Als je echt een keelontsteking hebt kún je helemaal niet zingenquote:Op zondag 12 maart 2006 22:11 schreef TheVulture het volgende:
wel lullig als je op het moment supreme een keelontsteking hebt zeg
quote:Op zondag 12 maart 2006 22:11 schreef amaranta het volgende:
In spanje hebben ze het een keer gekoppeld aan "idols" de winnaares van het programma deed dan mee aan het songfestival...toen zijn ze best hoog ge-eindigd....
maarja. ze eindigen altijd hoog....
zouden ze hier ook moeten doen
behalve dat Rafaella in mei wel heel erg zwanger isquote:Op zondag 12 maart 2006 22:11 schreef amaranta het volgende:
In spanje hebben ze het een keer gekoppeld aan "idols" de winnaares van het programma deed dan mee aan het songfestival...toen zijn ze best hoog ge-eindigd....
maarja. ze eindigen altijd hoog....
zouden ze hier ook moeten doen
Dat is gewoon de nieuwe moderne smoes. Zal voortaan gebruikt worden als je aan de verliezende kant bentquote:Op zondag 12 maart 2006 22:11 schreef TheVulture het volgende:
wel lullig als je op het moment supreme een keelontsteking hebt zeg
Nee.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:13 schreef amaranta het volgende:
Ik zei dus... Ik vind eigenlijk Maud het leukst nu ik het voor de 2de keer heb gehoord.
Treble het minst leuk.
volgend jaar kan ze wel mee doenquote:Op zondag 12 maart 2006 22:13 schreef ranja het volgende:
[..]
behalve dat Rafaella in mei wel heel erg zwanger is![]()
of zou dat juist scoren
die kwamen ook niet uit idolsquote:Op zondag 12 maart 2006 22:14 schreef TheVulture het volgende:
Vorig jaar was Spanje toch al laatste met een soort van Las Ketchup-kloon
quote:Op zondag 12 maart 2006 22:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
En daarvoor Rosa met Europe is leading a celebration
Paul is onwijs op dreef vanavondquote:Op zondag 12 maart 2006 22:16 schreef Asskicker14 het volgende:
Paul: We hebben het geld hard nodig om Charles Groenenhuijsen af te betalen.![]()
Ik moet diep graven. Als ik me niet vergis was Beth niet de winnares van Idols maar wel de winnares van het liedje dat naar het songfestival mocht... maar ik weet het niet zeker..quote:Op zondag 12 maart 2006 22:15 schreef BVO het volgende:
[..].
Maar Beth is toch wel een favoriet van me, heb d'r CD zelfs.
Laat Treble maar winnen.
wat vind je leuk aan treble behalve dat ene meisje (of die ander, want ze lijken allemaal hetzelfde)?quote:Op zondag 12 maart 2006 22:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik twijfel heel erg tussen Treble en Behave, want ondanks de stem van die gast is het wel een lekker nummer
Winnares van Operacion Triunfo 3, ging met Dime naar het songfestival...quote:Op zondag 12 maart 2006 22:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik moet diep graven. Als ik me niet vergis was Beth niet de winnares van Idols maar wel de winnares van het liedje dat naar het songfestival mocht... maar ik weet het niet zeker..
Het is wel zo dat in Spanje meer dan de helft van de deelnemers van een willekeurige idolsseizoen doorbreken.
Het leukste van Treble is dat de rest helemaal bagger isquote:Op zondag 12 maart 2006 22:17 schreef MiLalaa het volgende:
wat vind je leuk aan treble behalve dat ene meisje (of die ander, want ze lijken allemaal hetzelfde)?
Vind je het niet enorm sneu, dat kleuternep-huppeltaaltje?
en aihnoa (ofzoiets) was van 2 dan?quote:Op zondag 12 maart 2006 22:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Winnares van Operacion Triunfo 3, ging met Dime naar het songfestival...
Edens of Siezen?quote:Op zondag 12 maart 2006 22:17 schreef N.icka het volgende:
Stuur Harm
Maar vertel vertel, jij weet er veel van...quote:Op zondag 12 maart 2006 22:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Winnares van Operacion Triunfo 3, ging met Dime naar het songfestival...
ja, alles is inderdaad bagger.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:18 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Het leukste van Treble is dat de rest helemaal bagger is
ik denk dat Europa er wel intrapt eigenlijk...quote:Op zondag 12 maart 2006 22:17 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
wat vind je leuk aan treble behalve dat ene meisje (of die ander, want ze lijken allemaal hetzelfde)?
Vind je het niet enorm sneu, dat kleuternep-huppeltaaltje?
Ainhoa.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
en aihnoa (ofzoiets) was van 2 dan?
en rosa van 1?
Ik heb het nummer nog niet gehoord. Ik weet alleen dat 'zij' meedoen.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Ainhoa.
Ja.
Maar goed, wat Spanje vorig jaar stuurde was natuurlijk ook niks, dit jaar weer niet.
Dr is nu een hele rel gaande omtrent chenoa en david bisbalquote:Op zondag 12 maart 2006 22:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Ainhoa.
Ja.
Maar goed, wat Spanje vorig jaar stuurde was natuurlijk ook niks, dit jaar weer niet.
Hebben TVE jaquote:Op zondag 12 maart 2006 22:20 schreef amaranta het volgende:
Of wordt het in R'dam gewoon via de kabel uitgezonden?
Was er vorig jaar geen Beyonce-kloon dat ik me kan herinneren, dat werd volgens mij ook niets... het achterlijke is dat het gewoon niet te voorspellen is....quote:Op zondag 12 maart 2006 22:21 schreef MiLalaa het volgende:
ik zou zeggen stuur Rafaella met een of ander R&B nummer. Niet dat ik zo'n R&Ber ben. Maar zo vaak hoor je ook geen R&B bij songfestival.
Dat was in dat jaar inderdaad het beste lied.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Hebben TVE ja. Op kabel, als extra zender. Kom er veel en spreek ook Spaans enzo, heb Beth in Spanje ook keer op zien treden nog, was leuk
.
Ze had trouwens het songfestivalk moeten winnen natuurlijk, ze was zoooveel beter dan de rest.
Ze probeerde het nu voor Duitsland, maar jee, wat zong ze slecht zegquote:Op zondag 12 maart 2006 22:20 schreef N.icka het volgende:
Vicky Leandros , Apres toi.( ofzo) Dat waren nog eens nummers
quote:Op zondag 12 maart 2006 22:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Adje met een 'Songfestival hoort bij de NOS' bord.
Vorig jaar hebben ze operacion triunfo uitgezonden via TELE 5. Niet meer via TVE.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Hebben TVE ja. Op kabel, als extra zender. Kom er veel en spreek ook Spaans enzo, heb Beth in Spanje ook keer op zien treden nog, was leuk
.
Ze had trouwens het songfestivalk moeten winnen natuurlijk, ze was zoooveel beter dan de rest.
Klopt, heb het na de serie van Beth niet meer gezien, alleen wat MP3tjes enzo van Spaanse vrienden toen nog gehad...quote:Op zondag 12 maart 2006 22:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
Vorig jaar hebben ze operacion triunfo uitgezonden via TELE 5. Niet meer via TVE.
Was het echt zo erg?quote:Op zondag 12 maart 2006 22:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze probeerde het nu voor Duitsland, maar jee, wat zong ze slecht zeg![]()
.
er was vorig jaar volgens mij ook een neptaal-bandje. Wat het toen trouwens vrij goed deed. Maar dat was volgens mij echt een soort steentijd-imitatie. Dit treble meer hippy hiep hoi zooi.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Was er vorig jaar geen Beyonce-kloon dat ik me kan herinneren, dat werd volgens mij ook niets... het achterlijke is dat het gewoon niet te voorspellen is....
nee hoor.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:18 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Het leukste van Treble is dat de rest helemaal bagger is
Nog veel erger dan Maud vanavondquote:
quote:Op zondag 12 maart 2006 22:25 schreef Norrage het volgende:
[..]
nee hoor.
Het is vier letters en het begin met een D en eindigt op Jem![]()
Jammer dat ik het gemist hebquote:Op zondag 12 maart 2006 22:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Nog veel erger dan Maud vanavond.
Typisch songfestivalnummer, dat wel, maar die stem kon echt niet.
quote:Op zondag 12 maart 2006 22:25 schreef Norrage het volgende:
[..]
nee hoor.
Het is vier letters en het begin met een D en eindigt op Jem![]()
Ook wel hoorquote:
En of er dit jaar iets is weet ik niet precies.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Klopt, heb het na de serie van Beth niet meer gezien, alleen wat MP3tjes enzo van Spaanse vrienden toen nog gehad...
Prima toch, dan pas jij er goed tussen.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:27 schreef Nolius het volgende:
Josti-band voor gevorderden dit....
het klinkt als een soort Starmakerquote:Op zondag 12 maart 2006 22:27 schreef amaranta het volgende:
[..]
En of er dit jaar iets is weet ik niet precies.
Ik vind het overigens wel veel beter aangepakt dan Idols hier... Ook dat ze intern zitten enzo...
Veel betere formule.
De meeste die daar in het programma zitten brengen een cd uit en velen van hen zijn doorgebroken.
Ja zoiets en elke week een GALA met optredens.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
het klinkt als een soort Starmaker
Als we het even winne, dan mag ie volgend jaarquote:Op zondag 12 maart 2006 22:31 schreef HuubTuub het volgende:
Hopelijk gaat Paul ook weer het commentaar geven tijdens het songfetival zelf. Dan kan ik het tenminste aan.
Lesbos is het lesbo-eilandquote:Op zondag 12 maart 2006 22:31 schreef amaranta het volgende:
Lesbos is juist niet het homo eiland van griekenland. Dat was een ander eiland.
Mikonos toch? of is dat de schotel met Giros, Souflaki en 2 sousouki's?quote:Op zondag 12 maart 2006 22:31 schreef amaranta het volgende:
Lesbos is juist niet het homo eiland van griekenland. Dat was een ander eiland.
volgens mij doet ie dat dit jaar samen met Cornald Maas... succes verzekerd dus qua commentaarquote:Op zondag 12 maart 2006 22:31 schreef HuubTuub het volgende:
Hopelijk gaat Paul ook weer het commentaar geven tijdens het songfetival zelf. Dan kan ik het tenminste aan.
quote:
da's nog eens eens statement inderdaadquote:Op zondag 12 maart 2006 22:32 schreef p-etr-a het volgende:
Ik vind dat het Treble mag worden. Leuk ook van Giel dat hij voor Maud geen bordje wilde ophouden.
Maar heb je ook het vak sekstoerisme gehad?quote:Op zondag 12 maart 2006 22:32 schreef amaranta het volgende:
Ik heb toerisme gestudeerd....en ik weet zeker dat het Lesbos niet was.
Dat was juist een omgekeerd ezelsbruggetje...
het stond zelfs in het boekquote:Op zondag 12 maart 2006 22:33 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Maar heb je ook het vak sekstoerisme gehad?
Iets zegt me dat een dergelijke stemming sowieso niet representatief isquote:Op zondag 12 maart 2006 22:33 schreef HuubTuub het volgende:
126.000 mensen stemmen... da's niet representatief voor de Nederlandse bevolking.
Interessante opleiding. Hoe zit het in Limburg?quote:Op zondag 12 maart 2006 22:34 schreef amaranta het volgende:
het stond zelfs in het boek
en ik....ik ga niet naar griekenland om te neuken
kan hier in de peel ook![]()
de percentagesquote:Op zondag 12 maart 2006 22:34 schreef amaranta het volgende:
wat is eigenlijk de bedoeling van die bordjes?
De NOS moet bezuinigen en wil geen afwassers meer inhurenquote:Op zondag 12 maart 2006 22:34 schreef amaranta het volgende:
wat is eigenlijk de bedoeling van die bordjes?
Weet ik niet...quote:Op zondag 12 maart 2006 22:34 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Interessante opleiding. Hoe zit het in Limburg?
Idd. Weg met dit kansloze festival. Al erg genoeg dat we kijken!quote:Op zondag 12 maart 2006 22:36 schreef ChrisJX het volgende:
Opgelost, slotje.
in de rest van Europa zijn de trommels op dus we zijn de enige dit jaarquote:Op zondag 12 maart 2006 22:37 schreef N.icka het volgende:
Nou , hebben we dat getrommel al eens gehad , gaat nederland het dit jaar ook eens proberen met trommels![]()
Tiet en Djem...hmmquote:Op zondag 12 maart 2006 22:37 schreef TheVulture het volgende:
En toch denk ik dat we gaan scoren als een tiet met dit nummer.... het valt wel op in ieder geval
Een lekker ding, van Treblequote:Op zondag 12 maart 2006 22:39 schreef amaranta het volgende:
wie is djem ??/
de lekkerste van Treble, zometeen te zien in het midden met het gele shirtjequote:Op zondag 12 maart 2006 22:39 schreef amaranta het volgende:
wie is djem ??/
Naar Griekenland... duh!!quote:Op zondag 12 maart 2006 22:40 schreef amaranta het volgende:
Waar zijn de instrumenten?
Dus ze heten Djem, Niña en nog iets?quote:Op zondag 12 maart 2006 22:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
de lekkerste van Treble, zometeen te zien in het midden met het gele shirtje
wat ben je agressief Milalaaquote:Op zondag 12 maart 2006 22:39 schreef MiLalaa het volgende:
NOG een keer dat stomme gekleuterjosti
Met het gele shirt. Ze zijn trouwens jonger dan je zou denkenquote:Op zondag 12 maart 2006 22:39 schreef amaranta het volgende:
wie is djem ??/
die derde heet "oud vel"quote:Op zondag 12 maart 2006 22:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dus ze heten Djem, Niña en nog iets?
zulke liedjes zong ik zelf vroeger ook toen ik 2 was en in de zandbak taartjes aan het bakken was.quote:
Maar zag jij er toen geil uit? Ik dacht het nietquote:Op zondag 12 maart 2006 22:42 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
zulke liedjes zong ik zelf vroeger ook toen ik 2 was en in de zandbak taartjes aan het bakken was.![]()
ach van mij mag dit wel een keer voor NL gaan hoor... met serieuze nummers zijn we sowieso kansloos geweest de afgelopen jarenquote:Op zondag 12 maart 2006 22:42 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
zulke liedjes zong ik zelf vroeger ook toen ik 2 was en in de zandbak taartjes aan het bakken was.![]()
Dzjem wel toen ze 2 was? brrrquote:Op zondag 12 maart 2006 22:42 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar zag jij er toen geil uit? Ik dacht het niet![]()
quote:Op zondag 12 maart 2006 22:42 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee, ze zingt de liedjes die ze toen bedacht heeft nu. Vind ik best slimquote:
dus je gaat wel kijken ondanks dat je NL een kutnummer vind hebbenquote:
Nee, maar ze ziet er nu wel geil uit dus dat scheelt.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:42 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hij keek vanavond toch ook?quote:Op zondag 12 maart 2006 22:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dus je gaat wel kijken ondanks dat je NL een kutnummer vind hebben
"quote:Op zondag 12 maart 2006 22:43 schreef ChrisJX het volgende:
Wat was nou het finaleliedje van Maud?
I wouldn't mind. Songfestival blijft altijd goed voor een hoop leedvermaak.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:43 schreef CJ het volgende:
Typisch Nederland. Slechte kijkcijfers, weinig mensen die stemmen. Wedden dat we niet eens de halve finale door komen?
Dat zeg ik. Daarom zal het vanaf volgend jaar wel bij Talpa te zien zijn, want ze zijn immers geïnteresseerd in alles wat niet scoort.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:43 schreef CJ het volgende:
Typisch Nederland. Slechte kijkcijfers, weinig mensen die stemmen. Wedden dat we niet eens de halve finale door komen?
Een gokje omdat België enkele jaren geleden bijna won met een verzonnen taal? Of omdat blonde meiden goed scoren in Griekenland?quote:
Omdat je met 1 liedje per kandidaat niet een uitzending van 2 uur kunt vullen.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:47 schreef MiLalaa het volgende:
ik snap eigenlijk ook niet waarom ze eerst 3 liedjes laten horen, en dat er dan 1 wordt uitgekozen. Kunnen ze die ene dan niet vantevoren aanwijzen, als het publiek dat toch niet mag kiezen.
quote:Op zondag 12 maart 2006 22:55 schreef Bupatih het volgende:
Treble Vind Post.
Op esctoday.com wordt er niet best op gereageerdquote:Op zondag 12 maart 2006 22:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En toch denk ik dat we de finale gaan halen![]()
Da's dan wel een goed teken, als de echte hardcore fans het niks vinden wordt het misschien nog iets... Glennis was vorig jaar een van de favorieten en dat Belgische nummer in die fantasietaal werd vanuit het niets tweede...quote:Op zondag 12 maart 2006 23:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Op esctoday.com wordt er niet best op gereageerd.
Op het Spaanse http://eurofestival.superforos.com vinden ze het trouwens geweldig.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's dan wel een goed teken, als de echte hardcore fans het niks vinden wordt het misschien nog iets... Glennis was vorig jaar een van de favorieten en dat Belgische nummer in die fantasietaal werd vanuit het niets tweede...
ben ik met je eens, maar die stem van die zanger was gewoon te irriterend... en ik ben normaal wel helemaal van de rockpop dus als ik het al niks vind zullen Jan en Mien uit de straat er al helemaal niet op stemmenquote:Op zondag 12 maart 2006 23:23 schreef SCH het volgende:
Maar ik was het wel met Cornald eens, als we echt lef hebben zouden we Behave sturen.
Maud was dan ook tweede keus.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:23 schreef TheVulture het volgende:
En toch vind ik het nog wat sneu voor Maud... die hadden ze gewoon niet moeten vragen als je op zoek bent naar wat anders dan de standaard Eurovisie-artieste en liedje
oh dat wist ik niet maar ik hoorde ook dat Elize had bedankt, over een lekker wijf gesprokenquote:Op zondag 12 maart 2006 23:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Maud was dan ook tweede keus.
Ze kwamen eerst bij Hind, maar die heeft geweigerd. Omdat ze toch een 'jong iemand' uit Idols wilden hebben kwamen ze bij Maud.
quote:Op zondag 12 maart 2006 23:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
oh dat wist ik niet maar ik hoorde ook dat Elize had bedankt, over een lekker wijf gesproken![]()
quote:Zangeres Hind was gevraagd om deel te nemen aan het NSF 2006, maar heeft dat aanbod afgewezen. Dat zei ze vandaag in een interview met De Telegraaf. "De mensen bij de NOS waren ervan overtuigd dat ik toe zou happen. Maar de kwaliteit van het Songfestival is ook niet meer wat het was. Het is een sms-show geworden, waarbij het nauwelijks meer draait om het zingen. Niet dat ik nooit mee zou willen doen, hoor, maar dan wel met een kwalitatief sterk lied dat het goed kan doen in Europa."
Uiteindelijk had ze het nog best kunnen winnen: Nederland mocht stemmen en misschien wilde dat wél Maud.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:23 schreef TheVulture het volgende:
En toch vind ik het nog wat sneu voor Maud... die hadden ze gewoon niet moeten vragen als je op zoek bent naar wat anders dan de standaard Eurovisie-artieste en liedje
Als ik de url in mijn WMP plak nietquote:Op zondag 12 maart 2006 23:36 schreef Funkytrip het volgende:
http://www.nos.nl/songfestival/archief/nsf/index.html
Elke keer krijg ik 'failed to render file' als ik liedjes wil luisteren. Heeft iemand dit wel werkend?
Waar Paul is, is Adje ookquote:Op zondag 12 maart 2006 22:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Adje met een 'Songfestival hoort bij de NOS' bord.
doe eens liefquote:
Maar welke vind je nou het allerbest?quote:Op zondag 12 maart 2006 23:49 schreef Haaibaaike het volgende:
Nee, geen van de drie artiesten vind ik niks![]()
Ze had toch nee kunnen zeggen. Dat mens kan gewoon niks, zingt altijd vals en is een domme doos. Giel Beelenquote:Op zondag 12 maart 2006 23:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
doe eens lief![]()
Ik ben blij dat ze niet gewonnen heeft want de nummers waren niet goed genoeg. maar ik vond het erg sneu voor d'r maar ze is de hele uitzending gebashed dat ze niet moest gaan omdat het te standaard was terwijl ze notabene is gevraagd en je dit van te voren had kunnen weten...
dat ben ik wel met je eens. Wat Maud betreft: ik vind 'r normaal altijd best goed zingen maar vanavond was het bagger.quote:
Ja, vind ik ook. Ik had echt gehoopt dat ze het zou worden (en dan liever met "One more try"). Niet dat ik Maud nu meer kans toedicht dan Treble op het ESF, maar ik gun het haar zo veel meer. En dat fantasie brabbeltaaltje van Treble daar houd ik helemaal niet van, doe gewoon een bestaande taal, en dat hoeft niet persé Nederlands of Engels te zijn.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:23 schreef TheVulture het volgende:
Nederland scoren @ songfestivalquote:Op zondag 12 maart 2006 22:37 schreef TheVulture het volgende:
En toch denk ik dat we gaan scoren als een tiet met dit nummer.... het valt wel op in ieder geval
Dat snap ik niet waarom zou je lef moeten hebben om behave te sturenquote:Op zondag 12 maart 2006 23:23 schreef SCH het volgende:
Het kon slechter, het beste nummer van de afgelopen jaren.
Maar ik was het wel met Cornald eens, als we echt lef hebben zouden we Behave sturen.
Als ik dan moet kiezen toch Treble met liedje nummer een,quote:Op zondag 12 maart 2006 23:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar welke vind je nou het allerbest?
wie?quote:Op maandag 13 maart 2006 01:20 schreef tong80 het volgende:
Rockpalast is geweldig nu. Wat een contrast met die huppelkutjes
Ach joh, slecht dan 'E-mail to Berlin' van die twee lelijke zusjes kan het nooit wordenquote:Op maandag 13 maart 2006 01:14 schreef Perico het volgende:
De zanger van Behave zong zo slecht live, dat zou inderdaad lef zijn om die te sturen.
Ik vind helemaal niks mis met Treble. De samenzang klinkt goed, het is 3 minuten onderhoudend, de twee zusjes zijn HOT en ze dansen lekker... beste inzending sinds mensenheugenis!
Ik moet altijd onder protest kijken. Eigenlijk spuug ik op het hele songfestival maar ik heb nu eenmaal een vriend die het wel erg graag wilt zien. Dus hij kijkt en ik zeur lekker op FOK! dat bevalt prima en maakt het allemaal een stuk dragelijker.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dus je gaat wel kijken ondanks dat je NL een kutnummer vind hebben
Bij mij werkt het gewoon eigenlijk...quote:Op zondag 12 maart 2006 23:36 schreef Funkytrip het volgende:
http://www.nos.nl/songfestival/archief/nsf/index.html
Elke keer krijg ik 'failed to render file' als ik liedjes wil luisteren. Heeft iemand dit wel werkend?
quote:Op zondag 12 maart 2006 22:16 schreef Asskicker14 het volgende:
Paul: We hebben het geld hard nodig om Charles Groenenhuijsen af te betalen.![]()
http://www.nos.nl/songfes(...)al_songfestival.htmlquote:Op maandag 13 maart 2006 15:45 schreef Norrage het volgende:
Heeft iemand mooie plaatjes van Djem?
Treblequote:Op maandag 13 maart 2006 15:45 schreef Norrage het volgende:
Heeft iemand mooie plaatjes van Djem?
Heaven Knows was ook een goed liedje maar ik vond de stem van de zanger van Behave echt tegen het valse aan en er een aantal malen overheen, heel irritant om naar te luisteren... dat deed wat mij betreft veel afbreuk aan het liedjequote:Op maandag 13 maart 2006 12:48 schreef dVTB het volgende:
Er was maar 1 echt goed liedje: "Heaven Knows" van Behave. In plaats daarvan kiest Nederland massaal voor de bak ellende die Treble heet. Ik krijg het woord 'begrijpelijk' nog net over m'n lippen, maar vind wel dat we nu iets insturen waar de wanhoop gewoon van af straalt. We zijn kennelijk ZO wanhopig om weer eens een keertje hoog te eindigen dat we meuk sturen, in plaats van iets goeds.
Voor het eerst sinds Mrs Einstein schaam ik me weer eens voor een Nederlandse inzending. Trots was ik alleen geweest als Behave daar had gestaan met "Heaven Knows". Dat nummer had tenminste iets.
Tsja, maar aan een stem kan nog een beetje gespijkerd worden, een bagger liedje met trommels blijft een bagger liedje met trommels.quote:Op maandag 13 maart 2006 18:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heaven Knows was ook een goed liedje maar ik vond de stem van de zanger van Behave echt tegen het valse aan en er een aantal malen overheen, heel irritant om naar te luisteren... dat deed wat mij betreft veel afbreuk aan het liedje
nou aan een stemgeluid kan denk ik toch ook niet zoveel gedaan worden en om nou de oprichter van de band eruit te zettenquote:Op maandag 13 maart 2006 20:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Tsja, maar aan een stem kan nog een beetje gespijkerd worden, een bagger liedje met trommels blijft een bagger liedje met trommels.
Als Djem wat stemmers kan regelenquote:Op maandag 13 maart 2006 20:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
nou aan een stemgeluid kan denk ik toch ook niet zoveel gedaan worden en om nou de oprichter van de band eruit te zetten
Ik denk dat Treble wel eens verrassend hoog kan eindigen, al is er op voorhand nooit een touw aan vast te knopen
Ik vind Je T'Adore bij lange na niet slecht maar het is dus wél een typische songfestivaldeun zoals Zweden er al 103 keer mee heeft deelgenomen... en Kate Ryan heeft iets mannelijks in haar gezichtquote:Op dinsdag 14 maart 2006 04:32 schreef CJ het volgende:
Wie weet scoort Treble wel hoge ogen en vliegen ze door naar de finale... maar ik denk dat ze het toch echt moeten afleggen tegen een tegenstander als Kate Ryan. Niet alleen ziet ze er goed uit, heeft al een aantal internationale hitten gescoord, ze komt ook met een track die helemaal niet 'songfestival-achtig' is, maar wel ongelovelijk lekker in het gehoor ligt en ondanks de wat donkere sound toch zeer toegankelijk is. Je t'Adore is dus mijn favoriet voor de eindzege.![]()
Die zijn al te bekend om eraan deel te willen nemen denk ik zo... maar een goed NL bandje die in Europa willen doorbreken zoals Relax of The Sheer kunnen ze misschien wel zo gek krijgenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:22 schreef Andromache het volgende:
Of nog beter: selecteer volgend jaar gewoon Within Temptation en stuur ze weg met een eigen liedje!
Volgens mij is dat laatste iets dat ze heeft overgehouden aan haar anorexia periode van vorig jaar...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind Je T'Adore bij lange na niet slecht maar het is dus wél een typische songfestivaldeun zoals Zweden er al 103 keer mee heeft deelgenomen... en Kate Ryan heeft iets mannelijks in haar gezicht![]()
Vergeet Treble ook niet. Eigenlijk hadden we ons net als Servië en Montenegro moeten terugtrekken. Ik vond Treble al een idiote hippieband die 30 jaar te laat is opgericht en nu gaan ze met hun absurde liedje naar Athene toe.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 06:51 schreef arise het volgende:
Behave en Maud hadden Nederland compleet voor schut gezet.Tenenkrommend slecht,ronduit bagger....
Treble heeft een grappig aanstekelijk onzin liedje , wat het hopelijk leuk zal gaan doen .
Het nummer van Carola (Invincible) is meer te vergelijken met Maud's "I'm Alive" wat betreft sound. Het klinkt een stuk commercieler dan "Je t'Adore" en bevat ook de typische Abba piano- en viool riedeltjes net als die ook in "I'm Alive" zaten. Als Carola hoge ogen scoort met dit nummer (ook zij moet door de halve finales), dan had Maud zeker ook kans gemaakt.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:43 schreef TheVulture het volgende:
Zweden stuurt Carola las ik op de Belgische tv met een zelfde soort nummer als dat ze zelf hebben... de Belgen zien de bui al weer hangen net als met Ruslana die alle punten van Xandee wegkaapte...
En Servie is er nu toch definitief uit, waardoor Kroatie doorschuift naar de finale en Treble een concurrent minder heeft... goed nieuws dus
Natuurlijk wel. Blijkt uit het verleden en is ook logisch, als jij als laatste optreedt - vlak voor het stemmen - blijf je veel beter hangen dan als je zo''m 2 uur eerder bent.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:22 schreef MiLalaa het volgende:
goede loting? Dat boeit volgens mij echt geen ene bal
Zie 2 jaar terug met die 2 gitaristen. Laatste liedje, lichten uit, aanstekers aan en daverend applaus van het publiek. Dan ga je als 2e (of was het 4e?) de finale in. Vervolgens zit je ergens in het midden tussen tussen aandachtstrekkende liedjes en eindig je vrijwel onderaan....quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Blijkt uit het verleden en is ook logisch, als jij als laatste optreedt - vlak voor het stemmen - blijf je veel beter hangen dan als je zo''m 2 uur eerder bent.
Ook kan het uitmaken tussen wie of na wie je zit.
Natuurlijk zullen echte topnummers zonder goede loting toch wel naar de finale gaan, maar voor landen waar het erom spant - zoals Nederland - maakt dat gewoon best uit.
Ok. Misschien is het meer dat ik gewoon weinig waarde hecht aan het hele gebeuren/uitslag.quote:
quote:Puntentelling Songfestival moet korter
De uitzending van de puntentelling op
het Eurovisie Songfestival gaat op de
schop.Vorig jaar duurde de verdeling
van de punten 68 minuten,en dat is
organisator EBU te gortig.
In plaats van per land de verdeling
van alle punten op te sommen,noemen de
juryvoorzitters van de diverse landen
alleen nog de hoogste drie punten op,
dus 8,10 of 12 punten.
De lagere scores verschijnen direct op
het scorebord.Vanaf dit jaar duurt de
telling dan niet meer dan 50 minuten.
De EBU hoopt hiermee dat de totale
uitzending binnen de drie uur blijft.
deze post kan natuurlijk maar door een man gepost worden he, als het maar met punten of lijstjes te maken heeftquote:
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:11 schreef TheVulture het volgende:
deze post kan natuurlijk maar door een man gepost worden he, als het maar met punten of lijstjes te maken heeft![]()
ja voor mij had het ook niet korter gehoeven, als ze alleen de finalisten laten stemmen in de finale is het meteen een stuk korter en kan iedereen gewoon alle punten opnoemenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:14 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat is toch hands down het gaafst aan dat songfestival, die punten? 68 minuten lang alleen maar punten uitdelen.
Ja, ik ookquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:16 schreef BVO het volgende:
Ik vind de puntentelling altijd het leukst.
Dus eigenlijk zouden ze alleen alle 20 fragmenten even langs moeten laten komen en daarna direkt met de puntentelling beginnen. Als mensen het hele liedje willen horen dan zoeken ze maar op internetquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:14 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat is toch hands down het gaafst aan dat songfestival, die punten? 68 minuten lang alleen maar punten uitdelen.
Als je dat doet kijkt er echt geen hond meer. En denk jij dat veel kijkers in bijv. Albanië of Moldavië over een breedband internet verbinding beschikken?quote:Op woensdag 22 maart 2006 09:16 schreef Funkytrip het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zouden ze alleen alle 20 fragmenten even langs moeten laten komen en daarna direkt met de puntentelling beginnen. Als mensen het hele liedje willen horen dan zoeken ze maar op internet
quote:Op woensdag 22 maart 2006 09:16 schreef Funkytrip het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zouden ze alleen alle 20 fragmenten even langs moeten laten komen en daarna direkt met de puntentelling beginnen. Als mensen het hele liedje willen horen dan zoeken ze maar op internet
ik ga het voor de gein maar es zoekenquote:Op maandag 24 april 2006 20:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik draai de Duitse inzending helemaal grijs, voor mij DE winnaar over drie weken![]()
Moet je doen, hij is echt leukquote:Op zondag 14 mei 2006 21:39 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik ga het voor de gein maar es zoeken
ik ben blij dat je er zelf over begintquote:Op zondag 14 mei 2006 21:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Moet je doen, hij is echt leuk![]()
Ik krijg bij het Songfestival altijd zo'n chauvinistisch gevoel. ik lijk wel een homo
Ach ja, noem het maar een afwijking... en gelukkig stuurt Nederland twee lekkere wijven... perfect alibi voor een heteroquote:Op zondag 14 mei 2006 21:52 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik ben blij dat je er zelf over begint
da's altijd veruit het leukste idd... al moet ik zeggen dat Fokken en naar het Songfestival kijken ook een hele leuke bezigheid isquote:Op zondag 14 mei 2006 22:06 schreef Trancelocator het volgende:
Ik ben weer benieuwd naar de puntentelling.
ik luister nu, best aardig jaquote:Op zondag 14 mei 2006 21:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Moet je doen, hij is echt leuk![]()
Ik krijg bij het Songfestival altijd zo'n chauvinistisch gevoel. ik lijk wel een homo
Oh, dat is misschien wel een goede reden om de rest van de show ook maar te bekijken.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
da's altijd veruit het leukste idd... al moet ik zeggen dat Fokken en naar het Songfestival kijken ook een hele leuke bezigheid is
Vorig jaar echt helemaal blauw gelegen hier om alle commentaren op die poppenkast
quote:
het gaat om de muziek he, niet om het uiterlijkquote:Op zondag 14 mei 2006 23:30 schreef p-etr-a het volgende:
Ja ik vind het ook leuk klinken! Nu nog benieuwd hoe het eruit zal zien.
Ze zouden er een radioprogramma van moeten maken.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:45 schreef snellejelle het volgende:
[..]
het gaat om de muziek he, niet om het uiterlijk
Nou dat vind ik toch echt niet. Het gaat om het totaal van wat je neerzet op dat podium.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:45 schreef snellejelle het volgende:
[..]
het gaat om de muziek he, niet om het uiterlijk
Eensch, het gaat niet alleen om het zingenquote:Op maandag 15 mei 2006 08:27 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Nou dat vind ik toch echt niet. Het gaat om het totaal van wat je neerzet op dat podium.
quote:Netherlands : There's now only the three Treble girls on stage. There's a really big set-up for this. Three levels of platforms, a guiar and two hand drums kits. There's a lot of walking around with no general reason behind it and there song really does sound longer than three minutes. The vocals completly lack power and sound very thin in the arena. This was a very messy rehearsal, and I can't see it getting much better. I fear a bottom five finish based on this.
quote:As far as my concer, the rehearsal of Treble went a little bit messy. Drum everywhere, and the three girls walking from high to low, from left to right. On the videoscreen we will see dancing drums and a landscape such as the Australian. They sang very well though, but if it would qualify? I still have a little hope, but after Glennis did not qualify, i really don't think treble will do well.
quote:they hoping on, hoping off, those little stages it looks just: messy.
but as i said before, maybe it looks diffrent on camera..... i hope
quote:ATHENE - De meiden van Treble zijn in de voorbereidingen op het Songfestival verwikkeld in een heuse vete met de zangeres van IJsland, Sylvia Night. Op een persconferentie in Athene, waar het liedjesfestijn dit jaar zijn tenten heeft opgeslagen, heeft Night de Limburgse zangeressen uitgemaakt voor sloeries.
quote:"Nee, zij is een lekker ding", gaf zangeres Caroline Hoffman van Treble zondag schertsend aan. De vendetta tussen beide Songfestival-inzendingen begon al in IJsland, toen het Nederlandse trio daar in het kader van een promotie-tournee optrad. "Sylvia Night wilde daar met ons meespelen, maar we hebben het liedje halverwege stopgezet omdat zij totaal niet de juiste akkoorden speelde."
Sindsdien is het hommeles tussen beide inzendingen. "You look sick", heeft Night de Treble-meiden in een IJslandse tv-uitzending nog toegevoegd. "Ach, het past wel bij haar", schetst Hoffmann terwijl ze haar tong uitsteekt. "Volgens mij vindt haar vriendje ons nogal leuk, vandaar."
quote:The Dutch rehearsal went very well, vocals were good and the trio performed very well. The general view of The Netherlands is that there is absolutely nothing wrong with the song but it has a bad draw after Finland and most people see this entry as one of the few definite non-qualifiers for the final, but are they right???
quote:Netherlands. It did sound better today, but otherwise there was no difference from Friday. It does suffer from coming after Finaland and if what I've heard is true after the break. I'm completly ruling this out of the qualification race, but then I must admit that as a (very) part time lyricist, the whole idea of songs in a made up language just annoys me. I never saw "Sanomi" doing well, so maybe I'm wrong on this too, but I don't think so.
quote:Treble heeft zojuist een goede tweede repetitie achter de rug. Het geheel zag er stukken beter uit dan tijdens de vorige repetitie. De projectie op de achtergrond is een stilstaand beeld geworden, er zijn lichteffecten tijdens het lied en de podiumverhogingen zijn lager gemaakt zodat de opstapjes makkelijker zijn. De podiumact is iets gewijzigd ten opzichte van vorige keer en het geheel komt rustiger over. Op beeld was te zien dat de regie soms nog moeite had om de drie meiden goed in beeld te brengen. Woensdag en donderdag zal Treble drie generale repetities afwerken waarna het donderdag aan Europa is om te oordelen over Amambanda.
quote:Performance director Tim Noble is putting the Dutch girls from Treble through their paces in the race to prepare them for their appearance at the semifinal on Thursday.
Tim, whose career boasts work with Kylie and Madonna amongst others, has a strict gym regime for the girls, which continues while they are in Athens. At Treble's second press conference today, Tim was present to talk about his preparations with Caroline, Niña ad Djem, including boxing sessions. The girls gladly provided a quick demonstration of their left and right hooks at the conference table!
Up for it!
Caroline explained that at first, the group were worried about working with someone from such a pop diva background. She was adamant that "we are not Kylie!", and the girls made it clear that they wanted to be true to their roots. "We travel - we don't want someone saying do this, do that, we are allergic to that!" But in fact, work with Tim has been a lot of fun, and the spirit of the group still comes through in the performance. Before, they could be "too happy" on stage, but Tim brings some discipline to their ethos. "I work them hard - they're up for it!" he says.
Treble once again gave a great performance of Amambanda in the hall today, with much foot-tapping observed amongst the spectators. They appear to be having a lot of fun on stage, something which reflects their life off stage too, judging from the great time they have been having in Athens. "We went out for a really nice dinner and a giggle last night", Niña shared with us. And an enjoyable second week seems guaranteed.
Performers with stories
About previous Eurovision entries for the Netherlands, Treble wish that that the country had sent more performers with an interesting personal story like theirs, and not just cute singers in nice clothes. They think the contest should be taken seriously, although expressed their appreciation of the funny entries this year - Finland is "scary" and Iceland is "crazy" according to the girls!
Before leaving to enjoy the rest of the day now their rehearsal is over, Treble treated the group to both The voice, their favourite Eurovision entry, and the song that they first composed together ten years ago. We will next see them at the first semifinal dress rehearsal in a couple of days' time.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |