So true...quote:Op maandag 13 maart 2006 20:59 schreef Mighty_Mouse het volgende:
Laat ik maar melden via een tvp in de vorm van een uitspraak van Ron Jans van afgelopen weekeinde:
'Als je je fiets niet op slot zet, geef je aanleiding om hem te stelen.'
Hehequote:Op maandag 13 maart 2006 20:59 schreef Mighty_Mouse het volgende:
Laat ik maar melden via een tvp in de vorm van een uitspraak van Ron Jans van afgelopen weekeinde:
'Als je je fiets niet op slot zet, geef je aanleiding om hem te stelen.'
Sgoedquote:Op maandag 13 maart 2006 23:32 schreef Viking84 het volgende:
tvp. hoi black tulip, accu van m'n laptop knalde eruit en toen had ik geen zin meer om de laptop opnieuw op te starten
Ga eerst maar pitten
Doei
![]()
doe eens een ommetje CS andersquote:
dat bedoel ik. Dan mag je ook een fiets terugjatten. Je hebt echt mensen (studenten) die zo redeneren, hoor.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
De mijne is al gejat ja![]()
Ook al zaten er 3 sloten omheen.
Als je zou willen kijken?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:53 schreef Jurrio het volgende:
Hehe nou ik heb er wel 2 of 3 extra in de schuur staan, maar die staan er al een paar jaar volgens mij (iig voor mijn komst en ik ben hier sinds september) en zijn ook niets waard, zonder wiel ofzomaar ik zal eens kijken straks.
Verwacht echter niets want het zijn wrakken.
aan die fietsen heb ik dus niet gedacht tijdens mijn eerste reactie, dat begrijp je![]()
Hoeveel zou je daar voor vragen?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:52 schreef teigan het volgende:
Ik heb nog een fiets staan, zonder spatborden en alles, en je moet een buiten en binnenband vervangne, maar verder rijdt hij nog.... En hij heeft terugtrapremmen die het wel goed doen...
Hij heeft mij 5 jaar rondgereden, soms ook met post, en is nog steeds niet in elkaar gestort...(hij ziet er alleen wel uit als een krot)
een appel en een ei?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hoeveel zou je daar voor vragen?
Hee ik heb jou gezien in het fotoboek van mijn 'kleine' broertje!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hey, dit topic stond nog niet in m'n MyAT.
Over fietsen gesproken, ik zoek er nog 1! Iemand die een (dames)fiets over heeft met goede remmen (ik kom nogal eens in rare verkeerssituaties terecht ofzo) voor niet al te veel geld?
Wie is jouw kleine broertje? Naam van de artiest die het album heeft gemaakt wat mijn naam weer is?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:04 schreef Promovendus het volgende:
[..]
Hee ik heb jou gezien in het fotoboek van mijn 'kleine' broertje!
Sorry, ik heb gekeken en het zijn sowieso allemaal herenfietsen en toen ik nog beter keek, hadden er 2 geen zadel meerquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Als je zou willen kijken?![]()
Maar ik meen wel dat de remmen goed moeten zijn, want ik ben vreselijk in het verkeer.
Iig enorm bedankt dat je hebt gekeken!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:28 schreef Jurrio het volgende:
[..]
Sorry, ik heb gekeken en het zijn sowieso allemaal herenfietsen en toen ik nog beter keek, hadden er 2 geen zadel meeren de ander zat op slot. In de schuur nota bene (geen idee van de voorgeschiedenis van die fiets). Denk niet dat je hier iets mee kan. Succes met je verdere zoektocht!
En over vreselijk zijn in het verkeer: ik fiets zelf altijd keihard en heb baggerslappe remmen. Kan je nagaan hoe dat is in combinatie. 't Zijn handremmen die ook nog eens vast blijven zitten, zodat je al remmende weer wegfietst
...
En thuisthuis heb ik een fiets die supergoéde remmen heeft. Altijd leuk, die overgang van de ene naar de andere fiets![]()
ik durf er niet eens meer geld voor te vragen, voor een fles wijn of een bos bloemen oid mag je hem zo meenemen..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hoeveel zou je daar voor vragen?
Hehe, is het zo erg? M'n emailadres staat in m'n profiel, misschien zou je me kunnen mailen over onder andere wat er nog meer mist behalve de spatborden?quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:33 schreef teigan het volgende:
[..]
ik durf er niet eens meer geld voor te vragen, voor een fles wijn of een bos bloemen oid mag je hem zo meenemen..
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
doe eens een ommetje CS andersKom je vast wel een fiets tegen die niet op slot staat. Die mag je meenemen
van mij dan
Mensen nemen de jouwe ook mee als die niet op slot staat
Je weet in ieder geval wel hoe je dingen aantrekkelijk voor doet komenquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:58 schreef teigan het volgende:
Ik zal er vanmiddag even naar kijken, en dan mail ik je even ok?
HEt was zo erg dat de fietsenmaker hem niet meer wilde hebben om helemaal op te knappen, maar ik geloof dat hij voor de rest nog wel redelijk rijd
Das heel aardig van jequote:Op woensdag 15 maart 2006 16:49 schreef teigan het volgende:
ik ben in ieder geval realistisch, ik schilder het niet beter voor dan dat het is...
Anders valt het jou straks zo tegen..
springsteen78!!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wie is jouw kleine broertje? Naam van de artiest die het album heeft gemaakt wat mijn naam weer is?
Was net met hem op MSN aan het praten over jequote:
Mja misschien is dat ook wel een idee. Maar dan moet ik het weer nader bekijken en het is daar zo'n rotzooiquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:59 schreef Peterselieman het volgende:
Misschien kan mamamini er nog wat mee, dan heb je je goede daad ook weer gedaan. Of is het echte rotzooi?
Daar lijkt het wel op ja.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:54 schreef Denocorp het volgende:
Typisch dat een topic over de RUG al gauw een topic over ouwe fietsen wordt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |