abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36523859
Pff deze week 2 keer om 9 uur en 1 keer om 10 begonnen gekker moet het niet worden .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  vrijdag 31 maart 2006 @ 15:27:09 #102
27167 SuperWeber
Heeft de afslag gemist...
pi_36525441
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 14:30 schreef du_ke het volgende:
Pff deze week 2 keer om 9 uur en 1 keer om 10 begonnen gekker moet het niet worden .
Tsssssssssssssk... Ik begin elke dag om 9 uur...
3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
pi_36525707
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 15:27 schreef SuperWeber het volgende:

[..]

Tsssssssssssssk... Ik begin elke dag om 9 uur...
Ik moet tussendoor ook nog afstuderen .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_36527732
Vandaag m'n eerst tentamen gehad, ging wel redelijk volgens mij. Echter er was wel steeds kabaal vanuit de hal ofzo kan dat van dat heien komen? Waren hele droge klappen.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 3 april 2006 @ 16:52:59 #105
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_36612270
Lijkt me wel dat dat door het heien komt. Ze mogen alleen tussen 05.00 en 13.00 heien. Dit omdat er na die tijd experimenten uitgevoerd worden die gevoelige apparatuur vereisen.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_36626894
Nou dat zal dan donderdag weer wat worden, het was wel storend.
Zooi
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 7 april 2006 @ 00:14:57 #107
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_36726780
Vanaf vandaag kun je niet meer door het WSN gebouw lopen naar het rekencentrum
De gang is afgesloten vanwege de verbouwing. Ik hoorde ook dat de nooddeur bij het rekencentrum er ook uit gaat

Nu moeten we het hele eind omlopen/fietsen om bij de computers te komen. Hadden ze niet een betere oplossing kunnen bedenken ?
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_36912946
Hoi, ik kom hier nooit, ook al studeer ik zelf ook aan de RUG. Ik vroeg me af of iemand hier nog een bijbaantje zoekt. Het gaat om de functie van nachtportier in het Wilhelmina Ziekenhuis in Assen. Aangezien ik dat zelf al jaren doe en ik gisteren een mailtje van mijn teamleider kreeg dat er nog niemand had gereageerd op de vacature dacht ik: eens kijken of er fokkers zijn die dat leuk vinden

Je werkt zo'n 3-4 nachten per maand en altijd op donderdag & vrijdag of op zaterdag & zondag. Je werkt de hele nacht alleen en je hebt gewoon beschikking over tv, dvd-speler en internet. In de 8 uur dat je werkt (van 23:00 tot 7:00) ben je misschien hoogstens een uur met werken bezig, de rest van de tijd kan je besteden aan niets doen, fokken, kerstkaartjes maken ( ) of je huiswerk (vooral werkstukken wil prima aangezien je gewoon mag kopiëren en printen). Je verdient rond de 100 euro op een nacht.

Ik geloof dat ze het liefst mensen van 21 jaar en ouder hebben, studenten, representatief, klantvriendelijk en flexibel. In de zomervakantie bijv. werken we veel meer. We zijn nu met 5 man en er gaat er 1 voor stage naar Curacau en er komt dus een plekje vrij. Je hoofdwerkzaamheden bestaan uit het inschrijven van patiënten voor de spoedeisende hulp, het klaarmaken van papieren voor opnames en het beantwoorden van de telefoon. Daarnaast nog een heleboel werkzaamheden die je nauwelijks tegenkomt (zorgen voor spoedverzendingen, bij brand of ramp alles regelen). Bij je functie krijg je een brandveiligheidscursus en een reanimatiecursus (wordt betaald).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_36915753
quote:
Op donderdag 13 april 2006 09:59 schreef Isabeau het volgende:
Hoi, ik kom hier nooit, ook al studeer ik zelf ook aan de RUG. Ik vroeg me af of iemand hier nog een bijbaantje zoekt. Het gaat om de functie van nachtportier in het Wilhelmina Ziekenhuis in Assen. Aangezien ik dat zelf al jaren doe en ik gisteren een mailtje van mijn teamleider kreeg dat er nog niemand had gereageerd op de vacature dacht ik: eens kijken of er fokkers zijn die dat leuk vinden

Je werkt zo'n 3-4 nachten per maand en altijd op donderdag & vrijdag of op zaterdag & zondag. Je werkt de hele nacht alleen en je hebt gewoon beschikking over tv, dvd-speler en internet. In de 8 uur dat je werkt (van 23:00 tot 7:00) ben je misschien hoogstens een uur met werken bezig, de rest van de tijd kan je besteden aan niets doen, fokken, kerstkaartjes maken ( ) of je huiswerk (vooral werkstukken wil prima aangezien je gewoon mag kopiëren en printen). Je verdient rond de 100 euro op een nacht.

Ik geloof dat ze het liefst mensen van 21 jaar en ouder hebben, studenten, representatief, klantvriendelijk en flexibel. In de zomervakantie bijv. werken we veel meer. We zijn nu met 5 man en er gaat er 1 voor stage naar Curacau en er komt dus een plekje vrij. Je hoofdwerkzaamheden bestaan uit het inschrijven van patiënten voor de spoedeisende hulp, het klaarmaken van papieren voor opnames en het beantwoorden van de telefoon. Daarnaast nog een heleboel werkzaamheden die je nauwelijks tegenkomt (zorgen voor spoedverzendingen, bij brand of ramp alles regelen). Bij je functie krijg je een brandveiligheidscursus en een reanimatiecursus (wordt betaald).
Ik heb wel belangstelling Hoe kan ik solliciteren?
pi_36916112
Op de website stond de vacature gelukkig ook

http://www.wza.nl/content.jsp?parentid=38&objectid=3856&highlights=vacature

(en trek je niets aan van "bij voorkeur volg je de opleiding HBO facility management of studeer je geneeskunde " want ik ben de enige die toevallig geneeskunde doet en de rest doet iets totaal anders )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_36916150
(en ook niets aantrekken van de sluitingstermijn, want gisteren had Evelyn nog geen sollicitatiebrieven ontvangen )
pi_36916310
quote:
Op donderdag 13 april 2006 11:52 schreef Isabeau het volgende:
(en ook niets aantrekken van de sluitingstermijn, want gisteren had Evelyn nog geen sollicitatiebrieven ontvangen )
Dienstverband: 1 jaar

Sorry, maar dan kan ik dus niet.. Ik zit van augustus tot december in Finland..
pi_36916345
Hè, jammer Normaal is er wel een mouw aan te passen als iemand een paar maanden stage loopt (hebben we al heel vaak gehad), maar ik denk dat ze zo snel niet leuk vinden.
pi_36916401
quote:
Op donderdag 13 april 2006 11:57 schreef Isabeau het volgende:
Hè, jammer Normaal is er wel een mouw aan te passen als iemand een paar maanden stage loopt (hebben we al heel vaak gehad), maar ik denk dat ze zo snel niet leuk vinden.
Daar ben ik ook bang voor ja Het klinkt op zich wel als een leuk baantje. Zou het de moeite lonen om toch te solliciteren of is het bijvoorbaat al hopeloos?
pi_36916427
wat verdien je?
pi_36916447
quote:
Op donderdag 13 april 2006 12:00 schreef mroijjoijoi het volgende:
wat verdien je?
Als je niet eens de moeite neemt om mijn stukje te lezen hoef je ook niet te solliciteren :p
pi_36916458
Oh, en ik ben 19 (word op 2 augustus 20).
pi_36916531
quote:
Op donderdag 13 april 2006 11:59 schreef Black_Tulip het volgende:
Daar ben ik ook bang voor ja Het klinkt op zich wel als een leuk baantje. Zou het de moeite lonen om toch te solliciteren of is het bijvoorbaat al hopeloos?
Ik denk niet dat ze er blij mee zijn als ze je net hebben ingewerkt dat je dan alweer een tijdje er tussen uit gaat...Als je nou volgend jaar een paar maanden weg ging dan was het al anders geweest. En het is absoluut een leuke baan, je kan heel erg veel voor jezelf doen 's nachts. Of gewoon met collega's een film kijken. Je moet alleen wel wakker kunnen blijven (en soms als je overdag ook wat hebt moet je wel heel lang wakker kunnen blijven, daar heb ik nooit moeite mee gehad).
pi_36916692
quote:
Op donderdag 13 april 2006 12:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ze er blij mee zijn als ze je net hebben ingewerkt dat je dan alweer een tijdje er tussen uit gaat...Als je nou volgend jaar een paar maanden weg ging dan was het al anders geweest.
Er is wellicht de optie om speciaal voor dit baantje mijn semester uitwisseling uit te stellen naar het tweede semester, maar ik weet niet of dat nog mogelijk is.
quote:
En het is absoluut een leuke baan, je kan heel erg veel voor jezelf doen 's nachts. Of gewoon met collega's een film kijken. Je moet alleen wel wakker kunnen blijven (en soms als je overdag ook wat hebt moet je wel heel lang wakker kunnen blijven, daar heb ik nooit moeite mee gehad).
Met mijn rooster hoeft dat niet zo'n probleem te zijn; ik heb op zich overdag voldoende tijd om wat bij te slapen. Bovendien ligt zo wellicht de SOG-barriëre om huiswerk te maken wat lager Hmm.. Ik bedoel dus dat ik dan makkelijker aan mijn huiswerk begin Verder klinkt het aantrekkelijk om alleen en 's nachts in alle rust te werken en vermoed ik dat dat ook wel bij me zou passen, alhoewel ik wel mijn slaappatroon moet omgooien in het weekend
pi_36917103
Je werkt niet elk weekend hè Ik zou gewoon solliciteren en nog even niet over je stage beginnen
  donderdag 13 april 2006 @ 12:22:49 #121
144436 Afwasborsteldetweede
Voor universeel gebruik
pi_36917119
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 00:14 schreef Peterselieman het volgende:
Vanaf vandaag kun je niet meer door het WSN gebouw lopen naar het rekencentrum
De gang is afgesloten vanwege de verbouwing. Ik hoorde ook dat de nooddeur bij het rekencentrum er ook uit gaat

Nu moeten we het hele eind omlopen/fietsen om bij de computers te komen. Hadden ze niet een betere oplossing kunnen bedenken ?
Euh het WSN gebouw heeft iets van 3-4 ingangen, welke bedoel je precies?
Afwasborstel? 'Zie je wel dat zo'n titel werkt!
pi_36917299
quote:
Op donderdag 13 april 2006 12:22 schreef Isabeau het volgende:
Je werkt niet elk weekend hè Ik zou gewoon solliciteren en nog even niet over je stage beginnen
Maar zouden ze zich dan niet genaaid voelen als ze een paar maanden later horen dat ik naar het buitenland vertrek?

Het is een kleine moeite om te vragen of ik die voorkeur voor het eerste semester naar het tweede semester kan veranderen. Als dat voor hen veel beter uitkomt (en als dat een grotere kans oplevert dat ik de baan krijg ) dan doe ik dat graag hoor.
pi_36917370
quote:
Op donderdag 13 april 2006 12:28 schreef Black_Tulip het volgende:
Maar zouden ze zich dan niet genaaid voelen als ze een paar maanden later horen dat ik naar het buitenland vertrek?

Het is een kleine moeite om te vragen of ik die voorkeur voor het eerste semester naar het tweede semester kan veranderen. Als dat voor hen veel beter uitkomt (en als dat een grotere kans oplevert dat ik de baan krijg ) dan doe ik dat graag hoor.
Ik denk dat ze zich wel genaaid voelen, ja Informeer anders eerst even of je de stage naar begin volgend jaar kan zetten.
pi_36917489
quote:
Op donderdag 13 april 2006 12:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik denk dat ze zich wel genaaid voelen, ja Informeer anders eerst even of je de stage naar begin volgend jaar kan zetten.
Om 1 uur gaat het International Office open. Je hoort nog wel van me

Edit: Ik heb net gebeld, maar het is nog niet helemaal duidelijk. Zoals ik al had verwacht zal ik Helsinki moeten mailen, maar het werd me afgeraden om dat te doen als het nog niet rond is dat ik die baan krijg. Bovendien is er misschien een verplicht vak wat ik niet zou kunnen volgen als ik het tweede semester op uitwisseling ga, maar dat moet ik de studieadviseur vanmiddag vragen.

Ik ga wel solliciteren, maar als ik studievertraging oploop als ik in het tweede semester op uitwisseling ga, ga ik gewoon in het eerste semester naar Finland.

Edit2: Het is inderdaad een verplicht vak en mijn studieadviseur zou het niet toestaan als ik ga proberen om het tweede semester te gaan. Dus.

En nog een edit: De sollicitatie is verstuurd

[ Bericht 18% gewijzigd door Black_Tulip op 13-04-2006 19:21:40 ]
  donderdag 13 april 2006 @ 15:23:36 #125
82589 S-Two
barba macacu
pi_36922951
quote:
Op donderdag 13 april 2006 09:59 schreef Isabeau het volgende:

Ik zoek nog wel een bijbaantje, maar ik ben pas net 19 geworden. Voor de rest zou het op zich wel kunnen denk ik, zal ik misschien wel in aanmerking komen?
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')