dan lopen ze 2 keer collegegeld mis. Vinden ze ook niet leuk, denk ikquote:Op woensdag 5 juli 2006 09:44 schreef teigan het volgende:
ik zou zeggen bij het CSA..
maar voor herinschrijvingsformulieren weet ik niet of ze het zo lief vinden..
heb je ze nog niet opgestuurd?quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:29 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben mijn herinschrijvingspapieren kwijt(en mijn huisgenoot ook
). Kun je zo nieuwe halen? En waar dan?
ik had graag op reis gewild (naar ghana), maar mijn budget laat dat niet toequote:Op woensdag 5 juli 2006 15:36 schreef Etcetera het volgende:
waarom ga je ff stoppen? studiebreak/reis/vakantie?
ik heb m'n papieren voor de Hanze meteen de dag nadat ik ze had weer opgestuurd, hoef ik daar niet meer aan te denken
Satistiek bij Psychologie is zo anders dan bij E&M. statistiek 1A is nog wel te doen, maar bij 1B moet je toch echt ff opletten. Het is veel theoretischer. Je moet hier weten waarom iets zo is, ipv alleen maar een formule in je GR te zetten en toe te passen. Neej ik zou het zeker volgen. geen spijt er van dat ik het gewoon heb gedaan, dingen die je al weet vanuit E&M is alleen maar handig.quote:Op zondag 2 juli 2006 13:58 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ah fuck, wel loting dus. Najah, ik ga vanmiddag het formulier invullen en dan morgen opsturen en dan zien we het wel. Heb jij toevallig ook vrijstelling gekregen voor Statistiek (omdat je dat bij E&M al hebt gehad)?
Je moet die inschrijving via de studieadviseur regelen ipv via CSA. CSA moet namelijk bewijs hebben dat je wordt toegelaten omdat er plaats is. Mensen die via de faculteit groen licht krijgen hebben voorrang boven jou.........stond het hele jaar met koeieletters op da website en ook in de brochure dat het een lotingstudie wasquote:Op zondag 2 juli 2006 14:22 schreef S-Two het volgende:
Bij het papier van de herinschrijving stond dat de wegwijzer alleen op internet te vinden is (deze heb ik nodig, omdat ik nu dus ook psychologie ga doen). Alleen die wegwijzer is dus niet te downloaden (bestand is beschadigd, of verwijderd). En veel meer van die *pdf-bestanden doen het niet. Lekker is dat.
Hmmsz.. De studieadviseur van Economie zei dat ik contact op moest nemen met die van Psychologie. Die heb ik gemailt, maar na een week nog steeds geen enkele reactie. Ik stuur de papieren maandag op (ik weet het erg laat), en ik denk dat ik dan ook even de faculteit ga bellen. Eigenlijk best stom, maar ik had er helemaal geen rekening mee gehouden dat het een lotingstudie was. Maar goed, vorig jaar waren er minder aanmeldingen dan plaatsen dus daar hopen we dan maar op.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:14 schreef PetraV het volgende:
[..]
Je moet die inschrijving via de studieadviseur regelen ipv via CSA. CSA moet namelijk bewijs hebben dat je wordt toegelaten omdat er plaats is. Mensen die via de faculteit groen licht krijgen hebben voorrang boven jou.........stond het hele jaar met koeieletters op da website en ook in de brochure dat het een lotingstudie washttp://www.rug.nl/psy/informatievoor/studiekiezers/informatie
Ik zou als ik jou was per direct contact opnemen met de faculteit. Want 15 juli is de lotinguitslag en je moet zorgen dat je op het reservelijstje staat! Succes
Kom ik dit weekend thuis van mijn kamer, blijkt dat mijn vader de papieren dus al heeft opgestuurd. Najah, we zien wel wat het wordtquote:Op zondag 9 juli 2006 19:20 schreef PetraV het volgende:
ik zou maandag op faculteit langsgaan en anders naar CSA fietsen en de papieren afgeven..........brengen gaat sneller dan via de post. als de studieadviseur je groenlicht geeft kun je gewoon bij CSA de 2e studie aan het loket op een formulier invullen.
Ik snap niet helemaal waarom dat nou sneller gaat? Het maakt toch niet uit of ik het opstuur of via de studieadviseur doe? (en wat is CSA?)quote:Op maandag 10 juli 2006 14:06 schreef PetraV het volgende:
ik zou toch ff vandaag bellen met studieadviseur (telefoonnummers staan op website), want CSA laat de papieren wel ff liggen, worden op volgorde van binnenkomst verwerkt........
centrale studenten administratiequote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:12 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal waarom dat nou sneller gaat? Het maakt toch niet uit of ik het opstuur of via de studieadviseur doe? (en wat is CSA?)
Ik heb hem ook al...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:22 schreef teigan het volgende:
*trap*
Ik heb mijn collegekaart alweer binnen, volgens mij is me dat nog nooit zo vroeg gelukt....
Hopelijk is dit nu ook echt mijn laatste collegekaart...
Ik heb hem ook al binnen, alleen maar met 1 studie erop, terwijl ik me toch echt voor 2 heb ingeschreven. Deze week maar eens gaan bellen..quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:22 schreef teigan het volgende:
*trap*
Ik heb mijn collegekaart alweer binnen, volgens mij is me dat nog nooit zo vroeg gelukt....
Hopelijk is dit nu ook echt mijn laatste collegekaart...
Weer problemen met de ib groep.. Ik denk eerlijk gezegd niet dat het nog gaat lukken, but we shall see..quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:09 schreef PetraV het volgende:
en is het goedgekomen?
Je kan dus wel 2 studies op één collegekaart hebben staan? Die vrouw van de ib-groep zei namelijk tegen mij van niet.quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:09 schreef teigan het volgende:
het kan even duren hoor voordat ze het doorhebben, het heeft mij ook drie collegekaarten in 1 maand gekost voordat ze het er eindelijk goed op hadden staan..
Van de IB-groep?quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:54 schreef S-Two het volgende:
Je kan dus wel 2 studies op één collegekaart hebben staan? Die vrouw van de ib-groep zei namelijk tegen mij van niet.
Je moet je studieaanvraag aan de ibgroep sturen en aangezien er maar 1 studie op mijn kaart stond dacht ik dus dat die andere niet door was gekomen, maar volgens die vrouw kan er maar 1 studie op je kaart staan.quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:01 schreef m021 het volgende:
[..]
Van de IB-groep?Voor zaken als collegekaarten moet je bij de RuG zijn, niet bij de IBG. Of hebben ze je bij de CSA doorverwezen naar de IBG?
Vraag het even na bij het CSA of het STAGquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:21 schreef S-Two het volgende:
[..]
Je moet je studieaanvraag aan de ibgroep sturen en aangezien er maar 1 studie op mijn kaart stond dacht ik dus dat die andere niet door was gekomen, maar volgens die vrouw kan er maar 1 studie op je kaart staan.
Sinds januari 2006quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:04 schreef 1603 het volgende:
Sinds wanneer zit de CSA niet meer in het academiegebouw?:S Zo vaak kom ik daar namelijk niet he,van de week even, maar goed... ":p
Oh, goed dat ik dat weetquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Sinds januari 2006
CSA zit bij het STAG in (Uurwerkersgang)
Bij mijn weten hoeft dat nietquote:Op maandag 21 augustus 2006 00:27 schreef JimmyJames het volgende:
Weet iemand of je per se je P moet hebben om een minor te mogen volgen?
Volegns mij hoef je maar op 1 instantie schoolgeld te betalen (in jouw geval Hanze).quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:28 schreef StefSOFT-NL het volgende:
Ik had ook even een vraagje, heeft misschien niet direct met de Rug an sich te maken, maar goed. Ik doe nu Communicatiesystemen (voltijd) aan de Hanze, nu wil ik er filosofie (deeltijd) bij doen. Op de site van de Rug staat dat deeltijd niet door de studiefinanciering wordt vergoed en je deze dus zelf moet betalen, maar geldt het wel als tweede studie duaal?
Een rustig jaartje dat is?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:07 schreef S-Two het volgende:
Eindelijk een reactie van de ibgroep nu. Kreeg bericht dat ik te laat was voor mijn inschrijving voor psychologie. Het was een lotingstudie en dat moest voor 15 mei al binnen zijn. (goh, vertel mij wat nieuws) Maar goed, ik ben nu op de wachtlijst geplaatst, en dan zien we wel of het nog lukt. Anders maken we er sowieso wel weer een rustig jaartje van.
Economie & Management studeren. Althans, het was afgelopen jaar een makkelijk jaartjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |