ja, voor zo weinig studenten zijn er toch nog best veel computers....quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Daar kwam ik gister ook achter ja. Een erg rustige computerruimte daar![]()
Kom op, je bent veel te jong en hebt bovendien het verkeerde geslacht om zo aan koffie gehecht te zijn.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:55 schreef JimmyJames het volgende:
Het probleem dat ik heb met de UB is dat je er geen koffie mag zuipen buiten de kantine, hoe moet je dan doeltreffend leren?!!?!?
Ik ben mentaal niet zo sterk als jijquote:Op zondag 28 mei 2006 10:02 schreef m021 het volgende:
[..]
Kom op, je bent veel te jong en hebt bovendien het verkeerde geslacht om zo aan koffie gehecht te zijn.Gewoon eerst koffie drinken en dan leren.
waar zit natuur/scheikunde dan?quote:Op zondag 28 mei 2006 09:47 schreef teigan het volgende:
[..]
ja, voor zo weinig studenten zijn er toch nog best veel computers....
Op het Zernike complex, het eerste grote gebouw aan de rechterkant.... Nijenborgh 4 is het adres...quote:
Ja, net als alle kleine verenigingen. En het is een terechte naamswijziging in mijn ogen, want de naam "Hendrik" is niet iets waar je lovend commentaar op krijgt; veel mensen associeren het met kneuterig&Christelijk.quote:Op zondag 28 mei 2006 15:24 schreef teigan het volgende:
http://www.dvhn.nl/nieuws/noorden/stad/article575088.ece?secId=22
ik kwam net dit berichtje tegen..... Samenvatting, ASV Hendrik verandert de naam is Dionysos oid..
Ze zijn er volgens mij wel erg wanhopig om nieuwe leden te trekken zeg..
Hier is het één en al drama sinds afgelopen maandag. Hier in Groningen kan ik geen mail meer versturen en bij mijn ouders kan ik niets ontvangenquote:Op woensdag 31 mei 2006 14:17 schreef JimmyJames het volgende:
RUGmail is weer eens niet toegankelijk vrijdagnacht, wat een drama![]()
Zo'n beetje de helft van de inkomende emails op mijn RUGmail zijn van de helpdesk afkomstig![]()
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:53 schreef JimmyJames het volgende:
Ik ben, wat laat, tot een duistere ontdekking gekomen: tentamens toetsen NIET je kennis van de stof, maar je kennis van de sheets die worden geprojecteerd tijdens de hoorcolleges. Leer ze uit je hoofd en je hebt gegarandeerd een voldoende.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:55 schreef SuperWeber het volgende:
't is rustig hier... Tentamenstress??
Jep...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:07 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Gezien dat IR Baboon gequote staat in de UK?
Niet echt meer, de laatste is volgende week maandag, ik heb er reeds 2 achter de rug. Eentje vandaag, statistiek, waar ik het hele jaar tegenop zag, uiteindelijk 4 dagen voor gestudeerd en het ging goed!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:55 schreef SuperWeber het volgende:
't is rustig hier... Tentamenstress??
Statistiek...quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:07 schreef Jurrio het volgende:
[..]
Niet echt meer, de laatste is volgende week maandag, ik heb er reeds 2 achter de rug. Eentje vandaag, statistiek, waar ik het hele jaar tegenop zag, uiteindelijk 4 dagen voor gestudeerd en het ging goed!
Efficient studeren![]()
Hehe, mij is toendertijd nog gevraagd of ik er werkcolleges ed in wou gevenquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:49 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Statistiek...
Zo heb ik een half jaar geleden biostatistiek gevolgd...
Ik leer ook vooral uit het boek eigenlijk...elke keer weer neem ik me voor om alleen de sheets te leren...maar dan gebruik ik het boek toch steeds weer het meest.quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:43 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Hehe, mij is toendertijd nog gevraagd of ik er werkcolleges ed in wou geven![]()
Ik leer eigenlijk altijd vanuit mn boek. Sheets worden bij ons alleen in het eerste jaar gebruikt, geloof ik. En daarna heb je nog wel eens een docent die een dictaat bij het boek schrijft, da's dan wel weer handig. Mijn eigen aantekeningen gebruik ik ook praktisch niet. Dus ben ik maar opgehouden om ze te maken
Ik ken wel een bosje mensen die er nooit in zijn gekomen, het is pappen en nathouden van de kant van de woningbouwcorporatie.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:08 schreef m021 het volgende:
Hoe is het eigenlijk afgelopen met die studentenstudio's (lees: containers) die Nijestee aan het Damsterdiep zou neerzetten? Zijn die er nog gekomen?
Vroeg ik me zomaar af, laatste keer dat ik wat over heb gehoord was in 2005, en toen was er iets met juridisch gedoe.
Die zijn er wel gekomen en een aantal studenten zit er ook al in, maar het gros wacht nog steeds op het definitieve telefoontje dat het niet doorgaatquote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:08 schreef m021 het volgende:
Hoe is het eigenlijk afgelopen met die studentenstudio's (lees: containers) die Nijestee aan het Damsterdiep zou neerzetten? Zijn die er nog gekomen?
Vroeg ik me zomaar af, laatste keer dat ik wat over heb gehoord was in 2005, en toen was er iets met juridisch gedoe.
Bedacht door de gemeente, die spijt heeft van het verstrekken van de vergunning?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:42 schreef Jurrio het volgende:
[..]
Die zijn er wel gekomen en een aantal studenten zit er ook al in, maar het gros wacht nog steeds op het definitieve telefoontje dat het niet doorgaat![]()
2 vrienden van mij hebben namelijk voor ook zo'n studio aangemeld...maar elke keer is het weer wat anders, gezeik met brandveiligheid enzo en explosiegevaar van die fabriek ofzo. Het is inderdaad aanpappen en nat houden.
Asociaal tegenover de studenten.
Naa aangebracht door iemand van die fabriek die geen problemen wil als er wel iets mis gaat.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:45 schreef m021 het volgende:
[..]
Bedacht door de gemeente, die spijt heeft van het verstrekken van de vergunning?![]()
IO/IBquote:Op zondag 25 juni 2006 14:58 schreef S-Two het volgende:
Ik doe op dit moment Economie & Management. Ik heb tot nu toe bijna al mijn punten en ik doe er eigenlijk niets voor. Daarnaast vind ik het ook niet weer zo'n super studie dus ik wil komend jaar denk ik een andere studie ernaast gaan doen (even kijken of dat was is, en of ik het een beetje kan combineren). Ik denk dat het psychologie gaat worden dan, alleen heb ik geen idee hoe ik me daar dan voor moet aanmelden en of ik in aanmerking kom voor vrijstelling. Heb mn studieadviseur net gemailt, maar misschien dat iemand hier ook iets weet?
Volgens mij waren ze al lang af....misschien niet alle?quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:14 schreef teigan het volgende:
ik zag vanmiddag op tvnoord staan dat nijestee de containers af mag bouwen en dat er studenten inmogen..
Bedankt voor het melden. Ik zie dat het ook op de tvnoord website staat.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:14 schreef teigan het volgende:
ik zag vanmiddag op tvnoord staan dat nijestee de containers af mag bouwen en dat er studenten inmogen..
Uit onderzoek is blijkbaar gebleken dat dat gevaar niet bestaat of niet groot genoeg is:quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:07 schreef Peterselieman het volgende:
Telt de veiligheid niet meer danDie fabriek staat er toch wel redelijk dichtbij en een stofexplosie kan best heftig zijn.
quote:Volgens EMG Silo, het bedrijf dat een silo naast de containers heeft staan, is bewoning van de containers niet veilig. De onderzoeksrapporten wezen iets anders uit en dus kreeg woningstichting Nijestee gelijk.
Je had je voor mei moeten opgeven ivm loting, maar misschien zijn er plaatsen over op faculteit en kun je zo inschrijven. ik ben na 1 jaar Economie en Management ook overgestapt. En heb nu ook mijn propedeuse Psychologie. Dit bevalt me stukken beter dan E&M, en ik laat me dan ook uitschrijven. Er zijn meer mensen van Economie en Management overgestapt naar Psychologie, en veel belanden dan ook in de richting van ArbeidsOrganisatie en Personeelspsychologie.quote:Op zondag 25 juni 2006 14:58 schreef S-Two het volgende:
Ik doe op dit moment Economie & Management. Ik heb tot nu toe bijna al mijn punten en ik doe er eigenlijk niets voor. Daarnaast vind ik het ook niet weer zo'n super studie dus ik wil komend jaar denk ik een andere studie ernaast gaan doen (even kijken of dat was is, en of ik het een beetje kan combineren). Ik denk dat het psychologie gaat worden dan, alleen heb ik geen idee hoe ik me daar dan voor moet aanmelden en of ik in aanmerking kom voor vrijstelling. Heb mn studieadviseur net gemailt, maar misschien dat iemand hier ook iets weet?
Ah fuck, wel loting dus. Najah, ik ga vanmiddag het formulier invullen en dan morgen opsturen en dan zien we het wel. Heb jij toevallig ook vrijstelling gekregen voor Statistiek (omdat je dat bij E&M al hebt gehad)?quote:Op zondag 2 juli 2006 12:20 schreef PetraV het volgende:
[..]
Je had je voor mei moeten opgeven ivm loting, maar misschien zijn er plaatsen over op faculteit en kun je zo inschrijven. ik ben na 1 jaar Economie en Management ook overgestapt. En heb nu ook mijn propedeuse Psychologie. Dit bevalt me stukken beter dan E&M, en ik laat me dan ook uitschrijven. Er zijn meer mensen van Economie en Management overgestapt naar Psychologie, en veel belanden dan ook in de richting van ArbeidsOrganisatie en Personeelspsychologie.
Gebruik je toch gewoon die van vorig jaar...quote:Op zondag 2 juli 2006 14:22 schreef S-Two het volgende:
Bij het papier van de herinschrijving stond dat de wegwijzer alleen op internet te vinden is (deze heb ik nodig, omdat ik nu dus ook psychologie ga doen). Alleen die wegwijzer is dus niet te downloaden (bestand is beschadigd, of verwijderd). En veel meer van die *pdf-bestanden doen het niet. Lekker is dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |