Nee, ze zingt de liedjes die ze toen bedacht heeft nu. Vind ik best slimquote:
dus je gaat wel kijken ondanks dat je NL een kutnummer vind hebbenquote:
Nee, maar ze ziet er nu wel geil uit dus dat scheelt.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:42 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar zag jij er toen geil uit? Ik dacht het niet![]()
Hij keek vanavond toch ook?quote:Op zondag 12 maart 2006 22:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dus je gaat wel kijken ondanks dat je NL een kutnummer vind hebben
"quote:Op zondag 12 maart 2006 22:43 schreef ChrisJX het volgende:
Wat was nou het finaleliedje van Maud?
I wouldn't mind. Songfestival blijft altijd goed voor een hoop leedvermaak.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:43 schreef CJ het volgende:
Typisch Nederland. Slechte kijkcijfers, weinig mensen die stemmen. Wedden dat we niet eens de halve finale door komen?
Dat zeg ik. Daarom zal het vanaf volgend jaar wel bij Talpa te zien zijn, want ze zijn immers geïnteresseerd in alles wat niet scoort.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:43 schreef CJ het volgende:
Typisch Nederland. Slechte kijkcijfers, weinig mensen die stemmen. Wedden dat we niet eens de halve finale door komen?
Een gokje omdat België enkele jaren geleden bijna won met een verzonnen taal? Of omdat blonde meiden goed scoren in Griekenland?quote:
Omdat je met 1 liedje per kandidaat niet een uitzending van 2 uur kunt vullen.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:47 schreef MiLalaa het volgende:
ik snap eigenlijk ook niet waarom ze eerst 3 liedjes laten horen, en dat er dan 1 wordt uitgekozen. Kunnen ze die ene dan niet vantevoren aanwijzen, als het publiek dat toch niet mag kiezen.
quote:Op zondag 12 maart 2006 22:55 schreef Bupatih het volgende:
Treble Vind Post.
Op esctoday.com wordt er niet best op gereageerdquote:Op zondag 12 maart 2006 22:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En toch denk ik dat we de finale gaan halen![]()
Da's dan wel een goed teken, als de echte hardcore fans het niks vinden wordt het misschien nog iets... Glennis was vorig jaar een van de favorieten en dat Belgische nummer in die fantasietaal werd vanuit het niets tweede...quote:Op zondag 12 maart 2006 23:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Op esctoday.com wordt er niet best op gereageerd.
Op het Spaanse http://eurofestival.superforos.com vinden ze het trouwens geweldig.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's dan wel een goed teken, als de echte hardcore fans het niks vinden wordt het misschien nog iets... Glennis was vorig jaar een van de favorieten en dat Belgische nummer in die fantasietaal werd vanuit het niets tweede...
ben ik met je eens, maar die stem van die zanger was gewoon te irriterend... en ik ben normaal wel helemaal van de rockpop dus als ik het al niks vind zullen Jan en Mien uit de straat er al helemaal niet op stemmenquote:Op zondag 12 maart 2006 23:23 schreef SCH het volgende:
Maar ik was het wel met Cornald eens, als we echt lef hebben zouden we Behave sturen.
Maud was dan ook tweede keus.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:23 schreef TheVulture het volgende:
En toch vind ik het nog wat sneu voor Maud... die hadden ze gewoon niet moeten vragen als je op zoek bent naar wat anders dan de standaard Eurovisie-artieste en liedje
oh dat wist ik niet maar ik hoorde ook dat Elize had bedankt, over een lekker wijf gesprokenquote:Op zondag 12 maart 2006 23:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Maud was dan ook tweede keus.
Ze kwamen eerst bij Hind, maar die heeft geweigerd. Omdat ze toch een 'jong iemand' uit Idols wilden hebben kwamen ze bij Maud.
quote:Op zondag 12 maart 2006 23:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
oh dat wist ik niet maar ik hoorde ook dat Elize had bedankt, over een lekker wijf gesproken![]()
quote:Zangeres Hind was gevraagd om deel te nemen aan het NSF 2006, maar heeft dat aanbod afgewezen. Dat zei ze vandaag in een interview met De Telegraaf. "De mensen bij de NOS waren ervan overtuigd dat ik toe zou happen. Maar de kwaliteit van het Songfestival is ook niet meer wat het was. Het is een sms-show geworden, waarbij het nauwelijks meer draait om het zingen. Niet dat ik nooit mee zou willen doen, hoor, maar dan wel met een kwalitatief sterk lied dat het goed kan doen in Europa."
Uiteindelijk had ze het nog best kunnen winnen: Nederland mocht stemmen en misschien wilde dat wél Maud.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:23 schreef TheVulture het volgende:
En toch vind ik het nog wat sneu voor Maud... die hadden ze gewoon niet moeten vragen als je op zoek bent naar wat anders dan de standaard Eurovisie-artieste en liedje
Als ik de url in mijn WMP plak nietquote:Op zondag 12 maart 2006 23:36 schreef Funkytrip het volgende:
http://www.nos.nl/songfestival/archief/nsf/index.html
Elke keer krijg ik 'failed to render file' als ik liedjes wil luisteren. Heeft iemand dit wel werkend?
Waar Paul is, is Adje ookquote:Op zondag 12 maart 2006 22:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Adje met een 'Songfestival hoort bij de NOS' bord.
doe eens liefquote:
Maar welke vind je nou het allerbest?quote:Op zondag 12 maart 2006 23:49 schreef Haaibaaike het volgende:
Nee, geen van de drie artiesten vind ik niks![]()
Ze had toch nee kunnen zeggen. Dat mens kan gewoon niks, zingt altijd vals en is een domme doos. Giel Beelenquote:Op zondag 12 maart 2006 23:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
doe eens lief![]()
Ik ben blij dat ze niet gewonnen heeft want de nummers waren niet goed genoeg. maar ik vond het erg sneu voor d'r maar ze is de hele uitzending gebashed dat ze niet moest gaan omdat het te standaard was terwijl ze notabene is gevraagd en je dit van te voren had kunnen weten...
dat ben ik wel met je eens. Wat Maud betreft: ik vind 'r normaal altijd best goed zingen maar vanavond was het bagger.quote:
Ja, vind ik ook. Ik had echt gehoopt dat ze het zou worden (en dan liever met "One more try"). Niet dat ik Maud nu meer kans toedicht dan Treble op het ESF, maar ik gun het haar zo veel meer. En dat fantasie brabbeltaaltje van Treble daar houd ik helemaal niet van, doe gewoon een bestaande taal, en dat hoeft niet persé Nederlands of Engels te zijn.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:23 schreef TheVulture het volgende:
Nederland scoren @ songfestivalquote:Op zondag 12 maart 2006 22:37 schreef TheVulture het volgende:
En toch denk ik dat we gaan scoren als een tiet met dit nummer.... het valt wel op in ieder geval
Dat snap ik niet waarom zou je lef moeten hebben om behave te sturenquote:Op zondag 12 maart 2006 23:23 schreef SCH het volgende:
Het kon slechter, het beste nummer van de afgelopen jaren.
Maar ik was het wel met Cornald eens, als we echt lef hebben zouden we Behave sturen.
Als ik dan moet kiezen toch Treble met liedje nummer een,quote:Op zondag 12 maart 2006 23:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar welke vind je nou het allerbest?
wie?quote:Op maandag 13 maart 2006 01:20 schreef tong80 het volgende:
Rockpalast is geweldig nu. Wat een contrast met die huppelkutjes
Ach joh, slecht dan 'E-mail to Berlin' van die twee lelijke zusjes kan het nooit wordenquote:Op maandag 13 maart 2006 01:14 schreef Perico het volgende:
De zanger van Behave zong zo slecht live, dat zou inderdaad lef zijn om die te sturen.
Ik vind helemaal niks mis met Treble. De samenzang klinkt goed, het is 3 minuten onderhoudend, de twee zusjes zijn HOT en ze dansen lekker... beste inzending sinds mensenheugenis!
Ik moet altijd onder protest kijken. Eigenlijk spuug ik op het hele songfestival maar ik heb nu eenmaal een vriend die het wel erg graag wilt zien. Dus hij kijkt en ik zeur lekker op FOK! dat bevalt prima en maakt het allemaal een stuk dragelijker.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dus je gaat wel kijken ondanks dat je NL een kutnummer vind hebben
Bij mij werkt het gewoon eigenlijk...quote:Op zondag 12 maart 2006 23:36 schreef Funkytrip het volgende:
http://www.nos.nl/songfestival/archief/nsf/index.html
Elke keer krijg ik 'failed to render file' als ik liedjes wil luisteren. Heeft iemand dit wel werkend?
quote:Op zondag 12 maart 2006 22:16 schreef Asskicker14 het volgende:
Paul: We hebben het geld hard nodig om Charles Groenenhuijsen af te betalen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |