Tsssssssssssssk... Ik begin elke dag om 9 uur...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:30 schreef du_ke het volgende:
Pff deze week 2 keer om 9 uur en 1 keer om 10 begonnen gekker moet het niet worden.
Ik moet tussendoor ook nog afstuderenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:27 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Tsssssssssssssk... Ik begin elke dag om 9 uur...
Ik heb wel belangstellingquote:Op donderdag 13 april 2006 09:59 schreef Isabeau het volgende:
Hoi, ik kom hier nooit, ook al studeer ik zelf ook aan de RUG. Ik vroeg me af of iemand hier nog een bijbaantje zoekt. Het gaat om de functie van nachtportier in het Wilhelmina Ziekenhuis in Assen. Aangezien ik dat zelf al jaren doe en ik gisteren een mailtje van mijn teamleider kreeg dat er nog niemand had gereageerd op de vacature dacht ik: eens kijken of er fokkers zijn die dat leuk vinden
Je werkt zo'n 3-4 nachten per maand en altijd op donderdag & vrijdag of op zaterdag & zondag. Je werkt de hele nacht alleen en je hebt gewoon beschikking over tv, dvd-speler en internet. In de 8 uur dat je werkt (van 23:00 tot 7:00) ben je misschien hoogstens een uur met werken bezig, de rest van de tijd kan je besteden aan niets doen, fokken, kerstkaartjes maken ( ) of je huiswerk (vooral werkstukken wil prima aangezien je gewoon mag kopiëren en printen). Je verdient rond de 100 euro op een nacht.
Ik geloof dat ze het liefst mensen van 21 jaar en ouder hebben, studenten, representatief, klantvriendelijk en flexibel. In de zomervakantie bijv. werken we veel meer. We zijn nu met 5 man en er gaat er 1 voor stage naar Curacau en er komt dus een plekje vrij. Je hoofdwerkzaamheden bestaan uit het inschrijven van patiënten voor de spoedeisende hulp, het klaarmaken van papieren voor opnames en het beantwoorden van de telefoon. Daarnaast nog een heleboel werkzaamheden die je nauwelijks tegenkomt (zorgen voor spoedverzendingen, bij brand of ramp alles regelen). Bij je functie krijg je een brandveiligheidscursus en een reanimatiecursus (wordt betaald).
Dienstverband: 1 jaarquote:Op donderdag 13 april 2006 11:52 schreef Isabeau het volgende:
(en ook niets aantrekken van de sluitingstermijn, want gisteren had Evelyn nog geen sollicitatiebrieven ontvangen)
Daar ben ik ook bang voor jaquote:Op donderdag 13 april 2006 11:57 schreef Isabeau het volgende:
Hè, jammerNormaal is er wel een mouw aan te passen als iemand een paar maanden stage loopt (hebben we al heel vaak gehad), maar ik denk dat ze zo snel niet leuk vinden.
Als je niet eens de moeite neemt om mijn stukje te lezen hoef je ook niet te solliciteren :pquote:Op donderdag 13 april 2006 12:00 schreef mroijjoijoi het volgende:
wat verdien je?
Ik denk niet dat ze er blij mee zijn als ze je net hebben ingewerkt dat je dan alweer een tijdje er tussen uit gaat...Als je nou volgend jaar een paar maanden weg ging dan was het al anders geweest. En het is absoluut een leuke baan, je kan heel erg veel voor jezelf doen 's nachts. Of gewoon met collega's een film kijken. Je moet alleen wel wakker kunnen blijven (en soms als je overdag ook wat hebt moet je wel heel lang wakker kunnen blijven, daar heb ik nooit moeite mee gehad).quote:Op donderdag 13 april 2006 11:59 schreef Black_Tulip het volgende:
Daar ben ik ook bang voor jaHet klinkt op zich wel als een leuk baantje. Zou het de moeite lonen om toch te solliciteren of is het bijvoorbaat al hopeloos?
Er is wellicht de optie om speciaal voor dit baantje mijn semester uitwisseling uit te stellen naar het tweede semester, maar ik weet niet of dat nog mogelijk is.quote:Op donderdag 13 april 2006 12:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze er blij mee zijn als ze je net hebben ingewerkt dat je dan alweer een tijdje er tussen uit gaat...Als je nou volgend jaar een paar maanden weg ging dan was het al anders geweest.
Met mijn rooster hoeft dat niet zo'n probleem te zijn; ik heb op zich overdag voldoende tijd om wat bij te slapen. Bovendien ligt zo wellicht de SOG-barriëre om huiswerk te maken wat lagerquote:En het is absoluut een leuke baan, je kan heel erg veel voor jezelf doen 's nachts. Of gewoon met collega's een film kijken. Je moet alleen wel wakker kunnen blijven (en soms als je overdag ook wat hebt moet je wel heel lang wakker kunnen blijven, daar heb ik nooit moeite mee gehad).
Euh het WSN gebouw heeft iets van 3-4 ingangen, welke bedoel je precies?quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:14 schreef Peterselieman het volgende:
Vanaf vandaag kun je niet meer door het WSN gebouw lopen naar het rekencentrum![]()
De gang is afgesloten vanwege de verbouwing. Ik hoorde ook dat de nooddeur bij het rekencentrum er ook uit gaat![]()
Nu moeten we het hele eind omlopen/fietsen om bij de computers te komen. Hadden ze niet een betere oplossing kunnen bedenken ?
Maar zouden ze zich dan niet genaaid voelen als ze een paar maanden later horen dat ik naar het buitenland vertrek?quote:Op donderdag 13 april 2006 12:22 schreef Isabeau het volgende:
Je werkt niet elk weekend hèIk zou gewoon solliciteren en nog even niet over je stage beginnen
Ik denk dat ze zich wel genaaid voelen, jaquote:Op donderdag 13 april 2006 12:28 schreef Black_Tulip het volgende:
Maar zouden ze zich dan niet genaaid voelen als ze een paar maanden later horen dat ik naar het buitenland vertrek?
Het is een kleine moeite om te vragen of ik die voorkeur voor het eerste semester naar het tweede semester kan veranderen. Als dat voor hen veel beter uitkomt (en als dat een grotere kans oplevert dat ik de baan krijg) dan doe ik dat graag hoor.
Om 1 uur gaat het International Office open. Je hoort nog wel van mequote:Op donderdag 13 april 2006 12:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zich wel genaaid voelen, jaInformeer anders eerst even of je de stage naar begin volgend jaar kan zetten.
Ik zoek nog wel een bijbaantje, maar ik ben pas net 19 geworden. Voor de rest zou het op zich wel kunnen denk ik, zal ik misschien wel in aanmerking komen?quote:Op donderdag 13 april 2006 09:59 schreef Isabeau het volgende:
Hoi, ik kom hier nooit, ook al studeer ik zelf ook aan de RUG. Ik vroeg me af of iemand hier nog een bijbaantje zoekt. Het gaat om de functie van nachtportier in het Wilhelmina Ziekenhuis in Assen. Aangezien ik dat zelf al jaren doe en ik gisteren een mailtje van mijn teamleider kreeg dat er nog niemand had gereageerd op de vacature dacht ik: eens kijken of er fokkers zijn die dat leuk vinden
Je werkt zo'n 3-4 nachten per maand en altijd op donderdag & vrijdag of op zaterdag & zondag. Je werkt de hele nacht alleen en je hebt gewoon beschikking over tv, dvd-speler en internet. In de 8 uur dat je werkt (van 23:00 tot 7:00) ben je misschien hoogstens een uur met werken bezig, de rest van de tijd kan je besteden aan niets doen, fokken, kerstkaartjes maken ( ) of je huiswerk (vooral werkstukken wil prima aangezien je gewoon mag kopiëren en printen). Je verdient rond de 100 euro op een nacht.
Ik geloof dat ze het liefst mensen van 21 jaar en ouder hebben, studenten, representatief, klantvriendelijk en flexibel. In de zomervakantie bijv. werken we veel meer. We zijn nu met 5 man en er gaat er 1 voor stage naar Curacau en er komt dus een plekje vrij. Je hoofdwerkzaamheden bestaan uit het inschrijven van patiënten voor de spoedeisende hulp, het klaarmaken van papieren voor opnames en het beantwoorden van de telefoon. Daarnaast nog een heleboel werkzaamheden die je nauwelijks tegenkomt (zorgen voor spoedverzendingen, bij brand of ramp alles regelen). Bij je functie krijg je een brandveiligheidscursus en een reanimatiecursus (wordt betaald).
quote:Op donderdag 13 april 2006 12:01 schreef Black_Tulip het volgende:
Oh, en ik ben 19 (word op 2 augustus 20).
Ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd niet dat ze een 19-jarige aannemen...het was eerder al 21 en daar hebben ze 20 van gemaakt.
Hier een tweedejaarsquote:Op maandag 13 maart 2006 21:27 schreef tsjimp het volgende:
Eerstejaars geschiedenisstudent hier.
Ik ben niet meer in het WSN geweest de laatste week. Maar het gaat om de doorgang tussen het wsn en het rc. In een later stadium denk ik ook de zij ingang van het WSN, omdat daar ergens de informatiebalie moet komen van de faculteiten.quote:Op donderdag 13 april 2006 12:22 schreef Afwasborsteldetweede het volgende:
[..]
Euh het WSN gebouw heeft iets van 3-4 ingangen, welke bedoel je precies?
Ik ook.quote:
Ze hebben me niet aangenomen, maar dan omdat ik van augustus tot december niet beschikbaar kon zijn (later bleek overigens dat dat september tot december moest zijn, grrr... nou ja, had waarschijnlijk niets gescheeld)quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd niet dat ze een 19-jarige aannemen...het was eerder al 21 en daar hebben ze 20 van gemaakt.
Het is 500 meter, 1 minuut fietsen, dat is toch vlakbij of niet?quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Sinds wanneer is GMW (Grote Kruisstraat zover ik weet) vlakbij het Academiegebouw
Letteren, Rechten, Godgeleerdheid en godsdienswetenschappen, Wijsbegeerte. Dat is dichtbij het Academiegebouw.
Ik heb het even nagemeten, het is hemelsbreed precies 500 meter (590 over de weg).quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:08 schreef TARAraboemdijee het volgende:
... Dat noem ik zeker meer dan een km...
Top, Isabeau!quote:Op donderdag 13 april 2006 11:50 schreef Isabeau het volgende:
Op de website stond de vacature gelukkig ook
http://www.wza.nl/content.jsp?parentid=38&objectid=3856&highlights=vacature
(en trek je niets aan van "bij voorkeur volg je de opleiding HBO facility management of studeer je geneeskunde " want ik ben de enige die toevallig geneeskunde doet en de rest doet iets totaal anders)
Zo'n iemand moest ik nou net hebben. Ik heb me ingeschreven voor een cursus via Progress, maar het verschijnt niet op Nestor, hoe kan ik dat verhelpen?quote:
1) is er wel een nestor cursus?quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:55 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Zo'n iemand moest ik nou net hebben. Ik heb me ingeschreven voor een cursus via Progress, maar het verschijnt niet op Nestor, hoe kan ik dat verhelpen?
Precies... Die lafbekken doen dat altijd te laatquote:Op vrijdag 28 april 2006 17:16 schreef RemCOW het volgende:
Kan zijn dat de docent het vak nog niet op available heeft gezet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |