoel ik. Dan mag je ook een fiets terugjatten. Je hebt echt mensen (studenten) die zo redeneren, hoor.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
De mijne is al gejat ja![]()
Ook al zaten er 3 sloten omheen.
Als je zou willen kijken?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:53 schreef Jurrio het volgende:
Hehe nou ik heb er wel 2 of 3 extra in de schuur staan, maar die staan er al een paar jaar volgens mij (iig voor mijn komst en ik ben hier sinds september) en zijn ook niets waard, zonder wiel ofzomaar ik zal eens kijken straks.
Verwacht echter niets want het zijn wrakken.
aan die fietsen heb ik dus niet gedacht tijdens mijn eerste reactie, dat begrijp je![]()
Hoeveel zou je daar voor vragen?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:52 schreef teigan het volgende:
Ik heb nog een fiets staan, zonder spatborden en alles, en je moet een buiten en binnenband vervangne, maar verder rijdt hij nog.... En hij heeft terugtrapremmen die het wel goed doen...
Hij heeft mij 5 jaar rondgereden, soms ook met post, en is nog steeds niet in elkaar gestort...(hij ziet er alleen wel uit als een krot)
een appel en een ei?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hoeveel zou je daar voor vragen?
Hee ik heb jou gezien in het fotoboek van mijn 'kleine' broertje!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hey, dit topic stond nog niet in m'n MyAT.
Over fietsen gesproken, ik zoek er nog 1! Iemand die een (dames)fiets over heeft met goede remmen (ik kom nogal eens in rare verkeerssituaties terecht ofzo) voor niet al te veel geld?
Wie is jouw kleine broertje? Naam van de artiest die het album heeft gemaakt wat mijn naam weer is?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:04 schreef Promovendus het volgende:
[..]
Hee ik heb jou gezien in het fotoboek van mijn 'kleine' broertje!
Sorry, ik heb gekeken en het zijn sowieso allemaal herenfietsen en toen ik nog beter keek, hadden er 2 geen zadel meerquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Als je zou willen kijken?![]()
Maar ik meen wel dat de remmen goed moeten zijn, want ik ben vreselijk in het verkeer.
Iig enorm bedankt dat je hebt gekeken!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:28 schreef Jurrio het volgende:
[..]
Sorry, ik heb gekeken en het zijn sowieso allemaal herenfietsen en toen ik nog beter keek, hadden er 2 geen zadel meeren de ander zat op slot. In de schuur nota bene (geen idee van de voorgeschiedenis van die fiets). Denk niet dat je hier iets mee kan. Succes met je verdere zoektocht!
En over vreselijk zijn in het verkeer: ik fiets zelf altijd keihard en heb baggerslappe remmen. Kan je nagaan hoe dat is in combinatie. 't Zijn handremmen die ook nog eens vast blijven zitten, zodat je al remmende weer wegfietst
...
En thuisthuis heb ik een fiets die supergoéde remmen heeft. Altijd leuk, die overgang van de ene naar de andere fiets![]()
ik durf er niet eens meer geld voor te vragen, voor een fles wijn of een bos bloemen oid mag je hem zo meenemen..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hoeveel zou je daar voor vragen?
Hehe, is het zo erg? M'n emailadres staat in m'n profiel, misschien zou je me kunnen mailen over onder andere wat er nog meer mist behalve de spatborden?quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:33 schreef teigan het volgende:
[..]
ik durf er niet eens meer geld voor te vragen, voor een fles wijn of een bos bloemen oid mag je hem zo meenemen..
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
doe eens een ommetje CS andersKom je vast wel een fiets tegen die niet op slot staat. Die mag je meenemen
van mij dan
Mensen nemen de jouwe ook mee als die niet op slot staat
Je weet in ieder geval wel hoe je dingen aantrekkelijk voor doet komenquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:58 schreef teigan het volgende:
Ik zal er vanmiddag even naar kijken, en dan mail ik je even ok?
HEt was zo erg dat de fietsenmaker hem niet meer wilde hebben om helemaal op te knappen, maar ik geloof dat hij voor de rest nog wel redelijk rijd
Das heel aardig van jequote:Op woensdag 15 maart 2006 16:49 schreef teigan het volgende:
ik ben in ieder geval realistisch, ik schilder het niet beter voor dan dat het is...
Anders valt het jou straks zo tegen..
springsteen78!!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wie is jouw kleine broertje? Naam van de artiest die het album heeft gemaakt wat mijn naam weer is?
Was net met hem op MSN aan het praten over jequote:
Mja misschien is dat ook wel een idee. Maar dan moet ik het weer nader bekijken en het is daar zo'n rotzooiquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:59 schreef Peterselieman het volgende:
Misschien kan mamamini er nog wat mee, dan heb je je goede daad ook weer gedaan. Of is het echte rotzooi?
Daar lijkt het wel op ja.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:54 schreef Denocorp het volgende:
Typisch dat een topic over de RUG al gauw een topic over ouwe fietsen wordt![]()
Allemaal leugens, ik zweer het je!quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Was net met hem op MSN aan het praten over je
Dus je bent niet aardig, knap, hoogopgeleid en geweldig met vrouwen?quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:43 schreef Promovendus het volgende:
[..]
Allemaal leugens, ik zweer het je!
Ow... dan heeft 'ie dit keer toch de waarheid gesproken.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dus je bent niet aardig, knap, hoogopgeleid en geweldig met vrouwen?
Wat een tegenvaller![]()
jij bent geen RuG student meer, dus hup hup, moven jijquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:49 schreef Etcetera het volgende:
lol @ topic onderwerp
enne, dit is geen verkapte tvp, ik zal h et topic zo braaf in m'n bookmarklist zetten![]()
Nee, daar zou ie net over beginnen toen ik aardappels moest gaan schillen!quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:55 schreef Promovendus het volgende:
[..]
Ow... dan heeft 'ie dit keer toch de waarheid gesproken.![]()
Alleen mijn atletische figuur heeft hij niet vermeld...![]()
En 25 maart is inderdaad op een zaterdag, dus dat wordt snel wat regelen...?
Da's zeker jammer!! Maar doe me dan in ieder geval een plezier, en raadt het bij zo veel mogelijk van je vrienden / kennissen aan.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, daar zou ie net over beginnen toen ik aardappels moest gaan schillen!
Ik werk altijd op 's zaterdagen, en sta al ingeroosterd. En daarna nog naar Groningen reizen lukt niet qua tijd, lijkt me! Helaas![]()
Dan mag je ze hier ook langs sturen, ons schuurtje staat ook vol met rotzooi van vorige bewoners. En over fiets gesproken, gister is mijn voorspatbord weggeroest, het begin van het einde?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:45 schreef Jurrio het volgende:
No problem.
Ik denk trouwens dat ik binnenkort het ophaalbedrijf van grof vuil maar eens bel, want je wil niet weten wat er allemaal in die schuur gestouwd staat: naast onze fietsen (van 3 mensen)
- bank
- stuk of 3 kasten
- koelkast (waarschijnlijk stuk)
- 3 brakke fietsen
- wasrek
- spaken van een fietswiel
- nog een kast (net vergeten)
- superveel lege verpakkingen van computeronderdelen
Echt een zooi daar...gelukkig kom ik er max 4 keer per dag ofzo, ff de fiets pakken.
Ik rij gewoon al een half jaar met een loszittend spatbord rond...quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:54 schreef Jurrio het volgende:
Eh eh eh. Voorspatbord kan je wel missen hoor, mits je niet vies bent van een vuile broek
Gelukkig heb ik nog niet zoveel last van roest en als die er was, heb ik er een halfjaar geleden met groen en rood overheen gespoten.
de fiets natuurlijk, niet ik
Ja hij is dus ook gewoon afgebrokenquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:18 schreef Jurrio het volgende:Hoe krijg je dat dan voor mekaar? Een stuur is toch één geheel?
Vriend van me heeft zijn stuur ook los zitten (kan hem om een horizontale as draaien), die kan dus bepalen of hij zijn fiets gebruikt als wielrenfiets of als gewone fiets
Goeie schopquote:Op maandag 20 maart 2006 21:45 schreef Peterselieman het volgende:
Een van de bushaltes op zernike wordt volgende week verplaatst van het bussenplein naar de zernikelaan ter hoogte van het zernikegebouw. Ik zag het vanmiddag toen ik er langsfietste. Ik weet nog niet welke lijn het zal zijn.
IO/IB??quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:20 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Goeie schop![]()
Ik ben trouwens eerstejaars IO/IB, de meest gehypte studie van de Letteren faculteit.
Sjeumineu.... En is het wat??quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:40 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Internationale Organisaties & Internationale Betrekkingen![]()
Misschien omdat je - zoals ik - die krant nog nooit gelezen hebt?quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:39 schreef Denocorp het volgende:
Hoe kan je nou aan de RUG studeren en nog nooit van IO/IB hebben gehoord? Daar staat de UK toch altijd vol van?![]()
Precies... Er staat nooit wat interessants inquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:57 schreef S-Two het volgende:
[..]
Misschien omdat je - zoals ik - die krant nog nooit gelezen hebt?
Dat is toch tijdelijk??quote:Op maandag 27 maart 2006 09:29 schreef teigan het volgende:
Ik kwam er vanmorgen achter dat je niet meer kan pinnen op het plein bij de bushaltes....
Vond het toch wel vervelend...
Gelukkig ben ik daar een tijdje vanafquote:Op maandag 27 maart 2006 14:37 schreef Jurrio het volgende:
Hebben jullie deze tijd ook weer tentamens?![]()
Nog twee/drie weken wachten...quote:Op maandag 27 maart 2006 14:37 schreef Jurrio het volgende:
Jaquote:Op maandag 27 maart 2006 14:37 schreef Jurrio het volgende:
Nu je het daarover hebt...quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:11 schreef Peterselieman het volgende:
Leuk onderzoek in de UK van afgelopen week. Uit het onderzoek blijkt dat de deurkruk van de WC schoner is dan het aanrecht. Verder zijn de vaatdoekjes nogal smerig.
Ik hoop dat de tentamenmakers niet te veel last van de bouwwerkzaamheden van de Hanze hebben, dit omdat de tentamenhal nogal gehorig is. Overigens heb ik pas over enkele weken weer tentamens.
Je moet dan ook niet om je heen kijken, maar op je tentamenpapierquote:Op woensdag 29 maart 2006 09:29 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Nu je het daarover hebt...
VInden jullie dat ding ook net zo lelijk als dat ik het vind??
Ik bedoelde eigenlijk het nieuwe gedeelte van de Hanze...quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je moet dan ook niet om je heen kijken, maar op je tentamenpapier
Je kunt inmiddels weer op zernike pinnen. De automaat is verplaatst naar de zijkant van het pleinquote:Op maandag 27 maart 2006 09:29 schreef teigan het volgende:
Ik kwam er vanmorgen achter dat je niet meer kan pinnen op het plein bij de bushaltes....
Vond het toch wel vervelend...
Neem je toch een thermos met je eigen koffie meequote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:28 schreef du_ke het volgende:
Heb momenteel meestal college aan de Dierenriemstraat, slechte koffie daar!
Ga geen thermoskan meesjouwenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:45 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Neem je toch een thermos met je eigen koffie mee![]()
Kutweer trouwens![]()
Ik had de slaap nog niet eens gevat om 9 uurquote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ga geen thermoskan meesjouwen. Past ook niet onder m'n senseo
. En ja rotweer idd moest ik door om 9 uur
.
Tsssssssssssssk... Ik begin elke dag om 9 uur...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:30 schreef du_ke het volgende:
Pff deze week 2 keer om 9 uur en 1 keer om 10 begonnen gekker moet het niet worden.
Ik moet tussendoor ook nog afstuderenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:27 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Tsssssssssssssk... Ik begin elke dag om 9 uur...
Ik heb wel belangstellingquote:Op donderdag 13 april 2006 09:59 schreef Isabeau het volgende:
Hoi, ik kom hier nooit, ook al studeer ik zelf ook aan de RUG. Ik vroeg me af of iemand hier nog een bijbaantje zoekt. Het gaat om de functie van nachtportier in het Wilhelmina Ziekenhuis in Assen. Aangezien ik dat zelf al jaren doe en ik gisteren een mailtje van mijn teamleider kreeg dat er nog niemand had gereageerd op de vacature dacht ik: eens kijken of er fokkers zijn die dat leuk vinden
Je werkt zo'n 3-4 nachten per maand en altijd op donderdag & vrijdag of op zaterdag & zondag. Je werkt de hele nacht alleen en je hebt gewoon beschikking over tv, dvd-speler en internet. In de 8 uur dat je werkt (van 23:00 tot 7:00) ben je misschien hoogstens een uur met werken bezig, de rest van de tijd kan je besteden aan niets doen, fokken, kerstkaartjes maken ( ) of je huiswerk (vooral werkstukken wil prima aangezien je gewoon mag kopiëren en printen). Je verdient rond de 100 euro op een nacht.
Ik geloof dat ze het liefst mensen van 21 jaar en ouder hebben, studenten, representatief, klantvriendelijk en flexibel. In de zomervakantie bijv. werken we veel meer. We zijn nu met 5 man en er gaat er 1 voor stage naar Curacau en er komt dus een plekje vrij. Je hoofdwerkzaamheden bestaan uit het inschrijven van patiënten voor de spoedeisende hulp, het klaarmaken van papieren voor opnames en het beantwoorden van de telefoon. Daarnaast nog een heleboel werkzaamheden die je nauwelijks tegenkomt (zorgen voor spoedverzendingen, bij brand of ramp alles regelen). Bij je functie krijg je een brandveiligheidscursus en een reanimatiecursus (wordt betaald).
Dienstverband: 1 jaarquote:Op donderdag 13 april 2006 11:52 schreef Isabeau het volgende:
(en ook niets aantrekken van de sluitingstermijn, want gisteren had Evelyn nog geen sollicitatiebrieven ontvangen)
Daar ben ik ook bang voor jaquote:Op donderdag 13 april 2006 11:57 schreef Isabeau het volgende:
Hè, jammerNormaal is er wel een mouw aan te passen als iemand een paar maanden stage loopt (hebben we al heel vaak gehad), maar ik denk dat ze zo snel niet leuk vinden.
Als je niet eens de moeite neemt om mijn stukje te lezen hoef je ook niet te solliciteren :pquote:Op donderdag 13 april 2006 12:00 schreef mroijjoijoi het volgende:
wat verdien je?
Ik denk niet dat ze er blij mee zijn als ze je net hebben ingewerkt dat je dan alweer een tijdje er tussen uit gaat...Als je nou volgend jaar een paar maanden weg ging dan was het al anders geweest. En het is absoluut een leuke baan, je kan heel erg veel voor jezelf doen 's nachts. Of gewoon met collega's een film kijken. Je moet alleen wel wakker kunnen blijven (en soms als je overdag ook wat hebt moet je wel heel lang wakker kunnen blijven, daar heb ik nooit moeite mee gehad).quote:Op donderdag 13 april 2006 11:59 schreef Black_Tulip het volgende:
Daar ben ik ook bang voor jaHet klinkt op zich wel als een leuk baantje. Zou het de moeite lonen om toch te solliciteren of is het bijvoorbaat al hopeloos?
Er is wellicht de optie om speciaal voor dit baantje mijn semester uitwisseling uit te stellen naar het tweede semester, maar ik weet niet of dat nog mogelijk is.quote:Op donderdag 13 april 2006 12:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze er blij mee zijn als ze je net hebben ingewerkt dat je dan alweer een tijdje er tussen uit gaat...Als je nou volgend jaar een paar maanden weg ging dan was het al anders geweest.
Met mijn rooster hoeft dat niet zo'n probleem te zijn; ik heb op zich overdag voldoende tijd om wat bij te slapen. Bovendien ligt zo wellicht de SOG-barriëre om huiswerk te maken wat lagerquote:En het is absoluut een leuke baan, je kan heel erg veel voor jezelf doen 's nachts. Of gewoon met collega's een film kijken. Je moet alleen wel wakker kunnen blijven (en soms als je overdag ook wat hebt moet je wel heel lang wakker kunnen blijven, daar heb ik nooit moeite mee gehad).
Euh het WSN gebouw heeft iets van 3-4 ingangen, welke bedoel je precies?quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:14 schreef Peterselieman het volgende:
Vanaf vandaag kun je niet meer door het WSN gebouw lopen naar het rekencentrum![]()
De gang is afgesloten vanwege de verbouwing. Ik hoorde ook dat de nooddeur bij het rekencentrum er ook uit gaat![]()
Nu moeten we het hele eind omlopen/fietsen om bij de computers te komen. Hadden ze niet een betere oplossing kunnen bedenken ?
Maar zouden ze zich dan niet genaaid voelen als ze een paar maanden later horen dat ik naar het buitenland vertrek?quote:Op donderdag 13 april 2006 12:22 schreef Isabeau het volgende:
Je werkt niet elk weekend hèIk zou gewoon solliciteren en nog even niet over je stage beginnen
Ik denk dat ze zich wel genaaid voelen, jaquote:Op donderdag 13 april 2006 12:28 schreef Black_Tulip het volgende:
Maar zouden ze zich dan niet genaaid voelen als ze een paar maanden later horen dat ik naar het buitenland vertrek?
Het is een kleine moeite om te vragen of ik die voorkeur voor het eerste semester naar het tweede semester kan veranderen. Als dat voor hen veel beter uitkomt (en als dat een grotere kans oplevert dat ik de baan krijg) dan doe ik dat graag hoor.
Om 1 uur gaat het International Office open. Je hoort nog wel van mequote:Op donderdag 13 april 2006 12:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zich wel genaaid voelen, jaInformeer anders eerst even of je de stage naar begin volgend jaar kan zetten.
Ik zoek nog wel een bijbaantje, maar ik ben pas net 19 geworden. Voor de rest zou het op zich wel kunnen denk ik, zal ik misschien wel in aanmerking komen?quote:Op donderdag 13 april 2006 09:59 schreef Isabeau het volgende:
Hoi, ik kom hier nooit, ook al studeer ik zelf ook aan de RUG. Ik vroeg me af of iemand hier nog een bijbaantje zoekt. Het gaat om de functie van nachtportier in het Wilhelmina Ziekenhuis in Assen. Aangezien ik dat zelf al jaren doe en ik gisteren een mailtje van mijn teamleider kreeg dat er nog niemand had gereageerd op de vacature dacht ik: eens kijken of er fokkers zijn die dat leuk vinden
Je werkt zo'n 3-4 nachten per maand en altijd op donderdag & vrijdag of op zaterdag & zondag. Je werkt de hele nacht alleen en je hebt gewoon beschikking over tv, dvd-speler en internet. In de 8 uur dat je werkt (van 23:00 tot 7:00) ben je misschien hoogstens een uur met werken bezig, de rest van de tijd kan je besteden aan niets doen, fokken, kerstkaartjes maken ( ) of je huiswerk (vooral werkstukken wil prima aangezien je gewoon mag kopiëren en printen). Je verdient rond de 100 euro op een nacht.
Ik geloof dat ze het liefst mensen van 21 jaar en ouder hebben, studenten, representatief, klantvriendelijk en flexibel. In de zomervakantie bijv. werken we veel meer. We zijn nu met 5 man en er gaat er 1 voor stage naar Curacau en er komt dus een plekje vrij. Je hoofdwerkzaamheden bestaan uit het inschrijven van patiënten voor de spoedeisende hulp, het klaarmaken van papieren voor opnames en het beantwoorden van de telefoon. Daarnaast nog een heleboel werkzaamheden die je nauwelijks tegenkomt (zorgen voor spoedverzendingen, bij brand of ramp alles regelen). Bij je functie krijg je een brandveiligheidscursus en een reanimatiecursus (wordt betaald).
quote:Op donderdag 13 april 2006 12:01 schreef Black_Tulip het volgende:
Oh, en ik ben 19 (word op 2 augustus 20).
Ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd niet dat ze een 19-jarige aannemen...het was eerder al 21 en daar hebben ze 20 van gemaakt.
Hier een tweedejaarsquote:Op maandag 13 maart 2006 21:27 schreef tsjimp het volgende:
Eerstejaars geschiedenisstudent hier.
Ik ben niet meer in het WSN geweest de laatste week. Maar het gaat om de doorgang tussen het wsn en het rc. In een later stadium denk ik ook de zij ingang van het WSN, omdat daar ergens de informatiebalie moet komen van de faculteiten.quote:Op donderdag 13 april 2006 12:22 schreef Afwasborsteldetweede het volgende:
[..]
Euh het WSN gebouw heeft iets van 3-4 ingangen, welke bedoel je precies?
Ik ook.quote:
Ze hebben me niet aangenomen, maar dan omdat ik van augustus tot december niet beschikbaar kon zijn (later bleek overigens dat dat september tot december moest zijn, grrr... nou ja, had waarschijnlijk niets gescheeld)quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd niet dat ze een 19-jarige aannemen...het was eerder al 21 en daar hebben ze 20 van gemaakt.
Het is 500 meter, 1 minuut fietsen, dat is toch vlakbij of niet?quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Sinds wanneer is GMW (Grote Kruisstraat zover ik weet) vlakbij het Academiegebouw
Letteren, Rechten, Godgeleerdheid en godsdienswetenschappen, Wijsbegeerte. Dat is dichtbij het Academiegebouw.
Ik heb het even nagemeten, het is hemelsbreed precies 500 meter (590 over de weg).quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:08 schreef TARAraboemdijee het volgende:
... Dat noem ik zeker meer dan een km...
Top, Isabeau!quote:Op donderdag 13 april 2006 11:50 schreef Isabeau het volgende:
Op de website stond de vacature gelukkig ook
http://www.wza.nl/content.jsp?parentid=38&objectid=3856&highlights=vacature
(en trek je niets aan van "bij voorkeur volg je de opleiding HBO facility management of studeer je geneeskunde " want ik ben de enige die toevallig geneeskunde doet en de rest doet iets totaal anders)
Zo'n iemand moest ik nou net hebben. Ik heb me ingeschreven voor een cursus via Progress, maar het verschijnt niet op Nestor, hoe kan ik dat verhelpen?quote:
1) is er wel een nestor cursus?quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:55 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Zo'n iemand moest ik nou net hebben. Ik heb me ingeschreven voor een cursus via Progress, maar het verschijnt niet op Nestor, hoe kan ik dat verhelpen?
Precies... Die lafbekken doen dat altijd te laatquote:Op vrijdag 28 april 2006 17:16 schreef RemCOW het volgende:
Kan zijn dat de docent het vak nog niet op available heeft gezet...
Dat betwijfel ik, maar zal het navragen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:16 schreef RemCOW het volgende:
Kan zijn dat de docent het vak nog niet op available heeft gezet...
Niks mis mee toch? Als je bij een vereniging zit moet je je aan de regels van de vereniging houden. En als die regels vanaf nu inhouden dat je een drugstest moet doen, heb je dat te accepteren.quote:Op vrijdag 28 april 2006 19:46 schreef JimmyJames het volgende:
Drugstest voor Groninger studenten
Gesprek van de dag bij onsZeg dan niks, als je niks beters te melden hebt.
Qu'est-ce que c'est?quote:Op vrijdag 28 april 2006 19:30 schreef deGVR het volgende:
Ik heb de data van mijn Colliquium doorgekregen... Spannend!
Hij ook met zijn dure woordenquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:17 schreef m021 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Colloquium_doctum
quote:Het klimaat verandert, de zeespiegel stijgt en de bodem daalt. Water heeft ruimte nodig. Na het hoge water van 1993, 1995 en de toenemende wateroverlast door grotere hoeveelheden neerslag in kortere tijd, is duidelijk geworden dat we anders met water moeten omgaan. Vandaar dat er het Nationaal Bestuursakkoord Water (NBW) is ondertekend door het Rijk, provincies, gemeenten en waterschappen. De kern van het waterbeleid voor de 21ste eeuw is dat het water de ruimte moet krijgen, voordat het water die ruimte zelf neemt. Kortom, water is een zaak van alle Nederlanders.
Dikke kans dat ik daar nog wel even te vinden benquote:Op maandag 8 mei 2006 20:02 schreef Haushofer het volgende:
Ff reclame maken voor een congres wat oa mijn vriendin organiseert:
Geopromotion !
Het is op 12 mei, en het onderwerp is "Water, bron van kansen?" Het kost 20 euro, krijg je wel ook een fijne lunch voor, en is interessant voor iedereen die is geinteresseerd in sociale geografie, planologie etc. Van de site:
[..]
Ik krijg constant folders ervan in m'n handen gedrukt en je wordt er overal mee dood gespammed. Maar het interesseert mij eigenlijk helemaal niets. Ga ook niet stemmen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:27 schreef Jurrio het volgende:
Wat gaan jullie doen met de universiteitsverkiezingen? Dat is ook weer aan de orde van de dag nu hè?
Heb je je er al in verdiept en wat ga je stemmen?
Ik heb SOG gestemd....omdat dat verkiezingsprogramma mij meer aansprak dan van VOS. En dat er ook nog een Calimero was, kwam ik pas later achter
Ik ga niet stemmen als protest tegen iets wat ik nog moet bedenkenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:27 schreef Jurrio het volgende:
Wat gaan jullie doen met de universiteitsverkiezingen? Dat is ook weer aan de orde van de dag nu hè?
Heb je je er al in verdiept en wat ga je stemmen?
Ik heb SOG gestemd....omdat dat verkiezingsprogramma mij meer aansprak dan van VOS. En dat er ook nog een Calimero was, kwam ik pas later achter
En? Vond je het wat ? Heb gehoord dat het wel redelijk geslaagd was, op een ietwat late lunch na danquote:Op maandag 8 mei 2006 21:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dikke kans dat ik daar nog wel even te vinden ben.
mja ik heb me er ook maar een kwartiertje mee beziggehouden.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:12 schreef Viking84 het volgende:
over verkiezingen. Interesseert me allemaal niet, want de situatie verbetert toch nooit, en omdat ik steeds irritante pop up schermpjes kreeg bij Progress, heb ik maar gewoon blanco gestemd. Ben ik er vanaf
Heb ik ook gedaan.... Heb wel even enigszins gechecked waar die lui nou precies voor stonden...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:03 schreef Jurrio het volgende:
[..]
mja ik heb me er ook maar een kwartiertje mee beziggehouden.
we werden er enorm mee lastiggevallen op de faculteit...dus heb maar effe snel gestemd
kan ik nu zeggen dat ik het al gedaan heb, zijn zij ook meteen blij
Het is toch 1 pot nat.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:31 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan.... Heb wel even enigszins gechecked waar die lui nou precies voor stonden...
Als je hun verkiezingsprogramma's naast elkaar zet, zie ik toch wel een aantal verschillen.quote:
Eensch!quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:27 schreef Mighty_Mouse het volgende:
Tsja het eerste jaar zit er over een maand dan wel op, de vierde tentamenperiode begint dan wel netHet WK dan ook helaas
Kunnen ze dat soort belangrijke evenementen niet inplannen
![]()
Nou je kan in ieder geval vanavond testen of je genoeg discipline op kan brengen om de tv uit te latenquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:36 schreef Jurrio het volgende:
[..]
Eensch!
Kutplanning en natuurlijk ook juist de eerste maand waarop ik mijn nieuwe nouja nieuwe, we hadden er eerst geen één tv in de woonkamer heb...zucht![]()
Gelukt! Al was dat aleen maar omdat ik een verjaardag had woensdagavondquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:35 schreef Mighty_Mouse het volgende:
[..]
Nou je kan in ieder geval vanavond testen of je genoeg discipline op kan brengen om de tv uit te laten![]()
Niets fijner dan je schoenen uittrekken in de UBquote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:54 schreef JimmyJames het volgende:
Ik ga het ganse weekend in de UB zittenIk ben te herkennen aan het feit dat ik schoenen draag.
3 weken? Wat voor studie doe jij?quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:25 schreef JimmyJames het volgende:
Anyways mensen, nog 3-4 weken en dan zit het eerstejaar erop, succes allemaal.
Exclusief tentamens.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:48 schreef m021 het volgende:
[..]
3 weken? Wat voor studie doe jij?
Ik moet nog iets van 7 weken.
Je bedoelt die in het WSN gebouwquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:11 schreef Peterselieman het volgende:
De bieb in de Grote Kruisstraat is redelijk rustig, al kun je moeilijk aan een computer komen daar. Verder kun je op het saaie zernike gaan studeren in de bieb bij economie. Ik heb geen idee van andere faculteiten.
Het gebouw aan de Grote Kruisstraat ken ik dan weer als PPSW (Psychologie, Pedagogie en Sociale Wetenschappen)quote:
WSN is 't gebouw van oa Bedrijfskunde. Aan 't zernikeplein. Tegen het Zernike gebouw aan, tegenover de tentamen/college-hal.quote:Op zondag 21 mei 2006 13:29 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Het gebouw aan de Grote Kruisstraat ken ik dan weer als PPSW (Psychologie, Pedagogie en Sociale Wetenschappen)
Een andere naam is GMW (Gedrags- en MaatschappijWetenschappen)
Maar WSN
Dr is niks van terechtgekomen, hoe voorspelbaarquote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:54 schreef JimmyJames het volgende:
Ik ga het ganse weekend in de UB zittenIk ben te herkennen aan het feit dat ik schoenen draag.
is dat niet gewoon de Hanzeborg?quote:Op zondag 21 mei 2006 13:34 schreef RemCOW het volgende:
[..]
WSN is 't gebouw van oa Bedrijfskunde. Aan 't zernikeplein. Tegen het Zernike gebouw aan, tegenover de tentamen/college-hal.
De Hanzeborg is de Blauwe blokkendoos van Hanze. Waar de faculteit Gamma zit.quote:
Daar kwam ik gister ook achter ja. Een erg rustige computerruimte daarquote:Op zondag 21 mei 2006 20:30 schreef teigan het volgende:
in het gebouw van natuurkunde/scheikunde kun je ook rustig zitten studeren....
ja, voor zo weinig studenten zijn er toch nog best veel computers....quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Daar kwam ik gister ook achter ja. Een erg rustige computerruimte daar![]()
Kom op, je bent veel te jong en hebt bovendien het verkeerde geslacht om zo aan koffie gehecht te zijn.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:55 schreef JimmyJames het volgende:
Het probleem dat ik heb met de UB is dat je er geen koffie mag zuipen buiten de kantine, hoe moet je dan doeltreffend leren?!!?!?
Ik ben mentaal niet zo sterk als jijquote:Op zondag 28 mei 2006 10:02 schreef m021 het volgende:
[..]
Kom op, je bent veel te jong en hebt bovendien het verkeerde geslacht om zo aan koffie gehecht te zijn.Gewoon eerst koffie drinken en dan leren.
waar zit natuur/scheikunde dan?quote:Op zondag 28 mei 2006 09:47 schreef teigan het volgende:
[..]
ja, voor zo weinig studenten zijn er toch nog best veel computers....
Op het Zernike complex, het eerste grote gebouw aan de rechterkant.... Nijenborgh 4 is het adres...quote:
Ja, net als alle kleine verenigingen. En het is een terechte naamswijziging in mijn ogen, want de naam "Hendrik" is niet iets waar je lovend commentaar op krijgt; veel mensen associeren het met kneuterig&Christelijk.quote:Op zondag 28 mei 2006 15:24 schreef teigan het volgende:
http://www.dvhn.nl/nieuws/noorden/stad/article575088.ece?secId=22
ik kwam net dit berichtje tegen..... Samenvatting, ASV Hendrik verandert de naam is Dionysos oid..
Ze zijn er volgens mij wel erg wanhopig om nieuwe leden te trekken zeg..
Hier is het één en al drama sinds afgelopen maandag. Hier in Groningen kan ik geen mail meer versturen en bij mijn ouders kan ik niets ontvangenquote:Op woensdag 31 mei 2006 14:17 schreef JimmyJames het volgende:
RUGmail is weer eens niet toegankelijk vrijdagnacht, wat een drama![]()
Zo'n beetje de helft van de inkomende emails op mijn RUGmail zijn van de helpdesk afkomstig![]()
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:53 schreef JimmyJames het volgende:
Ik ben, wat laat, tot een duistere ontdekking gekomen: tentamens toetsen NIET je kennis van de stof, maar je kennis van de sheets die worden geprojecteerd tijdens de hoorcolleges. Leer ze uit je hoofd en je hebt gegarandeerd een voldoende.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:55 schreef SuperWeber het volgende:
't is rustig hier... Tentamenstress??
Jep...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:07 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Gezien dat IR Baboon gequote staat in de UK?
Niet echt meer, de laatste is volgende week maandag, ik heb er reeds 2 achter de rug. Eentje vandaag, statistiek, waar ik het hele jaar tegenop zag, uiteindelijk 4 dagen voor gestudeerd en het ging goed!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:55 schreef SuperWeber het volgende:
't is rustig hier... Tentamenstress??
Statistiek...quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:07 schreef Jurrio het volgende:
[..]
Niet echt meer, de laatste is volgende week maandag, ik heb er reeds 2 achter de rug. Eentje vandaag, statistiek, waar ik het hele jaar tegenop zag, uiteindelijk 4 dagen voor gestudeerd en het ging goed!
Efficient studeren![]()
Hehe, mij is toendertijd nog gevraagd of ik er werkcolleges ed in wou gevenquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:49 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Statistiek...
Zo heb ik een half jaar geleden biostatistiek gevolgd...
Ik leer ook vooral uit het boek eigenlijk...elke keer weer neem ik me voor om alleen de sheets te leren...maar dan gebruik ik het boek toch steeds weer het meest.quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:43 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Hehe, mij is toendertijd nog gevraagd of ik er werkcolleges ed in wou geven![]()
Ik leer eigenlijk altijd vanuit mn boek. Sheets worden bij ons alleen in het eerste jaar gebruikt, geloof ik. En daarna heb je nog wel eens een docent die een dictaat bij het boek schrijft, da's dan wel weer handig. Mijn eigen aantekeningen gebruik ik ook praktisch niet. Dus ben ik maar opgehouden om ze te maken
Ik ken wel een bosje mensen die er nooit in zijn gekomen, het is pappen en nathouden van de kant van de woningbouwcorporatie.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:08 schreef m021 het volgende:
Hoe is het eigenlijk afgelopen met die studentenstudio's (lees: containers) die Nijestee aan het Damsterdiep zou neerzetten? Zijn die er nog gekomen?
Vroeg ik me zomaar af, laatste keer dat ik wat over heb gehoord was in 2005, en toen was er iets met juridisch gedoe.
Die zijn er wel gekomen en een aantal studenten zit er ook al in, maar het gros wacht nog steeds op het definitieve telefoontje dat het niet doorgaatquote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:08 schreef m021 het volgende:
Hoe is het eigenlijk afgelopen met die studentenstudio's (lees: containers) die Nijestee aan het Damsterdiep zou neerzetten? Zijn die er nog gekomen?
Vroeg ik me zomaar af, laatste keer dat ik wat over heb gehoord was in 2005, en toen was er iets met juridisch gedoe.
Bedacht door de gemeente, die spijt heeft van het verstrekken van de vergunning?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:42 schreef Jurrio het volgende:
[..]
Die zijn er wel gekomen en een aantal studenten zit er ook al in, maar het gros wacht nog steeds op het definitieve telefoontje dat het niet doorgaat![]()
2 vrienden van mij hebben namelijk voor ook zo'n studio aangemeld...maar elke keer is het weer wat anders, gezeik met brandveiligheid enzo en explosiegevaar van die fabriek ofzo. Het is inderdaad aanpappen en nat houden.
Asociaal tegenover de studenten.
Naa aangebracht door iemand van die fabriek die geen problemen wil als er wel iets mis gaat.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:45 schreef m021 het volgende:
[..]
Bedacht door de gemeente, die spijt heeft van het verstrekken van de vergunning?![]()
IO/IBquote:Op zondag 25 juni 2006 14:58 schreef S-Two het volgende:
Ik doe op dit moment Economie & Management. Ik heb tot nu toe bijna al mijn punten en ik doe er eigenlijk niets voor. Daarnaast vind ik het ook niet weer zo'n super studie dus ik wil komend jaar denk ik een andere studie ernaast gaan doen (even kijken of dat was is, en of ik het een beetje kan combineren). Ik denk dat het psychologie gaat worden dan, alleen heb ik geen idee hoe ik me daar dan voor moet aanmelden en of ik in aanmerking kom voor vrijstelling. Heb mn studieadviseur net gemailt, maar misschien dat iemand hier ook iets weet?
Volgens mij waren ze al lang af....misschien niet alle?quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:14 schreef teigan het volgende:
ik zag vanmiddag op tvnoord staan dat nijestee de containers af mag bouwen en dat er studenten inmogen..
Bedankt voor het melden. Ik zie dat het ook op de tvnoord website staat.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:14 schreef teigan het volgende:
ik zag vanmiddag op tvnoord staan dat nijestee de containers af mag bouwen en dat er studenten inmogen..
Uit onderzoek is blijkbaar gebleken dat dat gevaar niet bestaat of niet groot genoeg is:quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:07 schreef Peterselieman het volgende:
Telt de veiligheid niet meer danDie fabriek staat er toch wel redelijk dichtbij en een stofexplosie kan best heftig zijn.
quote:Volgens EMG Silo, het bedrijf dat een silo naast de containers heeft staan, is bewoning van de containers niet veilig. De onderzoeksrapporten wezen iets anders uit en dus kreeg woningstichting Nijestee gelijk.
Je had je voor mei moeten opgeven ivm loting, maar misschien zijn er plaatsen over op faculteit en kun je zo inschrijven. ik ben na 1 jaar Economie en Management ook overgestapt. En heb nu ook mijn propedeuse Psychologie. Dit bevalt me stukken beter dan E&M, en ik laat me dan ook uitschrijven. Er zijn meer mensen van Economie en Management overgestapt naar Psychologie, en veel belanden dan ook in de richting van ArbeidsOrganisatie en Personeelspsychologie.quote:Op zondag 25 juni 2006 14:58 schreef S-Two het volgende:
Ik doe op dit moment Economie & Management. Ik heb tot nu toe bijna al mijn punten en ik doe er eigenlijk niets voor. Daarnaast vind ik het ook niet weer zo'n super studie dus ik wil komend jaar denk ik een andere studie ernaast gaan doen (even kijken of dat was is, en of ik het een beetje kan combineren). Ik denk dat het psychologie gaat worden dan, alleen heb ik geen idee hoe ik me daar dan voor moet aanmelden en of ik in aanmerking kom voor vrijstelling. Heb mn studieadviseur net gemailt, maar misschien dat iemand hier ook iets weet?
Ah fuck, wel loting dus. Najah, ik ga vanmiddag het formulier invullen en dan morgen opsturen en dan zien we het wel. Heb jij toevallig ook vrijstelling gekregen voor Statistiek (omdat je dat bij E&M al hebt gehad)?quote:Op zondag 2 juli 2006 12:20 schreef PetraV het volgende:
[..]
Je had je voor mei moeten opgeven ivm loting, maar misschien zijn er plaatsen over op faculteit en kun je zo inschrijven. ik ben na 1 jaar Economie en Management ook overgestapt. En heb nu ook mijn propedeuse Psychologie. Dit bevalt me stukken beter dan E&M, en ik laat me dan ook uitschrijven. Er zijn meer mensen van Economie en Management overgestapt naar Psychologie, en veel belanden dan ook in de richting van ArbeidsOrganisatie en Personeelspsychologie.
Gebruik je toch gewoon die van vorig jaar...quote:Op zondag 2 juli 2006 14:22 schreef S-Two het volgende:
Bij het papier van de herinschrijving stond dat de wegwijzer alleen op internet te vinden is (deze heb ik nodig, omdat ik nu dus ook psychologie ga doen). Alleen die wegwijzer is dus niet te downloaden (bestand is beschadigd, of verwijderd). En veel meer van die *pdf-bestanden doen het niet. Lekker is dat.
dan lopen ze 2 keer collegegeld mis. Vinden ze ook niet leuk, denk ikquote:Op woensdag 5 juli 2006 09:44 schreef teigan het volgende:
ik zou zeggen bij het CSA..
maar voor herinschrijvingsformulieren weet ik niet of ze het zo lief vinden..
heb je ze nog niet opgestuurd?quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:29 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben mijn herinschrijvingspapieren kwijt(en mijn huisgenoot ook
). Kun je zo nieuwe halen? En waar dan?
ik had graag op reis gewild (naar ghana), maar mijn budget laat dat niet toequote:Op woensdag 5 juli 2006 15:36 schreef Etcetera het volgende:
waarom ga je ff stoppen? studiebreak/reis/vakantie?
ik heb m'n papieren voor de Hanze meteen de dag nadat ik ze had weer opgestuurd, hoef ik daar niet meer aan te denken
Satistiek bij Psychologie is zo anders dan bij E&M. statistiek 1A is nog wel te doen, maar bij 1B moet je toch echt ff opletten. Het is veel theoretischer. Je moet hier weten waarom iets zo is, ipv alleen maar een formule in je GR te zetten en toe te passen. Neej ik zou het zeker volgen. geen spijt er van dat ik het gewoon heb gedaan, dingen die je al weet vanuit E&M is alleen maar handig.quote:Op zondag 2 juli 2006 13:58 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ah fuck, wel loting dus. Najah, ik ga vanmiddag het formulier invullen en dan morgen opsturen en dan zien we het wel. Heb jij toevallig ook vrijstelling gekregen voor Statistiek (omdat je dat bij E&M al hebt gehad)?
Je moet die inschrijving via de studieadviseur regelen ipv via CSA. CSA moet namelijk bewijs hebben dat je wordt toegelaten omdat er plaats is. Mensen die via de faculteit groen licht krijgen hebben voorrang boven jou.........stond het hele jaar met koeieletters op da website en ook in de brochure dat het een lotingstudie wasquote:Op zondag 2 juli 2006 14:22 schreef S-Two het volgende:
Bij het papier van de herinschrijving stond dat de wegwijzer alleen op internet te vinden is (deze heb ik nodig, omdat ik nu dus ook psychologie ga doen). Alleen die wegwijzer is dus niet te downloaden (bestand is beschadigd, of verwijderd). En veel meer van die *pdf-bestanden doen het niet. Lekker is dat.
Hmmsz.. De studieadviseur van Economie zei dat ik contact op moest nemen met die van Psychologie. Die heb ik gemailt, maar na een week nog steeds geen enkele reactie. Ik stuur de papieren maandag op (ik weet het erg laat), en ik denk dat ik dan ook even de faculteit ga bellen. Eigenlijk best stom, maar ik had er helemaal geen rekening mee gehouden dat het een lotingstudie was. Maar goed, vorig jaar waren er minder aanmeldingen dan plaatsen dus daar hopen we dan maar op.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:14 schreef PetraV het volgende:
[..]
Je moet die inschrijving via de studieadviseur regelen ipv via CSA. CSA moet namelijk bewijs hebben dat je wordt toegelaten omdat er plaats is. Mensen die via de faculteit groen licht krijgen hebben voorrang boven jou.........stond het hele jaar met koeieletters op da website en ook in de brochure dat het een lotingstudie washttp://www.rug.nl/psy/informatievoor/studiekiezers/informatie
Ik zou als ik jou was per direct contact opnemen met de faculteit. Want 15 juli is de lotinguitslag en je moet zorgen dat je op het reservelijstje staat! Succes
Kom ik dit weekend thuis van mijn kamer, blijkt dat mijn vader de papieren dus al heeft opgestuurd. Najah, we zien wel wat het wordtquote:Op zondag 9 juli 2006 19:20 schreef PetraV het volgende:
ik zou maandag op faculteit langsgaan en anders naar CSA fietsen en de papieren afgeven..........brengen gaat sneller dan via de post. als de studieadviseur je groenlicht geeft kun je gewoon bij CSA de 2e studie aan het loket op een formulier invullen.
Ik snap niet helemaal waarom dat nou sneller gaat? Het maakt toch niet uit of ik het opstuur of via de studieadviseur doe? (en wat is CSA?)quote:Op maandag 10 juli 2006 14:06 schreef PetraV het volgende:
ik zou toch ff vandaag bellen met studieadviseur (telefoonnummers staan op website), want CSA laat de papieren wel ff liggen, worden op volgorde van binnenkomst verwerkt........
centrale studenten administratiequote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:12 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal waarom dat nou sneller gaat? Het maakt toch niet uit of ik het opstuur of via de studieadviseur doe? (en wat is CSA?)
Ik heb hem ook al...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:22 schreef teigan het volgende:
*trap*
Ik heb mijn collegekaart alweer binnen, volgens mij is me dat nog nooit zo vroeg gelukt....
Hopelijk is dit nu ook echt mijn laatste collegekaart...
Ik heb hem ook al binnen, alleen maar met 1 studie erop, terwijl ik me toch echt voor 2 heb ingeschreven. Deze week maar eens gaan bellen..quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:22 schreef teigan het volgende:
*trap*
Ik heb mijn collegekaart alweer binnen, volgens mij is me dat nog nooit zo vroeg gelukt....
Hopelijk is dit nu ook echt mijn laatste collegekaart...
Weer problemen met de ib groep.. Ik denk eerlijk gezegd niet dat het nog gaat lukken, but we shall see..quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:09 schreef PetraV het volgende:
en is het goedgekomen?
Je kan dus wel 2 studies op één collegekaart hebben staan? Die vrouw van de ib-groep zei namelijk tegen mij van niet.quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:09 schreef teigan het volgende:
het kan even duren hoor voordat ze het doorhebben, het heeft mij ook drie collegekaarten in 1 maand gekost voordat ze het er eindelijk goed op hadden staan..
Van de IB-groep?quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:54 schreef S-Two het volgende:
Je kan dus wel 2 studies op één collegekaart hebben staan? Die vrouw van de ib-groep zei namelijk tegen mij van niet.
Je moet je studieaanvraag aan de ibgroep sturen en aangezien er maar 1 studie op mijn kaart stond dacht ik dus dat die andere niet door was gekomen, maar volgens die vrouw kan er maar 1 studie op je kaart staan.quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:01 schreef m021 het volgende:
[..]
Van de IB-groep?Voor zaken als collegekaarten moet je bij de RuG zijn, niet bij de IBG. Of hebben ze je bij de CSA doorverwezen naar de IBG?
Vraag het even na bij het CSA of het STAGquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:21 schreef S-Two het volgende:
[..]
Je moet je studieaanvraag aan de ibgroep sturen en aangezien er maar 1 studie op mijn kaart stond dacht ik dus dat die andere niet door was gekomen, maar volgens die vrouw kan er maar 1 studie op je kaart staan.
Sinds januari 2006quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:04 schreef 1603 het volgende:
Sinds wanneer zit de CSA niet meer in het academiegebouw?:S Zo vaak kom ik daar namelijk niet he,van de week even, maar goed... ":p
Oh, goed dat ik dat weetquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Sinds januari 2006
CSA zit bij het STAG in (Uurwerkersgang)
Bij mijn weten hoeft dat nietquote:Op maandag 21 augustus 2006 00:27 schreef JimmyJames het volgende:
Weet iemand of je per se je P moet hebben om een minor te mogen volgen?
Volegns mij hoef je maar op 1 instantie schoolgeld te betalen (in jouw geval Hanze).quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:28 schreef StefSOFT-NL het volgende:
Ik had ook even een vraagje, heeft misschien niet direct met de Rug an sich te maken, maar goed. Ik doe nu Communicatiesystemen (voltijd) aan de Hanze, nu wil ik er filosofie (deeltijd) bij doen. Op de site van de Rug staat dat deeltijd niet door de studiefinanciering wordt vergoed en je deze dus zelf moet betalen, maar geldt het wel als tweede studie duaal?
Een rustig jaartje dat is?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:07 schreef S-Two het volgende:
Eindelijk een reactie van de ibgroep nu. Kreeg bericht dat ik te laat was voor mijn inschrijving voor psychologie. Het was een lotingstudie en dat moest voor 15 mei al binnen zijn. (goh, vertel mij wat nieuws) Maar goed, ik ben nu op de wachtlijst geplaatst, en dan zien we wel of het nog lukt. Anders maken we er sowieso wel weer een rustig jaartje van.
Economie & Management studeren. Althans, het was afgelopen jaar een makkelijk jaartjequote:
Je cyanidepillen voor als je het niet meer ziet zitten.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:14 schreef the_jasper het volgende:
mmh net keiweek gehad
heb me aangemeld bij albertus heb ik nu zo'n leuk inpaklijstje gekregen
wat moet ik in godsnaam meenemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |