Klopt, heb het na de serie van Beth niet meer gezien, alleen wat MP3tjes enzo van Spaanse vrienden toen nog gehad...quote:Op zondag 12 maart 2006 22:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
Vorig jaar hebben ze operacion triunfo uitgezonden via TELE 5. Niet meer via TVE.
Was het echt zo erg?quote:Op zondag 12 maart 2006 22:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze probeerde het nu voor Duitsland, maar jee, wat zong ze slecht zeg![]()
.
er was vorig jaar volgens mij ook een neptaal-bandje. Wat het toen trouwens vrij goed deed. Maar dat was volgens mij echt een soort steentijd-imitatie. Dit treble meer hippy hiep hoi zooi.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Was er vorig jaar geen Beyonce-kloon dat ik me kan herinneren, dat werd volgens mij ook niets... het achterlijke is dat het gewoon niet te voorspellen is....
nee hoor.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:18 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Het leukste van Treble is dat de rest helemaal bagger is
Nog veel erger dan Maud vanavondquote:
quote:Op zondag 12 maart 2006 22:25 schreef Norrage het volgende:
[..]
nee hoor.
Het is vier letters en het begin met een D en eindigt op Jem![]()
Jammer dat ik het gemist hebquote:Op zondag 12 maart 2006 22:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Nog veel erger dan Maud vanavond.
Typisch songfestivalnummer, dat wel, maar die stem kon echt niet.
quote:Op zondag 12 maart 2006 22:25 schreef Norrage het volgende:
[..]
nee hoor.
Het is vier letters en het begin met een D en eindigt op Jem![]()
Ook wel hoorquote:
En of er dit jaar iets is weet ik niet precies.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Klopt, heb het na de serie van Beth niet meer gezien, alleen wat MP3tjes enzo van Spaanse vrienden toen nog gehad...
Prima toch, dan pas jij er goed tussen.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:27 schreef Nolius het volgende:
Josti-band voor gevorderden dit....
het klinkt als een soort Starmakerquote:Op zondag 12 maart 2006 22:27 schreef amaranta het volgende:
[..]
En of er dit jaar iets is weet ik niet precies.
Ik vind het overigens wel veel beter aangepakt dan Idols hier... Ook dat ze intern zitten enzo...
Veel betere formule.
De meeste die daar in het programma zitten brengen een cd uit en velen van hen zijn doorgebroken.
Ja zoiets en elke week een GALA met optredens.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
het klinkt als een soort Starmaker
Als we het even winne, dan mag ie volgend jaarquote:Op zondag 12 maart 2006 22:31 schreef HuubTuub het volgende:
Hopelijk gaat Paul ook weer het commentaar geven tijdens het songfetival zelf. Dan kan ik het tenminste aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |