Nee, ze zingt de liedjes die ze toen bedacht heeft nu. Vind ik best slimquote:
dus je gaat wel kijken ondanks dat je NL een kutnummer vind hebbenquote:
Nee, maar ze ziet er nu wel geil uit dus dat scheelt.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:42 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar zag jij er toen geil uit? Ik dacht het niet![]()
Hij keek vanavond toch ook?quote:Op zondag 12 maart 2006 22:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dus je gaat wel kijken ondanks dat je NL een kutnummer vind hebben
"quote:Op zondag 12 maart 2006 22:43 schreef ChrisJX het volgende:
Wat was nou het finaleliedje van Maud?
I wouldn't mind. Songfestival blijft altijd goed voor een hoop leedvermaak.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:43 schreef CJ het volgende:
Typisch Nederland. Slechte kijkcijfers, weinig mensen die stemmen. Wedden dat we niet eens de halve finale door komen?
Dat zeg ik. Daarom zal het vanaf volgend jaar wel bij Talpa te zien zijn, want ze zijn immers geïnteresseerd in alles wat niet scoort.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:43 schreef CJ het volgende:
Typisch Nederland. Slechte kijkcijfers, weinig mensen die stemmen. Wedden dat we niet eens de halve finale door komen?
Een gokje omdat België enkele jaren geleden bijna won met een verzonnen taal? Of omdat blonde meiden goed scoren in Griekenland?quote:
Omdat je met 1 liedje per kandidaat niet een uitzending van 2 uur kunt vullen.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:47 schreef MiLalaa het volgende:
ik snap eigenlijk ook niet waarom ze eerst 3 liedjes laten horen, en dat er dan 1 wordt uitgekozen. Kunnen ze die ene dan niet vantevoren aanwijzen, als het publiek dat toch niet mag kiezen.
quote:Op zondag 12 maart 2006 22:55 schreef Bupatih het volgende:
Treble Vind Post.
Op esctoday.com wordt er niet best op gereageerdquote:Op zondag 12 maart 2006 22:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En toch denk ik dat we de finale gaan halen![]()
Da's dan wel een goed teken, als de echte hardcore fans het niks vinden wordt het misschien nog iets... Glennis was vorig jaar een van de favorieten en dat Belgische nummer in die fantasietaal werd vanuit het niets tweede...quote:Op zondag 12 maart 2006 23:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Op esctoday.com wordt er niet best op gereageerd.
Op het Spaanse http://eurofestival.superforos.com vinden ze het trouwens geweldig.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's dan wel een goed teken, als de echte hardcore fans het niks vinden wordt het misschien nog iets... Glennis was vorig jaar een van de favorieten en dat Belgische nummer in die fantasietaal werd vanuit het niets tweede...
ben ik met je eens, maar die stem van die zanger was gewoon te irriterend... en ik ben normaal wel helemaal van de rockpop dus als ik het al niks vind zullen Jan en Mien uit de straat er al helemaal niet op stemmenquote:Op zondag 12 maart 2006 23:23 schreef SCH het volgende:
Maar ik was het wel met Cornald eens, als we echt lef hebben zouden we Behave sturen.
Maud was dan ook tweede keus.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:23 schreef TheVulture het volgende:
En toch vind ik het nog wat sneu voor Maud... die hadden ze gewoon niet moeten vragen als je op zoek bent naar wat anders dan de standaard Eurovisie-artieste en liedje
oh dat wist ik niet maar ik hoorde ook dat Elize had bedankt, over een lekker wijf gesprokenquote:Op zondag 12 maart 2006 23:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Maud was dan ook tweede keus.
Ze kwamen eerst bij Hind, maar die heeft geweigerd. Omdat ze toch een 'jong iemand' uit Idols wilden hebben kwamen ze bij Maud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |