quote:Op donderdag 13 april 2006 12:01 schreef Black_Tulip het volgende:
Oh, en ik ben 19 (word op 2 augustus 20).
Ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd niet dat ze een 19-jarige aannemen...het was eerder al 21 en daar hebben ze 20 van gemaakt.
Hier een tweedejaarsquote:Op maandag 13 maart 2006 21:27 schreef tsjimp het volgende:
Eerstejaars geschiedenisstudent hier.
Ik ben niet meer in het WSN geweest de laatste week. Maar het gaat om de doorgang tussen het wsn en het rc. In een later stadium denk ik ook de zij ingang van het WSN, omdat daar ergens de informatiebalie moet komen van de faculteiten.quote:Op donderdag 13 april 2006 12:22 schreef Afwasborsteldetweede het volgende:
[..]
Euh het WSN gebouw heeft iets van 3-4 ingangen, welke bedoel je precies?
Ik ook.quote:
Ze hebben me niet aangenomen, maar dan omdat ik van augustus tot december niet beschikbaar kon zijn (later bleek overigens dat dat september tot december moest zijn, grrr... nou ja, had waarschijnlijk niets gescheeld)quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd niet dat ze een 19-jarige aannemen...het was eerder al 21 en daar hebben ze 20 van gemaakt.
Het is 500 meter, 1 minuut fietsen, dat is toch vlakbij of niet?quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Sinds wanneer is GMW (Grote Kruisstraat zover ik weet) vlakbij het Academiegebouw
Letteren, Rechten, Godgeleerdheid en godsdienswetenschappen, Wijsbegeerte. Dat is dichtbij het Academiegebouw.
Ik heb het even nagemeten, het is hemelsbreed precies 500 meter (590 over de weg).quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:08 schreef TARAraboemdijee het volgende:
... Dat noem ik zeker meer dan een km...
Top, Isabeau!quote:Op donderdag 13 april 2006 11:50 schreef Isabeau het volgende:
Op de website stond de vacature gelukkig ook
http://www.wza.nl/content.jsp?parentid=38&objectid=3856&highlights=vacature
(en trek je niets aan van "bij voorkeur volg je de opleiding HBO facility management of studeer je geneeskunde " want ik ben de enige die toevallig geneeskunde doet en de rest doet iets totaal anders)
Zo'n iemand moest ik nou net hebben. Ik heb me ingeschreven voor een cursus via Progress, maar het verschijnt niet op Nestor, hoe kan ik dat verhelpen?quote:
1) is er wel een nestor cursus?quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:55 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Zo'n iemand moest ik nou net hebben. Ik heb me ingeschreven voor een cursus via Progress, maar het verschijnt niet op Nestor, hoe kan ik dat verhelpen?
Precies... Die lafbekken doen dat altijd te laatquote:Op vrijdag 28 april 2006 17:16 schreef RemCOW het volgende:
Kan zijn dat de docent het vak nog niet op available heeft gezet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |