Idd. Weg met dit kansloze festival. Al erg genoeg dat we kijken!quote:Op zondag 12 maart 2006 22:36 schreef ChrisJX het volgende:
Opgelost, slotje.
in de rest van Europa zijn de trommels op dus we zijn de enige dit jaarquote:Op zondag 12 maart 2006 22:37 schreef N.icka het volgende:
Nou , hebben we dat getrommel al eens gehad , gaat nederland het dit jaar ook eens proberen met trommels![]()
Tiet en Djem...hmmquote:Op zondag 12 maart 2006 22:37 schreef TheVulture het volgende:
En toch denk ik dat we gaan scoren als een tiet met dit nummer.... het valt wel op in ieder geval
Een lekker ding, van Treblequote:Op zondag 12 maart 2006 22:39 schreef amaranta het volgende:
wie is djem ??/
de lekkerste van Treble, zometeen te zien in het midden met het gele shirtjequote:Op zondag 12 maart 2006 22:39 schreef amaranta het volgende:
wie is djem ??/
Naar Griekenland... duh!!quote:Op zondag 12 maart 2006 22:40 schreef amaranta het volgende:
Waar zijn de instrumenten?
Dus ze heten Djem, Niña en nog iets?quote:Op zondag 12 maart 2006 22:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
de lekkerste van Treble, zometeen te zien in het midden met het gele shirtje
wat ben je agressief Milalaaquote:Op zondag 12 maart 2006 22:39 schreef MiLalaa het volgende:
NOG een keer dat stomme gekleuterjosti
Met het gele shirt. Ze zijn trouwens jonger dan je zou denkenquote:Op zondag 12 maart 2006 22:39 schreef amaranta het volgende:
wie is djem ??/
die derde heet "oud vel"quote:Op zondag 12 maart 2006 22:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dus ze heten Djem, Niña en nog iets?
zulke liedjes zong ik zelf vroeger ook toen ik 2 was en in de zandbak taartjes aan het bakken was.quote:
Maar zag jij er toen geil uit? Ik dacht het nietquote:Op zondag 12 maart 2006 22:42 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
zulke liedjes zong ik zelf vroeger ook toen ik 2 was en in de zandbak taartjes aan het bakken was.![]()
ach van mij mag dit wel een keer voor NL gaan hoor... met serieuze nummers zijn we sowieso kansloos geweest de afgelopen jarenquote:Op zondag 12 maart 2006 22:42 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
zulke liedjes zong ik zelf vroeger ook toen ik 2 was en in de zandbak taartjes aan het bakken was.![]()
Dzjem wel toen ze 2 was? brrrquote:Op zondag 12 maart 2006 22:42 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar zag jij er toen geil uit? Ik dacht het niet![]()
quote:Op zondag 12 maart 2006 22:42 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar zag jij er toen geil uit? Ik dacht het niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |