Ik weet hetquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:15 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Je werd afgeleid door je eigen avatar denk ik
Die is er niet.quote:
Can't blame you.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:17 schreef chansadres het volgende:
Deel 100 heeft de slechtste TT
[..]
Ik weet het
Zo praat je niet over ex-crew he?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:17 schreef Insomaniac het volgende:
Ja Roel, die bolle homo heeft gewonnen.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:17 schreef Svensational het volgende:
Wat BVO & Inso zeggen. [afbeelding]
Wat -Hans- zegt:.
Alstjeblieft geen tussenstanden, daar heb ik echt een grafhekel aan.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:17 schreef Peter6000 het volgende:
Vorige keer waren er toch ook tussenstanden?
Zou nu echt geen idee hebben, of Flootje of Rafaëlla voorstaat
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:17 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
IS ER NIET VOOR DE TWEEDE KEER SCHELE!
Tuurlijk waren er tussenstanden, maar die werden nooit bekend gemaakt hoor.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:17 schreef Peter6000 het volgende:
Raffa! Mijn stem heeft ze in elk gevalquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:17 schreef Peter6000 het volgende:
Niet op mijn TV.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:18 schreef Californian_dreamer het volgende:
okay, Floortje was dus duidelijk de beste tijdesn de dueten,
Meen je dat nou serieus?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:18 schreef Californian_dreamer het volgende:
okay, Floortje was dus duidelijk de beste tijdesn de dueten
Echt onterecht, hij verragde Great Balls of Fire hélemaal. En dan die handstand op de piano op 't eind!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:17 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ja Roel, die bolle homo heeft gewonnen.
Mogen we hem delen?quote:
quote:
pfff... jmmrquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Die is er niet toch?
Alleen de clips ongeveer een uurtje na de uitzending online.
Ik eet alleen witte druiven. Pitloos (net als Floortje).quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
Maar goed.... even offtopic.... ik heb net blauwe druiven op, maar daar raak je echt megavol van... hebben jullie dat ook?![]()
Zou haar adviseren niet met de trein te gaanquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:18 schreef BVO het volgende:
...Raffa heeft me goed vermaakt en komt er toch wel.
Nee helaas, ik heb geen blauwe druiven opquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
Whahahahaa belt me pa op, zegt-ie .... nou ik ben om hoor.... Raf zingt gewoon veel beter dan FloortjeEn dat terwijl hij al vanaf de workshopronde voor Floortje is.....
Mij vader is de beste
hihihihi
Maar goed.... even offtopic.... ik heb net blauwe druiven op, maar daar raak je echt megavol van... hebben jullie dat ook?![]()
Gamma.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:18 schreef Californian_dreamer het volgende:
okay, Floortje was dus duidelijk de beste tijdesn de dueten, maar Raffaëla scoorde gewoon veel punten met Disco inferno. ik denk dat heel veel gaat afhangen van hoe Raff right here, right now ten gehore gaat brengen.
Grappig, in mijn herinnering welquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:18 schreef Riparius het volgende:
[..]
Tuurlijk waren er tussenstanden, maar die werden nooit bekend gemaakt hoor.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
Ja, dat was niet best.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:18 schreef Danzig het volgende:
Die Imagine-versie van Floortje
Ik had gedacht dat ik wel onherkenbaar zou zijn.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:20 schreef Insomaniac het volgende:
TOM_TOM JE BENT KEDO BIJ GRANDAL KEUKES!![]()
![]()
![]()
Die van mij nietquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:18 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Raffa! Mijn stem heeft ze in elk geval
60 cent, en je hebt straks in ieder geval niet het gevoel dat je d'r had kunnen redden en het gelaten hebquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:20 schreef Yeahinho het volgende:
Ik zit nu te twijfelen of ik soms niet voor de eerste (en laatste) keer in m'n leven zal gaan stemmen.
Op Raffa dan natuurlijk.
Gewoon doen. Flora krijgt vrees ik dik veel sympathiestemmen voor dr keelpijn.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:20 schreef Yeahinho het volgende:
Ik zit nu te twijfelen of ik soms niet voor de eerste (en laatste) keer in m'n leven zal gaan stemmen.
Op Raffa dan natuurlijk.
Sluit ik me bij aan, ze kan nu de genadeklap geven.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:20 schreef Toeps het volgende:
Als Raffa nou GEVOEL in dat nummer weet te leggen, dan is Floortje exit.
Thanks, je bent te goed voor deze wereld.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:19 schreef Quara het volgende:
-Hans- ik gun jou de eerste keer met floortje. After that she's all mine![]()
GELUKIG ZAT IK KEIGOED OP TE LETE!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik had gedacht dat ik wel onherkenbaar zou zijn..
ik hebal 3 keer gestemdquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:20 schreef Yeahinho het volgende:
Op Raffa dan natuurlijk.
Laat me raden: emotieloosquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:22 schreef alwaysthebest het volgende:
Blijkbaar was "Jerney" net bij Koppensnellers, en het zou nog best grappig zijn ook.![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:22 schreef Yeahinho het volgende:
Waar ligt Emmen, vraagt ie.
Ga je schoolgeld terughalen ofzo.
zei ze toch?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:23 schreef chansadres het volgende:
Gadverdamme, nu een aplausje voor van mij
ik dacht applausje van mij dat ik verstond......quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:23 schreef chansadres het volgende:
Gadverdamme, nu een aplausje voor mij
Thnx!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Thanks, je bent te goed voor deze wereld.![]()
Veel plezier met haar.
Wie? jij?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:23 schreef moemoe het volgende:
Jaaaa, verneuken maar!
Dovequote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:23 schreef chansadres het volgende:
Gadverdamme, nu een aplausje voor mij
Eens.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:24 schreef ranja het volgende:
Ik vind nu de Floortje versie al beter
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:24 schreef J-net het volgende:
zooowwww vele malen beter dan Floortje zeg.
Van, dat zou meevallen...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:23 schreef J-net het volgende:
[..]
ik dacht applausje van mij dat ik verstond......![]()
1 maar?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:25 schreef Insomaniac het volgende:
Vooruit, ik gooi er 1 smsje tegenaan, heeft ze dik verdiend.
Tjah... als je een keelontsteking hebt...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:24 schreef Tinkepink het volgende:
Ze zingt het beter dan floortje tot dusver.
Blijft een ruknummer natuurlikjk
Oké, ik ben ook omquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:25 schreef Insomaniac het volgende:
Tsjaquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het is een uitgemaakte zaak. Raffa is het beste.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:25 schreef Insomaniac het volgende:
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:26 schreef Lynx666 het volgende:
Als je dit beter vind dan de versie van floortje is je oordeel wel érg vertroebeld
Cool woordquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tsja
En al die wanabees hier die denken dat ze kunnen juryreren(of hoe je dat ook schrijft)
Yes! Floortje alleen voor mijquote:
Ik probeer echt objectief te blijven, Lynx! Floor was de beste bij de duetten, maar hier hoor ik liever Raffa.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:26 schreef Lynx666 het volgende:
Als je dit beter vind dan de versie van floortje is je oordeel wel érg vertroebeld
Beter dan HIIIIJJJAAAAIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIEEEEquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:26 schreef Lynx666 het volgende:
Schreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuuuwww
Ik bedoel maar.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:27 schreef Cee het volgende:
Zo, steek die in je zak! Da's een mooie uithaal.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:26 schreef Godlike02 het volgende:
Waar is anelique als je dr nodig hebt
Kan dat er wel vanaf als mod bij fok zijnde?quote:
Kan ze zo'n leuke mobile van maken in het ledikantje.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:27 schreef Godlike02 het volgende:
Best leuk die trofee voor als ze straks tot haar ellebogen in de poepluiers staat![]()
Ik vind haar stem niet prettig bij dit soort nummers. Bij uptempo vind ik haar persoonlijk (veel) beterquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:27 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik probeer echt objectief te blijven, Lynx! Floor was de beste bij de duetten, maar hier hoor ik liever Raffa..
Hij moet wel, want er zit niks anders op!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:28 schreef Tinkepink het volgende:
Zou HJ zich er bij neergelegd hebben dat Raff gaat winnen?
Je hebt je contributie voor deze maand nog niet betaald.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:28 schreef Quara het volgende:
[..]
Kan dat er wel vanaf als mod bij fok zijnde?![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:27 schreef charmed_angel het volgende:
Raf zingt het veeeeeeeeel mooier, veel warmer, met veel meer gevoel. Geweldig! RAF GAAT WINNEN!
Dat is toch ook niet de bedoeling dat je helder luistert... Gewoon het gevoel wat de persoon bij je oproept, daar moet je op af gaan!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:28 schreef Brighteyes het volgende:
Zo leuk om te zien dat sommige mensen echt gewoon niet meer helder kunnen luisteren maar zich laten leiden door voorkeuren...
Uptempo is ze ook beter, kijk maar naar het Elvis-nummer en Disco Inferna, knallend is ze op dr best!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:28 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik vind haar stem niet prettig bij dit soort nummers. Bij uptempo vind ik haar persoonlijk (veel) beter
Ik dacht al... ik ben wat vergeten deze maandquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je hebt je contributie voor deze maand nog niet betaald.
De ban komt er aan![]()
Ik moet zeggen dat ik Houten Hart van haar ook erg goed vondquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:29 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Uptempo is ze ook beter, kijk maar naar het Elvis-nummer en Disco Inferna, knallend is ze op dr best!
Maar Houten Hart en Zonder Jou deed ze ook perfect net als dit..
Maar ja, dat is mijn -blijkbaar bevooroordeelde- mening.
Ik nietquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:30 schreef -Hans- het volgende:
DAMN !!!!!!!!!!!!!!!! ik vrees toch echt dat RAFFA de winnaar van IDOLS 2006 gaat worden.
Nee, ik vind je persoonlijk erg zielig als je nu nog over 1 van deze 2 kandidaten zegt dat ze bijvoorbeeld heel vals zingen of schreeuwen of wat dan ook...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:29 schreef Quara het volgende:
Dat is toch ook niet de bedoeling dat je helder luistert... Gewoon het gevoel wat de persoon bij je oproept, daar moet je op af gaan!
Raffaëla naar 5656 of bel 0909-0302quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:31 schreef Yeahinho het volgende:
Waar moet ik naar smsen eigenlijk, ik houd dat nooit in de gaten![]()
.
Mooi zo! hoop dat het nog lang zo blijft.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:31 schreef charmed_angel het volgende:
ik krijg een 'in gesprektoon' als ik naar 09090302 (RAF) bel.......kutzooi!
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:31 schreef tong80 het volgende:
Floortje had het niet vanavond. Ik erkenm m'n Nederlaag. Rafaela was geweldig op haar top. Floortje was goed, maar net niet goed genoeg.
Stemmen dan!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:30 schreef -Hans- het volgende:
DAMN !!!!!!!!!!!!!!!! ik vrees toch echt dat RAFFA de winnaar van IDOLS 2006 gaat worden.
Nee dat is het goede.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niet stiekem omgewisseld ?![]()
Zodat iedereen op Floortje stemd.
allebei even duurquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:32 schreef Yeahinho het volgende:
Hoe werkt dat smsen/bellen? Wat is goedkoper enzo.
Goed teken! Iedereen belt voor Raffa!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:31 schreef charmed_angel het volgende:
ik krijg een 'in gesprektoon' als ik naar 09090302 (RAF) bel.......kutzooi!
Even duur (60 cent).quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:32 schreef Yeahinho het volgende:
Hoe werkt dat smsen/bellen? Wat is goedkoper enzo.
True that! tering wat kan die Raffa zingenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:33 schreef Svensational het volgende:
Nou, het lijkt me nu wel duidelijk wie gaat winnen, dat moeten zelfs de Floortje-fans wel met me eens zijn!
Als je i-dols moet geloven e.d. zingen deze 2 uitstekend. Dan is alleen nog wat de keuze kan uitmaken hoe ze performen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, ik vind je persoonlijk erg zielig als je nu nog over 1 van deze 2 kandidaten zegt dat ze bijvoorbeeld heel vals zingen of schreeuwen of wat dan ook...
Ik ken het hoor.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:31 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik Houten Hart van haar ook erg goed vond. Live zelfs beter dan wat ik op tv terug zag. Maar dit laatste nummer vond ik tegenvallen. Disco Inferno deed ze weer wel (
) erg goed
En ja, ik overdrijf ook regelmatig in mn reactiesheb nu ff een eerlijk momentje
Wat is het verschil dan? Wat is het 'leukste'?quote:
Ik heb het al toegegeven.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:33 schreef Svensational het volgende:
Nou, het lijkt me nu wel duidelijk wie gaat winnen, dat moeten zelfs de Floortje-fans wel met me eens zijn!
Dat had je al duidelijk gemaakt ja.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Jezus, ik vind Raffaela zo veel beter dan Floortje! Zo ontzettend veel meer ster en idool. Ze is er, op alle vlakken, gewoon steengoed in.
Mooie vergelijkingquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb het al toegegeven.
Het is het WK-74.
Nederland won de prijs van het hele toernooi. Maar de moffen waren in de finale net iets beter.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Floortje haalt het op alle fronten niet bij Raffaëla..
zo had ik het nog niet gezienquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Goed teken! Iedereen belt voor Raffa!
Met bellen maak je kans op een autoquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:34 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Wat is het verschil dan? Wat is het 'leukste'?
Ik moet natuurlijk wel waar voor m'n geld krijgen en er van kunnen genieten hè.
Je weet het nooit Sven. Sympathiestemmen kunnen een hoop schelen en misschien zijn de Flora-sms'ers fanatieker dan ooit. Raffa was no doubt de beste vanavond, maar dat garandeert niet dat ze wint.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:33 schreef Svensational het volgende:
ze heeft keelonstekingquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Floortje haalt het op alle fronten niet bij Raffaëla..
Hier geen problemen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:35 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik kreeg m'n smsje niet verstuurd.![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:35 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik kreeg m'n smsje niet verstuurd.![]()
Dat heb ik tijdens de liveshows al genoeg gehadquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:35 schreef -Hans- het volgende:
Tijd voor kaas + mosterd en CHIPS !!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat heb ik tijdens de liveshows al genoeg gehad.
Ik ben het met je eens. Met als toevoeging dat Raf gewoon meer een ster is dan buurmeisje Floortje.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:34 schreef LeBeau het volgende:
Ik heb Floortje altijd als winnaar gezien, en vind haar over de hele serie beter... maar Raffaëla was zoveel beter deze show. Bij dat laatste nummer veegde ze de vloer aan met de versie van Floortje. Die uithaal was fenomenaal.
Blijft wel een kutnummer.
Raffaëla maakt me ook nog steeds elke keer aan het lachen, Floortje mist dat.
Je voorspellingen zijn meestal waarquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Raf. Punt.
Ben bang dat het een duidelijke zaak gaat worden..quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:36 schreef Danzig het volgende:
Gaat spannend worden ben ik bang
Ja... en daarnaast kijkt Floortje altijd alsof ze moet poepenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. Met als toevoeging dat Raf gewoon meer een ster is dan buurmeisje Floortje.
dat was ook gewoon geweldig gezongenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:36 schreef -Marlii- het volgende:
Door het laatste nummer van Raf was ik echt helemaal om eigenlijk!
Krijgen we dan ook foto's van jou en haar?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Raf. Punt.
Dit is geen voorspelling maar waarneming.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je voorspellingen zijn meestal waar.
.
Ik ookquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:36 schreef PeRi het volgende:
Ik heb voor het eerst met Idols ooit gestemd.
Hé CDP!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Raf. Punt.
Dat duurde vorige week zaterdag bij mij ook een half uur. En toen zat ik nota bene in de studio.quote:
Ligt er aan, als mensen alleen naar deze aflevering kijken zullen ze Raffa gaan stemmen, als ze over het geheel oordelen (alle liveshows) dan zullen ze Floortje stemmen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben bang dat het een duidelijke zaak gaat worden..
Die zijn er allang!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:37 schreef Quara het volgende:
[..]
Krijgen we dan ook foto's van jou en haar?
Jammer dat het echt verspild geld isquote:
Ben daar maar niet zo zeker vanquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:38 schreef Danzig het volgende:
[..]
Ligt er aan, als mensen alleen naar deze aflevering kijken zullen ze Raffa gaan stemmen, als ze over het geheel oordelen (alle liveshows) dan zullen ze Floortje stemmen.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jammer dat het echt verspild geld is.
Hmm... alweer iets wat ik vergeten ben deze maand. Ban me niet aubquote:
Dan moet je uit het raam springen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:39 schreef Yeahinho het volgende:
Als ik voor Floortje ben, moet ik dan ook naar 5656 smsen, en naar 0909-0301 bellen?
Smsen en dan Raffaela intypen he.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:39 schreef Yeahinho het volgende:
Als ik voor Floortje ben, moet ik dan ook naar 5656 smsen, en naar 0909-0301 bellen?
Ik vrees dat dat ze voornamelijk naar deze afl. gaan kijken. De percentages liggen dicht bij elkaar, dus ik ben nu echt bang dat het Raffa gaat worden.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:38 schreef Danzig het volgende:
[..]
Ligt er aan, als mensen alleen naar deze aflevering kijken zullen ze Raffa gaan stemmen, als ze over het geheel oordelen (alle liveshows) dan zullen ze Floortje stemmen.
Oeh goed idee!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:39 schreef tong80 het volgende:
Oh ik heb het verkeerd begrepen.
Ik heb net mijn GSM mobieltje opgestuurd naar Floortje.
Nou maar hopen dat ze hem terugstuurt.
Echt wel!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je zou bijna lesbisch worden he!
ROFL !quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:39 schreef tong80 het volgende:
Oh ik heb het verkeerd begrepen.
Ik heb net mijn GSM mobieltje opgestuurd naar Floortje.
Nou maar hopen dat ze hem terugstuurt.
quote:
Kan je het net zo goed ergens anders aan uitgevenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:39 schreef Yeahinho het volgende:
Je moeder is tof!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:41 schreef LeBeau het volgende:
M'n moeder heeft twee keer voor Floortje gestemd.
Tja, ik heb Floortje steeds goed gevonden, maar nu ik die single in de versie van Raff heb gehoord ... Ik hoorde Randy in gedachten al zeggen: Girl, you nailed this song!quote:
Mijn moeder twee keer op Raffaela dus dat heft elkaar mooi opquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:41 schreef LeBeau het volgende:
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:41 schreef Svensational het volgende:
Raffa heeft gehakt gemaakt van Flora.
Je moet 'r toch beter op gaan voeden LeBeau!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:41 schreef LeBeau het volgende:
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:41 schreef Insomaniac het volgende:
Ik krijg 2 SMS'jes terug, telt mn stem nu ook dubbel?
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:41 schreef Svensational het volgende:
Raffa heeft gehakt gemaakt van Flora.
Wel zo slim idd... Het is gewoon dom om je dat te laten overkomen als je in zo'n positie staat...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:41 schreef Brighteyes het volgende:
Volgend jaar zit er vast een clausule in het deelnemerscontract: zwangerschap is einde deelname.
Come on!quote:
Je kan altijd op Floortje stemmen, die is wel bereikbaar..quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:41 schreef BVO het volgende:
Pff, onbereikbaar weer.
Hallo mevrouw LeBeau zn moeder, ik ken u niet, maar ik wil bij deze zeggen dat ik u best een beetje stom vind!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:41 schreef LeBeau het volgende:
We got a hot one!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:41 schreef Riparius het volgende:
Tja, ik heb Floortje steeds goed gevonden, maar nu ik die single in de versie van Raff heb gehoord ... Ik hoorde Randy in gedachten al zeggen: Girl, you nailed this song!![]()
Freakyquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:41 schreef LeBeau het volgende:
Ik heb de stemmen van m'n moeder ook al gecompenseerd. Eerste keer sinds Irma eruit ging dat ik voor Idols heb gestemd.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn moeder twee keer op Raffaela dus dat heft elkaar mooi op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |